Šta je novo?

Fotografije vozila Javnog Prevoza u Beogradu

Zglobni i solo BKM-ovi na Banjici i Dedinju:

P4300019.JPG

P4300042.JPG

P4300043.JPG

PC300035.JPG

PC300036.JPG

PC300048.JPG

PC300051.JPG

PC300056.JPG
 
2050 i 2173 na otpadu, možda već istopljene ☹️
 
Ja se upravo vozio sa Perom, bus ide kao metak i jako je čvrst, rupe ne oseća i pod punim gasom. Conecto sasvim solidan i mekši je od Cobre na rupama, takođe ne škripe toliko paneli, a klima rastura da se smrzneš
Пера га вози не жали, пролетео је поред мене као лудак. Колико га је овај у првој смени мазио толико му је Пера извадио душу у другој смени.
 
Пера га вози не жали, пролетео је поред мене као лудак. Колико га је овај у првој смени мазио толико му је Пера извадио душу у другој смени.
Ma veruj mi, Otokar to ne oseća, nije kao Cobra da se raspada kad pređe preko rupe, još bus prima gas ludilo. Ovaj vozač koji vozi Conecta ga baš mazi i vozi lagano.
 
Ovaj vozač koji vozi Conecta ga baš mazi i vozi lagano.
Тај возач који вози конекта је прешао из Саге у Стрелу, чуди ме да га вози полако, обично воли да га да по гасу, а од скоро је он на Винчи.
 
Pobrkao sam ih zbog kolor šeme, u potsvesti imam sliku da su svi Divazi zelene a svi Šindleri žute boje.
 
623, 633, 635, 636, 641, 643, 658 su prešli iz BVB u BLT, usled toga su promenili boju iz zelene u ovu šemu.
Postalu su: 623 -> 123, 633 -> 133,
635 -> 135, 636 -> 136, 641 -> 141,
643 -> 143 i 658 -> 158.

Posle su 123 (623), 133 (633), 135 (635),
141 (641) i 158 (658) došli u Beograd iz BLT-a, pa su na kraju dobili te 2 ispred.
141 (641) je ovde postao 658.
 
Vrh