Šta je novo?

Glavna ulica (Zemun)

Главна, Земун

1000011344.jpg
1000011355.jpg
1000011354.jpg
1000011352.jpg
1000011351.jpg
1000011350.jpg
1000011349.jpg
1000011348.jpg
1000011347.jpg
1000011346.jpg
1000011356.jpg
 
На горњим сликама се види да су за поклопце шахтова користили ону машину што кружно сече асфалт, нису лупали хилтијем. Да ли то поседује Београд Пут за крпљење утонулих поклопаца?
 
А зато је био тотални хаос + због ове кише. Ишао сам кроз Земун јутрод до НБГ читав сат, пробао и ЦД и Угриновачка, не зна се која је гора.
 
Danas je u Cara Dušana bilo strašno. U autobusu sam proveo preko 2 sata.
Ne treba imati inteligenciju Uroša Petrovića da bar bitne rasrsnice završe preko leta kad je grad prazan, kad već nemaju brzinu pa im treba 300 dana...

Evo šta braća Holandezi urade za vikend:
 
Danas je u Cara Dušana bilo strašno. U autobusu sam proveo preko 2 sata.
Ne treba imati inteligenciju Uroša Petrovića da bar bitne rasrsnice završe preko leta kad je grad prazan, kad već nemaju brzinu pa im treba 300 dana...

Evo šta braća Holandezi urade za vikend:
je l bi stigao brze peske ?
 
Пошто ће по најавама измењени режим саобраћаја због радова на раскрсници Караматине, Главне/Трг Бранка Радичевића важити до 8. октобра, с обзиром да данашње ста(ја)ње саобраћаја, мене овај део Земуна до тад неће видети. Једина опција остаје обилазак Земуна аутопутем, мада ће се вероватно део гужве и тамо прелити.
 
Evo jedne slučajne reportaže sa lica mesta. Bio sam prisutan kad su zakačili ventil glavne vodovodnu cev za Zemun, pa eto nekoliko prilično upečatljivih slika "dokumentarističke" i "real-time" prirode :)

Mada odmah moram da kažem za ovo ne mogu da ih krivim. Glavna ulica je prava zapuštena džungla nepoznatih, zaboravljenih ili neubeleženih instalacije od kojih bar pola niko trenutno živ nije video, a pogotovo ih nema u dokumentaciji koju su oni za ovo dobili. Plus je dobar deo ulice odozgo betoniran, prepostavljam da saobraćaj ne bi propadao u silne tunele ispod ulice i da ne moraju stalno da popravljaju izgužvani asvalt. Pošto se naravno radi mašinski iskop, jer bi ručni beskonačno trajao, zaista je teško stalno ubacivati kašiku bagera u tri metra duboku rupu pod nemogućim uglovima koji treba da izbegu prvo par ukršenih vodova i cevi IZNAD kašike, a onda još par dole i okolo. Pri čemu čovek koji bagerom upravlja uopšte ne vidi šta radi, jer je iz tog ugla vidljivost nemoguća, nego ga neko pored rupe navodi.

Anyway, bilo je to ovako ...

IMG_0055.JPG


Za ovu priliku su izabrali specijalnu kašiku za "žvakanje" betonskog gvožđa budući da bi ga inače bilo nemoguće ubaciti u kamion a da sa neke strane ne ostane da viri par metara dugačka šipka. Onda ga prvo sabiju i ispresavijaju koliko je to za razumno vreme moguće, pa tek onda tovare u kamion i nose.

IMG_0056.JPG


I sad kreće drama. Ispod ovih ljudi je otvoreni ozidani vodovodni šaht koga bi prvo trebalo osloboditi okolne zemlje i teških armirano betonskih otpadaka koji prete da upadnu i oštete trule cevi i ventile.

IMG_0057.JPG


"Žvakalica" se spušta nadole, i ...

IMG_0058.JPG


sledećeg trenutka

IMG_0059.JPG


IMG_0060.JPG


Sad više ni pešaci ne mogu da prolaze uzmeđu Muhara i Glavne ulice ... sem par odvažnih ženskih osoba koje se brane kišobranom u visini pantalona.

IMG_0061.JPG


Akcija spasavanja prolaznika. Bager stavlja kašiku ispred prethodno bar 5 metara dugačkog mlaza koji je pregradio ono malo preostalog trotoara.

IMG_0062.JPG


IMG_0063.JPG


IMG_0064.JPG


Inače ovo je glavna cev za Zemun i pod velikim pritiskom.

IMG_0065.JPG


Šta sad?

IMG_0066.JPG


Dopada mi se slika :)

IMG_0067.JPG
 
Poslednja izmena:
Vrh