Ali svakako nema poente za većom brzinom od 80 km/h. Nisi na otvorneom putu, a i ulaziš u grad. Mora neka promena da bude sa 130, gde ćeš da označiš da ipak treba malo veća opreznost da bude. Činjenica da ovo nije auto-put potpomaže ideju da će verovatno biti deo putne mreže ovog dela, a na koju će se druge ulice u budućnosti oslanjati.
Zamisli da neko na 130 km/h ugleda da mu je crveno na semaforu pa krene da koči kao manijak? To je apsolutno nedopustivo i dovelo bi do ozbiljnih sigurnosnih problema. Pa vidimo i da u samom gradu jako veliki broj ljudi, pogotovo taksista, ne poštuje ograničenje 50, već se na nekim mestima i 90 vozi.
Baš sam pričao sa jednim starijim čovekom, koji živi i radi u Crnoj Gori, a porodica mu živi negde na granici sa Hrvatskom u Bosni i Hercegovini, u nekom selu kraj Save. I kaže da svaki put kad se lomata da pretiče, vozi preko ograničenja, obraća pažnju da ga policija ne uhvati, dođe mrtav umoran na odredište. A kada uživa u vožnji, obraća pažnju na ograničenje, ušteda mu je celih 15 minuta. Mislim da 15 minuta na 8 sati puta nije stvarno mnogo i da se vremenska razlika ne oseća.
Čak sam i jednom merio od naplatne stanice Obrenovac do Pakovraća. Jednom sam vozio i trudio se da bude sve vreme 130 km/h, a drugi put sam vozio po ograničenju - 80 u tunelu, 100 oko Rudnika. Znate kolika je razlika bila? Pet minuta. Nije to neka značajna ušteda da se toliko drami, koliko se ovde na sav glas urla.