Šta je novo?

Gradska magistralna saobraćajnica Novi Beograd - Surčin

Није још уцртан лук/укључење/искључење ка А1 на петљи Сурчин-југ из правца Новог Београда тј. градске саобраћајнице. Биће ускоро.
Nije ucrtano ni da se može iz Vinogradske uključiti na prvu vezu, možeš li im i za to poslati zahtev, molim te?
 
Nije ucrtano ni da se može iz Vinogradske uključiti na prvu vezu, možeš li im i za to poslati zahtev, molim te?
Мислиш на ово?
Screenshot_20230417_103615_Maps.jpg
 
Uz tu sliku treba dodati na plakat i ovu sa pitanjem.Dokle?

Pogledajte prilog 159149
Докле ?
Док се не уклони оно нехигијенско насеље код привремене окретнице градских линија 70, 74 и 75, које је под заштитом разноразних нво, нло, аи, ,,..
 
Posadili cvece... ali ne znam sta su ove betonske rupe da li za neku ogradu ili bukobrane ne znam...lokacija negde malo posle drugog semafora
Pogledajte prilog 159169Pogledajte prilog 159170Pogledajte prilog 159171Pogledajte prilog 159172

Zid za zaštitu od buke u izgradnji. U rupe idu stubovi. Šta ste mislili, da su sve završili pa otvorili. 😃

@Бкспак, као што ти је @Сандер рекао, ту ће бити изграђени зидови за заштиту од буке или ти букобрани.
Мала дигресија, букобрани се постављају након завршетка неке деонице пута, магистралне саобраћајнице или ауто-пута.

Само да допуним, пошто сам редовно пратио кроз фоторепортаже, радове на изградњи букобрана и код КБЦ „Бежанијска коса“ и код Хитне помоћи. Све има на подтеми „Реконструкција ауто-пута кроз Београд“, али нажалост све слике (а било их је јако пуно) су се изгубиле због задње промене формата Беобилда.

Види се на твојим двема сликама да су већ побили металне шипове на том делу магистрале где си сликао. Претпостављам да су и они дужине 6 метара, као и они код КБЦ „Бежанијска коса“ и Хитне помоћи, да су их напунили и набили шљунком до 60 цм испод горње ивице шипова. Онда се постављају у сваки шип, арматурне мрежице које се својим ћошковима варе за унутрашњи део сваког шипа. Кад се поставе ове мрежице, следи постављање стубова букобрана и пуњење шипова са арматурним бетоном до ивице сваког шипа. Након учвршћења ове конструкције постављаће се између сваког шипа тј. носача панела букобрана, бетонски парапети (цокле) висине 50 цм и на њих се онда постављају панели букобрана.

Ти заштитини зидови од буке-букобрани (панели) су код Хитне помоћи урађени од високоапсорбујућих алуминијумских панела и премазани су антиграфитном заштитом. Панели букобрана код КБЦ „Бежанијска коса“ су изграђени од пресованог обојеног дрвета (буковина) и бетона. Састоје се из три слоја, два су од дрвета и то спољњи и леђни део, а између њих је бетон и то је изолација. Спољњи део панела букобрана, који је оријентисан тј. који „гледа“ према ауто-путу је дебљи у односу на други спољњи тј. леђни део који је оријентисан на улицу Др. Жоржа Матеа (бивша Студенстска). Спољњи део букобрана према ауто-путу, је са разним шарама и детаљима и тај део је различитог рељефног облика. Рељефног је облика ради што боље оптималне заштите од буке тј. упијања и одбијања буке.

Неколико слика из 2016.и 2017.године
DSCF3296.JPG
DSCF3469.JPG
DSCF3756.JPG
DSCF4495.JPG
DSCF4494.JPG


Што се тиче букобрана који ће бити овде постављени, мислим да ће бити од Унипромета из Чачка. Постављао сам и цртеже где ће све бити постављени букобрани на овој градској саобраћајној магистрали.
 
U moru besmislica na toj saobraćajnici, nadvožnjak za mehanizaciju svakako nije jedna od njih.
Бесмислица је шкртарење на још два надвожњака где су потребни. Исти случај као и са тзв. СМП или како се беше зове пут од Пупиновог моста до Панчевачког пута, где су шкртарили за пар петљи.
 
Malo usko grlo se sada stvara kod sunca u vojvodjanskoj u smeru ka magistrali. Za mnoge je sada to postala poslednja prodavnoca uz put do cacka u kojoj moze da se kupi pivce, rakijica ili pakla cigara. Tako da su razni putnici , vozaci kombija , tamica i ostalih sklepotina redovni blokatori desne trake. Jos kada se tome pridoda semafor i bus stanica u 50 metara, stvara se bez potrebe anarhija
 
@Бкспак, као што ти је @Сандер рекао, ту ће бити изграђени зидови за заштиту од буке или ти букобрани.
Мала дигресија, букобрани се постављају након завршетка неке деонице пута, магистралне саобраћајнице или ауто-пута.

Само да допуним, пошто сам редовно пратио кроз фоторепортаже, радове на изградњи букобрана и код КБЦ „Бежанијска коса“ и код Хитне помоћи. Све има на подтеми „Реконструкција ауто-пута кроз Београд“, али нажалост све слике (а било их је јако пуно) су се изгубиле због задње промене формата Беобилда.

Види се на твојим двема сликама да су већ побили металне шипове на том делу магистрале где си сликао. Претпостављам да су и они дужине 6 метара, као и они код КБЦ „Бежанијска коса“ и Хитне помоћи, да су их напунили и набили шљунком до 60 цм испод горње ивице шипова. Онда се постављају у сваки шип, арматурне мрежице које се својим ћошковима варе за унутрашњи део сваког шипа. Кад се поставе ове мрежице, следи постављање стубова букобрана и пуњење шипова са арматурним бетоном до ивице сваког шипа. Након учвршћења ове конструкције постављаће се између сваког шипа тј. носача панела букобрана, бетонски парапети (цокле) висине 50 цм и на њих се онда постављају панели букобрана.

Ти заштитини зидови од буке-букобрани (панели) су код Хитне помоћи урађени од високоапсорбујућих алуминијумских панела и премазани су антиграфитном заштитом. Панели букобрана код КБЦ „Бежанијска коса“ су изграђени од пресованог обојеног дрвета (буковина) и бетона. Састоје се из три слоја, два су од дрвета и то спољњи и леђни део, а између њих је бетон и то је изолација. Спољњи део панела букобрана, који је оријентисан тј. који „гледа“ према ауто-путу је дебљи у односу на други спољњи тј. леђни део који је оријентисан на улицу Др. Жоржа Матеа (бивша Студенстска). Спољњи део букобрана према ауто-путу, је са разним шарама и детаљима и тај део је различитог рељефног облика. Рељефног је облика ради што боље оптималне заштите од буке тј. упијања и одбијања буке.

Неколико слика из 2016.и 2017.године
Pogledajte prilog 159307Pogledajte prilog 159308Pogledajte prilog 159309Pogledajte prilog 159310Pogledajte prilog 159311

Што се тиче букобрана који ће бити овде постављени, мислим да ће бити од Унипромета из Чачка. Постављао сам и цртеже где ће све бити постављени букобрани на овој градској саобраћајној магистрали.
Da li bi mogao da ostavis link stranice ili posta gde si okacio crteze/projekte u kojima se vidi gde ce postavljati bukobrane za ovu novu Nbg-Surcin ? Hvala
 
Malo usko grlo se sada stvara kod sunca u vojvodjanskoj u smeru ka magistrali. Za mnoge je sada to postala poslednja prodavnoca uz put do cacka u kojoj moze da se kupi pivce, rakijica ili pakla cigara. Tako da su razni putnici , vozaci kombija , tamica i ostalih sklepotina redovni blokatori desne trake. Jos kada se tome pridoda semafor i bus stanica u 50 metara, stvara se bez potrebe anarhija
Pa sad, samo 100m ranije oko crkve je stalno parkirano više vozila u desnoj traci, tako da ne bih baš sunce tu proglasio generatorom najveće gužve

Na temu silnih gore kukanja na kružni tok, on kao takav i nije generator gužve, koliko uzbdrica ka Ledinama, gde kola jednostavno stanu i naprave kolonu sve do KT-a.
 
Delimicno si u pravu za Crkvu. Ali kod crkve se vide vozila i zna se da taj "parking" stoji vec desetak godina. ko ide ka ledinama se vec prestrojio posle crkve desno ili bi trebalo da se prestroji, a ovi za milosa levo. Ali posto se sada tamo u traci ispred sunca parkira ko stigne i kako stigne, onda posle semafora svi idu levo i tu se stvara zastoj. Ali ako je to ok cepaj dalje, moze da se postavi i neki nocni market pride na kruznom toku, sta fali .
Kruzni tok jeste generator guzve sa ledina . sada kolima treba u proseku mnogo vise vremena da se ukljuce na kruzni tok i stvara se kolona do aerodroma, ko prica drugacije nije prosao tu posle otvaranja mucene magistrale. Dovoljno je pratiti vreme tj red voznje buseva
Ko gore surdukom je prica posle otvaranja, neznatno do umereno bolja, posto dosta vozila ide do surcina magistalom
 
Moguće, odozgo zaista nisam nijednom prošao od otvaranja i lakše mi je zbog toga, taj put do surčina je crna rupa postao zadnjih deceniju dve. Krenuo sam i do aerodroma da kružim preko autoputa, samo da izbegnem to parče, ali sada ću da kružim kada idem i ka Surčinu i generalno tom pravcu.
 
Delimicno si u pravu za Crkvu. Ali kod crkve se vide vozila i zna se da taj "parking" stoji vec desetak godina. ko ide ka ledinama se vec prestrojio posle crkve desno ili bi trebalo da se prestroji, a ovi za milosa levo. Ali posto se sada tamo u traci ispred sunca parkira ko stigne i kako stigne, onda posle semafora svi idu levo i tu se stvara zastoj. Ali ako je to ok cepaj dalje, moze da se postavi i neki nocni market pride na kruznom toku, sta fali .
Kruzni tok jeste generator guzve sa ledina . sada kolima treba u proseku mnogo vise vremena da se ukljuce na kruzni tok i stvara se kolona do aerodroma, ko prica drugacije nije prosao tu posle otvaranja mucene magistrale. Dovoljno je pratiti vreme tj red voznje buseva
Ko gore surdukom je prica posle otvaranja, neznatno do umereno bolja, posto dosta vozila ide do surcina magistalom
A gde sam pomenuo da stave noćni market na kružnom toku ćeš morati da mi prevedeš
 
Moja iskustva:
- Jako je teško sa 130 spustiti brzinu na 80.
- Ograda desno je preblizu, sasvim je jasno jer je potreban veći stepen koncentracije nego u vožnji u srednjoj traci. Mislim da u desnoj neću nikad voziti.
- Generalno fenomenalna stvar prilikom povratka u grad. 👍

Eh da i precrtani znak NBG i dalje stoji, Bog zna zašto.
 
Mislim da nije precrtan, već da je traka koja je dugo stajala preko znaka oštetila njegovu fluoroscenciju i posledično sada izgleda kao da je još uvek preko.

Ako sam u pravu, stajaće to i zbunjivati još...
 
Vrh