Šta je novo?

Gradska magistralna saobraćajnica Novi Beograd - Surčin

Ima li neko informaciju šta se to radi uz ovu saobraćajnicu?
Svaki dan vidim kako buše i betoniraju sa obe strane puta.
IMG_5881.jpeg
IMG_5867.jpeg
 
Dve stvari sam čuo, a to su da se gradi pruga, a i da se čiste kanali u tim poljima (prema portalu Surčin Info). Možda su čak i obe stvari u pitanju.
 
E super za info!
Pa rekao bih da ovaj posao ide baš dobro.
 
Ima li neko informaciju šta se to radi uz ovu saobraćajnicu?
Svaki dan vidim kako buše i betoniraju sa obe strane puta.
Pogledajte prilog 217125Pogledajte prilog 217126
То је у овом делу, означио сам са жутим кругом.
@Игор је писао о изградњи пруге до аеродрома Никола Тесла на насловној страни портала Беобилд. Прочитај на https://beobuild.rs/izgradnja-pruge-do-aerodroma-p3202.html
pruga-aerodrom-expo-stadion-mapa2.jpg
 
U pitanju je izgradnja mostovske konstrukcije za prugu Zemun Polje-Nacionalni stadion.
Пошто сам видео да има само тај један надвожњак у изградњи, како планирају да возови из НС иду до аеродрома? Никако?
 
Пошто сам видео да има само тај један надвожњак у изградњи, како планирају да возови из НС иду до аеродрома? Никако?
Највероватније је процењено да организовање директних токова ка аеродрому није ефикасно јер би то подело капацитет од Београда. Тиме би испаштали путници који путују у град, а којих је много више. Проблем је решен релативно фреквентним БГвозом на линији Београд-Земун Поље-Аеродром-Национални стадион где је омогућено преседање са новосадских возова на БГвоз (или у Земун пољу или на Новом Београду). Сматрам да је ово краткорочно и средњерочно океј компромис, али дугорочно би требало да се нађе решење опслуге аеродрома директним возовима из свих праваца (Суботица, Ужице, Ниш, Панчево)
 
Kada sam vozom putovao na rimski aerodrom Leonardo da Vinči morao sam da presedam kako bih uhvatio voz koji ide od Rima do aerodroma.
Mislim da je sasvim OK da tako bude i kod nas.

Jedino mi Amsterdam pada na pamet da je povezan direktnom linijom do drugih gradova.

Mali je to broj putnika koji bi koristio liniju NS-Aerodrom. Nije isplativo graditi prugu za par polazaka dnevno.
 
Povezan je Beč, da ne idemo dalje. To je npr. ukinulo letove za Linc. Za Srbiju, koja nema efikasan domaći avio-saobraćaj, ovo bi bilo od posebnog značaja. Vozove za jug biće teoretski moguće organizovati preko aerodroma (mada neće biti ni to), ali ono što je dobitna kombinacija za beogradski region, prolazne vozove BG-NS preko Beograda, ne.

Politika EU je da svi aerodromi sa 12 miliona putnika budu povezani na daljinsku železnicu.

Nema šta, nego: ponovo smo dobili drugorazredno rešenje. Odnosno, kasnimo za jedan korak u startu, 2026. dostići ćemo standard iz 1986. Standardno za nas.
 
Poslednja izmena:
Nema šta, nego: ponovo smo dobili drugorazredno rešenje. Standardno za nas.

Pre bih rekao da je za nas standardno trećerazredno rešenje a da retki primerci drugorazrednog budu ocenjeni "od koga je - dobro je".

Što se ovog povezivanja tiče, po meni spada u četvororazredno rešenje - "skarabudženo nekako".
 
Možda treba posebna tema za prugu Zemun polje-Aerodrom-Nacionalni stadion ?
 
Jedino mi Amsterdam pada na pamet da je povezan direktnom linijom do drugih gradova.

Mali je to broj putnika koji bi koristio liniju NS-Aerodrom. Nije isplativo graditi prugu za par polazaka dnevno.
Što je aerodrom veći, to je više povezan za železnicom. Tako je svuda.
 
Vrh