mihajloboric87
Advanced
- Učlanjen(a)
- 24.02.2021.
- Poruke
- 2.873
- Pohvaljen
- 4.904
Moraće da rade tunel ili neki veliki usek da naprave kod Petrovaradina, čim se pređe pruga. Mislim da su spominjali tunel koji će raditi otvorenim iskopom.
Valjda kada se troše milioni i projektuje od nule, pa valjda to treba da reši neki problem a ne da ga ne reši.
samo da taj tunel ne bude dodatno nužno iznenađenje na ovih 600+ miliona €...A deo oko Kamenice niko ni ne pominje. Tu mislim da bi trebao jos jedan tunel. Obilaznica oko Kamenice dosta krivuda. Nisam siguran da tu mogu da se naprave krivine za 100km/h. Takodje je uzbrdica. A gde ce da uglave i magistralni put, stvarno ne znam. Glupo je da izlaze ljudi iz svojih dvorista direktno na moto put. Mozda nesto ovako.
Pogledajte prilog 176941
Nisam siguran da tu mogu da se naprave krivine za 100km/h.
Realna ušteda do Šapca je 5-7 minuta, slaže se i kada poredim Waze i Google Maps.Malo su preterali. Pogledajte prilog 176531
Jel može neko da sabere kolegi koliko km puteva je otvoreno u poslednjih 5 godina?a onima koji misle da je uspeh da za 4-5 godina završimo 15km puta kroz ravnicu, i da ga otvaramo iz dva puta, kao što ćemo Iverak - Lajkovac, ja zaista ne mogu pomoći
Sergio spector i Vlogzilla u svojim snimcima fruškgorskog tunela navode da je probijeno 1.600 od 3.500m, ne znam odakle ta info, po nekoj dinamici realnije je da se radi o ukupnom iskopu 1.600m od 7.000m
Mislim da kada prorade svi prolazi neće biti toliko gužve, veći problem je raskrsnica kod Kapitola koja će biti rak rana dok ne puste kompletan put do Loznice.Ljudi da li uviđate problem? Pa mi raspravljamo o "rajfešlusu" na novoizgrađenom autoputu. Pa cela poenta autoputa je da ubrza saobraćaj. Da bude širok i prohodan a ne da moramo da primenjujemo strategije za prolazak kroz "usko grlo".
Valjda kada se troše milioni i projektuje od nule, pa valjda to treba da reši neki problem a ne da ga ne reši. Ako je ideja, pored bezbednosti, da se ubrza saobraćaj i skrati vreme putovanja to treba i da se realizuje. Ovde dadošmo pare a od skraćenja vremena ništa.
Ево, ја сам урадио тај домаћи задатак.Jel može neko da sabere kolegi koliko km puteva je otvoreno u poslednjih 5 godina?
Ja sam izgubio računicu.... K10 na istoku i jugu, Miloš Veliki, obilaznica, veza Surčin NBG, Ruma Šabac... kolegi treba pomoć, očigledno.
Kad su bile finansijski ugovorene?Велика већина деоница које су отворене до 2019. су биле технички и финансијски уговорене,
Više puta smo pričali da Vlogziline navode okačite mačku o rep, mnogo nagađanja i priče o stvarima o kojima se ne razume. Svaka čast za angažovanje ali ostalo 0.
Има све на сајту Коридора Србије детаљно.Kad su bile finansijski ugovorene?
Recimo, južni krak K10?
Kad je finansijska konstrukcija obezbeđena?
Kad je finansijski zatvorena konstrukcija za preostali deo K11 fo Čačka, bez prve deonice Ljig Preljina?
Има све на сајту Коридора Србије детаљно.
Od podataka sa UJD vidi se da je od 608,4 mil. $ uzetih od Export - Import Bank of China - Пројекат изградње брзе саобраћајнице Нови Сад - Рума (,,Фрушкогорски коридор") do sada (avgust 2023.) povučeno oko 157 mil. $, tj. 25,8%.Više puta smo pričali da Vlogziline navode okačite mačku o rep, mnogo nagađanja i priče o stvarima o kojima se ne razume. Svaka čast za angažovanje ali ostalo 0.