Да видиш свакодневне конвоје шлепера на Ибарској Магистрали рецимо између Београда и Лазаревца,знао би шта је избегавање путарине. Наравно министарство годинама врти исту причу да ће увести вињете и ту за камионе,али наравно празна прича.Данас је било доста камиона на алтернативном правцу преко Буђановаца и Никинаца, изгледа избегавају аутопут.
Da li se na brzom putu radi atmosferska kanalizacija ili kako li se vec zove?
Jel ovo levo, ostao prst projektantu kad je povlacio liniju? Pa ce nam biti smanjenje brzine na jedno 50-60 km/h na tom delu i bar koji km ranije, po obicaju nasih putara.
Jel ovo levo, ostao prst projektantu kad je povlacio liniju? Pa ce nam biti smanjenje brzine na jedno 50-60 km/h na tom delu i bar koji km ranije, po obicaju nasih putara.
Pa taj prvi deo dosta krivuda, preko puta, pa dva puta preko pruge, jedino da su ga tu lomili sa druge strane Štitara.
Opet možda je ovo bolje/efikasnije iz nekog drugog razloga...
Lici da ce do kraja godine most biti gotov.
Dobro si me nasmejao.Po snimcima bih rekao da ne jer nema sahtova.
Inace, na svakom autoputu je kanalizacija apsolutno nepotrebna u tehnickom smislu, jer voda otice samim tim sto postoji pad i tako funkcionise vecina autoputeva u Srbiji. Kanalizacija se radi u zadnjih 15ak godina kao rezultat novih ekoloskih standarda - tecnost sa puta se sprovodi u posebne sudove kojima se odvaja voda od ulja i masnoca koji ostaju iza automobila, i tek se tako "prociscena" voda vraca u zemlju.
Ma sve je ok. Pisao sam o praksi, a ne o konkretnom slučaju.Ne znam gde si ti video usek na deonici Šabac - Loznica? Put je svo vreme na nasipu i nikakva kanalizacija nije potrebna…
To je Zminjak, izgleda da je na toj parceli predviđen kružni tok ili nadvožnjak, trebalo je mimoići groblje i crkvu. Vidljivo je na terenu da se ruši nekoliko kuća.Da li je neko skontao da ima jedna parcela posle petlje u Petlovači da nije trasirana? Evo je ovde
Pogledajte prilog 189335
Ne mešam ja babe i žabe nikad. Moj odgovor je jasno usmeren na napisano u tvom postu, gde nisi spomenuo separatore već si napisao "Put je svo vreme na nasipu i nikakva kanalizacija nije potrebna…", možda ove tri tačke kriju istinu .@planik Mesas babe i zabe. Treba uraditi uvek odvodjenje vode od puta, ali ja sam pricao o skupom sistemu separacije koji se kod nas sada radi svuda koji SVU VODU SA PUTA sprovodi u preciscavanje. Takodje na ravnicarksim putevima kakvi su pretezno kod nas nema puno slucajeva gde mora da se radi pad na unutra zbog radijusa krivine, gde ima potrebe tu se uradi kanalizacija kroz razdelni pojas i to je to.... A imas i skoro skroz ravnicarske delove puta koji su radjeni u zadnjih 10ak godina koje apsolutno nemaju potrebu za tako komplikovanom kisnom kanalizacijom a radjena je iz ekoloskih razloga iako vecina puteva u srbiji nema separaciju. A rade se iz razloga sto kad krene projektovanje pa klasifikacija pa standardi pa vrednovanje usaglasenosti pa odrzavanje sistema za separatore lakih tecnosti pa specijalne slivnicke resetke sa posebnim atestima, pa koalescentni separatori itd itd onda se tu pravi ozbiljna lova Takoreci palamudjenje