Dobro, pošteno!Били су заузети отварањем око 100км полупрофила од Новог Сада до Хоргоша, моста Бешка2, и отварањем радова на око 10км новог пута А2, и 30км на будућем аутопуту А4. Истовремено, радили су баш тај предрачун и пројекат за овај пут.
AKo su bili "zauzeti" svim gore navedenim, onda nema smisla referencirati se na 2011. godinu i ondašnje troškove izgradnje u kontekstu ovog što je izgrađeno danas.
Ili napravi u 2011. godini i kopaj po troškovima iz 2011, ili napravi 2023. i kopaj po današnjim troškovima.
Ne branim je žvalavog, nego bih, za promenu, zaista voleo da vidim nekog krštenog opozicionara koji ne lupa gluposti, koji ne spaja babe i žabe, nego ukazuje na negativno, pohvali pozitivno i ponudi glasačima rešenja koja su bolja od ovih koje imaju sada, pa nek traži glasove za to.
Ovo beše glinena, zar ne?и отварањем радова на око 10км новог пута А2,
Nije ti neki argument... "otvaranje radova na 10km novog puta A2".... au jbt, bolje da nisu ništa otvarali, kako su je uradili...
jel ovo beše od Niša do granice sa Bugarskom? Ona silna odlaganja, rastezanje tendera, bežanje izvođača sa gradilišta, uvođenje novih na gradilište...30км на будућем аутопуту А4
i sad ti meni reci, znajući sve što znamo danas u smislu koliko je ovde problema bilo, šta ima veću težinu: "otvaranje radova na 30km na A4" ili završetak A4?
Na kraju napomenuo bih da je smešan i uvredljiv za zdrav razum svaki pokušaj poređenja performansi ove i prethodnih vlasti na izgradnji infrastrukture.
Jeste, zadužili smo se, ali infrastruktura se gradi iz kredita. Vratiće se to zaduženje vremenom.
Ako smo plaćali više nego što smo morali, ima i vremena i načina da se i to istera na čistac. Barem je infrastruktura napravljena, nije pojedena po kafanama.