Od danas bi deonica trebalo da se završi za 18 meseci, rekli su izvođači predsedniku Vučiću.
Kineski partneri kažu da radovi mogu i da se ranije završe ako se eksproprijacija završi na vreme.
"Mi smo u fazi izmene PDR-a, a iako je ovo mala deonica, posao je kompleksan", rekao je ministar građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Tomislav Momirović.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=651736#p651736:3d8zp75n je napisao(la):tzoran1 » 22 Авг 2019 07:12 pm[/url]":3d8zp75n][url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=651714#p651714:3d8zp75n je napisao(la):Djape » Thu Aug 22, 2019 6:29 pm[/url]":3d8zp75n]Pogledaj na mapi koliko ima kanala.
Da ima gomila rovova (u narodu zovu jarak) za odvodnjavanje od par metara i sve se to resava ovakvim prepustima. Kakvi crni mostovi!!
.
.
Pitala ga novinarka što nema krak za Gagarina, on reče da postoji krak na slici (trećoj?), nikakve dve faze nisu pominjane. Treba im pola godine za promenu nekog pdr-a za toplovod i sl. Spominjano i to ka aerodromu ali ništa konkretno. Sve u svemu malo konfuzno sem da je od danas rok 18 meseci. 6 traka, staze za pešake, bici staza za Astroduleta i to je otrprilike to za sad. Za eskproprijaciju nisam skapirao dal je cela završena.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=836903#p836903:3g7r8hfb je napisao(la):blagic » Sre Mar 31, 2021 12:35 pm[/url]":3g7r8hfb]I, je l može neko da ukratko kaže šta je rečeno? Muka mi je da ih slušam. Šta bi sa krakom ka Jurija Gagarina? Hoće li biti neko odvajanje ka aerodromu?
Hvala.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=836988#p836988:29503min je napisao(la):roland » 31 Mar 2021 02:21 pm[/url]":29503min]Sad kad ispade da se ne pravi krak ka Jurija Gagarina jel će se smanjiti ugovorena cena, koja je skoro 10 miliona evra po km puta?
Sent from my JSN-L21 using Tapatalk
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=837032#p837032:3aokjk6w je napisao(la):Zoran80 » Sre Mar 31, 2021 4:38 pm[/url]":3aokjk6w]Koliko se kod nas sve neplanski radi. Da li su oni svesni koje će haos u zemunskoj i tosinom bunaru napraviti sav ovaj dodatan saobracaj. Isto tako i u jurija gagarina. Pa ukupno iz smera centra Beograda ka Blokovima ukupno može da se dođe sa četiri saobraćajne trake. Dve u Zemunkoj i dve i JG (sada kada su ubacili i zutu).
Prvog dana će shvatiti ljudi da će brže stići ako idu autoputem pa na obilaznicu nego kroz bllokove na ovu novu, odnosno pored ade pa na ostružnički most. Da ne govorim koliko će lošiji kvalitet života biti ljudima u blokovima kojima će trebati jedno pola sata duže da stignu u centar. I ovako su nesnosne gužve.
Ne znam gde u svetu ima da se autoput uliva i jednu gradsku saobracajnicu kao što je Vojvođanska. Zamislite život ljudi koji žive u toj ulici.
Umesto prvo da se napravi jedan krak od kružnog toka pored groblja do autoputa i probije saobracajnica kroz IMT, mi prvo pravimo ovo.
Gde je ovde veza sa Vinogradskom? Jel to ovaj mali crni poprečni patrljak sa prve slike? I kako je uopšte zamišljeno da linija 602 i uostalom sav saobraćaj iz Vinogradske saobraća do blokova?[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=837108#p837108:qq5uu8fz je napisao(la):