Na naplatnoj rampi kod Šapca je bila gužva. Radi samo jedna rampa i to se na njoj ručno dele kartice. Prvo udara pečat pa daju karticu. Sa tagom se prolazi bez kartice. (Imam tag). Trebalo mi je preko 10 minuta da prođem rampu iako imam tag.
Jedino logicno objasnjenje je da jos uvek testiraju prolazak TAGom. Slow opening.Vidiš da @ZAK kaze da mora pečat da se udari.
Vidiš da @ZAK kaze da mora pečat da se udari.
Konacno da se cuju i kritike sa makar nekim konkretnim podacima. Opozicija se pokazala skroz nestrucno i nezainteresovano na temu infrastrukture.Nego, pricalo se o ustedi ako put prodje preko Stitara. S tim u vezi
Nemaju dovoljno radnikaКласична српска посла. Зашто нису отворене све рампе и зашто нема одвојене рампе за таг?
Nemaju dovoljno radnika
Ти возачи који су ишли до патролног возила па онда се престројавали знају како треба да се вози. То се зове „рајсфершлус“ и скраћује се дужина застоја.Takođe je bio i udes ispred naplatne rampe pa je policija blokirala brzu voznu traku. Iako su se rotacije i kola videle iz daljine, savesni vozači su se na vreme prestrojavali u sporiju traku. Problem su pravili oni kojima "nije bilo jasno" zašto svi stoje u jednoj traci pa su nastavljali da voze pravo do policije a onda se naknadno ubacivali u postojeću traku i pravili probleme.
Pa Zelenoviću, što ga ti ne izgradi kad je bilo tako jeftino i povoljno?Nego, pricalo se o ustedi ako put prodje preko Stitara. S tim u vezi
Iskreno me zanima objasnjenje na koji nacin to skracuje duzinu zastoja (mislim jasno mi je da skracuje za ljude koji su dosli do policijskog vozila brzom trakom ).Ти возачи који су ишли до патролног возила па онда се престројавали знају како треба да се вози. То се зове „рајсфершлус“ и скраћује се дужина застоја.
Није било у његовој надлежности да прави аутопут и мост, већ републичкој.Pa Zelenoviću, što ga ti ne izgradi kad je bilo tako jeftino i povoljno?
Jbt ovi ljudi pretenduju na vlast... da te Bog dragi sačuva!
Pa Zelenoviću, što ga ti ne izgradi kad je bilo tako jeftino i povoljno?
Jbt ovi ljudi pretenduju na vlast... da te Bog dragi sačuva!
AKo imas kolonu od 100 vozila to je nekih 500 metara i onda ta kolona blokira i neku raskrsnicu koja npr 300 metara od tog suzenja, a ako idu po sistemu rajfeslusa onda je kolona dugacka 250 metara.Iskreno me zanima objasnjenje na koji nacin to skracuje duzinu zastoja (mislim jasno mi je da skracuje za ljude koji su dosli do policijskog vozila brzom trakom ).
Nema mi logike pa zato pitam. Npr. ako imas 10 vozila u dve trake (po 5 u svakoj) koje se slivaju u jednu, zasto bi tih 10 vozila proslo brze nego 10 vozila koja su u koloni u jednoj traci? Ono sto dobijes na kracoj razdaljini koje svako vozilo u proseku mora da predje izgubices na tome da vozila moraju naizmenicno da se zaustavljaju kako bi propustali jedni druge (u sustini pravis harmonika efekat).
Je l imas neku studiju ili nesto koja pokazuje da je prva varijanta bolja? Ne trolujem, nego pitam jer me stvarno zanima, posto meni nema mnogo logike u tome.