Šta je novo?

Gradska magistralna saobraćajnica Novi Beograd - Surčin

Šta kažu informacije? Kad će da zakrpe rupe po postojećem kružnom?
 
Prema nekim mojim informacijama, do novonavedenog roka neće biti radova na kružnom toku, već će se novoizgrađena saobraćajnica uklopiti u postojeći. Radovi na kružnom toku će se obaviti naknadno.

Ne znam ko ti je izvor, ali i meni je logično da je tvoj izvor u pravu, tj. da mu realnost na terenu daje za pravo. Danas je već prošla praktično trećina marta, a još ni kuće na parnoj strani nisu srušene. Rekao bih da razvoj događaja potvrđuje kako dobijamo još jedno privremeno rešenje i možemo samo da se nadamo da će što kraće trajati.
 
Slazem se...neka produze jos mes dana i urade kako treba...jedna info,proverena. Naime nastavak, za kasnije, za saobracajnicu T6,trenutno se utvrdjuje javni interes za tu lokaciju da bi krenula eksproprijacija i dalje sve sto ide. Kruzni tok je u okviru celom projekta deonice Novi Beograd-Surcin, icice sada koliko ja razumem...
 
Незванично, до кружног тока ће урадити цео пут како је и планирано, а кружни ток тек у току године, мислим да је речено негде пред август када је као најмање аутомобила на београдским улицама.
Уклапање новог пута и старог кружног тока ће збуџити привременом саобраћајном сигнализацијом.
 
Do prve malo jace kise. Kad im poplavi postojeci kruzni tok. Ali ne mogu da shvatim ove sto se raduju bilo kakvom pustanju. Jel vi vozite samo nocu pa vas nece tangirati ulazak i izlaza sa ove saobracajnice. Ili ste mazohisti ili pak jos gore sadisti, pa kad vidite da je na ovom kvazi resenju haos ipak se odlucite da idete preko dobanovca, a za one koji moraju ovud avas boli uvo.
I sta nezvanicni kazu zasto se ne radi sada kruzni tok?
 
Zasto? Pa zato sto ne mogu da stignu za tri nedelje do kada je vodja naredio otvaranje. Nece se na pinku videti da nije veci i novi kruzni tok.
Vise jw bilo retoricko pitanje. Jasno mi je to. Nego mi je jos zanimljiviji argument avgustom je slabiji saobracaj. Pa zar ovo nije veza na autoput, a kojim mesecima je najveca frekvencija putovanja. Da nije mozda tokom leta?! I sta ce onda, da skroz zatvore ovu magistralnu saobracajnicu dok rade kruzni tok? Naravno da je sve to nemoguce. Ako ga sada ne urade nece ga raditi dok se ne zavrsi krak ka JG.
Zamiljivo kako je od otvaranja radova iz opticaja ispao prvo krak ka JG, a sada i kruzni tok. Pritom je rok probijen za minimum dve godine.
 
Ja sam to i rekao, nece ga ni raditi pre otvaranja kraka ka JG. Jednostavno nece moci da zatvore kruzni tok koji je toliko opterecen bez alternative. I oni gledaju sta im utice na zadovoljstvo potencijalnih biraca.
 
Meni je prihvatljivo puštanje sa starim kružnim tokom jer on i nije deo nove saobraćajnice nego već postojeće, dug je svega 30tak metara što mi je mnogo manji problem nego 7km Obrenovačkog koji je neravan i oštećen, plus duži 5minuta. Vamo dalje Obilaznicom ka Bubanj potoku su radovi plus 10km duže. Tako da ovo treba što pre da se skrati i rastereti autoput od Dobanovaca do NBg, koji će se ovim verovatno rasteretiti jedno 20tak%. Semafori na ovom novom putu umesto petlji su glupost koja će usporiti, ali šta je tu je
 
Evo sad mi pokazuje Mostar, preko Gagarina - kružni tok 7,5km/10 min, plus ovo što se pušta 8km/5 min do petlje Surčin = ukupno 15-16km/15 minuta, a sadašnji put Mostar-Obrenovački do petlje Surčin 20km/20min. Znači ajd uzevši od te neke centralne gradske tačke kod Mostara, ušteda je 5km na dužini i 5min vremena. Plus tolko u povratku, znači u danu ušteda novim putem 10km i 10 min.
 
... Nego mi je jos zanimljiviji argument avgustom je slabiji saobracaj. Pa zar ovo nije veza na autoput, a kojim mesecima je najveca frekvencija putovanja. Da nije mozda tokom leta?! I sta ce onda, da skroz zatvore ovu magistralnu saobracajnicu dok rade kruzni tok? ..
Ma najbolje je da urade linburga meseca. Tad nema saobraćaja u opšte.
 
Kada vidim kako polako ležemo na rudu, više mi ne um pada: kakvi smo, malo nas jašu...
 
Ne ležemo na rudu nego su od početka ovog projekta godinama svi govorili 'od petlje Surčin DO kružnog toka na NBg'. Ja do skoro nisam ni znao da je SA kružnim tokom (a pratim projekat od prvog pominjanja kad se izabrala opcija levom obavom Save autoputa ka Požegi, snimao sam 10 snimaka dronom nastavak ka Jakovu, Obrenovcu i Ubu, ne može se dakle reći da nisam u toku, pa moš' misliti kolko onda tek drugi koji ne prate tako detaljno, a takvih je 99,99%, su znali da uključuje i kružni tok) tako da ne možeš leći na rudu za nešto što nisi ni znao. Smešno je, mi ni ne znamo realnu cenu, nismo birali trasu... dakle pitamo se NIŠTA, pa je naše ležanje ili neležanje na rudu bezpredmetno. Meni je veći problem što je slagano za J. Gagarina
 
Poslednja izmena:
Kad smo kod J. Gagarina zanimljivo ali znate gde je Staro Ognjiste a ispod njega ima par kucica. Jedna je Kineski restoran, pa ima na kraju deo koji je bio perionica tepiha i auta ali vise ne radi.
Tu su stavili neke limene delove na zidove i ofarbali u zuto, ne pise sta ce biti ali zar bi neko renovirao i pravio nesto novo ako ce taj deo oko starog ognjista da ruse?
Pada mi na pamet da mozda imaju info da se taj deo oko starog ognjista mozda i nece rusiti. Svkako se nadam da ce biti nastavak JG.
 
Meni je logično da će biti tog spoja sa JG pogotovo sad kad kinezi grade njihov TC. Realno glupo bi bilo da TC bude u slepoj ulici. Tako da verujem da kada kinezi priteraju kraju svoj TC i ako projekat bude spreman i eksproprijacija bude gotova da će kinezi to da izgrade taj spoj u rekordnom roku, realno i njima to treba...
 
Vrh