Po snimcima bih rekao da ne jer nema sahtova.
Inace, na svakom autoputu je kanalizacija apsolutno nepotrebna u tehnickom smislu, jer voda otice samim tim sto postoji pad i tako funkcionise vecina autoputeva u Srbiji. Kanalizacija se radi u zadnjih 15ak godina kao rezultat novih ekoloskih standarda - tecnost sa puta se sprovodi u posebne sudove kojima se odvaja voda od ulja i masnoca koji ostaju iza automobila, i tek se tako "prociscena" voda vraca u zemlju.
Dobro si me nasmejao.
Pa najčešće glavni problem svakog puta je voda, i za njegovu dugotrajnost je najbitnije rešiti(kontrolisati) upravo odvodnjavanje, ne samo atmosferske, nego i pribrežne i podzemne vode i regulisati vodotokove u zoni puta.
AP Beograd-Niš dakako ima kišnu kanalizaciju, jer npr kada je vitoperenje puta prema razdelnom pojasu, u sredini je kanaleta koja ide do šahtova, a ispod kanalete je drenaža koja ide do istih tih šahtova, koji su cevima povezani i vode tu vodu do nekog recipijenta (reka, potok, upojni bunar, kanal, polje...). Slična je situacija kada je put u useku, dok je ovo kako si ti napisao često bio slučaj kada je put na nasipu.
Tačno je da se danas sva atmosferska voda prikuplja i sprovodi do separatora.
Položaj linija kišne(drenažne, pribrežne) kanalizacije zavisi od nagiba i vitoperenja puta, tj. da li je samo u sredini, obostrano ili u sredini i jednostrano (obostrano u useku).
Kišna kanalizacija se najčešće izvodi nakon izgradnje posteljice puta, a pre izvođenja radova na kolovoznoj kontrukciji.