Šta je novo?

Drumsko železnički most Vinča-Pančevo

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=901995#p901995:1ko1yndt je napisao(la):
Прле » 25 Nov 2021 10:37 am[/url]":1ko1yndt]Видим да се цифре сада испаљују озбиљне.

Skočile su cene materijala 30-40%, samim tim i cena mosta i deonice autoputa da Pančeva.
 
Koliko stubova tog mosta
dobijamo za izbore.... ?
ostatak naravno bice kasnije...
zapravo dosta kasnije.,.
hm.... preciznije jednog dana ...
:lol:
 
Ako se malo bolje pogleda poslednja emisija SAT vidi se da most neće skoro, ima ga samo u nekim tzv. planovima, jer kad je Mladen Alvirović to spomenuo (most i dalje prema Pančevu), čovek je napravio neprocenjivu grimasu.
Možda nešto ozbiljnije za izbore 2026 ako raščiste ili privedu malo kraju ovo što su "započeli"
tako da otprilike 3036 bude i gotov most, ili te 3036 taman da kada budem imao 60 godina mogu da vidim početak gradnje ... :gobb:
 

Treći deo, do Pančeva​

Kako bi obilaznica oko Beograda zaživela u punom profilu od 70 kilometara, potrebno je da se završi i treća deonica od petlje Bubanj potok do Pančeva, duga 22 kilometra. Najavljeno je da bi radovi na tom potezu, na kom je glavna izgradnja mosta kod Vinče, trebalo da počnu do kraja ove godine, odmah posle završetka druge deonice.
 
Loše vesti za ovu temu, kaže Vučko pri otvaranju dela Obilaznice do Straževice, da ovaj deo od B. Potoka, sa ovim mostom, do Pančeva, nije realno ni za sledeću godinu. Znači po tome još min 2 godine ove teme neće biti
 
A o novom asfaltu leve trake (smer od Nisa ka Novom Sadu) gde su vec dve trake mozemo samo da sanjamo. Ovaj novi deo jeste ko pista, al druga strana je u haosu.
 
Loše vesti za ovu temu, kaže Vučko pri otvaranju dela Obilaznice do Straževice, da ovaj deo od B. Potoka, sa ovim mostom, do Pančeva, nije realno ni za sledeću godinu. Znači po tome još min 2 godine ove teme neće biti
Другар има њиве на траси обилазнице, ни екпропријација није почела ...
 
Ima li negde trasa pruge koja bi išla preko ovog mosta?
 
Имаш овде одокативно https://www.openrailwaymap.org само мораш довољно зумирати на мапи, а да ли постоји тачан просторни план не знам
 
Trasa pruge na pančevačkoj strani nije dobra- trebalo je povezati Luku Dunav i njenu prugu preko Azotare do novog mosta, a ne valja ni što pruga ostaje na istoj trasi posle Rafinerije- kroz naselje.
 
Znači mora još jedan tunel za železnicu da se radi

Screenshot_20220804-180906_Gallery~2.jpg
 
Врло интересантно. Свиђа ми се једноставност мостовске конструкције. Због чега је пруга једноколосечна?
 
Poslednja izmena:
Za tih nekoliko vozova dnevno je dovoljno.
Ja ne vidim neki potencijal ove trase ni za železnički ni za drumski saobraćaj.
 
Данас свакако не. Али оставити место под још један колосек пре свега на мосту, без да се изгради мислим да је добар залог за будућност. Прога пролази блиско луке "Дунав" у Панчеву са огороним капацитетом за претовар контејера. Са друге стране, као што сам већ написао у другој теми, у случају било каквог прекида Панчевца могуће је имати какву такву алтернативу.
 
Данас свакако не. Али оставити место под још један колосек пре свега на мосту, без да се изгради мислим да је добар залог за будућност. Прога пролази блиско луке "Дунав" у Панчеву са огороним капацитетом за претовар контејера. Са друге стране, као што сам већ написао у другој теми, у случају било каквог прекида Панчевца могуће је имати какву такву алтернативу.
Realno u Pančevu je mogla da bude glavna robna luka za Beograd. Uz dobro saobraćajno povezivanje, naravno. I slažem seda treba da ostave bar mesto i za drugi kolosek, za vremena kada to bude bilo potrebno.
 
Za tih nekoliko vozova dnevno je dovoljno.
Ja ne vidim neki potencijal ove trase ni za železnički ni za drumski saobraćaj.
Sad naleteo. Zavisi kako planiraš gradski prevoz i prostorni plan republike.

Kada ti je Pančevo u DDR-u i na 7,5km od Ovče i 20 od Prokopa, onda nema šta da se diskutuje o tome zašto jedan kolosek (zbog teretnih), međutim u slučaju da potencijalne zone tražnje lokalnog železničkog prevoza ne odbaciješ videvši ih kao američke pruge treće klase (uglavnom tzv. shortline railroad) onda možeš da planiraš BG voz s redukovanim taktom od Starčeva (ili Omoljice zavisno od toga da li će da prepreči s mosta ili uhvati i Ivanovo i Omoljicu), a u nedostatku istočnog kraka (čitaj regionalnog metroa preko Šumica) i frekventnu vezu Vinče preko Rakovice.

To znači da će ti do Vinče sutra možda i trebati dva koloseka (posebno u slučaju povećanja broja vozova kako gradske železnice tako i teretnih) poglavito na delu od Belog potoka do Rakovice ukoliko se smiluješ jednokolosečnom gročanskom prugom. Ovamo između Vinče i Pančeva zavisi od tereta i BG vozova do Starčeva/Omoljice. U svakom slučaju najmanje bi ih bilo baš preko mosta, na pola sata u vrh glave što ne bi pravilo problem.

Sad treba postaviti pitanje šta ako neki novi Vučić zvizne 3x BGnažabokrečini preko mosta pa posle njega pola veka kukuleleču tri Koštunice obećavajući novi železnički most zbog jednog koloseka. Mislim jeftiniji ti je jedan dvokolosečni, posebno drumsko-železnički nego jednokolosečan drumski + jednokolosečni, posebno preko tako široke reke, pogotovo ako moraš nove prilaze da praviš u u budućnosti skučenom i izgrađenom prostoru. Gde ćeš nasip ili usek ako su ti svugde zgrade? Tako se mislilo dok Vučić nije pokakio brežnjevke uz Savsku. A i da imaš mesta ne možeš da izbegneš devijaciju kao dodatnu investiciju. Zato je najbolje planirati unapred, i ne biti kao Srbalj tako kratkovid, posebno kad je infrastruktura u pitanju. Ne pravi se most preko Dunava svake godine, zapar meseci niti u cenovnom rangu neke montažne pasarele.
 
Poslednja izmena:
Vrh