Šta je novo?

Gradska magistralna saobraćajnica Novi Beograd - Surčin

Ono sto mogu da ti kazem sa sigurnošću je da se svako slovo, znak interpukcije u zakonu gleda ( ne samo u ZOBS-u). Postoje adv.kancelarije koje se bave isključivo saobraćajnim nezgodama i uglavnom su ih angažovala "poznata lica" pa imamo sudske presude od kojih se svima nama diže kosa na glavi. A realnost je takva da se ti advokati drze svakog slova, tačke, zareza....
Vrlo dobro mi je to sve poznato, zato sam i napisao ono. Glupa država - raj za dobre advokate.
(Instruktor je odavno u penziji, ili više nije ni u penziji.)
 
Ovo brdo treba da se rascisti sa desne strane

Surcin - Novi Beograd (autoput) 9-0 screenshot.png
 
Prosao danas novom deonicom (vracajuci se iz Novog Sada). Prateci Google traffic, video sam da je pakao na delu od Aerodroma ka Gazeli, pa sam resio da zaobidjem istu...
Nastavio sam preko Batajnice i autoputem A1 - ka NIsu, iskljucio sam se ka Novom Beogradu i Surcinu da bih proverio kakva je situacija. Bilo je oko 17:30, moze se reci vreme spica.

Prosao sam deonicu za 5 minuta, stvarno je lepo uradjena, vozeci nesto iznad ogranicenja, rekao bih da svi voze 90-120. Na kruznom toku na NBG-u nije bilo guzve ali je bilo prometno. Iskljucio sam se ka Dr Ivana Ribara i Jurija Gagarina do Mosta na Adi... Sve u svemu, zadovoljan sam.
Slazem se sa onima koji su rekli da je steta da je ogranicenje 80 km/h, ali dobro, inzenjeri znaju bolje...
 
@dumax je u pravu sve sto je napisao vezano za preticanje. Ali meni je zanimljivo da niko nije pomenuo (ili bar ja nisam video) da do prekrsaja za preticanje sa desne strane na ovakvim putevima moze doci samo ako je vozilo koje pretices i samo u prekrsaju - odnosno kada neko vozi srednjom ili levom trakom, a desna traka desno od njega zjapi prazna.
Mene ovakve situacije iritiraju na autoputevima, jer postoje ljudi koji voze iskljucivo levom trakom. Zabodu se u levu traku i voze tako cak i kad su sami na toj deonici puta. I onda kada ih sustizete morate da im blicate iz desne trake i sacekate da se vrate u desnu traku da bi mogli da ih preteknete.

Sto se tice novog puta, ponovo sam prosao veceras i delovalo mi je da je manja guzva nego sinoc oko 21h.
 
Prosao danas novom deonicom (vracajuci se iz Novog Sada). Prateci Google traffic, video sam da je pakao na delu od Aerodroma ka Gazeli, pa sam resio da zaobidjem istu...
Nastavio sam preko Batajnice i autoputem A1 - ka NIsu, iskljucio sam se ka Novom Beogradu i Surcinu da bih proverio kakva je situacija. Bilo je oko 17:30, moze se reci vreme spica.

Prosao sam deonicu za 5 minuta, stvarno je lepo uradjena, vozeci nesto iznad ogranicenja, rekao bih da svi voze 90-120. Na kruznom toku na NBG-u nije bilo guzve ali je bilo prometno. Iskljucio sam se ka Dr Ivana Ribara i Jurija Gagarina do Mosta na Adi... Sve u svemu, zadovoljan sam.
Slazem se sa onima koji su rekli da je steta da je ogranicenje 80 km/h, ali dobro, inzenjeri znaju bolje...
Opasno je kod ovakvih puteva bez zaustavne trake kada neko stane u krajnjoj desnoj, onda krece prestrojavanje iz desne u srednju, iz srednje u levu i onda dolazi do problema, pogotovo kada je guzva i losi vremenski uslovi.

Bas na ovom gore snimku ima ta situacija na 9.25, Pasat se brzinom od 10 km/h prestrojava u srednju traku, ovaj u srednjoj traci ima mogucnost ili da koci ili da bezi levo, srecom pa su isli polako inace bi doslo do sudara sigurno.
 
Neki neiskusan forumas procita ovaj post, i sta ce pomisliti ... kako samouvereno ovaj prica sigurno je u pravu moram ga poslusati.


A ono veze s vezom nema.
Veze s vezom nema da je put zaista urađen s 3 trake a ne koristi se kao bulevar... Onaj ko je projektovao ovu deonicu nema veze s mozgom ako je stavio da je ovo put sa 3 saobraćajne trake u jednom smeru.
Ako je tako, ja se izvinjavam za moj post, a projektantima skidam kapu na ovoliku glupost.
Zamislite 10 vozila koja voze desnom trakom i prelaze u srednju pa u levu i svi se vraćaju u desnu. Veću nebulozu nisam ni čuo ni video.
Koliko se sećam, ovu deonicu su najavili kao bulevar koji će spojiti Beograd i auto-put (zato su i pravili po 3 trake) a ne kao saobraćajnicu van naseljenog mesta
 
Kome se zaliti za signalizaciju kod kruznog toka?
Kad se prilazi kruznom toku, vozilo treba da se uspori na 30km/h, ali tu se prelece od 60-90, i one trake sto sluze za usporavanje tj zvucni signal se bas jako cuju...
 
@GavSa
Tako ti svi autoputevi po Evropi sa 3 trake po smeru funkcionišu... pa i oni sa 4.

Al ovo je za 50-80 km/h, sa semaforima i desnim skretanjima iz krajnje desne trake, pa je nepraktično i zato će mnogi voziti nepravilno.
 
Veze s vezom nema da je put zaista urađen s 3 trake a ne koristi se kao bulevar... Onaj ko je projektovao ovu deonicu nema veze s mozgom ako je stavio da je ovo put sa 3 saobraćajne trake u jednom smeru.
Ako je tako, ja se izvinjavam za moj post, a projektantima skidam kapu na ovoliku glupost.
Zamislite 10 vozila koja voze desnom trakom i prelaze u srednju pa u levu i svi se vraćaju u desnu. Veću nebulozu nisam ni čuo ni video.
Koliko se sećam, ovu deonicu su najavili kao bulevar koji će spojiti Beograd i auto-put (zato su i pravili po 3 trake) a ne kao saobraćajnicu van naseljenog mesta
Bolje sto nije tako, jer na gradskim saobracajnicama je ogranicenje 50 km/h.
 
Setio sam se šta nedostaje na putu. Čitav taj pojas prema reci je poznat po jezivoj magli koja se često preliva i na blokove. Fali upozoravajuća signalizacija kao što postoji na autoputu, sa onim polukrugovima sa desne strane desne trake. Znate na šta mislim.
 
.............. deo Studentske ulice koja je u funkciji više od pola godine, a ima direktan priključak na autoput?
Студентска улица нема директан прикључак на ауто-пут (Булевар Арсенија Чарнојевића), него има укључење и искључење на улазно/излазне рампе на/са ауто-пута.
 
Студентска улица нема директан прикључак на ауто-пут (Булевар Арсенија Чарнојевића), него има укључење и искључење на улазно/излазне рампе на/са ауто-пута.

Moja greška, u pravu si.
 
To u vezi preticanja je večita tema kad vozim mog tasta. Nekada vrlo žustar i bezobrazan vozač, sada je ostario ali ima taj stari duh.
Ja ne volim desnu traku i u nju se prestrojavam raskrsnicu pre one na kojoj idem desno. Levo (ili još bolje srednjom ako ima 3) vozim i ako nema gužve, što on naravno kritikuje i smatra da je moja vožnja pogrešna.

Što se tiče kažnjavanja, čuo sam da su neki platili na delu preko Pupina ka Borči. Znam da Makedonci kažnjavaju.
Po autoputevima u Srbiji ljudi uglavnom poštuju pravila (srednja traka za vožnju, nema preticanja sa desne strane)

Totalni izuzetak je deonica od grada do Malog Požarevca, gde se vozi kao da je grad. Više puta su me pretekli sa desne strane, čak i na delu gde je to zaustavna.
Mora stalno da se gleda retrovizor, ali stalno, kao u sred grada, jer su brzine duple.

Dalje ka jugu, kao i gore ka NS ima dosta vožnje levom trakom, pogotovo kad je gužva. Meni lično to ne smeta pogotovo ako neko vozi 130 i neki km/h. Ja lično držim srednju uvek kad mogu. Jedino uvek držim levu kad dolazim sa juga na petlju Niš Trupale jer ne želim da mi neko uleti u vrata sa 130km/h.
 
Jutros sam vozio novom deonicom ka gradu (oko 06,15h ) ulicna rasveta radila je brat bratu 25% .Trci trci pa svetlo ....
 
Bolje sto nije tako, jer na gradskim saobracajnicama je ogranicenje 50 km/h.
Kako je bolje. Po toj logici se na semaforima prestrojiš u srednju traku i onda kako da se ubaciš u desnu posle semafora!? A zamisli po 20 vozila u tim trakama, moraš u desnu traku, jer se po vašoj logici ne sme voziti levom i srednjom jer na taj način pretičete kolonu vozila.
A neka mi neko objasni po kom pravilu se vozi oko Soluna, tamo su 4 trake. Da li po principu auto-puta ili gradske saobraćajnice ili magistralnog puta!?
 
Солунском обилазницом такође мораш да возиш десном траком, али је саобраћај велики, па се вози у све три. Као на аутопуту кроз Београд, где су пуне обе траке скоро нонстоп. Ту нема прекршаја, нити има "претицања" ако је десна трака бржа од леве. Тако ће у пракси често бити и на овом новом путу, поготову око семафора.
 
Jel realno da od poslednjih 10-tak strana teme, više od 80% postova je o tome da li sme da se pretiče desnom trakom sa sve članovima zakona, advokatima, poređenjem sa drugim deonicama? Niko da spomene kvalitet urađenog, rešenja koja su korišćena i slično. A što se tiče kvaliteta, ne znam za ostatak ali deo do Vojvođanske ako potraje do sledeće godine da pevamo. Traka ka auto putu na prvom delu ide ispod nivoa suprotne a onda posle 100-tak metara se vidi da se penje iznad nje. Ko može nega pogleda iz Lidla, jasno se vidi.
 
А што ти је чудно да се дискутује о овоме, ако смо на снимцима видели да 7 од 10 возача вози непрописно? То је најактуелнија тема на том путу тренутно.

Како бисмо могли знати да ли ће се пут распасти и у ком року? Да уђемо у подлогу па да вадимо узорке? Хоће ли нас пустити? Шта онда да пишемо на ту тему?
 
Prodjoh i ja novom magistralom i lepo je to, ali nesto me buni.
Zivim u Stepi na Vozdovcu, a inace sam iz GM i tamo mi zive roditelji i idem povremeno do njih.
Preko Topole sam stizao za sat i 30-35 min.
Kad su napravili autoput od Obrenovca, trebalo mi je sat i 30-35 min.
Onda su zavrsili deo od Surcina i treblo mi je sat i 30-35 min.
Kako zavrsavaju obilaznicu ka 1000 ruza, tako se i povecava guzva do 1000 ruza, pa mi treba sat i 30-35 min.
Mogu i preko autokomande, pa ka zagrebu do Dobanovaca, sto je najdalje i tuda mi treba sat i 30-35 min.
Sad su konacno zavrsili najblizi put (ako se ne ide kroz Umku i Baric) i sad mi vec treba samo sat i 30-35min.

Cak je svejedno da li cu preko Banjice i Teodora Drajzera pa preko mosta na Adi i Jurija Gagarina ili preko autokomande, Gazele pa da se iskljucim u Tosin bunar itd.
U povratku, ispred Obrenovca, navigacija mi je pokazala da je svejedno da li cu da se tu iskljucim ili do kraja Milosa Velikog. A posle u Surcinu je pisalo da je isto da idem levo, desno ili pravo. Na kruznom toku kod Vinogradske takodje svejedno da li pravo Vojvodjanskom ili I. Ribara, pa J. Gagarina. Kad sam bio pred autokomandom, mogao sam za isto vreme preko a. komande ili pravo, pa preko Dusanovca ili Medakovica.
Mislim da imam ukupno 30tak kombinacija i kad nema neke ozbiljnije guzve, sta god da odaberem, putovacu sat i 30-35 min.
Ako neko zna broj telefona Ginisa, nek mi javi, da ga zovem da upise u svoju knjigu ovaj rekord :)
 
Prodjoh i ja novom magistralom i lepo je to, ali nesto me buni.
Zivim u Stepi na Vozdovcu, a inace sam iz GM i tamo mi zive roditelji i idem povremeno do njih.
Preko Topole sam stizao za sat i 30-35 min.
Kad su napravili autoput od Obrenovca, trebalo mi je sat i 30-35 min.
Onda su zavrsili deo od Surcina i treblo mi je sat i 30-35 min.
Kako zavrsavaju obilaznicu ka 1000 ruza, tako se i povecava guzva do 1000 ruza, pa mi treba sat i 30-35 min.
Mogu i preko autokomande, pa ka zagrebu do Dobanovaca, sto je najdalje i tuda mi treba sat i 30-35 min.
Sad su konacno zavrsili najblizi put (ako se ne ide kroz Umku i Baric) i sad mi vec treba samo sat i 30-35min.

Cak je svejedno da li cu preko Banjice i Teodora Drajzera pa preko mosta na Adi i Jurija Gagarina ili preko autokomande, Gazele pa da se iskljucim u Tosin bunar itd.
U povratku, ispred Obrenovca, navigacija mi je pokazala da je svejedno da li cu da se tu iskljucim ili do kraja Milosa Velikog. A posle u Surcinu je pisalo da je isto da idem levo, desno ili pravo. Na kruznom toku kod Vinogradske takodje svejedno da li pravo Vojvodjanskom ili I. Ribara, pa J. Gagarina. Kad sam bio pred autokomandom, mogao sam za isto vreme preko a. komande ili pravo, pa preko Dusanovca ili Medakovica.
Mislim da imam ukupno 30tak kombinacija i kad nema neke ozbiljnije guzve, sta god da odaberem, putovacu sat i 30-35 min.
Ako neko zna broj telefona Ginisa, nek mi javi, da ga zovem da upise u svoju knjigu ovaj rekord :)
U pravu si, jeste možda na prvi pogled čudno i nelogično ali koji god put da odabereš, gužvu nećeš zaobići :)
Svake godine je sve veći broj vozila pa i ne čude te brojke. Ušteda u vremenu je mizerna, ali je važnija ušteda u živcima i bolji sigurniji put.
 
Vrh