Šta je novo?

Fruškogorski koridor

Novosadjani, da li neko zna kakav je plan za Paragovački put u dužini oko 3km u S.Kamenici?
On nije u projektu prilaznog puta ta Četvrti most, a ni u Fruškogorskom koridoru. Znači taj deo od petlje kod Paragova do budućeg kružnog toka za 4.most u SK.
Trebalo je i tih 3km uključiti u FK kao tolike km do Kaća, jer to će biti vrlo prometna deonica.
1000007046.jpg
 
Poslednja izmena:
Evo ovde je malo jasnije da će taj deo državnog puta od 3km da spoji Fruškogorski koridor sa Četvrtim mostom i Bul.Evropa, a ipak nije sada obuhvaćen sa ta dva projekta. Verovatno bi ga trebalo rekonstrujisati i možda proširiti, ako postoje mogućnosti i uslovi.

1000007048.jpg
 
Poslednja izmena:
Pogledajte prilog 247979

Četvrti most vodi preko bul.Evrope do petlje NS Sever.
U suštini da, ali opet neko ko ide u pravcu Subotice verujem da će izabrati "peti most" jer zašto da se provlači kroz nekoliko semafora, kružnih tokova i ograničenja naseljenog mesta a verujem i da će većina navigacija navoditi tako. Svakako teretni tranzitni saobraćaj neće biti dozvoljen preko ovog mosta i bulevara (bar su tako rekli).

I kad bude gotov "četvrti most" sa svim prilaznim putevima, od odvajanja iz Paragova do petlje NS Sever preko Bulevara Evrope će trebati bar 20 min vožnje.
 
. . neko ko ide u pravcu Subotice verujem da će izabrati "peti most" . .
Možda, ako hoće da vozi min 5km više, a verovatno će biti ograničen kamionski saobraćaj nap. do 5-10t preko 4.mosta. Videćemo kakav i koliki će biti saobraćaj preko tih mostova.

Razgovarao sam jutros sa "NS Urbanizam" u vezi Paragovskog puta i kažu da je planirana rekonstrukcija, ali da tu ima mnogo nelegalnih priključaka. To će izgleda biti problem i moguće da će pre biti završen FK i 4. most od veze izmedju njih.
 
Sve manje ima poente komentarisati odluke nepismenih morona koji su okupirali ovu državu, ali eto imamo još jedan biser... Napraviće mostove i tunel i povezaće ih na postojeće putiće. Pitam se šta će biti rezultat kad na tim putevima gde je već sad zastoj u špicu i pre/posle vikenda i praznika dođe još i gomila vozila koja su do sad išla okolo.
 
Paragovski put od 3km je trebalo da bude u projektu Fruškogorskog koridora, ako je već to mnogo duža obilaznica oko Petrovaradina od 14km. Tako bi bio državni projekat a ne lokalni, pa da se tretira kao obična ulica.
Četvrti most počinje od kružnog toka u S.Kamenici gde dolazi i Paragovski put (obilaznica oko SK).

1000007033.jpg
 
Kao Kameničanin kažem da a je sad S.Kamenica usko grlo saobraćaja, svi iz pravca Beočina idu kroz Kamenicu, što ponekad prouzrokuje kolonu od tog puta do Mišeluka, jutarnji i popodnevni špic, ostatak nije toliko kritičan ali je i dalje poprilično prometno. Ovaj četvrti most će, i da se ne uradi ništa na daljoj rekonstrukciji puta prema Paragovu, biti rasterećenje za Kamenicu. Odatle je autoput bliži nego bilo gde drugde za automobile, a teret nek ide na peti ili na most s lukovima. Slika je pogled sa plaže na Ribarskom ostrvu, Kamenička ada

Sent from my V2247 using Tapatalk
e4735d9021030b8e25ebbe8c4120f127.jpg
 
Ladno su na tabli napisali “RADNI KAMR”.
 
Inače, mislim da će se prvo otvoriti tunel i deo do Rume. Verovatno kraj sledeće godine. Zatim most i obilaznica oko Petrovaradina, eventualno i do Mišeluka jer nema toliko eksproprijacije kao od Mišeluka to tunela.
Da, verovatno će prvo uraditi i otvoriti do petlje kod Paragova i vezu za Četvrti most i bul.Evrope.
 
Poslednja izmena:
Vrh