Динкић и Пајтић јуче су саопштили да ће Република Србија и АП Војводина заједнички учествовати у изградњи аутопута Нови Сад – Рума, укључујући и тунел кроз Фрушку гору, аутопута Нови Сад – Зрењанин, као и у ревитализацији канала Дунав–Тиса–Дунав. Министар финансија је навео да ће Влада Србије за средства (100 милиона евра) за изградњу аутопута Нови Сад – Рума, који ће се даље наставити према Шапцу и Лозници, конкурисати код кинеске Ексим банке.
drum1":14sjb1qi je napisao(la):мислим да је аутопут рума шабац чист вишак! то је удовољавање пајтићу да не таласа много.
у овом тренутку исто мислим и за "шумадијски крак"....
они треба да граде брзе путеве а не аутопутеве који су много скупљи и овој непостојећој привреди непотребни! треба нам две траке у једном и две траке у другом, макс дозвољена брзина 100 и здраво! одвојене банкинама због лудака и то је све шт отреба, нема потребе за експропријацијом ширине за аутопут....
велика је лаже да ће због аутопутева да се поотварају фабрике.
MilisaV":14sjb1qi je napisao(la):treba auto put šabac - novi sad. do rume je skraćena varijanta zbog fruške gore zato što tuneli dosta koštaju....
za ovu deonicu treba pravi auto put a ne put za rezervisan za motorna vozila jer spada u najopterećenije magistrale u srbiji, preko 10.000 vozila dnevno..
moto putevi bi mogli da se grade na deonicama koje nisu toliko opterećene, kao na primer požega - boljare, niš - zaječar, batočina - kragujeva.....
drum1":14sjb1qi je napisao(la):требало би модератори да ових пар постова преместе у одговарајућу тему...
стварно не бих да звучим оштро и надмено, ако имаш неке информације подели. јер стварно не разумем зашто би се градило слепо црево аутопута до шапца? да си рекао рума-бешка па и да разумем...мада је и то непотребна инвестиција јер постоји обилазница код београда која је дужа само 50км.
https://maps.google.rs/maps?saddr=2...;FYbgqgIdNHEsAQ&mra=dme&mrsp=1&sz=10&t=m&z=10
која деоница има дневно 10.000 возила? због тога треба аутопут?
па газела има близу 200.000 ако се не варам. ок, то је међународни пут, али да се прави слепо црево ауто пута због шапца и гравитационе околине, не разумем логику. можеш ли да ми појасниш
брзи путеви (пут резервисан за моторна возила) су права ствар за пожегу бољаре, а по мени и за београд-пожегу, као и београд-зрењанин-темишвар, рума-шабац-ваљево-чачак-краљево-ћићевац зајечар, краљево-нови пазар-подгорица и слично.
путеви су нам веома мале пропусности, а пара немамо и нећемо имати још дуго, због тога мислим да је права ствар да се направе брзипутеви за све региналне правце, континенталне већ имамо трасе аутопутева.
MilisaV":14sjb1qi je napisao(la):polako drume1.
neko na forumu je kaćio kartu saobraćajnog opterećenja. uglavnom više od pola sata sam potrošio nisam našao kartu, ali sam nešto zapamtio.
deonica šabac ruma, odnosno šabac auto put, je peta najopterećenija deonica u srbiji.
prve dve su naravno deonice autoputeva bg-ns i bg-ni, zatim bg-ši, posle toga ibarska mislim deonica bg-lajkovac, a posle toga na petom mestu je ša-ru.
znači hvala bogu srbija nije samo beograd, ima tu još nekih gradova. gradovi koji gravitiraju ka putu ša-ru su valjevo, loznica, koceljeva, čačak, požega..... ljudi odatle koji žele na zapad kraće im je tim putem pa na auto put, nego ibarskom do bg-a pa atoput.
tako da ova deonica nije slepo crevo, ovo je samo prva od deonica potrebnog auto puta ša-ru-ns-zr-temišvar. a od šabca bi verovatno trebalo da postoje više krakova, ka lo, zatim va, kao i ka bosni.
drum1":14sjb1qi je napisao(la):нико не спори да им је краће тако али је много јефтиније за државу (сада одмах) да гради брзе путеве, а и становништву које исте неће морати да плаћа непосредно плаћа.толико густа мрежа аутопутева је превише перспективна (читај скупа за изградњу и одржавање) за државу са мало фабрика.
MilisaV":14sjb1qi je napisao(la):drume,
ta konstatacija da je rešenje početi odmah da gradimo moto puteve jer su jeftiniji od auto puteva je u rangu da je u beogradu jeftinije graditi laki metro od teškog.
za najopterećenije pravce u srbiji mora postojati auto putevi. nikakva polu rešenja u vidu nekakvih moto puteva ne dolaze u obzir.
moramo razmišljati optimistično o budućnosti. u tom delu srbije plata je 300 eura pa opet generišu 30.000 vozila. koliko će ih sutra biti kada tu plata bude 1300 eura. pa makar duplo više.
i to nije gusta mreža auto puteva. to je neki minimum.
mekbejn":14sjb1qi je napisao(la):Ja mislim da ostatak koridora 10 mora po svaku ceni biti full size auto put.
Za koridor 11 se možemo složiti ili ne, tu nisam siguran ali za početak bi i 2x2 bilo ok.
Ali za "moravski pravac" i Šabac - Ruma/NS mislim da je 2x2 više nego dovoljno.
http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php ... _id=652691Kinezi grade put Novi Sad-Ruma?
Izvor: Beta
Novi Sad -- Predstavnici kineske kompanije CICO izrazili su interesovanje za učešće u projektu izgradnje koridora M21, odnosno deonice Novi Sad-Ruma.
Predstavnici CICO-a (Chongqing International Construction Corporation) su u razgovoru sa pokrajinskim sekretarom za privredu Miroslavom Vasinom kazali da su zainteresovani za izgradnju deonice Novi Sad-Ruma, uključujući i izgradnju tunela kroz Frušku goru, kao i deonicu od Rume do Šapca i do granice sa Bosnom i Hercegovinom, saopštio je Pokrajinski sekretarijat za informacije.
Na sastanku je predloženo i da se sačini Memorandum o saradnji između Vlade Vojvodine i kineskog partnera, kojim bi se definisao pravno-ekonomski okvir i mogućnosti saradnje, a koji mora biti usaglašen sa Vladom Srbije.
Na sastanku je naglašeno da je projekat izgradnje koridora M21 prioritetan za Vojvodinu, te da će Vlada Vojvodine formirati tim sa Vladom Srbije za praćenje realizacije tog projekta.