Šta je novo?

Gradska magistralna saobraćajnica Novi Beograd - Surčin

Biće duplo plaćeno jer su proširenje kružnog toka i patrljak T6 kod kružnog toga deo projekta ove magistralne saobraćajnice. Međutim, Kinezi se pokupili, kružni tok ostao isti i nikom ništa iako im je plaćeno i za kružni tok. Kad budu jednom krenuli T6, opet će platiti nekom izvođaču za isti kružni tok, iako je trebalo Kinezi da ga urade.
 
Ako me secanje dobro sluzi, kruzni tok jeste bio deo ove "magistralne saobracajnice", bar u planovima, surduk ka Ledinama nije (poseban projekat)
e sad, da li je kruzni tok bio ugovoren sa Kinezima i da li je placen.... zbog transparentnosti i modus operandi nasih vlastodrzaca to verovatno nikada necemo saznati
 
Početak surduka jeste bio u projektu, ne zbog nekog dugoročnog planiranja, nego jednostavno nije bilo moguće uklopiti surduk u kružni tok bez tih nekih 10 metara. Sa druge strane, dugoročno bi bilo značajno da su bar srušili sve što treba.
Što se plaćanja tiče, projekt nije bio podeljen u neke faze koje bi omogućile parcijalno izvođenje, niti je postojao projekat za uklapanje u postojeće stanje kružnog toka, već je potpuno ad hoc izvedeno van propisa.
 
Па у плану/пројекту је и предвиђено да се повежу бивша саобраћајница Т6 и кружни ток. Бивша Т6 ће бити улица Срђана Алексића од Грчке улице до кружног тока у Војвођанској. Нема никаквог дуплог плаћања.

Taj veći kružni tok je bio deo projekta magistralne saobraćajnice, tako da je plaćen i već je morao da bude gotov. Prilikom otvaranja su i najavili da će kružni tok završiti tokom leta, pošto su kao po običaju otvaranje morali da upriliče pre dovršetka svih radova.
 
Jel sam ja to dobro razumeo da je gradonacelnik juce najavio spajanje Grcke, Surcinske i one velike ulice koja ide od Pupinovog mosta koje ce se sastati u jedan kruzni tok?
 
Eh, planovi... oni za 20 godina koliko postoji Grcka ulica nisu uspeli da sastave tih nepunih 500 metara do Surcinske ulice. Btw po eKatastru, proces eksproprijacije za taj potez je poceo ove godine.
 
Trebaće tu srednja traka ispod nadvožnjaka za prestrojavanje za ulevo ka NBG. Kao i za obrnuto ka Obrenovcu ali taj pravac će možda biti manje opterećen. Kad navale da izlaze ljudi iz Progara, Bečmena, Petrovćića, Karlovćića, Ašanje neće se moći ući u Jakovo ako je u isto vreme veliki izlaz iz njega. Po meni izuzetno nebezbedna petlja koja liči na nekadašnju petlju Batajnica od pre 10 god. Ovo je moglo da se izbegne samo da su napravili širi podvožnjak(2+2 ispod) kad se radio Miloš Veliki i da rampe od oba pravca svedu na jedan kružni tok ali šta je tu je. Videćemo kako će da bude al već vidim da će u neko dogledno vreme da se spojevi šire uz 2 kružna toka na obe raskrsnice uz jedan bitan uslov. Praviti kružni tok većeg kruga kako šleperi ne bi gazili ostrvo kad motaju ukrug. Ali to verovatno povlači dodatnu eksproprijaciju i poskupljuje sve ali bolje i da ih ne rade ako će malog prečnika da budu.
 
Crtali linije preko blata samo da završe, sad čujem da su je danas i otvorili.
 
Drago mi je da je ovo drvo prezivelo. Vec sam sam ga bio prezalio:

000.jpg
 
Juče sam zapazio da u smeru ka Beogradu upravo postavljaju veliku tablu. Verovatno je pitanje vremena kada će biti postavljena i u smeru ka Obrenovcu, ako već i nije.
 
Pola devet ujutru, od okretnice 71 do Bežanije bez zastoja, gužve, kolone. Izgleda da smo prodisali malo.
al zamalo. Isao juce od aerodroma, mislim da sam bio cak i pre 4 ,od holivuda do kruznog toka kolona mic po mic. Zna se sta je glavni problem, a oni mogu da otvaraju sto iskljucenja tamo nekih
 
Сто пута смо жвакали то на теми .
Смер Аеродром- блокови, главни проблем је кружни ток односно оно што се накалемило на њега. Имамо пре и после пуштања магистрале, граничне датуме са гужвама, јасно као дан, не улазећи у у финесе дал је крива млада што је уска ил он зато што не уме да га гурне.
 
Vrh