Šta je novo?

Glavna ulica (Zemun)

Iz pravca Dunava za ulaz u Bezanisku je jedina mogucnost
koju u OVIM FAZAMA radova ni jedan projekat ne ukida, (saob. veza sa T. Bunarom tj veza istocnog i zapadnog Zemuna)
NEPOTREBNO uskracivanje skretanja iz Karamaatinove je cisto grubo i bezobzirno matretiranje gradjana,, koje može izvrsiiti jedino samoinicijativno neki ludak.
Ni jedno čak i poluobrazovano a kamoli strucno lice to ne bi nikada ucinilo.

Ono što je zabrinjavajuce da takve idijatorije niisu uocene od strane Štrabakovog nadzornog organa, ako ga u opšte i
ima.
 
Poslednja izmena:
Od kada je zabrenjeno levo skretanje iz Karamatine u Glavnu?

,, ... Od kada je zabrenjeno levo skretanje iz Karamatine u Glavnu?... ,,

Pocetkom juna , neki manijak ili klinac je samo farbom precrtao strelicu za skretanje na kolovozu, što nije potkovano zvaničnno saob. znakom , što bitno dovodi do zbunjujučiih ne jasnoća....
Sve u svemu
čista ludara , počevši od NE ucrtanih instalacija u projektu , dinamiike, do znakova obaveštenja.
U celloj suludoj saob. situaciji ,,oko sokolovo,, redovno krstari naokolo...

Ukratko
Ludo i zasigurno ne zaboravna rekonstrukcija
🤮
🤮
🤮

Iz pravca Dunava za ulaz u Bezanisku je jedina mogucnost
koju u OVIM FAZAMA radova ni jedan projekat ne ukida, (saob. veza sa T. Bunarom tj veza istocnog i zapadnog Zemuna)
NEPOTREBNO uskracivanje skretanja iz Karamaatinove je cisto grubo i bezobzirno matretiranje gradjana,, koje može izvrsiiti jedino samoinicijativno neki ludak.
Ni jedno čak i poluobrazovano a kamoli strucno lice to ne bi nikada ucinilo.

Ono što je zabrinjavajuce da takve idijatorije niisu uocene od strane Štrabakovog nadzornog organa, ako ga u opšte i
ima.
Постоји знак обавезно десно скроз регулано постављен. Уведен је почетком радова. То је била паметна идеја због повећаног саобраћаја Караматином услед затварања главне. Идеја је била да што више аутомобила може да прође када је условна зелена упаљена да не би "левоскретајући" блокирали раскрницу. Са Кеја можеш у Бежанијску регуларно тако што ћеш наставити десно и онда полукружно на Лукоил пумпи, а до пре пар дана си могао и на другу страну преко Стевана Марковића и Авијатичарског трга или преко окретнице и Давидовиће. Бахато је због нечије жеље баш туда прође лево у Бежанијску блокирати гомилу аутомобила.
Постојала је и друга здраво разумска опција тако да се остави регуларно скретање лево и да се промени режим семафора тако да се продужи зелено за улазак из Караматине али онда постоји могућност да се стварају чепови за спуштање Мухаром из Горњег града.
Сада када је онемогућен улазак из Карађорђеве у Стевана Марквића (осим преко "паркинг улице") мислим да ће се смањити саобраћај правцем КО-Караматина-Цара Душана тако да ова забрана скретања лево можда и губи смисао, поготово што сад више нема опције за улазак из Кеја у део центра Земуна који гравитира ка Бежанијској преко Стевана Марковића или Давидовићеве.
 
NE
Sa Keja , iz S. Markovica nema prolaz ka zapadnom Zemunu a nema ni iz Karamatinove.
Tacnije od hotela Jugoslavije do skole Nade Dimic nema prolaza osim kroz parking soliitera u Karadjordjevoj.
Odseçen priobalnii Zemunski deo.


Drugo
Benzinska pumpa nigde u svetu
pa i ovde ne može biti saobracajniica za redovan saobracaj.

Zbog dilletanstva
Štrabagu oduzeti dozvollu za rad. 😡👹🔥
 
NE
Sa Keja , iz S. Markovica nema prolaz ka zapadnom Zemunu a nema ni iz Karamatinove.
Tacnije od hotela Jugoslavije do skole Nade Dimic nema prolaza osim kroz parking soliitera u Karadjordjevoj.
Odseçen priobalnii Zemunski deo.

...

Ја сам рекао да је до пре пар дана било, а да сад више нема и да сад треба дозволити лево.
 
Nisam nešto detaljno pratio, da li se ulica odnosno kolovoz proširuju? Trotoar sa desne strane gledano ka gradu (od Štrosmajerove pa na dalje) se jako slabo koristi, tu vidim mogućnost proširenja. Drveće je relativno mlado i pretpostavljam da sadiša može da ga presadi.
 
Ma nije valjda da ce te vodove prepkovati sve u plastične cevi i pogasiti stare
 
Ljude povremeno treba podsećati na očigledno. Jer baš zato što je očigledno, samo ako traje dovoljno dugo, prestaje da bude očigledno i, ustvari, postaje nevidljivo.

Znate li zašto autobusi koji su prolazili Glavnom ulicom sada moraju da idu čak na na Novi Beograd da bi zaobišli radove? Zato što će se sledeće godine navršiti 10 godina kako je ulica 22. oktobra zatvorena za autobuse i sva teža vozila. Da nema toga, mogli bi da iz Vrtlarske nastave pravo do Karađorđevog trga i dalje ka Beogradu. Nema krivudanja po Novom Beogradu, nekoliko dodatnih samafora i nekoliko presecanja suprotnog, većeg saobraćajnog toka, gde je semafor otvoren samo par sekundi. Nažalost 2014. godine je jedna zgrada u ulici 22. oktobra počela da tone. Menjali su neke cevi, ali to nije pomoglo. I onda su pronašli Solomonsko rešenje: Zaboravićemo na problem i prosto zatvoriti za sav teži saobraćaj deo jedne od jedine dve magistralne saobraćajne trase u starom jezgru Zemuna!

I tako to traje već jednu deceniju. Autobusi koji su tuda išli već deset godina idu okolo i skreću dva puta (iz Karađorđeve levo i zatim desno, nazad u Vrtlarsku). Trošeći svo to vreme novac, živce i zdravlje nesrećnika koji svaki dan koriste liniju 15. Naravno, vremenom to ide samo na gore. Kad uništite redundantnost, pa vam ostaje samo jedna veća ulica za saobraćaj, onda se samo čeka dan kad će morati da se zatvori i ona. Potrajalo je prilično, deset godina, pa ne možemo da se žalimo, ali zakon verovatnoće je neumoljiv. Pre ili kasnije će ipak desiti ono što mora, tj da ostanemo i bez druge važne ulice.

I zato smo sada tu gde smo. Bez gradskog saobraćaja. Zato što su svi zaboravili na "misteriju ulice 22. oktobar". Divno planiranje, zaista.
 
Baš danas i nije za rad na otvorenom, ne znam čak da li bi i smeli da rade ovih dana po danu. Ali da su apsurdno spori jesu.

Čuo sam interesantnu teoriju od taksiste neki dan. Vlast presporim rekonstrukcijama kažnjava delove grada koji glasaju za opoziciju.
 
Slazem se da danas ne treba, ali takva je situacija svakog dana. O radu u dve smene i vikendom što su najavljivali nema ni traga ni glasa.
 
Vrh