Šta je novo?

Državni put IB, deonica: Novi Sad – Ruma – Šabac – Loznica

Slažem se, ali nažalost pričamo o Srbiji gde je sve "normalno" da se krše propisi, da zaobilaze pravila i zabrane (kaži neki da nam je do ušlo u DNK još od perioda kad smo bili pod Turcima). Ali i dalje ne mogu da razumem ideju pojedinaca i nestrpljenje da se ipak provozaš ili aktivno koristiš put pre zvaničnog otvaranja!

I ja gorim od želje da se konačno provozam novim putem, ali malo strpljenja ipak nije na odmet!
 
Slažem se, ali nažalost pričamo o Srbiji gde je sve "normalno" da se krše propisi, da zaobilaze pravila i zabrane (kaži neki da nam je do ušlo u DNK još od perioda kad smo bili pod Turcima). Ali i dalje ne mogu da razumem ideju pojedinaca i nestrpljenje da se ipak provozaš ili aktivno koristiš put pre zvaničnog otvaranja!

I ja gorim od želje da se konačno provozam novim putem, ali malo strpljenja ipak nije na odmet!

Vidi, ne izuzimam sebe iz ovoga što pričam, ali lakše varnje korupcije pod parolom "ovo je Srbija" dovelo nas je na poziciju u kojoj smo sad. Nama politika na vrhu pruža poruku da se od odgovornosti beži, i samim tim svi beže od odgovornosti. Odgovornost države, ministarstava, službenika pa i same policije, a na kraju i prekršajnih sudova je što ne goni počinioce i najmanjih prekršaja i ne izriče kazne.

U uređenim zemljama niko ne pravi prekršaj jer zna da će biti kažnjen za ponašanje suprotno propisima. Ne računa na to da će izbeći kaznu kroz leranje policije, i sudova, ili partijskom knjižicom ili partijskim automobilom.
 
Vidi, ne izuzimam sebe iz ovoga što pričam, ali lakše varnje korupcije pod parolom "ovo je Srbija" dovelo nas je na poziciju u kojoj smo sad. Nama politika na vrhu pruža poruku da se od odgovornosti beži, i samim tim svi beže od odgovornosti. Odgovornost države, ministarstava, službenika pa i same policije, a na kraju i prekršajnih sudova je što ne goni počinioce i najmanjih prekršaja i ne izriče kazne.

U uređenim zemljama niko ne pravi prekršaj jer zna da će biti kažnjen za ponašanje suprotno propisima. Ne računa na to da će izbeći kaznu kroz leranje policije, i sudova, ili partijskom knjižicom ili partijskim automobilom.
I onda se pojavi npr. VW i dieselgate i sve teorije padnu u vodu.
 
I onda se pojavi npr. VW i dieselgate i sve teorije padnu u vodu.
Ne znam kakve su to teorije pale u vodu. Objasni malo. Ja koliko znam, pravne posledice dieselgae afere su ogromne i još ih stižu. Kod nas je koruptivno ponašanje pravilo, a kod njih izuzetak. I kada se desi taj izuzetak, država ne pokušava da ga zataška - o tome se sada sve zna na svetskom nivou.

I naravno, osnov našeg pravila da se koruptivno ponašamo je upravo to što si rekao: "ali oni imaju VW i dieslgate", pa što ne bismo i mi? Možeš u Srbiji da budeš kriv za smrt 14 ljudi (da ne navodim ostale primere) i da kažeš "pa šta?!" samo ako imaš pravu vezu ili poziciju.

To je srpski specijalitet - da u svemu dobrom u nekim uređenijim zemljama nađemo nešto loše, i da se uhvatimo baš za to. To nam je deo mentaliteta. A ne umemo da prepišemo bilo šta dobro iz tih uređenijih zemalja.
 
Teorija o bezgrešnosti kako eto oni su super i nikad im ne bi palo na pamet da prekrše neki propis, napisao si da "U uređenim zemljama niko ne pravi prekršaj jer zna da će biti kažnjen za ponašanje suprotno propisima." , i za ovo niko sam ti naveo aferu koja mi je prva pala na pamet, a bila je na svetskom nivou i došla je iz recimo uređene zemlje.
 
Samo sto taj primer ne znači da u uređenim zemljama institucije ne funkcionišu, ustvari one uglavnom funkcionišu, i to pod istim uslovima za sve, ili bar veliku, veliku, veliku većinu slučajeva. Upravo ovaj primer sa vw to i pokazuje.

A, to jeste preduslov za ograničavanje moćnih i veći red.

Nepobitna je činjenica da je u svakodnevnom životu tu veći red.
 
Teorija o bezgrešnosti kako eto oni su super i nikad im ne bi palo na pamet da prekrše neki propis, napisao si da "U uređenim zemljama niko ne pravi prekršaj jer zna da će biti kažnjen za ponašanje suprotno propisima." , i za ovo niko sam ti naveo aferu koja mi je prva pala na pamet, a bila je na svetskom nivou i došla je iz recimo uređene zemlje.
Bravo, našao si me sad. I šta je poenta tvog obraćanja?
 
Poenta je da je to što si napisao o tzv. "razvijenom svetu" kojem se diviš - budalaština.
Ti bi trebalo da razviješ veštinu pisanja, da to što napišeš ne bi izgledalo kao budalaština.

I otkud ti uopšte to da se divim razvijenom svetu? To što oni imaju državu (a mi nemamo) nije nikakvo divljenje, već činjenica.
 
Odobrena je izgradnja pesacke pasarele u zoni kruznog toka u Badovincima. Trebao bi i projekat da stigne uskoro, pa da vidimo tacnu lokaciju.

Послато са SM-S908B помоћу Тапатока
Kad se realno očekuje da se okonča izgradnja te deonice od Slepčevića do Badovinaca?
 
Lokalni put za skradjane je zatvoren, ako ne grešim do 25 nov ili kraja meseca.. prošao danas i vidim da kompletno rade put i presvlače novim slojem asfalta.. zanima me da li će i druge deonice da srede a koje su ozbiljno oštećene prilikom radova na brzom putu, kao na pr badovinci prnjavor
 
Lokalni put za skradjane je zatvoren, ako ne grešim do 25 nov ili kraja meseca.. prošao danas i vidim da kompletno rade put i presvlače novim slojem asfalta.. zanima me da li će i druge deonice da srede a koje su ozbiljno oštećene prilikom radova na brzom putu, kao na pr badovinci prnjavor
Otvoren je put danas, samo juce popodne je bio zatvoren.
 
Odobrena je izgradnja pesacke pasarele u zoni kruznog toka u Badovincima. Trebao bi i projekat da stigne uskoro, pa da vidimo tacnu lokaciju.

Послато са SM-S908B помоћу Тапатока
Kruzni tok ipak u sred sela. Pasarela? A kuda ce biciklisti, mopedi? Kroz kruzni tok.
A lokacija Pasarele je valjda preko brzog puta. U svakom slucaju, katastrofalno resenje je to sa kruznim tokom.
Ako ne rese prosirenje granicnog prelaza sa obe strane mosta, guzva ce biti takva da ce kolona da bude do Slepcevica.
 
  • Sviđa mi se
Reagovanja: sev
Lokalni put za skradjane je zatvoren, ako ne grešim do 25 nov ili kraja meseca.. prošao danas i vidim da kompletno rade put i presvlače novim slojem asfalta.. zanima me da li će i druge deonice da srede a koje su ozbiljno oštećene prilikom radova na brzom putu, kao na pr badovinci prnjavor
S obzirom da je petlja u Prnjavoru zavrsena, do sad su trebali da asfaltiraju taj put. Najcrnje od svega sto ce, smem da garantujem, da asfaltiraju samo tih kilometar i nesto sto je razvaljeno totalno. A put je unisten od centra Prnjavora pa sve do Badovinaca.
 
S obzirom da je petlja u Prnjavoru zavrsena, do sad su trebali da asfaltiraju taj put. Najcrnje od svega sto ce, smem da garantujem, da asfaltiraju samo tih kilometar i nesto sto je razvaljeno totalno. A put je unisten od centra Prnjavora pa sve do Badovinaca.
Zar oni nisu u skorije vreme radili tu deonicu? Je li propalo i to što su radili?
 
Taj put zahteva temeljnu rekonstrukciju. Praktično kao da se gradi novi put. Novi trup puta. Sve ostalo je najobičnije šminkanje. Jedino što se uradilo kako treba u Mačvi je rekonstrukcija puta kroz Belotić.
 
Poslednja izmena:
Zar oni nisu u skorije vreme radili tu deonicu? Je li propalo i to što su radili?

Pre oko 3 god su radili od pruznog prelaza pa do mesta gde je sad totalno uništen. Dužine nekih 3 km.. koliko je dobar bio posle mesec dana bio sav u kraterima, pa su po nalogu inspekcije odmah ponovo morali da rade put i presvuku.. sad je u redu.. samo ova pomenuta deonica koja je na redu da se radi, isto oko 3 km. Mada i ceo da se uradi do Badovinaca ne bi bilo loše, i onako je sav iskrpljen
 
To znam. Već sam ovde negde pominjao da su putevi u Mačvi očajni. Puni kratera, zakrpa... Džaba novi putevi ako su ovi stari propali skroz.
 
Vrh