Šta je novo?

Gradska magistralna saobraćajnica Novi Beograd - Surčin

Bezaninac

Higher intermediate
Učlanjen(a)
29.03.2012.
Poruke
770
Pohvaljen
1.542
Otvaram temu izgradnje nove gradske magistrale koja treba da poveže Novi Beograd i Surčin. Radi se o saobraćajnici koja kroz Donje Polje spaja petlju Sručin-Jug (trenutno u izgradnji na autputskoj obilaznici kao veza obilaznice i Koridora 11) sa dva gradska bulevara - Vojvođanskom ulicom i Ulicom Jurija Gagarina, odnosno njihove zapadne krajeve, putem dva kraka koji se razdvajaju neposredno posle mostovskog prelaza ove magistrale preko Dudovskog kanala.

Planski dokumenti su tek nedavno usvojeni, premda se i ranije već uveliko licitiralo rokovima za završetak ove saobraćajnice, pre svega zbog njenog procenjenog značaja kao primarne veze grada sa deonicom novog autoputa u izgradnji na Koridoru 11, kao i veze sa saobraćajnicom T6, i šire gledano, UMP-om.

Nadležna ministarka je na Biznis forumu u Dubrovniku, aprila meseca, potpisala Memoranduom o razumevanju za ovu deonicu sa NR Kinom, koji bi trebalo da rezultuje potpisivanjem komercijalnog ugovora za ovu saobraćajnicu sa kineskim CRBC-om, što se, koliko mi je poznato, još nije desilo. Svakako je reč o značajnom infarstrukturnom projektu koji zaslužuje posebnu temu - novih vesti će tek biti, a ja ću se potruditi da ovaj projekat ispratim "sa terena".
 
Видим Виноградска ће овим бити на крају претворена у слепу улицу, што је мало глупо али ајде оће да смање трошкове

Занима ме само због шега проширују овај пут који води од Сурчина до насипа у булеварску ширину? То једино користи једном или два салаша, јер сам насип није предвиђен за саобраћај. Још кад сам возио бицикл туда мало мало па мешалице сипају вишак бетона у канале
 
Klasika, idu linijom manjeg otpora kroz njive...
Nedaj boze da iskoriste ovu priliku i konacno urede ( sruse svesto je nelegalno) ono ruglo od Vinogradske i tuda provuku vezu sto je logicno...

Sent from my Lenovo K33a42 using Tapatalk
 
Јер су сплачинетине лоповске које су толико накрале да сад нема пара да се одраде експропријације. Зато се чека Т6, Булевар и малтене све.

Да се лепо одради мало ревизија лопужа, таман да ако пренесу паре преко да се има изговор да руше све то лично
 
Па инвестициони циклус је 5, 10 милијарди еура...али нема пара за ову саобраћајницу, али чиме су уграде - биће!
 
Апсолутно не постоји разлог да се Виноградска не прошири, Ледине би добиле 2 паралелна булевара, а овако кроз мочварне њиве неће ништа урадити
 
Треба мало размислити и чије су ово њиве где планирају магистралу као где већ праве аутопут. Рука руку мије. :kum:
 
Realno, u Vinogradskoj (kao i u dobrom delu našeg grada) divlja gradnja je pobedila. To niko nikada neće više srušiti.

Zato linija manjeg otpora, tj. njive.
 
A и да неко лепо заради на тим њивама које после постају атрактивније земљиште за привредне и стамбене садржаје.
 
Ne umem da "čitam" gore istaknute planove, ali ako to bude obična ulica, sa lakim divljim pristupom (tj. bez bankina), u sledećih 10god dobićemo novu Vinogradsku... tj. stotine divljih kuća, servisa, firmica, otpada, stovarišta itd, sa isto tako divljim izlazima na ulicu, a onda će početi da niču ležeći policajci i ograničenja 30-40kmh... Tako to ide sa svakom obilaznicom, na žalost. PRavila se ne poštuju, a periodične populističke legalizacije zacementiraju stvar.
 
Сумњам да ће тако бити. Те њиве где се прави пут су очигледно нечије и тај неко жели лепо да их уновчи. Значи неће бити на дивљака али ће сигурно бити брдо садржаја типа складишта, отпади, фабрике, стоваришта, гараже, силоси и сл. Отприлике нешто као пут за Панчево.
 
@Došljak

Samo da ti razvejem strepnje, neće biti da je trasa takva zbog nekih unapred napravljenih šema, dilova, i sličnih muljanja sa eksproprijacijom... većina njiva su zaista sitni, individulani posedi nekadašnjih poljoprivrednika, i njihovih naslednika, neke se i dalje obrađuju, a mnoge pak imaju i po pet, šest, deset suvlasnika... i to je lako proverljivo...

Ni ti privredni ni stambeni sadržaju duž trase neće biti baš tako lako izvodljivi, jer je teren takav, dosta nizak i podvodan, a saobraćajnica će biti nasuta i izdignuta u odnosu na okolni teren u proseku za 3-4 m...

Pre će biti da je divlja gradnja pobedila, nadležni su digli ruke, i verovatno zaključili da će im i finansijski i politički biti isplativije da se sve legalizuje, pa će ceo taj blok južno od Vinogradske, a severno od trase buduće magistrale biti predviđen za buduću zonu mešovitih sadržaja...

Vinogradska se definitivno nikada neće proširivati, čak će ostati bez direktne veze sa kružnim tokom u Vojvođanskoj, već će se ulivati u ovu novu saobraćajnicu, negde u visini postojeće okretnice busa 89 u Mileve Ajnštajn...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=648496#p648496:15v0bv1j je napisao(la):
Bezaninac » Today, 11:55[/url]":15v0bv1j]

Vinogradska se definitivno nikada neće proširivati, čak će ostati bez direktne veze sa kružnim tokom u Vojvođanskoj, već će se ulivati u ovu novu saobraćajnicu, negde u visini postojeće okretnice busa 89 u Mileve Ajnštajn...

Zašto bi prekidali vezu sa kružnim tokom?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=648449#p648449:15bigz5c je napisao(la):
sev » 14 Aug 2019 07:56 am[/url]":15bigz5c]Realno, u Vinogradskoj (kao i u dobrom delu našeg grada) divlja gradnja je pobedila. To niko nikada neće više srušiti.

Zato linija manjeg otpora, tj. njive.

Ali zamisli samo kakav efekat bi se postigao da se to uredi:
Porusis sve sto je nelegalno, uradis infrastrukturu i prosiris saobracajnicu kako bog miluje.
Ovim dokazes da drzava ipak postoji, razmisli kakav uticaj bi ovo imalo na svakog ko planira divlje da gradi...

E sad ni sam neverujem u ovaj scenario jer vlasti nisu tu zbog opsteg inreresa i poboljsanja kvaliteta zivota svih gradjana vec iskljucivo zbog odredjenih i interesnih grupa i svoje koristi.
 
Са довољно средстава могао бих целој Виноградској да исперем мозак до те мере да све сами поруше, можда је тако и најлакше
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=648532#p648532:1ofyqd66 je napisao(la):
PIGLET » Sre Avg 14, 2019 1:49 pm[/url]":1ofyqd66]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=648449#p648449:1ofyqd66 je napisao(la):
sev » 14 Aug 2019 07:56 am[/url]":1ofyqd66]Realno, u Vinogradskoj (kao i u dobrom delu našeg grada) divlja gradnja je pobedila. To niko nikada neće više srušiti.

Zato linija manjeg otpora, tj. njive.

Ali zamisli samo kakav efekat bi se postigao da se to uredi:
Porusis sve sto je nelegalno, uradis infrastrukturu i prosiris saobracajnicu kako bog miluje.
Ovim dokazes da drzava ipak postoji, razmisli kakav uticaj bi ovo imalo na svakog ko planira divlje da gradi...

E sad ni sam neverujem u ovaj scenario jer vlasti nisu tu zbog opsteg inreresa i poboljsanja kvaliteta zivota svih gradjana vec iskljucivo zbog odredjenih i interesnih grupa i svoje koristi.

Naravno, potpuno si u pravu. I naravno, to je utopija. Problem dolazi iz korena društva, jer pravila uvek važe za druge, a vešti populisti se udvaraju toj preovlađujućoj crti našeg mentaliteta.

Ja lično bih sravnio sve što mogu od nelegalne gradnje (što nije već obuhvaćeno nekom legalizacijom, a toga nema mnogo!). I garantujem ti, da sam nekim čudom na takvoj poziciji, da ne bih dočekao sledeću godinu mandata. :)

Jbg, tako je. I to mora da se menja.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=648526#p648526:23s12o0i je napisao(la):
astrodule » 14 Aug 2019 12:20 pm[/url]":23s12o0i]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=648496#p648496:23s12o0i je napisao(la):
Bezaninac » Today, 11:55[/url]":23s12o0i]

Vinogradska se definitivno nikada neće proširivati, čak će ostati bez direktne veze sa kružnim tokom u Vojvođanskoj, već će se ulivati u ovu novu saobraćajnicu, negde u visini postojeće okretnice busa 89 u Mileve Ajnštajn...

Zašto bi prekidali vezu sa kružnim tokom?

Pa zato što će se na tom mestu na kružni tok ulivati saobraćaj sa ove nove magistrale, a iz Vinogradske se pravi novi spoj sa ovom magistralom:
 
Hvala. Drugačije sam zamišljao tu vezu.

Uopšte mi se ne svidja mogućnost levog skretanja u tu novu vezu za one koji idu ka kružnom toku, kao ni uključivanje ka kružnom toku.
 
Уф, то је и мени промакло. Надам се да им неће пасти на памет да ту ставе семафор.
 
Нажалост све личи на семафоризовану Т раскрсницу, види се и прекид разделног острва.
 
Да ли је могуће да ће ставити семафор? Па за то треба имати мањак сиве масе. Као да је некоме у интересу да прави хаос.
 
Dobro je ako će trasa biti izdignuta. Još ako rampe na istu budu retke do nepostojeće, možda nešto i bude od te veze.
 
"Komercijalni ugovor za projektovanje i izgradnju deonice Koridora 11 od Novog Beograda do Surčina potpisan je danas u Beogradu sa kineskom kompanijom China Communications Construction Company.
Deonica predstavlja deo autoputa „Miloš Veliki“ - Koridor 11 i funkcionalnu vezu sa Gradom Beogradom, dužine 7,9 kilometara. Ugovorena vrednost projekta iznosi 70,5 miliona dolara, a završetak radova planiran je do kraja 2021. godine. . ."
https://www.b92.net/biz/vesti/srbija.ph ... id=1579353
 
7,9 km = 70,5 mil dolara ili 63,554,627 evra. Beše kineska sa našom radnom snagom najeftinija ?
 
Vrh