Daleko je to od 95%. Postojeci drum mora da se rekonstruiše, a i obilaznica nije do BP nego do Pančeva (sektor C)Ne shvatam šta ovi komentari iznad znače. Ja stvarno pitam ima li neka lista procenta završenih projekata?
Evo sam na brzinu sastavio moje viđenje završenosti projekata u BG;
Obilaznica do Bubanj Potoka - 95%
Fale ovde one raskrsnice koje nisu gotove a ni pristup Jurija Gagarina. Ima tu masa posla.Gradska saobracajnica NBg - Surcin - 99%
i kada završe stanicnu zgradu to će biti možda 50%. Prokop je i infrastruktura oko stanice i severni deo fasade koji su daleko od toga da budu gotovi.Prokop -70%
Nije završen C Finger, renoviranje postojeceg terminala itd. . Isto je to daleko od 90%Rekonstrukcija Aerodrom Nikola Tesla - 90%
Kako misliš da je ovo 99% kada nedostaje čitav krak prema J Gagarina? Koliko je to procenata računajući sve faze?Gradska saobracajnica NBg - Surcin - 99%
Nije celom trasom, danas sam baš bio, to je pred semafor sa budućom raskrsnicom Jurija Gagarina. Kod semafora kod buduće raskrsnice sa putem za aerodrom piše da je ograničenje 80."Brza" saobracajnica. Ogranicenje 50
Pogledajte prilog 157862
Ja sam to na brzinu dao odokativnu procenu.Kako misliš da je ovo 99% kada nedostaje čitav krak prema J Gagarina? Koliko je to procenata računajući sve fa
Samo sa dodam za ovo…
Daleko je to od 95%. Postojeci drum mora da se rekonstruiše, a i obilaznica nije do BP nego do Pančeva (sektor C)
Fale ovde one raskrsnice koje nisu gotove a ni pristup Jurija Gagarina. Ima tu masa posla.
i kada završe stanicnu zgradu to će biti možda 50%. Prokop je i infrastruktura oko stanice i severni deo fasade koji su daleko od toga da budu gotovi.
Nije završen C Finger, renoviranje postojeceg terminala itd. . Isto je to daleko od 90%
Ništa strašno. Samo još jedan nezavršen projekat.Ja sam to na brzinu dao odokativnu procenu.
Izvini ako sam pogrešio, radio sam to u pauzi za ručak.
Biće bolje drugi puta.
Mentalitet gubitnika.Odmah da se razumemo,ne branim stav nijedne politicke opcije nego samo razmisljam svojom glavom. Ako znam gde zivim,godinama,i ako znam kako se radi,onda sve sto se uradi je uspeh,jasno sam pisao da se u Srbiji zna kakav je i koliki kvalitet. Prema tome inputiranje nekih epiteta nema smisla. Ono sto hocu da kazem da je najbitnije da se saobracajnica otvori a o kvalitetu cemo tek diskutovati,pogotovo mi koji cemo je cesto koristiti. Najlakse je kritikovati i traziti dlaku u jajetu. Svi vrlo dobro znamo da je trebalo u kompletu raditi i T6 i kruzni tok a ne uskoro nesto od ovoga rusiti i prepravljati ali to je nazalost Srbija. Naravno da je bolje daj sta das nego nista. Srecno svima kad puste ulicu..dal ce to biti sutra ili kad vec,totalno je nebitno. Meni je najbitnije da ne bude nikakve guzve i da bude protok najnormalniji. Pozdrav svima.
Nezavistan tužilac.Nudite li vi Gorane neko resenje? Siguran sam da cete ovde dobiti veliku podrsku od svih ako nam to ponudite.
Vać sam to napisao i na temi za Bulevar patrijarha Pavla: u poslednje dve nedelje je na ovih 450m saobraćajnice NBG - Surčin fizički urađena veća količina posla nego u poslednje dve godine radova na Bulevaru patrijarha Pavla. Ras inženjering, očigledno podizvođač i na saobraćajnici (njihov logo sam video na finišerima i valjcima), je inače glavni izvođač radova na drugoj fazi BPP. Tamo su njihovi radnici poslednji put viđeni negde prošle jeseni, od tada pustoš. Rok za završetak radova na bulevaru i spajanje sa Mostom na Adi je, pazi ironije, takođe april 2023. Valjda će, kad ovo završe, da se sete da pošalju ponekog i u BPP da nešto kao raducka.Npr. Bulevar Patrijarha Pavla?
Pojasnite.Nezavistan tužilac.
Прокоп и кад заврше ове зграде на плочи неће бити 60% комплетан. Фале нови колосеци са перонима да се опреме, фали фасада ка аутопуту и станични трг са саобраћајницама.Ne shvatam šta ovi komentari iznad znače. Ja stvarno pitam ima li neka lista procenta završenih projekata?
Evo sam na brzinu sastavio moje viđenje završenosti projekata u BG;
Obilaznica do Bubanj Potoka - 95%
Gradska saobracajnica NBg - Surcin - 99%
Prokop -70%
Rekonstrukcija Aerodrom Nikola Tesla - 90%
Spoljna Magistralna Tangenta (SMT) - 20%
Bulevar patrijarha Pavla - 25%
Autobuska stanica NBg - 40%
decja bolnice Tiršova 2 - 5%
Metro Depo i 1. linija - 2%
Rekonstrukcija Sava centra - 40%
Rekonstrukcija zgrade BIGZ-a - 20%
Rekonstrukcija Beogradanke - 80%
Хвала @Нико, и поред свих приватних обавеза и проблема, трудим се колико могу и то само због Беобилда.Гаго, управо сам се спремао да одговорим везано за банкину када видех ваш одговор .Ужасно ме нервира када људи мешају те термине ,а посебно када новинари то раде извештавајући о неком удесу....
П.С. Сваки ваш пост донесе праву и тачну информацију,сећам се још да сте први извештавали о будућим радовима на петљи Петлово Брдо ( надам се да ће тако и бити за почетак радова на краку ка ЈГ-у у мају како сте најавили ) .
@Земљани, мешаш грађевинрство, саобраћај са политиком. Сваки други пост ти је политика и пљувачина. Заобиђи то, односно батали политику. Нажалост ниси једини на овом порталу и такве постове не читам.Gago, mešaš Bank (emBankment, river Bank...) koje jeste nasip, kosina, ali pošto ograda stoji na njoj, na bank-u, ona jeste bank+ina (pripada joj). Komunistični priručnici to nisu skapirali, džabe ih citiraš, dakle nije greška za ograde na nasipu reći bankine. Jer nasip puta je bank, a ovo je bankina.