Šta je novo?

Državni put IB, deonica: Novi Sad – Ruma – Šabac – Loznica

Izvinjavam se vlasnicima kuća pored Drine u Lozničkom Polju što sam mislio da je bespravna gradnja kao na Savi.
Obala je parcelisana i sve kuće su upisane u katastar. Samo mi nisu jasni oni koji su gradili u delu izmedju nasipa i Drine imajući u vidu stalne poplave u brzinu toka reke.
 
Baš si me slatko nasmejao. I ja sam mislio da su takve kuće bespravno građene jer su na obali i to bi trebalo da je državna zemlja. Ali onda mi je jedna koleginica koja ima kuću na Drini kod Bijeljine pričala kako je morala u katastar u Bogatić kada je kupovala plac. Na moje čuđenje kako sad u Bogatić ako je plac na bosanskoj strani objasnila da je granica na Drini iz 1918. a Drina je u međuvremenu menjala korito. Što se uostalom može videti i na gmaps. Korito Drine nije uvek granica. I da, iako plac jedva da ima dva ara u papirima ima preko 5 ari. Ostatak je pod vodom 😂
Obično su takve kuće i vikendice pravljene na stubovima ili prizemlje služi samo kao garaža ili deo za roštiljanje tako da je šteta minimalna kada dođe do poplava.
 
Gledam opet, pažljivije, sam početak ovog Vladovog klipa. Ne mogu da se otmem utisku... Kolika je glupost ovaj KT kod Stitara, majko mila... Tek kada se vidi flow sa ovog sjajnog kontinualnog klipa, to i fizički boli :)
. Pri tome, nadvožnjak postoji. Očito je u pitanju neka glupa ideja oko usporavanja saobraćaja, što ako kod Loznice može i da stoji, ovde je čista glupost.
Takođe, utisak 2: ovo je do Stitara potpuno gotovo. Parcijalno puštanje tog dela ODMAH ustvari bi imalo dubokog smisla. Pre nego se do kraja raspadnu one ulice od Mlekare do Capitola...
Živim u blizini kružnog toka i išao sam do tog nadvožnjaka da vidim o čemu se radi i na prvi pogled izgleda da vodi iz majurskih u štitarske njive, moguće da se radi o prelazu za poljoprivrednu mehanizaciju i pristup njivama jer ni prilaz tom nadvožnjaku nije asfaltiran.
A što se tiče ovoga što si rekao za puštanje u saobraćaj dela puta do Štitara jer je gotov, ne znam samo kako bi se ulazilo i izlazilo s tog puta jer prilaz kružnom toku još uvek ne postoji 😆 Izgleda da niko ne zna kuda put iz kružnog toka vodi, na snimku se vidi asfaltiran ovaj početni deo izlaza, a dalje od toga je samo blato. Lično sam to video kad sam išao do nadvožnjaka, malo je bizaran taj deo puta kod kružnog toka. Ljudi u mojoj okolini spominju majurski Kulagića sokak (ulica Miodraga Petrovića Čkalje) kao pristup kružnom toku, neki ovde na forumu su pričali o štitarskom kružnom toku kao mogućoj vezi sa budućom novom obilaznicom oko Šapca, a zapravo niko od nas tačno ne zna kako ćemo pristupati štitarskom kružnom toku i to na manje od 3 meseca od otvaranja ove brze saobraćajnice.
 
Vrlo zanimljivo će biti rešenje pristupa brzom putu od kruznog toka Loznica do greničnog prelaza Šepak. Tu je industrijska zona Loznice. Ne verujem da će praviti paralelni lokalni put. Možda budu rakrsnice sa semaforima kao od Pupinovog mosta do Pančevačkog puta.
 
ako već prave kružne tokove, treba ih praviti tako da najmanje ugrožavaju bezbednost, tj. da se ljudi nateraju da uspore maksimalno za uslove u kružnom toku...
ovakvi uglovi za uključenje na kružne tokove su definitivno nebezbedni, pa i za švajcarsku kulturu u saobraćaju...

hvala za video 👍
 
Колико је повећана цена изградње брзог пута, могли су да ураде петље свуда.

Naročito jer se pored svakog kružnog toka nalazi i nadvožnjak, koliko sam primetio. Ovo postavljanje kružnih tokova pored nadvožnjaka umesto vezivanje petlje na nadvožnjak je najveća besmislica u graditeljstvu puteva u Srbiji u poslednje vreme. A da ne govorim da je kružni tok na motoputu pravno isto što i kružni tok na autoputu - ne postoji. Dakle, pre svakog kružnog toka mora da stoji znak prestanak motoputa, a nakon kružnog toka početak motoputa. Na isti način su mogli kružni tokove i na autoputu da stave - pravno se isto hvata.
 
Naročito jer se pored svakog kružnog toka nalazi i nadvožnjak, koliko sam primetio. Ovo postavljanje kružnih tokova pored nadvožnjaka umesto vezivanje petlje na nadvožnjak je najveća besmislica u graditeljstvu puteva u Srbiji u poslednje vreme. A da ne govorim da je kružni tok na motoputu pravno isto što i kružni tok na autoputu - ne postoji. Dakle, pre svakog kružnog toka mora da stoji znak prestanak motoputa, a nakon kružnog toka početak motoputa. Na isti način su mogli kružni tokove i na autoputu da stave - pravno se isto hvata.
Potpuno se slazem. Ovo je ludost da se nisu dodale izlazno ulazne trake kao na primer u Jakovu, pored nadvoznjaka I uspostavljeno denivelisano ukrstanje, a ne ovako sa kruznim tokovima. I moj pokojni djedo bi ovo bolje projektovao za iste pare.
Evo I novog Drivinog snimka koji na zalost svedoci ovim tvrdnjama.

 
Evo kako je to rešeno na brzoj cesti kod Sombora.

1727030633066.jpg
 
Naročito jer se pored svakog kružnog toka nalazi i nadvožnjak, koliko sam primetio. Ovo postavljanje kružnih tokova pored nadvožnjaka umesto vezivanje petlje na nadvožnjak je najveća besmislica u graditeljstvu puteva u Srbiji u poslednje vreme. A da ne govorim da je kružni tok na motoputu pravno isto što i kružni tok na autoputu - ne postoji. Dakle, pre svakog kružnog toka mora da stoji znak prestanak motoputa, a nakon kružnog toka početak motoputa. Na isti način su mogli kružni tokove i na autoputu da stave - pravno se isto hvata.
Nije isto. Motoput je put koji treba da ispuni samo 2 zahteva. Da je za 4 kategorije vozila i da je obelezen znakom.
Dok autoput treba 5 ako se secam, od kojih je jedan denivelisana ukrstanja.
 
Sto se tice sektora 3.1 (Slepcevic - Badovinci). Sada sam opet sa Azvirtom, posle sektora 2. Most na petlji Slepcevic rade kolege sa sektora 3. Sve ostalo na petlji je sektor 3.1, 90% procenata nasipa je zavrseno, krecemo sa nasipanjem 0-63 drobljenog kamena. Mostovi, odnosno konstrukcija mostova je skoro gotova. Ostala je jos jedna ploca da se izbetobira. Ono sto je jos nepoznato, to je prvih 700m trase, gledano od Pavlovica mosta. Najverovatnije ce biti resenje jos jedan most, blizanac Pavlovica mostu. To cemo saznati kako stvari stoje sledece godine.

Послато са SM-S908B помоћу Тапатока
 
Sto se tice sektora 3.1 (Slepcevic - Badovinci). Sada sam opet sa Azvirtom, posle sektora 2. Most na petlji Slepcevic rade kolege sa sektora 3. Sve ostalo na petlji je sektor 3.1, 90% procenata nasipa je zavrseno, krecemo sa nasipanjem 0-63 drobljenog kamena. Mostovi, odnosno konstrukcija mostova je skoro gotova. Ostala je jos jedna ploca da se izbetobira. Ono sto je jos nepoznato, to je prvih 700m trase, gledano od Pavlovica mosta. Najverovatnije ce biti resenje jos jedan most, blizanac Pavlovica mostu. To cemo saznati kako stvari stoje sledece godine.

Послато са SM-S908B помоћу Тапатока
Nekad smo bili poznati kao najvece selo u Macvi i medju prvim najvecim u Srbiji. Sad cemo biti po dva mosta :D
Elem, kad je vec sve poznato osim tog dela, jel moze da se zna sta je planirano za ukrstanje brzog puta sa ulicom u Badovincima? Nadvoznjak ili kruzni tok?
 
Ne bi me čudilo da ukrštanje u Badovincima bude sa semaforima. Kada su rešili da preseku centralnu ulicu, logičan je nadvoznjak da ne remeti život u selu.
 
Zminjak - Klenje kruzni tok pocinje sa nasipanjem prve polovine, zatim se pravi devijacija za drugu polovinu. Po zavrsetku ide se na kruzni Ocage - Klenje. Na kruznom u Badovincima se izmestaju polako instalacije na trasi, takodje je i jedan komsija problem cije se domacinstvo nalazi na trasi.

Послато са SM-S908B помоћу Тапатока
 
Zminjak - Klenje kruzni tok pocinje sa nasipanjem prve polovine, zatim se pravi devijacija za drugu polovinu. Po zavrsetku ide se na kruzni Ocage - Klenje. Na kruznom u Badovincima se izmestaju polako instalacije na trasi, takodje je i jedan komsija problem cije se domacinstvo nalazi na trasi.

Послато са SM-S908B помоћу Тапатока
Hvala kao i uvek na pravim i korisnim informacijama.
 
Vrh