Šta je novo?

Glavna ulica (Zemun)

Meni ovo gore izgleda nego sto je bilo pre, jos vise semafora i skuceniji trotoar.
 
I ja bi reko da je @paradox polje u pravu a da sam ja omano za 4 dana

1.jpg
 
Zbunjen sam time što već sada crtaju. Autobuska stajališta su goli beton.
Asfalt nekako deluje suviše "zrnasto" i porozni. Svaki mraz će ga drobiti od starta.

Nema daljih slojeva, to je to?
 
Лети ће ова улица бити у рангу са Деспота Стефана и Бранковом по пријатности боравка за пешаке.

Делује ми на прву да су урадили нешто квалитетније ове несрећне радове са друмским транспортом као апсолутним приоритетом. Можда за промену овде асфалт није таласаст а шахтови споје целих пола године без потонућа.
 
Асфалт јесте нешто крупније-зрнаст али не изгледа лоше. Да ли ће та "зрнатост" довести до пукотина приликом смрзавања воде заиста не знам, искрено се надам да неће. Шахтови су лепо уклопљени, каква ће бити трајност тога остаје да видимо.

Сам друмски, тј асфалтни, део делује лепо и што каже @Delija квалитетније од осталих радова по граду. Тротоар са друге стране за сад не делује уопште лепо, али још има простора да се то поправи, тј да се ураде завршни радови квалитетно. Свакако ту нема ништа ексклузивно, материјали делују просечно, можда сам више очекивао од улице са називом "Главна" али ако поравнају плоче, очисте све пре отварања и среде спојеве тротоара са зградама, тротоарима улазних улица, баштица око дрвећа и слично, биће прихватљимо. Свакако из искуства тешко је веровати да ће то урадити али дајмо им шансу.
 
Treba proširiti sve ulice od Karađorđevog trga, pa onda redom 22. oktobra, Vrtlarska, Ugrinovačka, pa popreko na auto put za Novi Sad. Takođe od Mihajla Pupina u Novom Beogradu do Vrtlarske dijagonalno kroz blok (ta dijagonala je uglavnom prazna i slobodna). Sem možda za 22. oktobar, svi ti planovi za proširenje već postoje i samo treba da počne njihova realizacija. Tuda ionako prolazi metro, pa to i mora da se radi. I tako je Glavna ulica oslobođena za pešake. Što usput, takođe, pre ili kasnije MORA da se uradi ako je ideja da staro jezgro Zemuna bude druga glavna turistička zona Beograda i izvor zarade od turista. A to trenutno jeste prihvaćena ideja. Nigde drugde stara arhitektura nije sačuvana u toj meri niti postoji kompaktna, celovita i lepa ambijentalna celine veće vrednosti. Ali onda je oslobađanje Glavne nužno, jer je Zemun isuviše uzak pa nije dovoljno imati samo Kej i Gospodsku ulicu kao veće pešačke ulice. Bez toga ni već izgrađeno putničko pristanište nema smisla pa to postaju bačene pare. I na kraju, dovršenje radova na proširenju Tošinog bunara i njegovo pretvaranje u jednu od glavnih poprečnih magistrala grada će sigurno dovesti novi veliki saobraćaj na Senski trg. Pa i zbog toga Ugrinovačka i Vrtlarska moraju da se prošire. Tako je sve povezano, pa sve to ionako mora da se uradi. Odlaganje samo pravi veću štetu.

Veza Mihajla Pupina - Senski trg, r.jpg


Staro jezgro Zemuna, valorizacija - IMG_7961, cr.JPG
 
Poslednja izmena:
Magistrala kroz Vrtlarsku, koju sam prema prihvaćenim planovima nacrtao na gornjoj slici, bi onda išla baš tamo gde je najpotrebnija i gde je to najbolje. Pored samog starog jezgra Zemuna, ali ipak izvan njega. Uz veliki park sa puno mesta, kao postepena priprema i ulaz turista u Zemun. I još bi tu bila stanica metroa (Senski trg). A na suprotnoj strani malo putničko pristanište. Na drugoj slici se vidi bogatstvo objekata, tj koliko bi jedan pažljivo sređeni, očišćeni i umiveni Zemun - bez automobila - bio fantastično privlačan turistima i nudio velki prostor za njihova "istraživanja" i šetnje. Tako je Glavna ulica kao pešačka zona ustvari nužna jer je samo srce celog ovog prostora. Upravo ga ona povezuje u jednu celinu. Tačno isto onako kako je oduvek i bilo, još od vremena kad su Rimske legije marširale po jednoj od najstarijih ulica u Beogradu.
 
I na kraju jedan prikaz šireg konteksta potencijalne mreže magistralnih ulica koje su blizu a ipak zaobilaze Staro jezgro Zemuna. Ovo je dovoljno blizu da magstralne veze omoguće potrebni veliki obim saobraćaja i transporta, a da ipak ne narušavaju zaštićenu zonu.

Nova mreza magistralnih saobracajnih trasa kroz Zemun.jpg
 
За пешачку зону или трамвај нема планова. За нека проширења има.
 
Samo što pre da otvore i da ne maltretiraju ljude više. Nadam se da se neće čekati opet neki popovi i političari za otvaranje već da će samo sklone ogradu i puste, kao u normalnim zemljama.
 
Ни данас ни сутра, него најкасније до 18. фебруара Главна улица у Земуну биће отворена за саобраћај, потврдили су јуче за наш лист у Секретаријату за инвестиције који је инвеститор обнове ове саобраћајнице у дужини од 800 метара између Авијатичарског трга и Трга Бранка Радичевића.

 
Tek sad pogledah bus stajalište kod pošte. ,😡🤮😠
Nisu ga uvukl ni centimetar što znaci opet isti saob. krkljanac i čep
kad se naredjaju autobusi gradskog i medjugradskog prevoza. Bar da su ih razdvojili
Ali jok isto ko što je bilo.
Debelo ga omanuli i promašili
Zaradilli ocenu jedinicu a napunili djepove....
Horizotalna (bela).signalizacija iscrtana do pola (do opštine) .... Sutra ce još da crtaju
 
Хоризонтална сигнализација/фарба неће издржати ни месец дана на таквој површини асфалта...
 
Vrh