Šta je novo?

Gradska magistralna saobraćajnica Novi Beograd - Surčin

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=770642#p770642:4rik1lgt je napisao(la):
sev » 31 Aug 2020 12:38 pm[/url]":4rik1lgt]U poslednje vreme, omiljeni sport mi je da procenjujem koliko bi ova nova saobraćajnica skratila put do Jurija Gagarina (od postojeće petlje ukrštanja A2 sa A1) u odnosu na (gotovo identične) alternative: a) postojećim AP okolo, i b) Surčinskom/Vinogradskom.


Možeš li malo detaljnije o ovome?
 
Merim vreme potrebno od moje garaže u b62 do nove petlje A2/A1 u sledećim slučajevima: a) Tošin bunar/AP okolo, b) Surčinskom ili Vinogradskom, pa na petlju Surčin i dalje AP i c) procenjeno vreme potrebno kretanjem 100kmh na procenjenoj daljini ka JG, budućom direktonm saobraćajnicom.

Pošto sam puno puta išao u poslednje vreme, usrednjio sam i dobio pomenutu uštedu, prilično invarijantno od stanja saobraćaja na predmetynim alternativama.
 
Мислим да ће нова саобраћајница тешко имати ограничење 100 км/ч. Реко бих да ће 80 км/ч бити највише.

Како су пројектована укрштања са мањим будућим саобраћајницама - у нивоу или денивелисано?
 
Ništa nije denivelisano. Imamo ono jednu vezu sa Vinogradsarskom (blizu kružnog toka), a šta će još biti u budućnosti ne znam.

Još uvek se ježim kada se setim da su na onoj pristupnoj saobraćajnici 3+3 Pupinovom mostu stavili semafor i levo skretanje za onu kuću, tako da je sve moguće u budućnosti.
 
Kako mi bode oči ovo krivudanje. Ne samo što autoput krivuda severno od Jakova (umesto da je prošao južno) već baš tu gore nastavak u vidu magistrale ka gradu udara pravo u ergelu. Trasa je duža, skuplja i sporija. Osim toga umesto da su lakše i brže izvršili eksproprijacija daleko manjeg broja njiva (prostim spajanjem dva mosta najkraćim putem levom obalom reke) prošli su kroz privatne posede zemljoradnika iz obližnjih mesta. Većem delu grada i dalje ne preostaje ništa drugo nego Obrenovački preko Umke jer nema neke uštede (25km A1+A2 ili 15km Obrenovačkim preko Umke) koja bi bila postignuta odabirom bolje trase.

https://www.google.com/maps/dir/44.7374 ... a=!3m1!1e3

Obrenovački i pored velikog broja njiva prosekao Makiš kao puter. Na kraju će biti primorani na konverziju Ibarske od Orlovače do Lajkovca u krak B.

Jedna pogrešna odluka uticala je na niz improvizacija koje su kulminirale konačnim rešenjem magistralne veze A1/A2 sa Vojvođanskom ulicom.
 
Za koju godinu, beogradska obilaznica postaće jedno golemo usko grlo (kakav oksimoron). Tužno je što, znajući to, danas pravimo i projektujemo nešto u startu premalo za nadolazeći saobraćaj.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=773471#p773471:j7f6vkmd je napisao(la):
astrodule » Чет Сеп 10, 2020 10:12 am[/url]":j7f6vkmd]Ništa nije denivelisano. Imamo ono jednu vezu sa Vinogradsarskom (blizu kružnog toka), a šta će još biti u budućnosti ne znam.

Još uvek se ježim kada se setim da su na onoj pristupnoj saobraćajnici 3+3 Pupinovom mostu stavili semafor i levo skretanje za onu kuću, tako da je sve moguće u budućnosti.
Онда ћемо добити још један панчевачки пут са семафорима. Значи у великом делу ће бити 60 км/ч. Још ако поставе камере и редовне патроле - милина за Министарство финансија.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=773542#p773542:2l7xo8j3 je napisao(la):
GOJE » 10 Sep 2020 12:38 pm[/url]":2l7xo8j3]Za koju godinu, beogradska obilaznica postaće jedno golemo usko grlo (kakav oksimoron). Tužno je što, znajući to, danas pravimo i projektujemo nešto u startu premalo za nadolazeći saobraćaj.

A šta tek da kažemo za radijalne pravce nepokrivene denivelisanim raskrsnicama (i tunelima). Pola veka prođe od izgradnje onog jednog na osi Istok-Zapad, na pomen čijeg proširenja se dižu obrve (i istovremeno gradi megalomanski most i UMP koji nije u profilu autoputa). Ni pi***ve magistrale po njivama ne mogu kako Bog zapoveda da izvedu.

Na pristupnim saobraćajnicama užem gradskom jezgru gužva osta. Gledam Novi Beograd sa terase, pa to niču šifonjeri na sve strane. Sve u Gagarinovu. Zato su i isrivudali crći-pući do Vojvođanske. Hoće i nju da zaguše a od autoputa ni a, niti od metroa, gradske železnice kroz taj deo grada.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=773542#p773542:2eh47c4m je napisao(la):
GOJE » Thu Sep 10, 2020 12:38 pm[/url]":2eh47c4m]Za koju godinu, beogradska obilaznica postaće jedno golemo usko grlo (kakav oksimoron). Tužno je što, znajući to, danas pravimo i projektujemo nešto u startu premalo za nadolazeći saobraćaj.
Tužno je što se prema Obilaznici od samog početka vlast odnosi kao prema 13. prasetu.
 
А најтужније је што је обилазница пројектована да буде под наплатом, а онда је одлучено да не буде, али је задржан исти профил. И онда ће да се деси то што је Гоје написао.

Колико ми не размишљамо шта радимо, то је страшно.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=773471#p773471:3n5i7fbg je napisao(la):
astrodule » 10 Sep 2020 09:12 am[/url]":3n5i7fbg]Ništa nije denivelisano. Imamo ono jednu vezu sa Vinogradsarskom (blizu kružnog toka), a šta će još biti u budućnosti ne znam.

Još uvek se ježim kada se setim da su na onoj pristupnoj saobraćajnici 3+3 Pupinovom mostu stavili semafor i levo skretanje za onu kuću, tako da je sve moguće u budućnosti.


Mislim da ovo nije sasvim tačno.

Ako sam ja dobro izbrojao, od kružnog toka u Vojvođanskoj, do ukrštanja sa obilaznicom, gde počinje autoput, na ovom magistralnom pravcu prijektovano je 6 raskrsnica:

1. Veza 1 sa Vinogradskom, nije denivelisana
2. Veza sa produženjem Jurija Gagarina, nije denivelisana
3. Veza 2 sa Vinogradskom (+most preko Dudovskog kanala) JESTE denivelisana
4. Veza 3 sa Vinogradskom, nije denivelisana
5. Veza sa centrom Surčina, JESTE denivelisana
6. Ukrštanje sa obilaznicom, takođe denivelisano
 
U pravu si. Zaboravio sam na vezu sa Surčinom, tj, navedenih par mostića (mislio sam da su ti mostići preko kanala, a ne preko puteva)

Šta god da bude, zabranio bih leva skretanja. Zbog vrlo malo vozila koja bi ih koristila, potpuno je nepotrebno da se toliko rizikuje (ili ne daj Bože) postavlja semafor.
 
Pozdrav !

Ne znam da li postavljam pitanje na pravom podforumu, ipak da pokusam :)
Da li neko ima preciznije informacije o gradnji prikljucenja na Autoput kod Jakova ili Boljevaca ?
Do mene je dosla informacija da ce se navodno graditi prikljucenje u Jakovu, a iskljucenje u Boljevcima, ili obratno.

Hvala !
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=776357#p776357:1jb325in je napisao(la):
Kimi11 » 20 Сеп 2020 12:10 pm[/url]":1jb325in]Pozdrav !

Ne znam da li postavljam pitanje na pravom podforumu, ipak da pokusam :)
Da li neko ima preciznije informacije o gradnji prikljucenja na Autoput kod Jakova ili Boljevaca ?
Do mene je dosla informacija da ce se navodno graditi prikljucenje u Jakovu, a iskljucenje u Boljevcima, ili obratno.

Hvala !
@Кими11, прикључак ће се градити код Јакова, ту ће бити улазна и излазна рампа са и на ауто-пут "Милош Велики". О томе имаш све на подтеми "Ауто-пут Милош Велики / A2: Београд-Пожега-Бољаре (Коридор 11)" а на теми "Регионални развој". Још пре две године смо постављали цртеже тог прикључка.
Те цртеже немам овде у лаптопу, али ево имам овај ортофото снимак где је уцртан прикључак (петља!), а који је са сајта општине Сурчин. Ту се лепо види где ће бити прикључак код Јакова.

петља-прикључак јаково.JPG
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=760480#p760480:2qqv2mhe je napisao(la):
Bezaninac » Pon Jul 27, 2020 12:29 pm[/url]":2qqv2mhe]Ostalo je još mesec dana roka za izradu elaborata preparcelacije...

Ima li neki insajder u SKN Novi Beograd ili poznavalac aktulenih prilika, koji bi nam dao približnu procenu kada bi, po isteku tog roka, promene (sprovedena preparcelacija) mogle biti vidljive na portalu GeoSrbije?
Pozdrav,
ja sam davno gledao GIS i GeoSrbiju kao gradjanin. Imamo parcele neke porodicne, pa mi treba samo upustvo kako da ukljucim katastarski prikaz i ovaj plan. Sve sam pokusavao, jednostavno sam zaboravio jer se ne bavim tim.
Da li moze neko samo da mi objasni kako da ukucam plan ove saobracajnice? Treba mi bas zbog porodicnih parcela da vidim u kojoj meri prelazi i gde preko njih, ali se sad radi o drugima.
Hvala unapred.

Put je odlicno resenje za dalji razvoj grada, jer Surcinski put ima prevelike probleme i ni Vinogradska mu ne pomaze, jer je i uzana i puna rupa, krivudava, a izmedju nje i Surcinskog puta postoje samo 4 veze od centra Surcina, ako se ne racuna on.
Bilo bi lepo da su prosirili Surcinski put tako da budu dve trake u oba smera, ali im nije u interesu da to rade iz ko zna kojih razloga.
Problem je odvodnjavanju, kada su kisni i zimski periodi, voda se zadrzava i na Surcinskom putu i u Vinogradskoj. Skoro sam prolazio i video kako su zatrpali kanale za navodnjavanje negde na pocetku Surcina gde je prosle godine izvestavala Beogradska hronika o poplavama. O Vinogradskoj necu ni da pisem, sve sa brda se sliva dole, nikakvi kanali ne postoje na saobracajnici.
Osim svega toga, na Surcinskom putu je neverovatna guzva i ovo je lepo resenje. Da li je moglo bolje, moglo je, ali i grad treba da se razvija na tim njivama, verovatno ce se graditi oblakoderi ili rezidencijalna naselja poput ovih koja su nikla uz most preko Ade.
 
Ne mogu da menjam poruku, bila je za sve, ali sam pronašao na GIS-u Beoland-a.

@Bežaninac, pa samo uporedi neki magistralni projekat u Beogradu koji se radi i rokove i kako je bilo sa ovim.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=780697#p780697:2dr5y0mx je napisao(la):
Andrejee » 04 Окт 2020 07:46 pm[/url]":2dr5y0mx]

Put je odlicno resenje za dalji razvoj grada, jer Surcinski put ima prevelike probleme i ni Vinogradska mu ne pomaze, jer je i uzana i puna rupa, krivudava, a izmedju nje i Surcinskog puta postoje samo 4 veze od centra Surcina, ako se ne racuna on.
Bilo bi lepo da su prosirili Surcinski put tako da budu dve trake u oba smera, ali im nije u interesu da to rade iz ko zna kojih razloga.
Problem je odvodnjavanju, kada su kisni i zimski periodi, voda se zadrzava i na Surcinskom putu i u Vinogradskoj. Skoro sam prolazio i video kako su zatrpali kanale za navodnjavanje negde na pocetku Surcina gde je prosle godine izvestavala Beogradska hronika o poplavama. O Vinogradskoj necu ni da pisem, sve sa brda se sliva dole, nikakvi kanali ne postoje na saobracajnici.
Osim svega toga, na Surcinskom putu je neverovatna guzva i ovo je lepo resenje. Da li je moglo bolje, moglo je, ali i grad treba da se razvija na tim njivama, verovatno ce se graditi oblakoderi ili rezidencijalna naselja poput ovih koja su nikla uz most preko Ade.
@Андрејее, читајући твоју поруку прво сам помислио да си помешао Сурчински пут са Сурчинском (улицом), зато сам је неколико пута прочитао.

И сам знаш да је немогуће проширити Сурчински пут, ем што је јако уска, ем што би за проширење требало целом њеном дужином да се изврши експропријација земљишта скоро па сваке окућнице где би се радило проширење, било би прескупо.
https://www.google.rs/maps/@44.8062666, ... 6656?hl=sr
Та улица се продужује на Семберијску улицу, а која је исто тако преуска, и она је иначе на свом крају слепа. Како би се онда даље обављао саобраћај ? Чему проширење, не би се ништа с тиме добило. Онда би и због проширења Сурчинског пута требало проширити и те попречне улице које би требало да приме сва та возила из те улице.

А проширење Сурчинске (улице) да, то ће бити, али тек када се уради наставак Грчке улице (оних 450 метара) и тако се коначно споје ове две улице. У Сурчинској је 2+2 и те како потребно, саобраћај је преобиман за постојећих 1+1. Прошле недеље сам ишао нешто за Сурчин и од Бежанијске косе, где станујем, до Сурчина до иза центра-близу надвожњака са обилазницом, значи за 11 км по км сату, требало ми је скоро 40 минута !
 
A ima li naznaka kada bi mogla da se radi ta cuvena Grcka ulica, prvo je bila prica da se ceka prosirenje groblja, sad izgleda se ceka ova saobracajnica. A po mom misljenju spajanje Bezanijske Kose i Ledina bi trebao biti prioritet broj 1 na Novom Beogradu. Guzve su ogromne kod grand kafe, a da ne pricam sto posle mora da se provlaci kroz Bezaniju da bi izasao na auto put. Mnogo ljudi radi u Surcinu i prolazi tuda ka gradu.
 
Bilo bi idealno da se sve to uradi istovremeno i što pre, međutim, vlast ne zanima šta je bitno i korisno za narod (Belka je to lepo objasnio svojevremeno)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=780804#p780804:130xacm2 je napisao(la):
Гага » Pon Okt 05, 2020 2:15 am[/url]":130xacm2]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=780697#p780697:130xacm2 je napisao(la):
Andrejee » 04 Окт 2020 07:46 pm[/url]":130xacm2]

Put je odlicno resenje za dalji razvoj grada, jer Surcinski put ima prevelike probleme i ni Vinogradska mu ne pomaze, jer je i uzana i puna rupa, krivudava, a izmedju nje i Surcinskog puta postoje samo 4 veze od centra Surcina, ako se ne racuna on.
Bilo bi lepo da su prosirili Surcinski put tako da budu dve trake u oba smera, ali im nije u interesu da to rade iz ko zna kojih razloga.
Problem je odvodnjavanju, kada su kisni i zimski periodi, voda se zadrzava i na Surcinskom putu i u Vinogradskoj. Skoro sam prolazio i video kako su zatrpali kanale za navodnjavanje negde na pocetku Surcina gde je prosle godine izvestavala Beogradska hronika o poplavama. O Vinogradskoj necu ni da pisem, sve sa brda se sliva dole, nikakvi kanali ne postoje na saobracajnici.
Osim svega toga, na Surcinskom putu je neverovatna guzva i ovo je lepo resenje. Da li je moglo bolje, moglo je, ali i grad treba da se razvija na tim njivama, verovatno ce se graditi oblakoderi ili rezidencijalna naselja poput ovih koja su nikla uz most preko Ade.
@Андрејее, читајући твоју поруку прво сам помислио да си помешао Сурчински пут са Сурчинском (улицом), зато сам је неколико пута прочитао.

И сам знаш да је немогуће проширити Сурчински пут, ем што је јако уска, ем што би за проширење требало целом њеном дужином да се изврши експропријација земљишта скоро па сваке окућнице где би се радило проширење, било би прескупо.
https://www.google.rs/maps/@44.8062666, ... 6656?hl=sr
Та улица се продужује на Семберијску улицу, а која је исто тако преуска, и она је иначе на свом крају слепа. Како би се онда даље обављао саобраћај ? Чему проширење, не би се ништа с тиме добило. Онда би и због проширења Сурчинског пута требало проширити и те попречне улице које би требало да приме сва та возила из те улице.

А проширење Сурчинске (улице) да, то ће бити, али тек када се уради наставак Грчке улице (оних 450 метара) и тако се коначно споје ове две улице. У Сурчинској је 2+2 и те како потребно, саобраћај је преобиман за постојећих 1+1. Прошле недеље сам ишао нешто за Сурчин и од Бежанијске косе, где станујем, до Сурчина до иза центра-близу надвожњака са обилазницом, значи за 11 км по км сату, требало ми је скоро 40 минута !
Jesam pomesao Surcinski put sa Suricnskom ulicom, hvala na ispravci. :)
Mnogo toga je radjeno i uz Surcinski put sto de iure pripada drzavi i imaju interesa tu mnogi.
Upravo to, 40 minuta od Bezanijske kose do tamo, pa to nije normalno! To biciklom se stigne za manje od 40 minuta.
Meni nije jasan put sa Bezanijske kose koji se ukrsta sa Surcinskom ulicom, zasto tu nisu napravili nesto bolje, stanicu izmestili malo pre npr, a stavili kruzni tok ili neko drugo resenje, a oni jos uveli i dva semafora cija funkcija u praksi nije bas mi najjasnija.

Grcka (koliko sam video, to je pored groblja) ulica kada se ukrsti sa prosirenom Surcinskom, to ce biti idealno. Pokusavam da zamislim Surcinsku u dve trake, kako ce izgledati lepo samo, slicno kao i Bezanija sada, ali i funkcionalno, medjutim, mislim da to nije ni u planu da se to radi u narednih 5 godina sigurno. Ne znam, mozda postane od interesa nekom, ali opstina Surcin nema interes, tj, vlasti sve, a opstina Novi Beograd da to uradi sama do granice sa Surcinom bi bilo glupo, ali bi i bar to bilo dobro.
Ima tu, opet, mnogo objekata koji su nelegalno izasli na mesto prosirenja Surcinske ulice i mnogima koji izasli nije u interesu da se to radi.

@Miksa, Surcin, Jakovo, Boljevci, Progar, Petrovcic, Kupinovo, sva ta naselja, Ugrinovci, Dobanovci kao neke industrijske zone i mnogo sire, da ne spominjem aerodrom koji ima vezu sa Surcinskom ulicom se ukrstaju u Surcinski put. Masa ljudi se sliva na taj zavrsetak, tj. pocetak Surcinske ulice u dve trake na Novom Beogradu. Tu je bila prica da ce se rusiti oni servisi mehanicarski i da ce se to raditi, i prema planovima prema kom je izgradjna ova saobracajnica, otprilike bi tako trebalo da bude. To je projekat od ogromnog znacaja za obe opstine, i obe moraju da rade na njemu zajedno, odnosno da to bude gradski projekat, jer oni sami da urade zajedno to, nema nista od toga.
Te guzve su postojale i pre 20 godina, a i sada. I ona mala veza sa Bezanijskom Kosom je mogla isto da se prosiri u dve trake u oba smera, biciklom kad prolazim tuda, dozivim nervni slom. A tek oni koji skrecu iz pravca Novog Beograda kada ulaze u Surcinski put na levo, traume.

Inace se Surcin i taj deo NBG-a Ledine sve vise razvija i sve visi ljudi ce ziveti u njemu, a posto ne postoji ovde mogucnost ni volja ni vlasti ni ljudi da dele auto sa nekim kada idu na posao, nego bi svako da ima svoja kola, onda je neophodno prosiriti Surcinsku ulicu i te prilazne ka Bezanijskoj, na toj petlji napraviti bolje resenje, jer je ovo lose.
 
Тај успон од кружног тока до Гранд кафе је права агонија. Стварно је срамота што се тај недовршени крај игнорише деценијама.
 
Čekaju da se napravi što više nelegalnih objekata pa da bratski podele pare.
To parče ka Grand je ruglo decenijama.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=780845#p780845:807jbizc je napisao(la):
Miksa » 05 Окт 2020 09:57 am[/url]":807jbizc]A ima li naznaka kada bi mogla da se radi ta cuvena Grcka ulica, prvo je bila prica da se ceka prosirenje groblja, sad izgleda se ceka ova saobracajnica. A po mom misljenju spajanje Bezanijske Kose i Ledina bi trebao biti prioritet broj 1 na Novom Beogradu. Guzve su ogromne kod grand kafe, a da ne pricam sto posle mora da se provlaci kroz Bezaniju da bi izasao na auto put. Mnogo ljudi radi u Surcinu i prolazi tuda ka gradu.
Грчка улица ће се радити када се изврши експоропријација 10 до 12 хиљада квадрата земљишта иза Гранд кафе и оне бивше ергеле, сад је тамо неки ауто сервис за Реное. Власници земљишта се помамили за паре, али неће да може по њиховом.

Што се тиче проширења Новог Бежанијског гробља 1, не "чека" се Грчка улица, него Саобраћајница Т6.

Па насеља Бежанијска коса и Ледине, као делови Новог Београда, су спојени улицом Недељка Гвозденовића (то је некад био Сурчински пут) и наравно биће спојена Грчком улицом и будућом саобраћајницом Т6.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=780952#p780952:3vd2w312 je napisao(la):
Andrejee » 05 Окт 2020 02:09 pm[/url]":3vd2w312]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=780804#p780804:3vd2w312 je napisao(la):
Гага » Pon Okt 05, 2020 2:15 am[/url]":3vd2w312]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=780697#p780697:3vd2w312 je napisao(la):
Andrejee » 04 Окт 2020 07:46 pm[/url]":3vd2w312]

Put je odlicno resenje za dalji razvoj grada, jer Surcinski put ima prevelike probleme i ni Vinogradska mu ne pomaze, jer je i uzana i puna rupa, krivudava, a izmedju nje i Surcinskog puta postoje samo 4 veze od centra Surcina, ako se ne racuna on.
Bilo bi lepo da su prosirili Surcinski put tako da budu dve trake u oba smera, ali im nije u interesu da to rade iz ko zna kojih razloga.
Problem je odvodnjavanju, kada su kisni i zimski periodi, voda se zadrzava i na Surcinskom putu i u Vinogradskoj. Skoro sam prolazio i video kako su zatrpali kanale za navodnjavanje negde na pocetku Surcina gde je prosle godine izvestavala Beogradska hronika o poplavama. O Vinogradskoj necu ni da pisem, sve sa brda se sliva dole, nikakvi kanali ne postoje na saobracajnici.
Osim svega toga, na Surcinskom putu je neverovatna guzva i ovo je lepo resenje. Da li je moglo bolje, moglo je, ali i grad treba da se razvija na tim njivama, verovatno ce se graditi oblakoderi ili rezidencijalna naselja poput ovih koja su nikla uz most preko Ade.
@Андрејее, читајући твоју поруку прво сам помислио да си помешао Сурчински пут са Сурчинском (улицом), зато сам је неколико пута прочитао.

И сам знаш да је немогуће проширити Сурчински пут, ем што је јако уска, ем што би за проширење требало целом њеном дужином да се изврши експропријација земљишта скоро па сваке окућнице где би се радило проширење, било би прескупо.
https://www.google.rs/maps/@44.8062666, ... 6656?hl=sr
Та улица се продужује на Семберијску улицу, а која је исто тако преуска, и она је иначе на свом крају слепа. Како би се онда даље обављао саобраћај ? Чему проширење, не би се ништа с тиме добило. Онда би и због проширења Сурчинског пута требало проширити и те попречне улице које би требало да приме сва та возила из те улице.

А проширење Сурчинске (улице) да, то ће бити, али тек када се уради наставак Грчке улице (оних 450 метара) и тако се коначно споје ове две улице. У Сурчинској је 2+2 и те како потребно, саобраћај је преобиман за постојећих 1+1. Прошле недеље сам ишао нешто за Сурчин и од Бежанијске косе, где станујем, до Сурчина до иза центра-близу надвожњака са обилазницом, значи за 11 км по км сату, требало ми је скоро 40 минута !
Jesam pomesao Surcinski put sa Suricnskom ulicom, hvala na ispravci. :)
Mnogo toga je radjeno i uz Surcinski put sto de iure pripada drzavi i imaju interesa tu mnogi.
Upravo to, 40 minuta od Bezanijske kose do tamo, pa to nije normalno! To biciklom se stigne za manje od 40 minuta.
Meni nije jasan put sa Bezanijske kose koji se ukrsta sa Surcinskom ulicom, zasto tu nisu napravili nesto bolje, stanicu izmestili malo pre npr, a stavili kruzni tok ili neko drugo resenje, a oni jos uveli i dva semafora cija funkcija u praksi nije bas mi najjasnija.

Grcka (koliko sam video, to je pored groblja) ulica kada se ukrsti sa prosirenom Surcinskom, to ce biti idealno. Pokusavam da zamislim Surcinsku u dve trake, kako ce izgledati lepo samo, slicno kao i Bezanija sada, ali i funkcionalno, medjutim, mislim da to nije ni u planu da se to radi u narednih 5 godina sigurno. Ne znam, mozda postane od interesa nekom, ali opstina Surcin nema interes, tj, vlasti sve, a opstina Novi Beograd da to uradi sama do granice sa Surcinom bi bilo glupo, ali bi i bar to bilo dobro.
Ima tu, opet, mnogo objekata koji su nelegalno izasli na mesto prosirenja Surcinske ulice i mnogima koji izasli nije u interesu da se to radi.

@Miksa, Surcin, Jakovo, Boljevci, Progar, Petrovcic, Kupinovo, sva ta naselja, Ugrinovci, Dobanovci kao neke industrijske zone i mnogo sire, da ne spominjem aerodrom koji ima vezu sa Surcinskom ulicom se ukrstaju u Surcinski put. Masa ljudi se sliva na taj zavrsetak, tj. pocetak Surcinske ulice u dve trake na Novom Beogradu. Tu je bila prica da ce se rusiti oni servisi mehanicarski i da ce se to raditi, i prema planovima prema kom je izgradjna ova saobracajnica, otprilike bi tako trebalo da bude. To je projekat od ogromnog znacaja za obe opstine, i obe moraju da rade na njemu zajedno, odnosno da to bude gradski projekat, jer oni sami da urade zajedno to, nema nista od toga.
Te guzve su postojale i pre 20 godina, a i sada. I ona mala veza sa Bezanijskom Kosom je mogla isto da se prosiri u dve trake u oba smera, biciklom kad prolazim tuda, dozivim nervni slom. A tek oni koji skrecu iz pravca Novog Beograda kada ulaze u Surcinski put na levo, traume.

Inace se Surcin i taj deo NBG-a Ledine sve vise razvija i sve visi ljudi ce ziveti u njemu, a posto ne postoji ovde mogucnost ni volja ni vlasti ni ljudi da dele auto sa nekim kada idu na posao, nego bi svako da ima svoja kola, onda je neophodno prosiriti Surcinsku ulicu i te prilazne ka Bezanijskoj, na toj petlji napraviti bolje resenje, jer je ovo lose.
@Андрејее, одговорићу ти сутра/данас, прилично је касно. Значи добро сам проценио да си помешао те две улице.
 
Hvala na javljanju, ali ne znam sta ima da se doda jos osim toga da ne znam da li iko planira i kada to da uradi ako si na to mislio?
 
Vrh