Šta je novo?

Državni put Ib reda br. 27: Loznica-Valjevo–Lazarevac (za sada Iverak–Lajkovac)

Danas aktivno rade na asfaltiranju leve trake (gledajuci od Valjevu ka Beogradu), takodje, posto dolazim kod mojih bas na Iverak, intenzivirali su maksimalno radove na izgradnji kanalizacione mreze na Iverku. Inicijalno su krenuli ulicu po ulicu, al sada rade na vise mesta istovremeno.
 
Ukinuta ona devijacija ispod mosta koji ide preko starog puta i pruge. Pravac iz Bgd ka Va, prilaz novom kruznom toku asfaltirana desna traka (delu je da je finalni sloj) spremaju se da asfaltiraju levu traku. Dalje posle kruznog toka ka Va u odnosu na proslu nedelju dovrsen je prvi sloj asfalta celom dužinom, sada ide cisterna i pere taj deo, pretpostavljam da zele uskoro zavrsni sloj asfalta da stave. Inače ima radnika, ne nešto preterano ali u odnosu na prethodne nedelje vidi se po neko. Dosta nekog materijala istovarenog tu se još nalazi, ne ostavlja utisak da je skoro puštanje.
 
Screenshot_20241208_194902_Gallery.jpg
Screenshot_20241208_194937_Gallery.jpg
Screenshot_20241208_194950_Gallery.jpg
Screenshot_20241208_195053_Gallery.jpg
Screenshot_20241208_195107_Gallery.jpg
Screenshot_20241208_195238_Gallery.jpg
 
Стварно не видим како могу страну дуплих трака ка Бг-у средити за 20 дана. Вероватно ће отворити ово што сада асфалтирају и ту пребацити оба смера! Док не заврше једном другу страну. Наравно да довуку много више механизације и људства то би се могло урадити али ево прође 6 година и ништа се није променило!
 
На Владовом снимку се види да је на деловима постављена заштитна ограда, надам се да ће бити свуда и да ће ограничење брзине вратити на 100. Са 80 онда то није брза саобраћајница!
 
Нажалост ово је далеко од завршног асфалтирања! Прво треба од овог великог кружног тока до кружног тока ка Ваљеву да асфалтирају завршни слој, што се види по шахтовима који вире бар 8 цм изнад тренутног нивоа асфалта. Друга страна дуплих трака није ни почета па не може ни бити асфалтирана. Наравно ово што говорим нема везе са Дривом који говори о кружном току. Нажалост сам кружни ток не омогућава спајање са Ваљевом. Вероватно ће кад асфалтирају и завршни слој, ураде хоризонталну и вертикалну сигнализацију и расвету. Пустити двосмерни ток до овог великог кружног тока до малог на дуплим тракама! Фасциниран сам колико им треба....
 
Čekali su pogodno vreme za asfalt…sad će to za koji dan…najveći (konkretan) napredak mesecima unazad je nedavno ukidanje devijacije starog puta, kod nadvožnjaka iznad pruge (i za to se vrv čekalo pogodno veme)…
 
U realnosti izvođenje građevinskih radova nije neka mudrost. Često prolazim i gledam sta i kako rade, prosto je za čuđenje kako se napravi nauka od asvaltiranja. Za nekih desetak dana će verovatno završiti( jer kao za sve nije potreban tehnički prijem)Svaka čast članovima na snimcima jer mislim da nije njih ovo bi se odužilo još godinu dana.
 
Kakva je zamisao sa kružnim tokom u Popučkama?
Gledano iz pravca autoputa, jedan krak za duple trake i ulaz u Valjevo, a drugi južno od grada obilaznica ka Loznici?
 
Kakva je zamisao sa kružnim tokom u Popučkama?
Gledano iz pravca autoputa, jedan krak za duple trake i ulaz u Valjevo, a drugi južno od grada obilaznica ka Loznici?
Drugi krak, južni, je za južnu obilaznicu i industrijsku zonu. Verovatno će da ga spoje sa putem prema Požegi odnosno Užicu. Dok će drugi kružni tok na Iverku odnosno odakle počinje brza saobraćajnica gledano iz pravca Valjeva, odatle će ići severna obilaznica koja treba da spoji šabački put i put prema Loznici. Samo ne znam što su ostavili po jednu traku po smeru za taj pravac ka severu ako sam ja dobro video na snimcima.
 
1000050064.jpg
1000050065.jpg
1000050066.jpg
Evo pre neki dan smo pominjali ogranicenja itd, da li je ova stranica ali mislim da jeste.. Elem, gradic mali, selo tj na severu Nemacke, ulaz u grad, dvosmerna pa bukvalno ulica, 80kmh, sjedne strane potok i to bez bankine, razdelne barijere nigde, sa desne strane cas zbunje, cas kuce i to kao sto moze da se vidi direkt izlaze na ulicu, ali je i dalje tabla 80. Tek na trecoj slici je ulaz u grad tabla i odatle naravno je 50 ne treba tabla. Sada meni neko skolovan, strucan, ako moze da objasni zasto obilaznica ima ogranicenje 50-60, sasvim je ne bitno, zasto izlazna traka iz va nema min 80kmh, zasto brza saobracajnica ima 80???? Zasto,,, samo neko ako moze da objasni. Ja koliko znam desna traka cela izlazna od Krusika nema 4 kuce koje su na samom izlazu na duple. Bolest drzave, sistema, svega!!!! Hvala
 
Поредиш школоване немачке возаче и наше „возаче“ с купљеним дозволама, али слажем се да су код нас прениска ограничења. По Хрватској има исто тако као у Немачкој, кроз села и градиће 70/80.
 
U Hrvatskoj je često 70 kroz naselje na obodu, dok je samo u centru 50. Generalno dobro rešenje. 80 kroz naselje nisam viđao. Van naseljenog mesta generalno ograničenje 90. U Rumuniji je je recimo 100 ograničenje van naseljenog mesta, a kroz raskrsnice na otvorenom putu najčešće 70.
 
U emisiji SAT niko ne pominje ovu deonicu za otvaranje u saobraćaj ni Antić ni Alvirović da li je direktor koridora zaboravio za nju ili je nešto drugo po sredi videćemo. Da su im izbori sad u januaru ne bih mogli da živimo od informacija i obećanja. A puštaju u saobraćaj Moravski, Šabac - Loznica, Dunavski ovo sitno ovde ovako pucaju u prazno.
 
Vrh