Šta je novo?

Državni put Ib reda br. 27: Loznica-Valjevo–Lazarevac (za sada Iverak–Lajkovac)

Dodatna zapažanja, smer valjevo lajkovac na parčetu izmedju pivića i useka u brdo postavljeni stubovi sa rasvetom, kasnije onaj dugački most celom dužinom postavljeni stubovi sa rasvetom. Čini mi se da ti stubovi nisu bili prošlog vikenda. Biće dobro ako saobraćajnica bude osvetljena celom dužinom...
 
Dodatna zapažanja, smer valjevo lajkovac na parčetu izmedju pivića i useka u brdo postavljeni stubovi sa rasvetom, kasnije onaj dugački most celom dužinom postavljeni stubovi sa rasvetom. Čini mi se da ti stubovi nisu bili prošlog vikenda. Biće dobro ako saobraćajnica bude osvetljena celom dužinom...
Bilo bi prelepo da cela deonica dobije rasvetu ali tesko... mada od odmorista do tog useka nema ne znam koliko, ovamo nazad kada gledamo tu je i petlja koja ce biti osvetljena svakako, to su sve relativno kratke deonice i bilo bi stvarno lepo da sljasti, ali opet videcemo...
 
15.10. nema promene vlasništva nad parcelama koje su ostale za eksprpoprijaciju. Proveravaću na 15 dana, ili ako vidimo neku aktivnost tamo.

Ima napretka na delu do Divaca, definitivno je fokus na tome. Ona dva najduža mosta, desna strana gledano od AP se napokon "zacrnela", tačnije veći deo te strane je pod asfaltom, računajući i isključenje kod petlje Divci.

Onaj mostić kod Pivića je izgleda završen u konstruktivnom smislu, bar sa sentinela tako deluje, a i vreme mu je.
 
Čist primer ove stranice kako je Valjevo i sve vezano za taj grad, naš grad, slepo crevo i rupa bez dna i taj put koji evo ulazi jos malo u 4 god...
7 dana reč niko da napiše, manje više opaska za to, već što je žalosno da nema nikakvih pomaka ni ničega... Tuga i beda me obuzima gde živim...
 
Pa ovo deluje skoro gotovo, možda sledeće godine otvaranje? Zna li se kakvu su rokovi?
 

Da li neko zna kako će da se gradi most preko pruge i starog puta, isto kao i ostalo iz segmenata ili će da se izliva na licu mesta? Pitam jer sam shvatio da je taj most zahtevniji jer ima širok raspon pa mora da se izliva na licu mesta. Na snimku sam primetio (na 5:25), da stoji spremno dosta ohih betonskih gredica, pa mi nije jasno gde treba da se ugrade kad je većina deonice završena bar što se betonskih radova tiče. Jedino taj most preko pruge na Iverku.
 
Pa koliko sam ispratio u poslednje vreme svi mostovi se tako grade.
 
Taj nadvožnjak se radi kao velika većina ostalih na ovom projektu, PN nosači, nikako monolitni. U teoriji je moguće da se uradi monolitni, da budem jasan, ali to nije racionalno rešenje. Najjednostavnije rečeno, što je most kraći, to je bliži monolitnom i obrnuto. Mnogo tu faktora utiče, ali da ne širim priču sad. Monolitni su po pravilu jeftiniji, i jednostavniji.

Taj na iverku se mora raditi pod opterećenjem, tako da mislim da će napraviti privremenu devijaciju tamo gde je sad travica.

I mala napomena, raspon i širina su upravne stvari, znači pravac kojim se kreće auto je raspon, a širina mu je levo desno u tom slučaju.
 
Danas prošao, krenulo se sa čišćenjem svih objekata do puta zbog izgradnje stubova za nadvožnjak prego puta i pruge... Što se tiče kružnog toka dole u Lajkovcu, došli su skroz do njega sa relativno svim elementima nasipanja, a u Slovcu je radio finišer, asfaltirali su deo bas preko puta kamenoloma..
 
Znamo li za kada je planirano parcijalno puštanje do Divaca?
 
Ja sam čuo sinoć od čoveka koji je povezan sa izgradnjom puta da je 12.12.2023 otvaranje do Divaca
 
Što se tiče ukrštanja valjda će promeniti prioritet puteva da je od nove saobraćajnice veća prednost u odnosu na stari put. Evo par slika od juče iz auta
IMG_2908.jpeg

IMG_2909.jpeg

IMG_2916.jpeg
 
Prosao danas, smer Lajkovac-Valjevo.
Dosta radnika na spoju sa kruznim tokom kod petlje lajkovac. Jedna traka pod asfaltom, druga samo sto nije. Tu pored dosta kamiona, finiser, valjak. Dalje onaj nadvoznjak preko saobracajnice skoro završen. Dalje saobracajnica dobila metalne bankine skoro celom duzinim do Divaca. Sudeci po prethodnim prijektima te bankine se poslednje postavljaju, ako je tako onda je saobracajnica kompeltirana na vecini deonice do Divaca. Dalje kod onog useka u brdo, tu deluje da jos ima radova oko sredjivanja korita kolubare. Posle pivića onaj mostić dosta radnika, tu su jos uvek betonski radovi u toku i deluje da taj deo najviše ostalo da se završi. Sve u svemu do Divaca skoro pa gotovo, mislim da moze da se finisira sve za par nedelja. Posle Divaca nigde nikog, cak ni bankine nisu postavljene. Na iverku se vidi neki napredak na onim stubovima za most preko pruge i starog puta, medjutim nema radnika ni aktivnosti osim dva geometra koji nesto premeravaju...
 
Prosao danas, smer Lajkovac-Valjevo.
Dosta radnika na spoju sa kruznim tokom kod petlje lajkovac. Jedna traka pod asfaltom, druga samo sto nije. Tu pored dosta kamiona, finiser, valjak. Dalje onaj nadvoznjak preko saobracajnice skoro završen. Dalje saobracajnica dobila metalne bankine skoro celom duzinim do Divaca. Sudeci po prethodnim prijektima te bankine se poslednje postavljaju, ako je tako onda je saobracajnica kompeltirana na vecini deonice do Divaca. Dalje kod onog useka u brdo, tu deluje da jos ima radova oko sredjivanja korita kolubare. Posle pivića onaj mostić dosta radnika, tu su jos uvek betonski radovi u toku i deluje da taj deo najviše ostalo da se završi. Sve u svemu do Divaca skoro pa gotovo, mislim da moze da se finisira sve za par nedelja. Posle Divaca nigde nikog, cak ni bankine nisu postavljene. Na iverku se vidi neki napredak na onim stubovima za most preko pruge i starog puta, medjutim nema radnika ni aktivnosti osim dva geometra koji nesto premeravaju...
Generalno oni kada zavrse petlju tj kruzni na Iverku i nadvoznjak preko pruge, njima treba 15 dana sve to dovedu do savrsenstva, samo lepo vreme i organizacija.. od Divaca mislim ka gradu
 
Prosao danas od lajkovca ka va, kruzni tok kod petlje lajkovac cini mi se poslednji sloj asfalta postavljen i spojena saobracajnica sa kruznim tokom. Onaj veliki most preko kolubare dobio zastitnu ogradu. Mostic kod pivića betonski radovi zavrseni, tu ima dosta aktivnosti, dosta kamiona i radnika, mislim da rade na hidroizolaciji. Dalje u divcima ukljucenje na saobracajnicu takodje dobilo asfalt, mislim da je tek prvi sloj asfalta, i nije jos uvek spojen sa putem za mionicu. Odatle dalje ka va sve stoji kako stoji, nema radnika niti se vidi da je nesto uradjeno novo u odnosu na pre dva vikenda. Na iverku stubovi za prelaz preko pruge i starog puta stoje kako stoje, nema radnika. Kako neko spomenu da je otvaranje do divaca 12.12., mislim da je to komotan rok, da moze i brze da se ovo preostalo zavrsi. Ostalo je vrlo malo da se uklicka do divaca.
 
Prosao danas od lajkovca ka va, kruzni tok kod petlje lajkovac cini mi se poslednji sloj asfalta postavljen i spojena saobracajnica sa kruznim tokom. Onaj veliki most preko kolubare dobio zastitnu ogradu. Mostic kod pivića betonski radovi zavrseni, tu ima dosta aktivnosti, dosta kamiona i radnika, mislim da rade na hidroizolaciji. Dalje u divcima ukljucenje na saobracajnicu takodje dobilo asfalt, mislim da je tek prvi sloj asfalta, i nije jos uvek spojen sa putem za mionicu. Odatle dalje ka va sve stoji kako stoji, nema radnika niti se vidi da je nesto uradjeno novo u odnosu na pre dva vikenda. Na iverku stubovi za prelaz preko pruge i starog puta stoje kako stoje, nema radnika. Kako neko spomenu da je otvaranje do divaca 12.12., mislim da je to komotan rok, da moze i brze da se ovo preostalo zavrsi. Ostalo je vrlo malo da se uklicka do divaca.
18km puta ne mogu da otvore odjednom, jadna li si zemljo...
 
Vrh