Šta je novo?

Gradska magistralna saobraćajnica Novi Beograd - Surčin

Gledaj,ako vec ne razumes,da ti objasnim.Naravno da ovako velike poslove kao sto je ovaj i slicni mora da odobri i finansira drzava.Ono sto je ovde tebi kulturno pokusano da se objasni da mi ovde bi vise voleli da pricamo o samom putu,o izgradnji,o bitnim i o manje bitnim stvarima u vezi samog puta,koliko ce da znaci put obicnim ljudima,o pozitivnim i negativnim stranama same izgradnje.Gde,sta i kako.A ne o politici.koju ti uporno guras i naravno pljujes po istoj.I likujes kako je eto Vucic (politicar) otvorio.Pa naravno da ce neki politicar da to otvori!Necu ja,ili ti,svakako.

Eto,pametnom dosta,a ti kako hoces.Pozdrav.
Ne znam sta bih ti sve napisao na ovako bezobrazan post, ali nije u skladu sa mojim vaspitanjem i nekom kulturom na ovom forumu, a i jako postujem Igora. Prvo preCednik nije drzava, on ima protokolarnu funkciju, on je nas cinovnik, mi ga biramo da nam sluzi, a ne da nam je vodja i pastir. Drugo vise prava ima da otvori ovaj put Earthmoving, ti ili ja nego on jer mi punimo budzet a on, burazeri i kumovi ga prazne. I ovaj poslednji pasus ti je tek smesan jer tvoj tekst upravo pokazuje da nisi pametan, a kamoli da je dosta.
 
Slike govore više od reči.
1.jpg
2.jpg
3.jpg
4.jpg
 
Hm. Ta brda već sada liče na deponije. Brine me realna mogućnost da postanu prava deponija. U produžetku JG npr. se ustalilo da ceo grad istovaruje građevinski šut.
Aaa. Što se tiče brda tih. Jedno brdo sa desne strane su već odneli. Na tome im svaka čast. Ali tu zemlju posle iznose uz put u produžetku
 
Sto se mene tiče, ja se radujem što će narod, koji je uostalom i finansijer ovog projekta, od večeras moći da koristi ovu vezu ka A1 i A2. Neka nam je srećna.

Trebalo je uraditi sve po projektu bez osljarenja, kada smo već ovoliko dugo čekali i pomerali rok, pa bogami i preplatili. I to treba isto zapamtiti.

Otići će cirkus iz ovog kraja, narod će imati ulicu, a mi možemo da pođemo dalje i svoju pažnju i pritisak usmerimo na t6, (heroja) Srdjana Aleksića, nesrećni KT, vezu ka JG, pa onda proširenje i vremenom denivelaciju kritičnih tačaka okolnih bulevara.

To sve zaslužujemo.
 
Da, nq žalost, tu je kišna kanalizacija odavno kapitulirala pred divljom gradnjom u Vinogradskoj i Ledinama.
 
Aj da vidim ko sme da kaže da je ovo gradska magistrala 😂

Pogledajte prilog 158017
Mislim da ova slika gde jasno piše "auto-put" zaslužuje se ponovi s obzirom na likove koji su ovde napadali šta se čudimo što je max ograničenje 80 (a ne 120-130 kao kod autoputa), i što su ovde ukrštene raskrsnice sa semaforima i ograničenjima 50. Na autoputu bi bila žuta traka, ograničenje 120-130, i raskrsnice bi bile denivelisane. I naravno samo pred kružnim tokom gde prestaje autoput bi bilo smanjeno ograničenje na 50. Dakle uskraćeni smo za uštedu 40% vremena (ograničenja su smanjena sa 130 na 80), i za denivelisane raskrsnice jer će semafori dodatno oduzeti vremena. Ako budu kamere, bićemo oštećeni i za kazne jer će njihova greška se prebaci na nas za prekoračenje brzine. I sve je ovo moglo da bude ok. Al da se ne zove autoput, i da košta 30 miliona evra. A šta ćemo sad za preplaćenih 40?
 
To ne treba da se sredjuje kad se bude pravio kružni tok, to treba da se sredi odmah pod hitno. Kao sto sam naglasio u predhodnim postovima biće toga još štošta što će se popravljati.
Vidim da su se inspektori završnih radova baš potrudili da uoče nedostatke.
 
Nece taj kruzni tok nigde bar nekoliko godina. Najverovatnije ce ga raditi kada bude radjen T6. A najranije mogu poceti sa njim tek nakon sto urade vezu sa Jurija Gagarina, inace ce napraviti kolaps.
 
Vrh