Šta je novo?

Glavna ulica (Zemun)

Главна, Земун

1000011344.jpg
1000011355.jpg
1000011354.jpg
1000011352.jpg
1000011351.jpg
1000011350.jpg
1000011349.jpg
1000011348.jpg
1000011347.jpg
1000011346.jpg
1000011356.jpg
 
На горњим сликама се види да су за поклопце шахтова користили ону машину што кружно сече асфалт, нису лупали хилтијем. Да ли то поседује Београд Пут за крпљење утонулих поклопаца?
 
А зато је био тотални хаос + због ове кише. Ишао сам кроз Земун јутрод до НБГ читав сат, пробао и ЦД и Угриновачка, не зна се која је гора.
 
Danas je u Cara Dušana bilo strašno. U autobusu sam proveo preko 2 sata.
Ne treba imati inteligenciju Uroša Petrovića da bar bitne rasrsnice završe preko leta kad je grad prazan, kad već nemaju brzinu pa im treba 300 dana...

Evo šta braća Holandezi urade za vikend:
 
Danas je u Cara Dušana bilo strašno. U autobusu sam proveo preko 2 sata.
Ne treba imati inteligenciju Uroša Petrovića da bar bitne rasrsnice završe preko leta kad je grad prazan, kad već nemaju brzinu pa im treba 300 dana...

Evo šta braća Holandezi urade za vikend:
je l bi stigao brze peske ?
 
Пошто ће по најавама измењени режим саобраћаја због радова на раскрсници Караматине, Главне/Трг Бранка Радичевића важити до 8. октобра, с обзиром да данашње ста(ја)ње саобраћаја, мене овај део Земуна до тад неће видети. Једина опција остаје обилазак Земуна аутопутем, мада ће се вероватно део гужве и тамо прелити.
 
Evo jedne slučajne reportaže sa lica mesta. Bio sam prisutan kad su zakačili ventil glavne vodovodnu cev za Zemun, pa eto nekoliko prilično upečatljivih slika "dokumentarističke" i "real-time" prirode :)

Mada odmah moram da kažem za ovo ne mogu da ih krivim. Glavna ulica je prava zapuštena džungla nepoznatih, zaboravljenih ili neubeleženih instalacije od kojih bar pola niko trenutno živ nije video, a pogotovo ih nema u dokumentaciji koju su oni za ovo dobili. Plus je dobar deo ulice odozgo betoniran, prepostavljam da saobraćaj ne bi propadao u silne tunele ispod ulice i da ne moraju stalno da popravljaju izgužvani asvalt. Pošto se naravno radi mašinski iskop, jer bi ručni beskonačno trajao, zaista je teško stalno ubacivati kašiku bagera u tri metra duboku rupu pod nemogućim uglovima koji treba da izbegu prvo par ukršenih vodova i cevi IZNAD kašike, a onda još par dole i okolo. Pri čemu čovek koji bagerom upravlja uopšte ne vidi šta radi, jer je iz tog ugla vidljivost nemoguća, nego ga neko pored rupe navodi.

Anyway, bilo je to ovako ...

IMG_0055.JPG


Za ovu priliku su izabrali specijalnu kašiku za "žvakanje" betonskog gvožđa budući da bi ga inače bilo nemoguće ubaciti u kamion a da sa neke strane ne ostane da viri par metara dugačka šipka. Onda ga prvo sabiju i ispresavijaju koliko je to za razumno vreme moguće, pa tek onda tovare u kamion i nose.

IMG_0056.JPG


I sad kreće drama. Ispod ovih ljudi je otvoreni ozidani vodovodni šaht koga bi prvo trebalo osloboditi okolne zemlje i teških armirano betonskih otpadaka koji prete da upadnu i oštete trule cevi i ventile.

IMG_0057.JPG


"Žvakalica" se spušta nadole, i ...

IMG_0058.JPG


sledećeg trenutka

IMG_0059.JPG


IMG_0060.JPG


Sad više ni pešaci ne mogu da prolaze uzmeđu Muhara i Glavne ulice ... sem par odvažnih ženskih osoba koje se brane kišobranom u visini pantalona.

IMG_0061.JPG


Akcija spasavanja prolaznika. Bager stavlja kašiku ispred prethodno bar 5 metara dugačkog mlaza koji je pregradio ono malo preostalog trotoara.

IMG_0062.JPG


IMG_0063.JPG


IMG_0064.JPG


Inače ovo je glavna cev za Zemun i pod velikim pritiskom.

IMG_0065.JPG


Šta sad?

IMG_0066.JPG


Dopada mi se slika :)

IMG_0067.JPG
 
Poslednja izmena:
Postavili su semafore na uglu Davidoviceve i Glavne. Rade se stanice gsp-a i ostao jos jedan sloj, deluje da spremaju za pustanje tog dela uskoro. To nece promeniti nista funkcionalno, ali eto pustice.

Ono sto deluje da ce uticati na život ovde je da na pocetku glavne više neće moći da se parkira. To je onih 20ak mesta koje nisu bile prava mesta, ali se tolerisalo, izmedju drveca. Tih 20 mesta na ionako kritican broj parking mesta ce uticati na pronalaženje parkinga.
 
Легализацијом и проширењем паркинга код Робне куће ипак је нешто повећан број паркинг места у овом делу Земуна (рачунам када гаража Пинки буде завршена). Е сад, с обзиром да већина возача није спремна да плаћа 120 дин по сату, колико претпостављам да ће минимално коштани паркирање на градским паркинзима, тешко ће се овде поправити ситуација.
 
Nadam se da će deo vremena biti i ubacivanje kamenih kocki na trotoar a da će pustiti ulicu ranije.

Možda 16 decembra?
 
Не верујем, у најавама за саобраћај и даље се помиње крај фебруара (вест).
Tokom nastavka radova na rekonstrukciji Glavne ulice u Zemunu – Faza 3, od 9. oktobra ove pa do 14. februara 2024. godine doći će do promena u radu linija javnog prevoza, saopšteno je iz Sekretarijata za javni prevoz.
Оно што је добро је што расксрница Главне са Караматином, што се види у наставку вести, враћа у функцију од сутра, тако да су барем тај део за сада испоштовали. Иначе искључивање ове раскрснице изазвало је много већи хаос него искључивање саме Главне.
 



Sredinom novembra ovaj deo gde jos samo jedan sloj asfalta ostao. Sramota.
 
Kasno je sad biti pametan, ali trebali smo da zatvorimo Glavnu ulicu da sugrađani vide kako će nam biti tokom radova i da nam uslov bude da nema radova i zatvaranja ulice dok se ne uradi funkcionalno rešenje za izmeštanje saobraćaja....
 
U tom slučaju bi smo pre dobili tramvaj do skretanja za VML.
 
I kako ce sad izgledati raskrsnica sa Karamatinom? Isto kao pre (katastrofa sa semaforom) ili? Mozda sam propustio tu informaciju.
 
Vrh