Šta je novo?

Glavna ulica (Zemun)

Preko puta parka jeste bio parking i nema razloga da ne bude.
Evo koliko se ja sećam-nekih tridesetak godina, tu su parkirani auti sasvim regularno.
Nema veze, mozak koji ne može da shvati da kad se povećava broj auta u gradu a da se pri tom smanjuje broj parking mesta, da to nikako ne može na dobro da izađe je sasvim izgubljen za bilo kakvu napredniju misaonu operaciju.

Kaznama se ništa ne postiže.
Ulica je ok, super je što su sve malo našminkali, ali suštinski nema nikakvog poboljšanja
Mozda jednom narod shvati da ako ides u Opstinu/poresku/postu/pijacu/gdegod, ne moras da se parkiras ispred ulaza. Mozes da ostavis auto 300m dalje pa prosetas. Ima na keju kod Cross-a uvek mesta. Ali ne, hocu odmah iz auta na salter, pa sa saltera u ljutu masinu. Uvek ista prica.

Taj tu potez ako je bio parking, onda je to smesno. Auta su parkirana maltene do objekta, pa moram da se provlacim. Mogu da zamislim kako je roditeljima sa kolicima ili invalidima. Ovaj grad takve kategorije ne poznaje.
 
Ту никада није био званичан паркинг. Код Пинки хале се прави паркинг гаража тако да не видим проблем да се прошета 250 m. У Бечу је сасвим нормално да се паркираш по два-три „блока“ даље од свог стана.
 
Mozda jednom narod shvati da ako ides u Opstinu/poresku/postu/pijacu/gdegod, ne moras da se parkiras ispred ulaza. Mozes da ostavis auto 300m dalje pa prosetas. Ima na keju kod Cross-a uvek mesta. Ali ne, hocu odmah iz auta na salter, pa sa saltera u ljutu masinu. Uvek ista prica.

Taj tu potez ako je bio parking, onda je to smesno. Auta su parkirana maltene do objekta, pa moram da se provlacim. Mogu da zamislim kako je roditeljima sa kolicima ili invalidima. Ovaj grad takve kategorije ne poznaje.
Све се слажем, са малом репликом да нису ретке ситуација да нигде на Кеју нема места ни у зони ни у гаражама. Но свеједно ових 7-8 места у главној, које су биле неки толерисани незванични паркинг свакако неће много помоћи а паркингу дефинитивно није место ту, никако се не уклапа са наменом једне од најлепших улица у целом граду. Код Робне куће много чешће има места него на Кеју, а сад ће бити и у новој Гаражи код Пинкија, само ће морати да се плати...
 
Evo, ko živi tu ne može da se parkira ni u relativnoj blizini svog stana, parkinga naprosto nema. Tako da se često zajednička dvorišta koriste ne za ono za šta su namenjena već za parking po zelenim površinama.
Svako poređenje sa Bečom ili bilo kojim gradom koji zapravo ima pismenu gradsku železnicu je u najmanju ruku neumesno. Ali ok, mislim da sve treba da bude pešačka zona, ali da nema uopšte ni metroa ni gradske železnice iole adekvatnog takta, da takođe nema ni biciklističke staze, a da se motorima pišu kazne.
Naravno, to nikako ne treba da važi za povlašćene grupe jer oni mogu da parkiraju gde god hoće, pogotovo ako su na zadatku jel
 
April u Beograduuu :) Tj Zemunu
viber_image_2024-04-08_16-34-55-275.jpg
 
Da komunalci stalno vršljaju Glavnom, na moje lično iznenađenje i stalno teraju parkirane, čak i kasno uveče....

Vrlo su aktivni u poslednje vreme u centru. Vršljaju Kejom, posebno vikendom, pa kad krenu da slikaju automobile po zelenim površinama i trotoarima... Da se ne zezate vi koji nam dolazite u goste na Kej, da znate, jer koliko vidim niko od komšija tako ne parkira, znamo za jadac. :)
 
Presmešno mi je bilo kada sam skoro hteo da budem duševan i da kažem ženi sa požarevačkim tablicama da ne pakrira na livadi iza moje zgrade... odbrusila mi je drsko u fazonu "Šta ti meni ja ću da parkiram gde hoću"... dok sam prošetao psa ma 15 minuta nije prošlo pojavili se komunalci i ptičica i nju i još 10 automobila :) Svaki vikend su tu jer znaju da imaju lak ulov, samo fotkaju i odu :)
 
Sve što je potrebno je zabraniti joj rad u obe profesije kojima se bavi, a kao kaznu dati joj da radi kod privatnika po istim uslovima kao i običan svet, a da nakon završenog rada ide na teren i ručno sa sunđerom i kofom vode uklanja svoje grafite, plakate i sve ono čime je "ulepšala" grad i to po nekoliko sati dnevno.​
 
Prosle nedelje vozis biciklu,ulicom,trotoari su prelepi ali asfalt kao da nije uvaljan dovoljno..kamen u kamen nije spojen..potencijalna opasnost za pukotine i rupe...u desnoj str na dve lokacije gde su slivnici,malo je mrdnulo,leglo...ne moze to da nosi autobuse,koliko god jako napravili,nema sanse..slivnici moraju da se uvuku...ne vredi...
 
Vrh