Данас поподне било мало слободног времена и ево слика подвожњака испод аутопута код окретнице 76 и 77, па да почнем редом.
Од саме окретнице до подвожњака има неки 20-так метара, али он се практично и не види од нараслог дивљег растиња. Има земљани утабани путић до подвожњака, а гледано овако на њега, десно је правац према аеродрому "Никола Тесла", а лево је правац према граду.
На овој слици је бетонски бункер на коме су два шахта и мало је "сакривено" од нараслог дивљег растиња. Тај бункер се налази испред подвожњака, а нешто боље се види на првој слици.
Кад се сиђе тим путићем до самог подвожњака, изненађење. Не можете да прођете нормално тј. усправно испод трака аутопута, морате да се сагнете да би прошли ! Висина од земље до доње ивице подвозја аутопута је неких 1,40 метара. На неким сликама ће те видети да су подвожњак (подвозје) и земља, додирују. На жутој табли која се види у жбуну је упозорење да је ту гасна инсталација Енергогаса. Таква иста табла је и са друге стране аутопута.
Једино где можете слободно да стојите, а да нисте сагнути кад пролазите испод, је простор између две траке аутопута. Одатле извиру дивља растиња која се могу видети кад возите аутопутем.
Идемо даље.
И кад се прође и испод друге траке аутопута исто вас сачека густо дивље растиње, бункер са два шахта и гасне инсталације. Практично се аутопут од тог дивљег растиња и не види, негде се и мало види, лишће почело да опада, а неко и сече то растиње ради дрва за грејање, почиње сезона (!), и само по звуку возила која пролазе, знате да је ту одмах саобраћајница.
Слика показује правац од аеродрома
Ово је правац према граду и путићћћ да "изађете" до самог аутопута !
Мој лични утисак:
Јесте да сам се провукао испод подвожњака односно обе траке, али верујте ми, делује мало (више) непријатно. Ноћу се не бих ни под разно усудио овуда да прођем, а данас по дану (у 14:18), и некако, ма за Беобилд све
. Иначе има овде свега и свачега, поред тога што је подвожњак ишаран (небитно је сад), има разноразног ђубрета, а богами и шприцева, игли, кашика, куртона, разноразне стаклене и пластичне амбалаже, видео сам и један новчаник (женски), али се нисам усудио да погледам (џаба било),...
Да би се изградио пролаз испод аутопута, или нека мања петља, требаће ипак доста да се и копа у дубину, да би се постигла одговарајући висина, а да би се несметано пролазило. Као што сам већ рекао, нешто слично као код подвожњака (петље) код Хитне помоћи и Икарбуса. Мало "сметају" и она два бункера са шахтовима, која су са обе стране и постављена су дијагонално у односу на аутопут.
Након дискавери "Подвожњак" авантуре
, повратак у цивилизацију !
Почетак улице Јозе Шћурле. Ту одмах иза места сликања је окретница и подвожњак, а низ улицу ЈШ право неких 500 метара је железничка пруга, а иза пруге је Херцеговачка улица. Види се колико је улица ЈШ уска, неких 6 метара и да требало велика средства за њено проширење, за рушење кућа и откуп тих кућа и земљишта, то би по мени биле бачене паре.
picture hosting
Прошао сам данас целом том улицом, али нисам имао више места на картици у апарату за сликање. Други пут, кад будем имао времена, ћу отићи и снимити све, почетак и крај улице, почетак железничког тунела, прелаз изнад тунела, па са друге стране до Херцеговачке улице, а ту је иначе обичан земљани пут, ако се то може у опште назвати неким путем !
Улица која се види на слици, да иде лево, је исто Јозе Шћурле и тај део улице води према бившем (на жалост) Змају, где су сад маркети Рода и ДИС.
Ето, то би било то.