Šta je novo?

Glavna ulica (Zemun)

На горњим сликама се види да су за поклопце шахтова користили ону машину што кружно сече асфалт, нису лупали хилтијем. Да ли то поседује Београд Пут за крпљење утонулих поклопаца?
Ne znam za masinu, ali sam video da BG put koristi ACO sahtove koji se ugradjuju u ravni sa asfaltom, potpuno su necujni i odlicnog kvaliteta.

Sad je samo pitanje vremena kada ce se zameniti svi postojeci sahtovi, a da se u medjuvremenu ne dozvoli koriscenje manje kvalitetnih prilikom rekonstrukcija.
 
Земун: Главна, потпуна обнова

Шири део улице са широким тротоарима и дрворедима с обе стране, од раскрснице до краја војних зграда, изгледаће лепо:
















Стајалиште градског превоза код парка:

















Добро би било да направе нове светиљке по узору на старе попут ове:

Рупе за дрвеће:






 
Poslednja izmena:
Земун, Главна, потпуна обнова

(наставак)














Ужи део улице би био веома леп када би неким чудом могао да буде пешачки:


































.... .... ....
 
Poslednja izmena:
Sasa, da li bi mogao podijeliti ovu poslednju sliku u visokoj rezoluciji i bez potpisa?
 
Da li je beton samo u zoni stajališta ili celom dužinom?
 
Beton u zoni stajalista a po sahtovima ići će završni sloj asfalta
Dobro je sto rade slivnike u ivicnjaku kao što su u kralja milana
 
Ima li nekih najava kada će da otvore ovaj deo do Štrosmajerove?
 
Земун, Главна, потпуна обнова

(наставак)














Ужи део улице би био веома леп када би неким чудом могао да буде пешачки:


































.... .... ....
Ја и даље не могу да преболим што ова улица није постала пешачка зона...
 
Ја и даље не могу да преболим што ова улица није постала пешачка зона...
Čim budemo imali leteće autobuse može. Pre toga da im nije palo napamet. Gledamo svo ovo vreme Ugrinoačku i Vrtlarsku koje su apokalipsa trećeg stepena.
 
Najlepše bi bilo da je sve u kaldrmi i da idu tramvaji po sredini :D
Mnogo linija autobusa ide kroz Glavnu, ne vidim ni kako bi širenje i Prvomajske i Ugrinovačke moglo toliko da rasterite saobraćaj da se ovo pretvori u pešačku zonu.
Mnogo linija ne samo gradskog nego i prigardskog saobraćaja + međugradskog, blizina zemunske bolnice, prolazak saniteta, blizina vatrogasnog doma itd.
 
Najlepše bi bilo da je sve u kaldrmi i da idu tramvaji po sredini :D
Mnogo linija autobusa ide kroz Glavnu, ne vidim ni kako bi širenje i Prvomajske i Ugrinovačke moglo toliko da rasterite saobraćaj da se ovo pretvori u pešačku zonu.
Mnogo linija ne samo gradskog nego i prigardskog saobraćaja + međugradskog, blizina zemunske bolnice, prolazak saniteta, blizina vatrogasnog doma itd.
Da, ali to je naucna fantastika.
 
Nije SF....,,Limenko ,, može ( prvi deo varijacija menjati po volji) 😃
I varijacija-
još kod sata u 22 oktobar zatim kroz Vrtlarsku,
II varijacija od Bežaniske kose preko Tošinog bunara
Pa (,,glavni ,, ) deo u
Ugrinovačku do RPLCa PTTa -završetak Ugrinovačke (skretanje kod ulaza u Altinu ) ,,ližući,, Novu Galeniku NS putem i ,,plitko ,, kroz Zemun polje ulaz u Bataju kroz takozvani novi Batajnicki bulevar do Batajničke Ž. stanice (dalje po želji)...

Masa buseva vezanih za Bataju, Zemun polje , Galeniku , Altinu, Gornji Zemun tako bi mogli biti redukovanim i relaksirati saob. ogroman pritisak kroz Glavnu upravo kroz visoko kapacitetno , dugotrajno i rentabilnije vozilo zvano ,,Limenko,,

Jedno si u pravu ...
Pamentan potez u BGDu jeste SF 😃
 
Poslednja izmena:
Umesto stajališta robne kuce u Glavnoj, isto može biti kod vatrogasne matice (Vrtlarska) a to je bukvalno sa druge strane parka. Vrtlarska je odlično pokrivena sa grad. linijama a iz nje Ugrinovačkom izlazi na ,,novi,, NS put.
te tako Glavna ulica može biti oslobodjena od medjugradskog saobracaja.
 
Umesto stajališta robne kuce u Glavnoj, isto može biti kod vatrogasne matice (Vrtlarska) a to je bukvalno sa druge strane parka. Vrtlarska je odlično pokrivena sa grad. linijama a iz nje Ugrinovačkom izlazi na ,,novi,, NS put.
te tako Glavna ulica može biti oslobodjena od medjugradskog saobracaja.

Da li si ti malo razmislio pre nego što si ovo napisao ??

U Glavnoj na mestima gde stoji međugradski saobraćaj struktura je 2+2.
Ugrinovačka je zapušena, Dušanova je mnogo prohodnija, itd ...
 
Najlepše bi bilo da je sve u kaldrmi i da idu tramvaji po sredini :D
Mnogo linija autobusa ide kroz Glavnu, ne vidim ni kako bi širenje i Prvomajske i Ugrinovačke moglo toliko da rasterite saobraćaj da se ovo pretvori u pešačku zonu.
Mnogo linija ne samo gradskog nego i prigardskog saobraćaja + međugradskog, blizina zemunske bolnice, prolazak saniteta, blizina vatrogasnog doma itd.
Da, ali to je naucna fantastika.


1698007319586.png
 
Vrh