Šta je novo?

Državni put Ib reda br. 27: Loznica-Valjevo–Lazarevac (za sada Iverak–Lajkovac)

Pa Vucic po gradilistima vec dovodi Marsovce, sledece je "zbog nedostatka radnika" i rasta BDPa da pocne da ih infiltrira i u fabrike. Zapravo njegov zadatak je da Srbima spusta cenu rada, da ih proteruje iz Srbije, da ih svake godine smanji za 30tak hiljada, i da dovodi zamenske okupatore sa raznim finansijskim podsticajima olaksicama i sl. Ali nadam se da su Valjevci pametni i da ce u tom slucaju imati spreman odgovor javnog obelezavanja takvih privrednika, bojkot i blokada takvih subverzivnih delovanja na njihovoj teritoriji.
 
Mislim da je i ova vest deo teme. Sad, samo pitanje je kad će biti ovih 5 km, a kad ostatak do Loznice. Približavaju se izbori, množe se projekti...
B92: Država traži strateškog partnera za projektovanje i gradnju obilaznice http://www.b92.net/biz/vesti/srbija...za-projektovanje-i-gradnju-obilaznice-2088608
Ovde nas nekoliko da se skupi i da se javimo da lepo napravimo taj nacrt, imalo bi smisla, ovako ko zna kada ce i sta ce od toga svega biti...
 
unknown_2022.01.20-10.46.png
unknown_2022.01.20-10.46_1.png
unknown_2022.01.20-10.46_2.png
unknown_2022.01.20-10.46_3.png
unknown_2022.01.20-10.46_4.png
unknown_2022.01.20-10.47.png
unknown_2022.01.20-10.47_1.png
unknown_2022.01.20-10.47_2.png
unknown_2022.01.20-10.47_3.png
unknown_2022.01.20-10.47_4.png
unknown_2022.01.20-10.47_5.png
unknown_2022.01.20-10.48.png
unknown_2022.01.20-10.48_1.png
 
Dobro da su ozbiljnije krenuli sa betonom
 
Браво небодерко, фасцинатна ми је ова кућа на брегу, не схватам зашто је власник није продао, јер ћу му ту сада бити огромна бука. Да не нагађам разлог( од никакве до мале цене).
 
Zanimljivo da je pominjana regulacija Kolubare. A za sada to nigde nisam primetio. Zar nije lakse bilo isparviti korito na pojedinim mestima nego parviti ovolike mostovske konstrukcije?
 
Trenutno se radi regulacija korita Kolubare na tri lokacije. Jedna je dobro vidljiva i na snimku . Sto se tice vijadukta tu ima nekoliko faktora koji su doveli do ovog resenja.
8.5 мил еура по км за брзу саобраћајницу, мислиш да толико и вреди?
 

СПАЈАЊЕ ВАЉЕВА СА МИЛОШЕ ВЕЛИКИМ: Томислав Момировић обишао је радове на изградњи брзе саобраћајнице Иверак – Лајковац​

Novosti online
22. 01. 2022. у 13:09

МИНИСТАР грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре Томислав Момировић обишао је радове на изградњи брзе саобраћајнице Иверак – Лајковац, која ће Ваљево повезати са ауто-путем Милош Велики.​

СПАЈАЊЕ ВАЉЕВА СА МИЛОШЕ ВЕЛИКИМ: Томислав Момировић обишао је радове на изградњи брзе саобраћајнице Иверак – Лајковац

Новости


И у зимским условима, радови се не заустављају, а министар Момировић је нагласио да је ово веома важан пројекат за Ваљево и Лајковац, јер ствара услове за долазак страних инвеститора.
184087_viber-image-2022-01-22-13-00-39-369_f.jpg

Новости
- Планирамо ове године да отворимо хиљаде нових радних места, од тога ће само једна фабрика Хансгроје отворити око петсто места до краја године и свега тога не би било да не постоји перспектива изградње овог пута. Морам да се захвалим кинеским партнерима, компанији Шангдонг која је практично предфинансирала радове у предходних годину и по дана. То је јако велика помоћ и јако велика подршка и овај пројекат је нешто што ће дати Ваљеву примат у овом делу Западне Србије. Такође ће и Лајковцу дати један нови квалитет у смислу саобраћајног чворишта овог дела ауто-пута Милош Велики и то је оно о чему причамо када говоримо да поново градимо и изграђујемо нашу државу, рекао је министар Момировић.
Са министром Момировићем у обиласку радова били су и градоначелник Ваљева Лазар Гојковић, председник општине Лајковац Андрија Живковић као и представници кинеске компаније China Shandong International. Градоначелник Ваљева Лазар Гојковић потврдио је да је највећа вредност овог пројекта то што је Ваљево постало интересантно новим инвеститорима.
184086_viber-image-2022-01-22-13-00-38-785_f.jpg

Новости
- Доказ су два уговора који смо потписали са два нова немачка инвеститора од којиј је један већ започео изградњу своје фабрике, а други ће то почети у марту. То значи нова радна места, не само за Ваљево, већ за читав колубарски округ. Оно што морам да најавим, а што је и потврђено да ћемо кренути у изградњу прве фазе бај пас саобраћајнице која ће повезати брзу саобраћајницу Иверак – Лајковац са привредном зоном, а након тога, у другој фази план је да се она повеже са јужном обилазницом. Дужина прве фазе је 2,2 км и тренутно смо у фази избора стратешког партнера“, рекао је Гојковић.
Деоница Иверак - Лајковац дужине 18,3 км са по две траке у оба смера, пројектована за брзину до 100 километара на сат, повезаће Ваљево са аутопутем „Милош Велики“ (Е-763), као и делове Републике Српске, односно Босне и Херцеговине са аутопутем „Милош Велики" и даље преко Коридора 10, са Бугарском и Грчком.
 
Dzabe trazis razumevanje ministre ako im ne platis koliko traze neces uraditi put skoro
 
Ovde ljudi barataju raznovrsnim informacijama, pa da probam: koliko vredi ar zemlje negde na pola puta između Divaca do Mionice?

Bilo je priča oko otkupa, možda neko zna...
 
Ovde ljudi barataju raznovrsnim informacijama, pa da probam: koliko vredi ar zemlje negde na pola puta između Divaca do Mionice?

Bilo je priča oko otkupa, možda neko zna...
Najveći problem je u Popučkama, prema Iverku i na delu gde bi trebao da bude most preko magistralnog puta. Realna cena placeva pored same magistrale je oko 2000 e/ar, a putevi Srbije su im ponudili 500 e/ar za poljoprivredno zemljište (za one koji nisu preveli u gradjevinsko zemljište) a 1000 e/ar za gradjevinsko zemljište. Mislim da im niko nece pristati na ovako sramnu ponudu.
 
A sta ti predlazes Beli zo da pristanu na sramne cene i daju svoju imovinu u bescenje? Sto jel vole preCednika i da bolje povezu srpski svet? Ako se hvale da nam je budzet pun i da ne znaju sta ce sa parama, ako deli klincima i penzionerima nase pare i nemilice se zaduzije, pa neka odresi kesu i nek da ljudma koliko treba.
 
Nikakvo otimanje,ja sam za da se tržištno plati,ima tu i očekivanja da se iskoristi situacija i dobro naplati jer tobože to treba nekom vučiću..., put je pre svega za vas Valjevce i okolonu, vaše parcele okolo će dobiti na ceni moji su za Moravski dali odmah parcelu za onoliko koliko je poreska procenila prvo nikad niko je nebi ni kupio za veći novac a najbitnije što nam je sve okolno zemljišto dobilo na ceni a da ne pričam koliko nam taj koridor znači...
 
Ali ti ne shvatas da nije isto dati neku tamo parcelu za koju te bas briga i mozda je ne obradjejes uopste vec si je dobio u neko nasledstvo po trzisnom principu i dati kucu i okucnicu u kojoj zivis, koju si cuvao unapredjivao, decu podigao, koja ne deo tvog zivota i uz porodicu ti sve u zivotu po trzisnom principu. Sta je sa isplatom emocija, osecanja, zelje da covek ne menja svoje mesto zivljenja jer voli to mesto, tu je navikao, tu su svi njegovi preci na groblju. Nije on dosao da utopi neku nasledjenu nekretninu i da investira u stanove za izdavanje u gradu, vec mu neko uzima secanja, deo zivota, dedovinu, e to ne moze da se plati po trzisnim principima..
 
Nikakvo otimanje,ja sam za da se tržištno plati,ima tu i očekivanja da se iskoristi situacija i dobro naplati jer tobože to treba nekom vučiću..., put je pre svega za vas Valjevce i okolonu, vaše parcele okolo će dobiti na ceni moji su za Moravski dali odmah parcelu za onoliko koliko je poreska procenila prvo nikad niko je nebi ni kupio za veći novac a najbitnije što nam je sve okolno zemljišto dobilo na ceni a da ne pričam koliko nam taj koridor znači..
Ma ko ovde govori o iskorišćavanju, ja ti lepo kažem placevi im vrede 2000 e/ar a oni dobijaju 4 puta manje od toga. I to nisu neke njive i livade, već lepo uredjena dvorišta. Ako tvoj stan u kom zivis vredi 60000 evra, da li bi ga ti dao za 15000 evra, jer tvojim sugrađanima treba put?
 
Vrh