Šta je novo?

Gradska magistralna saobraćajnica Novi Beograd - Surčin

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=837717#p837717:1bjek2hw je napisao(la):
Niko Kažanegra » 02 Apr 2021 01:13 pm[/url]":1bjek2hw]Бежанинац, шта то тачно значи,преведи нам молим те... :sesir:

Pa sad, nisam siguran koji deo je nejasan...

Ukratko - planski osnov za igradnju ove magistrale je Plan detaljne regulacije (PRD) koji je donet fazno:

I faza plana - produženje saobraćajnice JG do ukrštanja sa produženjem Vojvođanske i okolno zemljište (donet)
II faza plana - produženje saobraćajnice Vojvođanske do petlje u Surčinu (donet)
III faza plana - prostor između Vinogradske i ovih saobraćanica (u fazi izrade)

E sad, I faza ovog plana se delom poklapa sa ranije donetim planom gasovoda za BnV, pa izgleda da je tu, u delu gde se dva plana reklapaju došlo do nekih nepredviđenih poteškoća u realizaciji. Ukoliko je to tačno, trebalo bi da se pristupi izmenama jednog, ili oba plana, kako bi se sihronizovali tamo gde se preklapaju i planska rešenja za oba infrastrukturna objekta bila sprovodiva.

Ali ovo je samo moja izdetaljisana pretpostavka na osnovu šturih informacija.
 
Prosao sam danas Vinogradskom u delu gde su zapoceti radovi, vide se kamioni kako nasipaju zemlju. Prici cu ovih dana malo blize, pa cu uslikati ako bude neceg zanimljivog.
 
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=WN0zFDg1QHc[/youtube]
 
Pozdrav. Šta mi kojima se oduzima zemlja i ostaje po 20 ari sa obe strane da radimo na potezu Donjeg polja?

U smislu... hoće li ovo biti deo gde će se graditi Novi Beograd na dalje? Isto kao što je most preko Ade tamo stvorio rezidencijalne komplekse, šta u tom smislu ovde da očekujemo?
I u svakom smislu?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=844059#p844059:24s27i3e je napisao(la):
Andrejee » Čet Apr 22, 2021 11:11 pm[/url]":24s27i3e]Pozdrav. Šta mi kojima se oduzima zemlja i ostaje po 20 ari sa obe strane da radimo na potezu Donjeg polja?

U smislu... hoće li ovo biti deo gde će se graditi Novi Beograd na dalje? Isto kao što je most preko Ade tamo stvorio rezidencijalne komplekse, šta u tom smislu ovde da očekujemo?
I u svakom smislu?

Sve ukazuje da će se Novi Beograd širiti na tu stranu... Skoro da nema više slobodnih parcela. Kojom brzinom, tek će se videti...
 
Полако, прво да се попуни цела Јурија Гагарина, па ИМТ, па бродоградилиште, па обала низводно од бродоградилишта, па кад се неко накани на блок 18. Ту можда никне радна зона, типа стоваришта, салони аутомобила, радионице, складишта, грађевинске базе и сл.
 
To ne znači ništa. Imali smo i blok A i blok 65 neuređene i neizgrađene, pa je iza postojećeg bloka 72 nikao deo poznat i kao "Mileva Marić".
 
Ja mislim da neće tu skoro da se išta veliko stambeno gradi.

Zbog neke ravnoteže, bolje bi bilo da se gradi nešto iza Pupinovog mosta.
 
Тај крај дуж ове магистрале неће јако дуго имати инфраструктуру за станоградњу. А доста привредних активности ће се ускоро селити из ужег дела града, нпр. сва грађевинска оператива код бродоградилишта. Ваљало би и разна стоваришта, складишта, аутосервисе и сл. садржаје који генеришу саобраћај тешких камиона иселити из Војвођанске у Сурчину на ову нову магистралу.
И слажем се да је боље да граде станоградњу иза Пупиновог моста, ако се не варам она бициклистичка стаза што иде преко моста је прекинута на месту где ће се одвајати од СМТ нови булевар ка Борчи.
 
Taj deo je idealan da se sve uradi kako treba, znaci prvo drzava odradi vodovod/kanalizaciju/struju/internet/televiziju sve ukopano u zemlju, siroke saobracajnice pod pravi uglom. I tek onda investitori krenu sa zgradama.
 
На самој магистрали не треба да буде ништа. Апсолутно ништа. Ни један једини објекат који није у служби саобраћаја.
Магистрала треба да остане магистрала, без објеката са стране и са што мање укрштања. Чим крену објекту да се граде, сви планови крену да се распадају. Додају се прилази, угрожава се безбедност, успорава се саобраћај. Мало мало, па ће бити додаване и раскрснице да се омогући бољи приступ парцелама са стране. Кроз 10 година ћемо имати само једну набуџену улицу. Имаћемо нову Ибарску, нови "Аутопут за Нови Сад". Уништиће се смисао магистрале.

Све што би се икада градило мора бити опслужено паралелним сервисним саобраћајницама. У супротном... која је поента.
 
Slažem se. Novi objekat, nova raskrsnica samo za njega. Zato bi trebalo odmah praviti servisne. No ovde se sve radi bez reda. Npr, neće praviti servisne jer po važećem planu to nije industrijska /stambena zona, a kada budu promenili plan, onda će praviti isključenja posebno za svaki objekat i dobićemo gomilu semafora i levih skretanja...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=844059#p844059:18qdr030 je napisao(la):
Andrejee » 22 Apr 2021 10:11 pm[/url]":18qdr030]Pozdrav. Šta mi kojima se oduzima zemlja i ostaje po 20 ari sa obe strane da radimo na potezu Donjeg polja?

U smislu... hoće li ovo biti deo gde će se graditi Novi Beograd na dalje? Isto kao što je most preko Ade tamo stvorio rezidencijalne komplekse, šta u tom smislu ovde da očekujemo?
I u svakom smislu?


Donje Polje će naravno biti logičan pravac širenja Novog Beograda, tu nema zbora. Kao što su ostali forumaši pisali, on će se zgušnjavati, ali će se i proširivati ka Surčinu, stihijski ili planiski, to je neizbežno.

Ne bih se složio da će infrastruktura izostati - sve što bude potrebno za poslovnu ili stambenu gradnju već će biti obezbeđeno zbog budućeg ritejl parka / novog buvljaka koji će biti u produžetku JG, i mislim da će on prirodno privući ostale srodne delatnosti.

E sad, Donje Polje je širok pojam, a magistrala nije baš toliko široka :) Mislim da će puno toga zavisiti od javnog uvida III faze PDR-a za izgradnju magistrale, ali sa velikom sigurnošću mogu da kažem da će Lanište i Šar imati veliki potencijal za plansku i namensku gradnju, Dudova i dalji potesi dosta manje...
 
Odakle informacija da se pravi buvljak u produžetku Jurija Gagarina?

I šta će nam uopšte buvljak u 2021?
 
Била је прво прича да ће бувљак (ОТЦ) да селе иза блока 45, па после да ће ту да буде национални стадион, а бувљк поред кванташа.
А бувљак има и своје муштерије и своје продавце, зашто ускраћивати им те потребе са квазиелитистичким изговорима да је 2021.(а у исто време нпр. трећина БГ нема канализацију)?
 
Capture.jpg


https://apps.sentinel-hub.com/sentinel- ... Dates=true
 
Jel može pojašnjenje slike, kolko je trasirano, urađeno za prothodnih mesec dana od kada su počeli radovi? Ova mala tanka vodoravna crta na sredini slike mi ipak po širini ne deluje kao trasa autoputa. Ova deblja, dužine oko 100m možda jeste deo trase, po satelitu se nalazi tačno na trasi, ali 100m je isuviše malo trasiranja za mesec dana.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=846211#p846211:1ozbzyy5 je napisao(la):
Дошљак » 30 Apr 2021 08:48[/url]":1ozbzyy5]Била је прво прича да ће бувљак (ОТЦ) да селе иза блока 45, па после да ће ту да буде национални стадион, а бувљк поред кванташа.
А бувљак има и своје муштерије и своје продавце, зашто ускраћивати им те потребе са квазиелитистичким изговорима да је 2021.(а у исто време нпр. трећина БГ нема канализацију)?
Tačno tako. Isto tako bi smo mogli da kažemo i šta će na tržni centri u 2021 kada online prodaja munjevito raste. To što neki ne zalaze na buvljak, ne znači da on nije posećen. Isto važi i za tržne centre. Buvljak je više za klijentelu tipa "uradi sam". Ne posećujem ga toliko često, ali zbog nekih stvari idem ciljano tamo. Recimo, samo tamo sam našao kese za usisivač koji mi je ostao od babe. Tamo sam i neke stvari za kompjuter nalazio, pa nešto za vodovod, struju...
 
Ajde da dodamo i da su buvljaci i delovi pijaca u Srbiji zapravo poligon za legalno izbegavanje plaćanja poreza na novu robu - zakon to omogućava - i da meni ne ide u glavu kako država može tako nešto da pušta. Zbog beogradakog buvljaka mnoge prodavnice su propale, jer tamo ne može da se prodaje - ista roba - bez poreza.

Taj oblik lažnog buvljaka, dakle, treba ukinuti - na bilo kojoj lokaciji.
 
Dešava se čestp da ja ne mogu da nabavim kablove po ceni za koju oni prodaju.
 
Naravno, često je niža nego kod dobavljača. Čitave zgrade se opremaju preko buvljaka. Neko se silno bogati u svemu tome, a priča se postavlja kao socijalna.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=845021#p845021:27b1qxbp je napisao(la):
NoLimit » 26 Apr 2021 01:07 pm[/url]":27b1qxbp]На самој магистрали не треба да буде ништа. Апсолутно ништа. Ни један једини објекат који није у служби саобраћаја.
Магистрала треба да остане магистрала, без објеката са стране и са што мање укрштања. Чим крену објекту да се граде, сви планови крену да се распадају. Додају се прилази, угрожава се безбедност, успорава се саобраћај. Мало мало, па ће бити додаване и раскрснице да се омогући бољи приступ парцелама са стране. Кроз 10 година ћемо имати само једну набуџену улицу. Имаћемо нову Ибарску, нови "Аутопут за Нови Сад". Уништиће се смисао магистрале.

Све што би се икада градило мора бити опслужено паралелним сервисним саобраћајницама. У супротном... која је поента.

+

Ostružnica-Čukarička Padina=magistrala (udžbenički primer koji je moguće lako denivelisati, što bi upravo trebalo biti podstaknuto urbanizacijom istočnog dela Makiša). Južni deo SMT=ulica, "Autoput za Novi Sad"=ulica, pola Pančevačkog Puta=ulica, Zrenjaninski Put=ulica.

Znamo da nekad nije tako bilo, a znamo i ko je izvršio plansku degradaciju. Ako išta drugo imamo dobar razlog da na "magistrale", "magistralne tangente", "magistralne poluprstenove" gledamo sa negodovanjem. Ne bi smeli ništa drugo više da grade osim potpuno denivelisanih saobraćajnica - ma koliko koštale.

Po pravilu, zavisno od namera grada magistrale je moguće transformisati u denivelisane brze gradske saobraćajnice ili u gradske ulice. Kratkoročno planiranje izmena rezultira što jeftinijem i bržem gomilanju novih kvadrata (čak i popunjavanjem slobodnog prostora izgrađenih blokova). Suprotno tome dugoročno podstiče fazna ulaganja u unapređenja, shodno mogućnostima i potrebama. Da su na umu imali ovo drugo krenulo scenario bi bio potpuno drugačiji. Vremenom bi praćenjem razvoja ključni koridori bili denivelisani, a verujem da bi se uveliko planiralo i rešavanje tunelske veze od Autokomade do Pančevačkog Mosta, odnosno od Ade do Dunavske (dalje mostovskom konstrukcijom do Pančevačkog/Zrenjaninskog Puta preko špica Kožare).

Iskreno, ishod bi trebalo već sada da bude poznat. Ukoliko ne denivelišu ceo kraj je osuđen na još jedan "Autoput za Novi Sad". Interesantno da se insistira na neretnatbilnim državnim autoputnim pravcima, dok se u centru mreže sve svodi na ulice namenjene kratkim putovanjima - ne intragradskom tranzitu (sa jednog na drugi kraj grada).
 
Дошљак":3275ujcp je napisao(la):
Била је прво прича да ће бувљак (ОТЦ) да селе иза блока 45, па после да ће ту да буде национални стадион, а бувљк поред кванташа.
А бувљак има и своје муштерије и своје продавце, зашто ускраћивати им те потребе са квазиелитистичким изговорима да је 2021.(а у исто време нпр. трећина БГ нема канализацију)?
Mislim da od toga nema ništa, tamo iza bloka 45 je otkupio jedan kontroverzni biznismen koji je "otkrio" građevinarstvo kao biznis...

Sent from my Redmi 8 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=846269#p846269:1p3ot9ze je napisao(la):
Пантограф » Pet Apr 30, 2021 12:28 pm[/url]":1p3ot9ze]Ajde da dodamo i da su buvljaci i delovi pijaca u Srbiji zapravo poligon za legalno izbegavanje plaćanja poreza na novu robu - zakon to omogućava - i da meni ne ide u glavu kako država može tako nešto da pušta. Zbog beogradakog buvljaka mnoge prodavnice su propale, jer tamo ne može da se prodaje - ista roba - bez poreza.

Taj oblik lažnog buvljaka, dakle, treba ukinuti - na bilo kojoj lokaciji.

скрећемо са теме али грешиш, управо то јесте прави бувљак, где продаје ко шта како хоће, кад уведеш фискалне касе то престаје да буде бувљак и постаје trzni centar na otvorenom, где krugodvojkasi могу да се ложе да купују локално и помажу малој привреди, јер управо то и јесте циљ окупаторских маркетниг кампања о локалним производима, не стварно куповање локално него перверзија мале привреде, мултинационалне корпорације на тезги да фолирају сељаке

а што се пореза тиче, баш зато и волим ПРАВЕ бувљаке, увек на сваком кораку гледам да за порез закинем "државу" (окупациону управу) која користи сваки динар који ми украде да на неки начин наштети српском народу и српској култури
 
Vrh