Šta je novo?

Gornji Zemun - Autoput - Bež Kosa

Super Gago, to je ta tema!
Na tvom prikazu primecujem dalekovode paralelno sa M. Celebonovica. Zna li neko, moze li saobracajnica proci ispod, tj. sme li?
 
Бежанинац, наравно да може, уосталом и сам знаш да код нас на Коси се "не види" небо од шуме каблова на далеководима :p . Ево ти два примера са Косе, а милион пута си туда прошао испод далековода односно каблова.

Лакат кривина, Т6 и Марка Челебоновића


Раскрсница Партизанске авијације и Марка Челебоновића + Николе Добровића


Каблића колико хоћеш, а наши Бежанијски Цигани само слине кад гледају каблове на далеководима и размишљају, ах колико ту бакра има :lol:
 
da, nisam ni konstatovao da prolazim ispod dalekovoda... :)

A zna li se kakav je status tog carinskog skladista, smestista ili kakkogod? Jel to priprada Upravi carine?
 
Да, припада Управи царине и ту се одржавају лицитације одузетих возила по разним царинским прекршајима.
 
Gago i ostali diskutanti, sao da napomenem sledece. Nastavak Norveske ispod dalekovoda prema autoputu je gotova stvar. Naime, ona je uveliko urbanisticki resena i planirana i to Planom detaljne regulacije privredne zone Autoput. Parcelacije je vec u toku u katastru i krece brzometna eksproprijacija i izgradnja, ali iz veoma vaznog razloga. Uz tu samu buducu saobracajnicu nalazi se parcela od 27 hektara koja pripada preduzecu Robne kuce doo tj Verano, koji je kupio Robne kuce u stecaju. Na toj parceli se nalaye i magacini Robnih kuca. To je prodato Ikei i Ikea ce tu da gradi svoj prodajni centar. Za Ikeicu se mora momentalno sagraditi ta saobracajnicica, kako bi Direkcija za gradjevinsko zemljiste ofulila dragu nam Ikeicicu za cenu naknade za uredjivanje gradjevinskog zemljista, kad vec Grad nije mogao prethodno da joj pronadje lokaciju i ofuli je i za zemljiste. Ovo su dosta proverene informacije.

Dakle u srce ovog bloka izmedju groblja i saobracajnice u koju se skrece desno kad ides iz pravca T6 od raskrasnice Marka Celebonovica prema Tempu i to prva desno (tu je izgradjen objekat firme Darex), ulazi i naci ce se Ikea.
 
belka":klvqlekb je napisao(la):
Dakle u srce ovog bloka izmedju groblja i saobracajnice u koju se skrece desno kad ides iz pravca T6 od raskrasnice Marka Celebonovica prema Tempu i to prva desno (tu je izgradjen objekat firme Darex), ulazi i naci ce se Ikea.
Да, ту где је некада био Мега маркет "Родић". Надам се да ће током пролећа 2013. године ова саобраћајница бити готова. То значи да ће онда требати да изграде још једну мању саобраћајницу, од оног паркинга до нове саобраћајнице, односно продужетак Норвешке-окретница 76 и 77. Мораће онда и неку од постојећих градских линија да продуже до објекта. Уцртао сам могуће решење.



А Верано се ето на неки начин извукао из г....а продајом овог објекта. Можда ће сад успети да заврше и онај свој објекат у блоку 23 !
Све у свему, полако али сигурно се и овај део Косе попуњава. Почеће ето нова Велетржница да се гради, мало ће мо чекати на Цептеров продајни објекат,..., а и да коначно уклоне ону депонију са Шевиног поља.
 
Сјајно! Осим "Икее", ми са Бежанијске косе 2 и 3 добијамо директну везу с аутопутем!
 
mekbejn":2i9xh3dq je napisao(la):
Pa jel to znači da se ovo spaja sa onim podvožnjakom? To bi bilo sjajno!
Мекбејн да, као што сам описао у постовима где сам поставио снимке са Бинг мапа, на предходној страни.

Пантограф":2i9xh3dq je napisao(la):
Сјајно! Осим "Икее", ми са Бежанијске косе 2 и 3 добијамо директну везу с аутопутем!
Пантографе, директна веза да, али са другом страном аутопута. Неће се правити улази-излази на аутопут, јер би било превише, а и скупо решење. Има сасвим доста улаза-излаза на аутопуту од петље "Бежанијска коса" па до рецимо Икарбуса. Али ко зна, можда промене пројекат и направе неку мању петљу, као код Хитне помоћи или код Икарбуса !

Нешто сам размишљао и о возилима Хитне помоћи. Колико ће пуно да значи возачима хитне да не морају више да иду на петљу "Бежанијска коса", кад хитно морају да превозе болеснике или настрадале у некој несрећи, до КБЦ "Бежанијска коса". Сад се пате, кад је загушење саобраћаја, а ту је често тако, на оном делу петље "Б. коса" који излази са петље на Студенстску улицу да би дошли до КБЦ-а. Људи хоће да пропусте возила хитне, али баш због загушења и прављења чепова не могу нигде да се склоне да пропусте Хитну. Ем мала пропусна моћ, ем уско скретање !
Овако кад ураде ову нову саобраћајницу, не само да ће скратити пут до КБЦ, него ће бити и много брже и пресудно за оне пацијенте који се налазе у возилу хитне.
 
Zar nije iz prodaje robnih kuca izostavljen taj magacin tj da ga je drzava prodala ikei a ne verano tako je svojevremeno pisalo po blicu u silnim najavama da dolazi ikea
 
Давно сам читао негде да постоји идеја о замени надземних водова са кабловима чиме би се створили услови за ослобађање огромне површине грађевинског земљишта. Једино је питање економске исплативости.
 
@Гага
Не могу да замислим да неће направити укључ./искључ. на/са аутопут(а). Не кошта то много - највише кошта денивелација, а она овде већ постоји. Саобраћајни значај не би био занемарљив; осим нас са Бежанијске косе, и Сурчинци би се овде укључивали на аутопут, када се пробије Т-4 поред "Гранд кафе". Прилично је важан правац.
 
Direktore, nije magazin izostavljen, prodat je i on i parcela od 27 hektara. Verano sa Grcima kupio. Izgleda prodao Ikei.

Ako se ovo stvarno ukljuci na autoput, to bi stvarno bilo genijalno. Iz Surcina direktno na autoput, deluje sjajno.
 
@Пантографе
Слажем се ја са тобом и осталима и те како, да би требало урадити ту неку мању петљу, али тако сам начуо да је неће бити, него само тај пролаз испод аутопута. А да би било сјајно било би, а да буде иста, као што је Мекбејн поставио са Бинга снимак петље "Икарбус".
 
Па, ако је не буде, него само подвожњак, онда ћемо возити Аутопутем до петље код 11. априла, па калдрмом и поред КБЦ-а, па кроз подвожњак и кући...
 
@Белка, Гага, остали...

Да ли постоји план да се продужи ул. Марка Челебоновића ка аеродрому, поред насеља Радио Фар?
 
Da, postoji Plan detaljne regulacije koji predvidja nastavak Marka Celebonovica u istom profilu ka Aerodromu, ali mislim da je realizacija moguca tek za 10 godina. Razloge smo vise puta pominjali.
 
Danas sam baš prošao pored ovog podvožnjaka. U celoj priči ima jedan mali problem, a to je što se ova saobraćajnica nakon podvožnjaka i okretnice se nadovezuje na ulicu Joze Šćurle, koja vodi otprilike nigde, tj. na železničke šine na izlasku iz bežanijiskog tunela, čime gubi dobar deo smisla. Inače ulica Joze Šćurle je prilično uska sa gusto naređanim objektima individualne gradnje, što legalne, što nelegalne, u kojoj maltene jedva mogu da se mimoiđu dva automobila.
Sve ovo bi bilo fenomenalno, kada bi se ova ograničenja prevazišla i ova saobraćajnica nadovezala na Železničku ulicu u Zemunu, ali to zahteva i nadvožnjak preko šina, a čisto sumnjam da će se tako nešto desiti u bliskoj budućnosti. Izvin'te al' malo sam skeptik.
 
Метане, о томе сам већ писао у једном посту од 15. октобра, на првој страни. Улица Јоже Шћурле не води "отприлике нигде". Она иде изнад железничког тунела и ту је у облику "укоснице" и улива се у Херцеговачку улицу. Ево дела тог мог поста:

"Бежанинац, сад ми је јасније
Проблем би овде био онај део од окретнице аутобуса 77 па до Првомајске. Улица Јоже Шћурле је сувише уска, а куће су са обе стране улице. Требало би онда направити и подвожњак или надвожњак испод/изнад пруге да се споји са Херцеговачком улицом која "улази" у Првомајску. Ово сигурно не би обрадовало становнике Јоже Шћурле и Херцеговачке, јер би се повећао обим саобраћаја.
Део од Марка Челебоновића до окретнице 77-це не би био проблем, јер већ постоји код раскрснице М.Ч. и Норвешке, а то и сам знаш, оно парче наставка Норвешке улице према аутопуту. Испод аутопута већ има изграђен подвожњак, нешто слично оном код Хитне помоћи, и тачно би се "спојиле" улице Јоже Шћурла и Норвешка."
 
Jos kad se setate tim ulicama da ponesete fot opremu pa da nas sa druge strane save bolje uputite u izgled terena bio bi zahvalan ili cu izgleda ja morati na 77 pa da uslikam podzvoznjak ispod autoputa itd.
 
Гага":2oam7kgz je napisao(la):
Метане, о томе сам већ писао у једном посту од 15. октобра, на првој страни. Улица Јоже Шћурле не води "отприлике нигде". Она иде изнад железничког тунела и ту је у облику "укоснице" и улива се у Херцеговачку ...

Nisam video poruku, ali to je otprilike to. Što se te ukosnice tiče, jednom sam se u trenutku mladalačke ludosti usudio da prođem tuda kolima pre nekih 15 godina i ni dan danas mi nije jasno kako sam prošao samo sa puknutom gumom.
Tamo od tada nisam prolazio, pa ne znam, ali ne verujem da se od staze preko tunela može napraviti ikakva normalna saobraćajnica.

direktor":2oam7kgz je napisao(la):
Jos kad se setate tim ulicama da ponesete fot opremu pa da nas sa druge strane save bolje uputite u izgled terena bio bi zahvalan ili cu izgleda ja morati na 77 pa da uslikam podzvoznjak ispod autoputa itd.

Bio sam u prolazu tako da nisam ni bio u mogućnosti da slikam, a i za tu svrhu imam samo telefon. Nadam se da će neko ko živi blizu i češće prolazi tuda škljocnuti koji put.

Edit:
Evo ukosnice
http://tinyurl.com/cr5594f
Krenite ka autoputu, pa se igrajte malo uglovima, vidi se i podvožnjak.
 
Vrh