Imao bi on dovoljno kapaciteta da su sve ulice prohodne. Dovoljno je da samo jedna zaglavi i to je to sa nasom vozackom kulturom. Uzrok guzvi je samo i jedino surcinska ulica. Neplanska gradnja se gore nastavlja, svi idu kolima i to je to. Prosirenje kruznog toka tu apsolutno nista nece resiti. Naravno kakvi su nam donosioci odluka oni ce ga prosiriti, pa shvatiti da guzve ostaju, pa cemo na kraju i sa semaforom zavrsiti. Sve vec vidjeno i dobro poznato.Nije isti slučaj Brankov most i ovo.
Ovde je u pitanju mali kružni tok koji nema dovoljne kapaciteta da primi saobraćaj iz 4 vrlo prometne saobraćajnice, te su stalno zakrčenja oko njega.
Nije samo Surčinska zakrčena, već i Dr. Ivana Ribara i Vojvođanska.
Ponavljam, zakrčenja oko kružnog toka se nisu dešavala pre otvaranja nove saobraćajnice, te to jasno ukazuje na problem o kome pričam.
Paris, Charles de Gaule : https://www.garesetconnexions.sncf/en/stations-services/aeroport-charles-gaulle-2-tgv/timetablesJedino mi Amsterdam pada na pamet da je povezan direktnom linijom do drugih gradova.
Mali je to broj putnika koji bi koristio liniju NS-Aerodrom. Nije isplativo graditi prugu za par polazaka dnevno.
Ови што долазе из Др Ивана Рибара би и даље могли да га закрче. Било би боље него сад, наравно, али решење је да се "отпуши" шта треба градњом пута планираног пре више од пола века (Т6).Nisi upućen u planove. Da se podsetimo, kružni tok treba ovako da izgleda nakon proširenja:Pogledajte prilog 220229Kao što možeš da vidiš, postojale bi trake koje ne bi ulazile u kružni tok, već bi služile da direktno skreneš u drugu ulicu, bez da ulaziš u kružni tok. To bi dosta smanjilo gužve i zato se zalažem za to.
Заузеће Сурчинске улице ће бити до 25. новембра 2024.Vec je to pre svega posledica kola koji blokiraju kruzni tok jer ne mogu da nastave dalje u surcinsku.
Режим саобраћаја | Затворено за саобраћај |
Наслов | Изградња гасоводне мреже |
Улица | Сурчинска |
Од кућног броја | |
До кућног броја | |
Почетак радова | 12/10/2024 |
Завршетак радова | 25/11/2024 |
Извођач | ЈП „Србијагас” |
Опис | Измене режима саобраћаја, заузети и раскопати делове коловоза, тротоара и зелене површине (у оквиру регулацији улице) у улицама: Сурчинска, Паула Клеа, Сурчински пут, Томаса Мана, Србобранска, Универзијаде, Александра Вуча, Сајџијска, Владимира Погачића, Вајарска, Власинска, Обреновачка, Шидска, Семберијска, Делиблатска, Телечка, Добановачка, Румска и Кленачка, по фазама, на територији општине Нови Београд, у Београду, ради извођења радова на изградњи дистрибутивне гасоводне мреже притиска до 16 бара, – ФАЗА 1, мерно‐регулационе станице (МРС) „Ледине“ Q=6000м3 /х, на грађевинској парцели „МРС“ која обухвата делове катастарских парцела бр. 1679, 1680 и 1681 КО Нови Београд- ФАЗА 2 и дистрибутивне гасоводне мреже (притиска до 4 бар) ДГМ "МЗ Стара Бежанија и Ледине" - ФАЗА 3 |
Линк | |
Документ | 002483862 2024 |
Из пројектне документације за кружни токNisi upućen u planove. Da se podsetimo, kružni tok treba ovako da izgleda nakon proširenja:Pogledajte prilog 220229Kao što možeš da vidiš, postojale bi trake koje ne bi ulazile u kružni tok, već bi služile da direktno skreneš u drugu ulicu, bez da ulaziš u kružni tok. To bi dosta smanjilo gužve i zato se zalažem za to.