Šta je novo?

Gradska magistralna saobraćajnica Novi Beograd - Surčin

Jel istina da se pisala neka peticija za ubrzanje radova na priključnim ulicama magistrala-Vinogradska?
Posle podne na semaforu Vinogradska - magistrala guzve su po 200-300 metara
 
I ujutru oko 7 umeju da budu gužve od po 500 metara, odnosno do stanice Vinogradska /Plandište/.

Ali to nije toliki problem koliko je zapravo problematična Surčinska, u kojoj od grand kafe do kružnog toka budu zastoji od preko 10 minuta. Takođe, Vojvođanska bude često zakrčena u popodnevnom špicu od raskrsnice sa ulicom Dušana Vukasovića do kružnog toka.

Smatram da najveći prioritet treba da bude upravo rekonstrukcija kružnog toka (s obzirom da krak do JG nećemo videti u skorije vreme), koji je zaista premali da primi svu tu količinu saobraćaja. Sva pomenuta zakrčenja se nisu dešavala pre otvaranja ove saobraćajnice što dokazuje ovu tvrdnju.
 
Prosirenje kruznog toka ce ubrzati saobracaj kao i izgradnja novog kruznog toka kod brankovog. Odakle sada guzva na kruznom toku? Da nije upravo zbog Surcinske koja je u spicevima konstantno zakrcena. Tu prosirenja ne pomazu. Jedini lek za sve bi bilo povezivanje kruznog toka i kvantasa, pored groblja. Tada bi ceo ovaj segment prodisao.
A samo prosirenje kruznog toka bez prethodne izgradnje kraka ka JG mislim da nije moguc. Zamislite koji bi to pakao bio.
 
Nije isti slučaj Brankov most i ovo.

Ovde je u pitanju mali kružni tok koji nema dovoljne kapaciteta da primi saobraćaj iz 4 vrlo prometne saobraćajnice, te su stalno zakrčenja oko njega.

Nije samo Surčinska zakrčena, već i Dr. Ivana Ribara i Vojvođanska.

Ponavljam, zakrčenja oko kružnog toka se nisu dešavala pre otvaranja nove saobraćajnice, te to jasno ukazuje na problem o kome pričam.
 
Za pocetak ukinuti stajaliste surcinska prekoputa lidla, a desne trake za skretanja iz vojvodjanske odnosno ivana ribara fizicki odvojiti od ostalih. Za 20 posto bi se sigurno smanjila guzva, a za sve ostalo bez novog kt mrka kapa
 
Nije isti slučaj Brankov most i ovo.

Ovde je u pitanju mali kružni tok koji nema dovoljne kapaciteta da primi saobraćaj iz 4 vrlo prometne saobraćajnice, te su stalno zakrčenja oko njega.

Nije samo Surčinska zakrčena, već i Dr. Ivana Ribara i Vojvođanska.

Ponavljam, zakrčenja oko kružnog toka se nisu dešavala pre otvaranja nove saobraćajnice, te to jasno ukazuje na problem o kome pričam.
Imao bi on dovoljno kapaciteta da su sve ulice prohodne. Dovoljno je da samo jedna zaglavi i to je to sa nasom vozackom kulturom. Uzrok guzvi je samo i jedino surcinska ulica. Neplanska gradnja se gore nastavlja, svi idu kolima i to je to. Prosirenje kruznog toka tu apsolutno nista nece resiti. Naravno kakvi su nam donosioci odluka oni ce ga prosiriti, pa shvatiti da guzve ostaju, pa cemo na kraju i sa semaforom zavrsiti. Sve vec vidjeno i dobro poznato.
 
Surcinska ulica je postojala i pre kruznog toka i pre magistrale, tesko da ona moze biti uzrok guzve ali dobro. Tako i sapic prica da nije novi kt kod usca kriv za guzvu nego povecanje broja vozila. Kriv je onaj koji je prvog aprila otvarao magistralu i obecavao prosirenje vec sa jeseni, ali dobro. Prost narod lakse razume komplikovanu laz nego jednostavnu istinu
 
Prost narod sam sebi uskace u usta. Sa jedne strane kaze da je izgradnja kruznog toka napravila guzve tamo gde ih nekad nije bilo, a sa druge kaze da ce prosirenje postojeceg resiti problem. Treba se odluciti.
 
Kružni tok je na ovom mestu postojao i ranije, kao i Surčinska ulica, pa zakrčenja oko kružnog toka nije bilo... Do otvaranja ove nove saobraćajnice...

Trebaš nekada prihvatiti da nisi u pravu, ne treba gledati samo trenutno stanje, već i kako je bilo pre samog projekta.
 
U pravu je , jos su stari sloveni magistralom vekovima preko milosa isli do zlatibora i pribojskih toplica a onda je neko napravio surcinsku ulicu i stvorio guzve
 
Gubimo vreme za dokazivanje jasnih stvari. Da, jeste neuporedivo veci obim saobracaja nego sto je bio zbog otvaranja nove magistrale. I da, da je nema ne bi bilo tolikih guzvi. Ali to nije neposredni uzrok zagusenja u Vojvodjanskoj i Ivana Ribara i na samom KT. Vec je to pre svega posledica kola koji blokiraju kruzni tok jer ne mogu da nastave dalje u surcinsku. Kao sto npr pravac ka gradu blokira kruzni tok kod brankovog mosta. I tu bilo kakvo sirenje KT za jednu/dve trake ne bi resilo problem.
Ajmo ovako, da li ste nekad videli neku vecu guzvu u kruznom toku, odnosno vojvodjanskoj i ivana ribara, a da je surcinska bila prohodna, da ste mogli da lagano idete ka ledinama. Ukoliko jeste molim vas podelite sliku. Ja nisam, iako barem dva puta dnevno tuda prolazim.
 
Nisi upućen u planove. Da se podsetimo, kružni tok treba ovako da izgleda nakon proširenja:
1000038468.jpg
Kao što možeš da vidiš, postojale bi trake koje ne bi ulazile u kružni tok, već bi služile da direktno skreneš u drugu ulicu, bez da ulaziš u kružni tok. To bi dosta smanjilo gužve i zato se zalažem za to.
 
Nisi upućen u planove. Da se podsetimo, kružni tok treba ovako da izgleda nakon proširenja:Pogledajte prilog 220229Kao što možeš da vidiš, postojale bi trake koje ne bi ulazile u kružni tok, već bi služile da direktno skreneš u drugu ulicu, bez da ulaziš u kružni tok. To bi dosta smanjilo gužve i zato se zalažem za to.
Ови што долазе из Др Ивана Рибара би и даље могли да га закрче. Било би боље него сад, наравно, али решење је да се "отпуши" шта треба градњом пута планираног пре више од пола века (Т6).
 
Gužvi je bilo i pre, samo u manjem obimu, i vrlo retko iz pravca Vojvodjanske. Najveće gužve su se stvarale iz pravca Ivana Ribara ka Surčinskoj, što je kao za posledicu imalo i zagušenje ostalih pravaca jer se vozači uključe u kt i ne ostave prolaz za ostale trake. Bukvalno su umele popodne da se stvore kolone od raskrsnice MZ Kozara pa do KT, pogotovo kada Kinezi krenu kućama na Ledinama.

Takođe su velike gužve u jutarnjim i popodnevnim špicevima bile u Vinogradskoj u oba pravca. Ponekad mi je trebalo po bukvalno 5,6,7 minuta da se isparkiram iz svog dvorišta i uključim na ulicu, jer niko nije hteo da me pusti da se isparkiram sa ćuprije. Kasnije sam sazreo kao vozač pa sam izletao kao kamikaza jer drugačije nije moglo.

Definitivno su se stvorile neke nove gužve, primarno se nikada nije dešavalo da kolona bude od bivše radnje Batos iliti raskrsnice sa Dušana Vukasovića pa sve do KT. Takodje se ogromna gužva stvara za izlazak iz Vinogradske ulice, jer gradski mozgovi su izgradili samo ulicu Nova 1, a ne i ostale 2. Takodje semafor na vrhu Sručinske a na raskrsnici sa Nedeljka Gvozdenovića je pakao, i od njegovog postavljanja je stvarao gužve.
 
Не само то, него ће и саобраћај ка Т6 бити повелики, једном кад се споји. Сад доста тога иде преко Б. косе и добрим делом дана закрчи лево скретање из Норвешке (Т4) ка кванташу, и наравно Гандијеву успут. Да додамо да је у планове уцртан и тунел испод Аде на крају Др И. Рибара, до петље на Чукаричкој падини.

Не може све кружни ток...
 
Niko da pomene, da se sada konstantno kolona formira od biodekora pa skroz do kt i dalje ka ivana ribara se tek oseca olaksanje, to nikada nije bilo pre magistrale. Zbog toga je cesto i zacepljeno skretanje levo iz surcinske u n.gvozdenovica, pa se onda guzva prenosi nazad nekada cak i do holivuda. Da platis ljude da naprave guzvu morali bi neki elaborat da urade i da uloze ozbiljan novac, ovi nasi to rade bez problema. Ali dzaba mi ovde pisemo vec 10 godina neka nasa resenja i vidjenja, niko nema sluha, em su sada usli u kombinaju sa kruznim tokovima.
 
Vec je to pre svega posledica kola koji blokiraju kruzni tok jer ne mogu da nastave dalje u surcinsku.
Заузеће Сурчинске улице ће бити до 25. новембра 2024.

Заузећа: Затворено за саобраћај

Режим саобраћаја​
Затворено за саобраћај​
Наслов​
Изградња гасоводне мреже​
Улица​
Сурчинска​
Од кућног броја​
До кућног броја​
Почетак радова​
12/10/2024​
Завршетак радова​
25/11/2024​
Извођач​
ЈП „Србијагас”​
Опис​
Измене режима саобраћаја, заузети и раскопати делове коловоза, тротоара и зелене површине (у оквиру регулацији улице) у улицама: Сурчинска, Паула Клеа, Сурчински пут, Томаса Мана, Србобранска, Универзијаде, Александра Вуча, Сајџијска, Владимира Погачића, Вајарска, Власинска, Обреновачка, Шидска, Семберијска, Делиблатска, Телечка, Добановачка, Румска и Кленачка, по фазама, на територији општине Нови Београд, у Београду, ради извођења радова на изградњи дистрибутивне гасоводне мреже притиска до 16 бара, – ФАЗА 1, мерно‐регулационе станице (МРС) „Ледине“ Q=6000м3 /х, на грађевинској парцели „МРС“ која обухвата делове катастарских парцела бр. 1679, 1680 и 1681 КО Нови Београд- ФАЗА 2 и дистрибутивне гасоводне мреже (притиска до 4 бар) ДГМ "МЗ Стара Бежанија и Ледине" - ФАЗА 3​
Линк​
Документ​
002483862 2024​
Zumiraj na

https://szsgis.beograd.gov.rs/porta...ndex.html?id=ed921b0d5e6a4b168f5215aa766423bb

заузеће_гасовод.JPG
 
Nisi upućen u planove. Da se podsetimo, kružni tok treba ovako da izgleda nakon proširenja:Pogledajte prilog 220229Kao što možeš da vidiš, postojale bi trake koje ne bi ulazile u kružni tok, već bi služile da direktno skreneš u drugu ulicu, bez da ulaziš u kružni tok. To bi dosta smanjilo gužve i zato se zalažem za to.
Из пројектне документације за кружни ток
бочна веза 1_-.JPG
 
Vrh