Šta je novo?

Garaža - SC Pinki

Podzemni parkinzi, čak i ako su malo skuplji, mogu da imaju neku svoju opravdanost ako se posle njihove gradnje potpuno redefiniše upravljanje uličnim prostorom. Imamo dosta ulica sa parkiranjem do balčaka, gde bi mogli ili da dodamo žutu traku, ili da napravimo mesto prijatno za kretanje peške i biciklom. Ovo je kada nema sportskih događaja zabačena lokacija. Ako se ima 6 miliona evra za infrastrukturu u Zemunu, onda pre svega treba uložiti u otkup prizemljuša, rušenje i širenje neke od onih uskih ulica iz 19.veka, ili recimo u Petlju Altina.

Zemun je pored Smederevskog puta najzapostavljeniji deo grada po infrastrukturi.
 
Pa svašta se može reći šta bi gde trebalo da bude prioritet, ali ja verujem da je odluka za izgradnju ove garaže bila donesena prevashodno zbog paralelnog sređivanja celog centra Zemuna sa planiranim manjim brojem mesta kao rezultatom, ali i kako bi se rešio problem platoa ispred uz uvažavanje problema parkinga u tom delu. Ono što je uslovilo relativno manju popunjenost je činjenica da je u međuvremenu odjednom zaživeo privatni parking iza robne kuće, relativno bliže samom centru, ali obzirom na generalno malu površinu centra Zemuna i ova garaža je praktično objekat koji pokriva ceo centralni deo. Do Gospodske ulice od ulaska u garažu ima 5 minuta hoda.
Naravno, činjenica zbog koje je manja popunjenost je i dalje tolerisanje vrlo upitnih parkiranja oko same garaže...
 
Igrom slučaja, pre neki dan sam se parkirao u ,,Pinkiju", za garažu sve pohvale, osim što je mali kapacitet, vikendom, posebno tokom lepih dana, verovatno će se prevazilaziti njen, a i kapacitet garaže iza RK u Glavnoj u Zemunu.

Zemun je najnepreseljenija opština u Beogradu, na sve to atraktivna za provesti slobodno vreme u nekom delu istog, pa mesta za parkiranje nikada nema dovoljno.
 
Pretpostavljam da si hteo da kažeš da je naj-prenaseljenija opština u gradu.​
 
Baš to sam hteo reći, tako kako si ti napisao je pravilno da se izrazi. Hvala na ispravci.(y)
 
Podzemni parkinzi, čak i ako su malo skuplji, mogu da imaju neku svoju opravdanost ako se posle njihove gradnje potpuno redefiniše upravljanje uličnim prostorom. Imamo dosta ulica sa parkiranjem do balčaka, gde bi mogli ili da dodamo žutu traku, ili da napravimo mesto prijatno za kretanje peške i biciklom. Ovo je kada nema sportskih događaja zabačena lokacija. Ako se ima 6 miliona evra za infrastrukturu u Zemunu, onda pre svega treba uložiti u otkup prizemljuša, rušenje i širenje neke od onih uskih ulica iz 19.veka, ili recimo u Petlju Altina.

Zemun je pored Smederevskog puta najzapostavljeniji deo grada po infrastrukturi.
Ma verovatno da su i skuplji i preskuplji, nesto sto realno kosta npr 10M nasi ce reci da kosta bar 15, 20... Svakako opet parking je izgradjen, sto bi trebalo nesto novo da doprinese.

Glavni problem kod ovoga, po meni jeste narav i mentalitet nasih ljudi i svega, pogotovo to kad su kola u pitanju i slicno. Gde kola uvek moraju da im budu ispred prozora zgrade parkirani, da ako vec placa auto i potrebstine za njega, da ne mora da placa jos i parking, da ako ide u kafic, mora tik ispred kafica da se parkira i slicno... I to sve doprinosi onome sto se nalazi iznad i okolo garaze Pinki. Ja kada sam izlazio iz nje, jedva sam uspeo da izadjem do raskrsnice zbog broja automobila na izlazu i naravno da je neko pokusao da udje u kontra smer...

Dok god ne krenu da se takve stvari kaznjavaju, to oko sokolovo i slicno nece se promeniti. Eno poceli su koliko sam video na drugim temama da zoniraju Blokove, vidim da se trenutno zonira blok 33. I to ne kazne da budu 2000 dinara, u 7 dana 50%... Nego da to bude ozbiljnije dosta, pogotovo ako je neko ozbiljnije blokiranje, krsenje i slicno. Isto i za ovakve kazne, ako je vozio pijan, prekoracio brzinu, ugrozio nekoga u saobracaju, to sve treba lupati po usima, jer drugacije se nikako nece promeniti na bolje.
 
Vrh