Šta je novo?

Gradska magistralna saobraćajnica Novi Beograd - Surčin

"Brza" saobracajnica. Ogranicenje 50
2023_03_30_20_08_47_1_VOŽNJA_MAGISTRALOM_PRED_OTVARANJE_OD_SURČINA_DO_NOVOG_BEOGRADA_NOVE_STAN...jpg
 
Pa "naravno" je i da ono sto su izvođač i nadležni nazivali autoput pa brza saobracajnica nema nivelisane raskrsnice, vec denivelisane. Posebno kad kosta 10 mil evra po km. I sad sve to nenormalno preskocis i zakljucis da je normalno da je na raskrsnici ogranicenje 50 👌
 
Kakve sad imaju veze nivelisane raskrsnice,ili denivelisane?Sta je auto put ili saobracajnica?Ja ti kazem da pred raskrsnicom treba i mora da bude ogranicenje brzine!Sta ti tu nije jasno?Ti konstantno samo pljujes na ovoj temi,hvatas se za nazive,za raznorazne gluposti koje nisu bitne!Dal je bankina ili nije?
 
Samo sa dodam za ovo…
Ne shvatam šta ovi komentari iznad znače. Ja stvarno pitam ima li neka lista procenta završenih projekata?
Evo sam na brzinu sastavio moje viđenje završenosti projekata u BG;

Obilaznica do Bubanj Potoka - 95%
Daleko je to od 95%. Postojeci drum mora da se rekonstruiše, a i obilaznica nije do BP nego do Pančeva (sektor C)
Gradska saobracajnica NBg - Surcin - 99%
Fale ovde one raskrsnice koje nisu gotove a ni pristup Jurija Gagarina. Ima tu masa posla.
i kada završe stanicnu zgradu to će biti možda 50%. Prokop je i infrastruktura oko stanice i severni deo fasade koji su daleko od toga da budu gotovi.
Rekonstrukcija Aerodrom Nikola Tesla - 90%
Nije završen C Finger, renoviranje postojeceg terminala itd. . Isto je to daleko od 90%
 
Da se nakačim na diskusiju o bukobranima, zaista se nadam da će i “zeleni” bukobrani doživeti premijeru upravo na ovoj saobraćajnici pošto im treba vremena da pozelene.

Bukobrani nisu rezervisani isključivo za autoput, u selu gde živim ima dva takva zelena bukobrana koji su skoro postavljeni, jedan što blokira blokira buku sa obližnje magistrale a drugi blokira buku sa jednog seoskog gazdinstva prema novom naselju:

IMG_2340.jpeg
IMG_2343.jpeg
 
Nedostaje i veci kruzni tok koji ce uraditi kada krenu da sire put ka Grand kafi, nadam se.
Nevezano za to, da se zahvalim svim ljudima koji su pravili ove snimke sve vreme, uz jedno pitanje: koje modele dronova koristite za ova snimanja iz vazduha?
 
Kako misliš da je ovo 99% kada nedostaje čitav krak prema J Gagarina? Koliko je to procenata računajući sve fa
Ja sam to na brzinu dao odokativnu procenu.
Izvini ako sam pogrešio, radio sam to u pauzi za ručak.
Biće bolje drugi puta.

Samo sa dodam za ovo…

Daleko je to od 95%. Postojeci drum mora da se rekonstruiše, a i obilaznica nije do BP nego do Pančeva (sektor C)

Fale ovde one raskrsnice koje nisu gotove a ni pristup Jurija Gagarina. Ima tu masa posla.

i kada završe stanicnu zgradu to će biti možda 50%. Prokop je i infrastruktura oko stanice i severni deo fasade koji su daleko od toga da budu gotovi.

Nije završen C Finger, renoviranje postojeceg terminala itd. . Isto je to daleko od 90%

Da u pravu si, trebalo bi svaki vaći projekat razbiti na delove i poddeonoce pa dati procenat za njih.
Zato sam i pitao jeli to ima već negde izlistano.
Evo ću sad da to ubacim u Excel, pa kad nešto završim onda ću da pitam za instrukcije dalje.
 
Odmah da se razumemo,ne branim stav nijedne politicke opcije nego samo razmisljam svojom glavom. Ako znam gde zivim,godinama,i ako znam kako se radi,onda sve sto se uradi je uspeh,jasno sam pisao da se u Srbiji zna kakav je i koliki kvalitet. Prema tome inputiranje nekih epiteta nema smisla. Ono sto hocu da kazem da je najbitnije da se saobracajnica otvori a o kvalitetu cemo tek diskutovati,pogotovo mi koji cemo je cesto koristiti. Najlakse je kritikovati i traziti dlaku u jajetu. Svi vrlo dobro znamo da je trebalo u kompletu raditi i T6 i kruzni tok a ne uskoro nesto od ovoga rusiti i prepravljati ali to je nazalost Srbija. Naravno da je bolje daj sta das nego nista. Srecno svima kad puste ulicu..dal ce to biti sutra ili kad vec,totalno je nebitno. Meni je najbitnije da ne bude nikakve guzve i da bude protok najnormalniji. Pozdrav svima.
 
Odmah da se razumemo,ne branim stav nijedne politicke opcije nego samo razmisljam svojom glavom. Ako znam gde zivim,godinama,i ako znam kako se radi,onda sve sto se uradi je uspeh,jasno sam pisao da se u Srbiji zna kakav je i koliki kvalitet. Prema tome inputiranje nekih epiteta nema smisla. Ono sto hocu da kazem da je najbitnije da se saobracajnica otvori a o kvalitetu cemo tek diskutovati,pogotovo mi koji cemo je cesto koristiti. Najlakse je kritikovati i traziti dlaku u jajetu. Svi vrlo dobro znamo da je trebalo u kompletu raditi i T6 i kruzni tok a ne uskoro nesto od ovoga rusiti i prepravljati ali to je nazalost Srbija. Naravno da je bolje daj sta das nego nista. Srecno svima kad puste ulicu..dal ce to biti sutra ili kad vec,totalno je nebitno. Meni je najbitnije da ne bude nikakve guzve i da bude protok najnormalniji. Pozdrav svima.
Mentalitet gubitnika.
 
Npr. Bulevar Patrijarha Pavla?
Vać sam to napisao i na temi za Bulevar patrijarha Pavla: u poslednje dve nedelje je na ovih 450m saobraćajnice NBG - Surčin fizički urađena veća količina posla nego u poslednje dve godine radova na Bulevaru patrijarha Pavla. Ras inženjering, očigledno podizvođač i na saobraćajnici (njihov logo sam video na finišerima i valjcima), je inače glavni izvođač radova na drugoj fazi BPP. Tamo su njihovi radnici poslednji put viđeni negde prošle jeseni, od tada pustoš. Rok za završetak radova na bulevaru i spajanje sa Mostom na Adi je, pazi ironije, takođe april 2023. Valjda će, kad ovo završe, da se sete da pošalju ponekog i u BPP da nešto kao raducka.
 
Ok, ocekivao bih od nekoga ko sebi daje za pravo da druge naziva gubitnicima ponudi bar neko resenje.
Nezavisno tuzilastvo nije resenje. Nezavisno tuzilastvo je problem koji treba resiti. Resenje bi bilo kako da dodjemo do nezavisnog tuzilastva, koje korake da preduzmemo i slicno.
Isto tako ste kao resenje mogli navesti i "vlast koja radi u interesu naroda", "da postanemo bogata i uredjena drzava" i slicno. Ali to nisu resenja, to su sve problemi koje je potrebno resiti. Ja ne znam kako, zato i pozivam vas, kao nekog ko ima pobednicki mentalitet, da nas organizujete i ponudite nam resenje kako da resimo probleme.
Da budem potpuno transparentan, ja sam pokusavao na razne nacine: redovno izlazim na izbore i glasam protiv vlasti, kao stanovnik Bezanijske kose potpisao sam svaku peticiju koja je u nasem interesu (protiv gradnje nebodera, protiv pustanja u rad spalionice leseva itd.), izasao sam na svaki protest koji su organizovali (protiv nebodera, protiv paljenja kablova u blokovima...) i izaci cu na svaki buduci koji je u interesu gradjana. Ali nazalost nista od ovoga do sada nije dalo trajne rezultate niti resilo probleme na koje se vi zalite.
Zato, kao sto vec rekoh, povedite nas i ponudite prava resenja. Siguran sam da ce vecina na forumu (i ne samo na forumu) da vas sledi.
 
Ne shvatam šta ovi komentari iznad znače. Ja stvarno pitam ima li neka lista procenta završenih projekata?
Evo sam na brzinu sastavio moje viđenje završenosti projekata u BG;

Obilaznica do Bubanj Potoka - 95%
Gradska saobracajnica NBg - Surcin - 99%
Prokop -70%
Rekonstrukcija Aerodrom Nikola Tesla - 90%
Spoljna Magistralna Tangenta (SMT) - 20%
Bulevar patrijarha Pavla - 25%
Autobuska stanica NBg - 40%
decja bolnice Tiršova 2 - 5%
Metro Depo i 1. linija - 2%

Rekonstrukcija Sava centra - 40%
Rekonstrukcija zgrade BIGZ-a - 20%
Rekonstrukcija Beogradanke - 80%
Прокоп и кад заврше ове зграде на плочи неће бити 60% комплетан. Фале нови колосеци са перонима да се опреме, фали фасада ка аутопуту и станични трг са саобраћајницама.
 
@Bkspak čini mi se da je to trotoar koji vodi od pešačkog prelaza preko magistrale do pešačkog prelaza preko partljka Vinogradske.
 
Гаго, управо сам се спремао да одговорим везано за банкину када видех ваш одговор .Ужасно ме нервира када људи мешају те термине ,а посебно када новинари то раде извештавајући о неком удесу....

П.С. Сваки ваш пост донесе праву и тачну информацију,сећам се још да сте први извештавали о будућим радовима на петљи Петлово Брдо ( надам се да ће тако и бити за почетак радова на краку ка ЈГ-у у мају како сте најавили ) .
Хвала @Нико, и поред свих приватних обавеза и проблема, трудим се колико могу и то само због Беобилда.
За банкину је управо тако како кажеш, посебно кад новинари напишу "возач пробио банкину и слетеу у јарак" или слично. Више и не реагујем на такве написе у новинама, пошто сам слао демарше.
 
Gago, mešaš Bank (emBankment, river Bank...) koje jeste nasip, kosina, ali pošto ograda stoji na njoj, na bank-u, ona jeste bank+ina (pripada joj). Komunistični priručnici to nisu skapirali, džabe ih citiraš, dakle nije greška za ograde na nasipu reći bankine. Jer nasip puta je bank, a ovo je bankina.
@Земљани, мешаш грађевинрство, саобраћај са политиком. Сваки други пост ти је политика и пљувачина. Заобиђи то, односно батали политику. Нажалост ниси једини на овом порталу и такве постове не читам.
 
Vrh