Šta je novo?

Gradska magistralna saobraćajnica Novi Beograd - Surčin

Bas je zanimljiv ovaj predsednik opstine Surcin. Mozda de folira, ali je lepo kad je neko iskreno uzbudjen i navija za svoju opstinu.
 
Odakle krecu radovi iz pravca Surcina ili sa Nbg, zna li se kada ce na red doci kruzni tok u Vojvodjanskoj?
 
I, je l može neko da ukratko kaže šta je rečeno? Muka mi je da ih slušam. Šta bi sa krakom ka Jurija Gagarina? Hoće li biti neko odvajanje ka aerodromu?
Hvala.
 
Od danas bi deonica trebalo da se završi za 18 meseci, rekli su izvođači predsedniku Vučiću.

Kineski partneri kažu da radovi mogu i da se ranije završe ako se eksproprijacija završi na vreme.

"Mi smo u fazi izmene PDR-a, a iako je ovo mala deonica, posao je kompleksan", rekao je ministar građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Tomislav Momirović.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=651736#p651736:3d8zp75n je napisao(la):
tzoran1 » 22 Авг 2019 07:12 pm[/url]":3d8zp75n]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=651714#p651714:3d8zp75n je napisao(la):
Djape » Thu Aug 22, 2019 6:29 pm[/url]":3d8zp75n]Pogledaj na mapi koliko ima kanala.

Da ima gomila rovova (u narodu zovu jarak) za odvodnjavanje od par metara i sve se to resava ovakvim prepustima. Kakvi crni mostovi!!
.
.

Сем канала за наводњавање преко којих има 3 прелаза и који не смеју да се по закону ураде пропустима него мостовима, попречни атарски путеви такође морају да има подвожњак или надвожњак.
 
Danas je bio zvanični početak radova. Kao i za deonicu Preljina-Požega 27.05.2019. Ok. Da li neko od forumaša živi blizu Surčina ili u delu Novog Beograda gde treba da se odvijaju radovi? Bilo bi lepo ako bi sutra ili ovih dana malo obišao taj kraj,i napravio par fotografija početnih radova za forum. Jer,baš se sećam da je samo dan nakon otvaranja radova Preljina-Požega pre dve godine jedan forumaš prošao tuda,i slikao praznu poljanu bez ijednog radnika ili mašine,koji su otišli čim je sklonjena svečana bina :bash: Voleo bih da se slična loša iskustva ne ponove i sa ovom kratkom i nadasve lakom deonicom,ali ni prošlo razočarenje nije bilo prvo ni poslednje. Biću vrlo prijatno iznenađen ako jedna deonica Koridora 11 počne da se gradi istog dana kada su otvoreni radovi,da se dinamika radova odvija po planu,i da bez probijanja rokova bude otvorena onda kada je pre početka radova najavljeno,nedelju dana gore-dole nije bitno.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=836903#p836903:3g7r8hfb je napisao(la):
blagic » Sre Mar 31, 2021 12:35 pm[/url]":3g7r8hfb]I, je l može neko da ukratko kaže šta je rečeno? Muka mi je da ih slušam. Šta bi sa krakom ka Jurija Gagarina? Hoće li biti neko odvajanje ka aerodromu?
Hvala.
Pitala ga novinarka što nema krak za Gagarina, on reče da postoji krak na slici (trećoj?), nikakve dve faze nisu pominjane. Treba im pola godine za promenu nekog pdr-a za toplovod i sl. Spominjano i to ka aerodromu ali ništa konkretno. Sve u svemu malo konfuzno sem da je od danas rok 18 meseci. 6 traka, staze za pešake, bici staza za Astroduleta i to je otrprilike to za sad. Za eskproprijaciju nisam skapirao dal je cela završena.
 
Sad kad ispade da se ne pravi krak ka Jurija Gagarina jel će se smanjiti ugovorena cena, koja je skoro 10 miliona evra po km puta?

Sent from my JSN-L21 using Tapatalk
 
Smanjiće se na 12miliona zbog nepredviđenih okolnosti i kompleksnosti radova. :)
 
U čemu je problem sa spajanjem sa JG? Koliko vidim na tom delu nema nikakvih objekata.
I koliko će petlji i raskrsnica ukupno biti?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=836988#p836988:29503min je napisao(la):
roland » 31 Mar 2021 02:21 pm[/url]":29503min]Sad kad ispade da se ne pravi krak ka Jurija Gagarina jel će se smanjiti ugovorena cena, koja je skoro 10 miliona evra po km puta?

Sent from my JSN-L21 using Tapatalk

Naravno da se neće smanjiti, time što su iz priče izbacili jedan krak, a zadržali istu cenu se zapravo poskupljuje cena po kilometru puta, što je u stvari mehanizam da se onaj ko treba još masnije ugradi preko stvarne vrednosti posla. Svi hoće brže-bolje da se ogrebu za lovu, što legalno što paralegalno, a oni koji prvi treba da vide neki novac ni dinara od eksproprijacije još nisu dobili.

Međutim, priča oko toplovoda... možda u "tom zecu grmi lež" jer se možda radi o zabuni. Ovde nema toplovoda, ali postoji PDR za gasovod, tj. vezu magistralnog gasovoda od obilaznice, do Beograda na vodi (priključak kod bip-a). E sad, trasa ovog gasovoda nema dodirnih tačaka sa vezom Vojvođanska - Surčin, ovi linijski objekti su manje više paralelni, ali trasa gasovoda i distributivn mreža se na nekoliko mesta UKRŠTA sa krakom saobraćajnice ka JG, pa je tu možda neki kuršlus nastao...

p.s. hvala novinarki koja prati forum.

p.p.s. bici staza je po PDR-u zaprvo planirana samo na deonicama produzetaka Vojvođanske i JG do njihovog ukršanja na semaforizovanoj raskrsnici po sred Donjeg Polja. Dalje nema.
 
Onda bi moglo od te raskrsnice da se napravi bici staza do Save, i to do Ostružničkog mosta jer se na savskom nasipu ne može bezbedno voziti bicikl od silnog motornog saobraćaja koji generišu nelegalni vlasnici sojenica i splavova pored tog istog nasipa. I to da bude u okviru ovog projekta jer su ostavili istu cenu a odustalo se od kraka do J. Gagarina pa da se prebije taj manjak radova.

Sent from my JSN-L21 using Tapatalk
 
Koliko se kod nas sve neplanski radi. Da li su oni svesni koje će haos u zemunskoj i tosinom bunaru napraviti sav ovaj dodatan saobracaj. Isto tako i u jurija gagarina. Pa ukupno iz smera centra Beograda ka Blokovima ukupno može da se dođe sa četiri saobraćajne trake. Dve u Zemunkoj i dve i JG (sada kada su ubacili i zutu).
Prvog dana će shvatiti ljudi da će brže stići ako idu autoputem pa na obilaznicu nego kroz bllokove na ovu novu, odnosno pored ade pa na ostružnički most. Da ne govorim koliko će lošiji kvalitet života biti ljudima u blokovima kojima će trebati jedno pola sata duže da stignu u centar. I ovako su nesnosne gužve.
Ne znam gde u svetu ima da se autoput uliva i jednu gradsku saobracajnicu kao što je Vojvođanska. Zamislite život ljudi koji žive u toj ulici.
Umesto prvo da se napravi jedan krak od kružnog toka pored groblja do autoputa i probije saobracajnica kroz IMT, mi prvo pravimo ovo.
 
Meni je OK. Ne zato što sam na NBG, već zato što će ovaj kraj mnogo rasteretiti Ibarsku, tj. njen ulazak u Beograd gde su vikendom gužve.

Nedeljom uveče, kada je velika gužva na ulasku u Beograd će se saobraćaj fino rasteretiti, a tada nema nekog saobraćaja u Blokovima.

Ne može da škodi višak puteva, a na nama je da budemo pametni i zaključimo kada se isplati ići kojim putem, a ne ko stado da idemo istim putevima na kojima je uvek gužva.
 
Zorane, ne uliva se autoput u Vojvodjansku nego GRADSKA MAGISTRALA. To znaci da je se u kruzni tok uliti saobracajnica sa tri trake, sa semaforima koji kilometar ranije. U smeru ka autoputu postepeno ce dobijati taj karakter. Primer za ovo su ti autoputevi u Budimpesti, koji se ZAVRSAVAJU u centru, i u Becu, gde autoput gubi taj karakter dok prolazi kroz grad.
 
Odgledah prilog N1 i povlačim ono što sam rekao gore. Baš su ih fino nagazili zbog nedostajaćeg kraka ka JG.

Ali ljudi, onaj Toma Mona i odnos Vučića prema njemu. Pita Vučić Džanga (glavni Kinez) da li može brže od 18 meseci. Kao što smo već čuli, Džang kaže da može ako se uradi eksproprijacija. I onda Toma krene da objašnjava nešto tipa "nama treba 6 meseci da to završimo, ali to uopšte ne sprečava radove, mogu oni da rade..." i Vučić ga tu prekine jer se ovaj samo ukopava i kaže "Džang, zaboravi na pitanje".

Slično se ponašao i pre neki dan u Zaječaru sa onim Ničićem, no to je za neku drugu temu.

Posle je reporterka (Maja Nikolić) malo pritiskala Antića sa pitanjima zašto nema njih na tabli kao nadzor i gde je krak ka JG. Krak se nalazi u papirima, ali ne i na glavnoj građevninskoj tabli. Vučić je naravno video taj krak i petlju, ali je iskoristio priliku da kaže N1 da nisu pažljivi jer je on video taj krak i pričao o tome, ali oni nisu čuli.
 
Znači Nikoljdan 2022. kafica se pije u Delta sitiju pa u auto i do Požege autoputem. :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=837032#p837032:3aokjk6w je napisao(la):
Zoran80 » Sre Mar 31, 2021 4:38 pm[/url]":3aokjk6w]Koliko se kod nas sve neplanski radi. Da li su oni svesni koje će haos u zemunskoj i tosinom bunaru napraviti sav ovaj dodatan saobracaj. Isto tako i u jurija gagarina. Pa ukupno iz smera centra Beograda ka Blokovima ukupno može da se dođe sa četiri saobraćajne trake. Dve u Zemunkoj i dve i JG (sada kada su ubacili i zutu).
Prvog dana će shvatiti ljudi da će brže stići ako idu autoputem pa na obilaznicu nego kroz bllokove na ovu novu, odnosno pored ade pa na ostružnički most. Da ne govorim koliko će lošiji kvalitet života biti ljudima u blokovima kojima će trebati jedno pola sata duže da stignu u centar. I ovako su nesnosne gužve.
Ne znam gde u svetu ima da se autoput uliva i jednu gradsku saobracajnicu kao što je Vojvođanska. Zamislite život ljudi koji žive u toj ulici.
Umesto prvo da se napravi jedan krak od kružnog toka pored groblja do autoputa i probije saobracajnica kroz IMT, mi prvo pravimo ovo.

+ Nova autobuska stanica koja će sav autobuski saobraćaj prema Čačku i zapadnoj Srbiji napakovati u JG.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=837108#p837108:qq5uu8fz je napisao(la):
svsavic » 31 Mar 2021 20:59[/url]":qq5uu8fz]Iz ACAD-a:




Gde je ovde veza sa Vinogradskom? Jel to ovaj mali crni poprečni patrljak sa prve slike? I kako je uopšte zamišljeno da linija 602 i uostalom sav saobraćaj iz Vinogradske saobraća do blokova?
 
Vrh