Šta je novo?

Državni put IB, deonica: Novi Sad – Ruma – Šabac – Loznica

Pa, ne treba ali tu ce svakako nastati prometna saobracajnica jednom kad ode vojska odatle.
 
Danas sam prošao od Šapca do Rume novim autoputem.
Na naplatnoj rampi kod Šapca je bila gužva. Radi samo jedna rampa i to se na njoj ručno dele kartice. Prvo udara pečat pa daju karticu. Sa tagom se prolazi bez kartice. (Imam tag). Trebalo mi je preko 10 minuta da prođem rampu iako imam tag.
Takođe je bio i udes ispred naplatne rampe pa je policija blokirala brzu voznu traku. Iako su se rotacije i kola videle iz daljine, savesni vozači su se na vreme prestrojavali u sporiju traku. Problem su pravili oni kojima "nije bilo jasno" zašto svi stoje u jednoj traci pa su nastavljali da voze pravo do policije a onda se naknadno ubacivali u postojeću traku i pravili probleme.

1.jpg


Sam put je dosta ravan. Lepo krivuda i lep je osećaj voziti po krivinama. Iako je moje lično mišljenje da su totalno nepotrebne u ravnici.
Naplatna rampa Ruma je bila prazna. Radile su 2 rampe. Jedna samo za ENP a druga za kartice. Platio sam 0 dinara.
Brzo sam prešao deonicu i nisam se osećao umorno kao da sam prolazio kroz sva ona sela.

Najveća mana je nepostojanje rezervisane trake samo za ENP i to obesmišljava autoput. Naplatna rampa kod Šapca je uzana, kasno se širi u više traka. Videćemo kako će biti kasnije ali oni koji uzimaju kartice blokiraju saobraćaj.
 
Na naplatnoj rampi kod Šapca je bila gužva. Radi samo jedna rampa i to se na njoj ručno dele kartice. Prvo udara pečat pa daju karticu. Sa tagom se prolazi bez kartice. (Imam tag). Trebalo mi je preko 10 minuta da prođem rampu iako imam tag.

Класична српска посла. Зашто нису отворене све рампе и зашто нема одвојене рампе за таг?
 
Боље онда и Поцерску да прошире скроз до обилазног. Но идемо у дебело скретање са теме.
Све у свему, Камичак ће највише да трпи и садашњу а и будуће везе са брзом саобраћајницом.
 
Vidiš da @ZAK kaze da mora pečat da se udari.
Jedino logicno objasnjenje je da jos uvek testiraju prolazak TAGom. Slow opening.

Mene je tag ocitao, ali uzeo i karticu ( za uspomenu na ovaj dan ) Kod Simanovaca prosao tagom i sve je bilo ok.

Cekao na rampi ~10min. Vec se desila i prva saobracajka. Par drzanih sekretara sa blinkerima koji se guraju preko reda - Jadno!

Od rampe do Rumske petlje oko 9min sa tempomatom na 130. Od Kapitola do ukljucenja na autoput 11min. Kada oduzmem cekanje na rampi, sve u svemu skratio sam put od Cokesine do Kostunjaka za samo 15min.
 
Па кад их Вучић увек матира са оним "а шта сте ви урадили осим моста преко Аде који је вишеструко скупљи"?
Руку на срце, ни Зеленовић није унапредио инфраструктуру у Шапцу, многи сматрају и да је уназадио са игнорисањем проблема паркирања који је посчедњих година све већи и већи.
 
Koliko mene sećanje služi na toj deonici prema Šidu elektronska naplata bez čoveka i automatska distribucija kartica je puštena u rad 2007/08 godine.
 
Офрље су на брзину то пресвукли. Цео тај пут од трансферзале до је очајан од саме изградње 2011.
И сад уместо да направе пут како треба, само ураде шминку за ЕПП.
 
Takođe je bio i udes ispred naplatne rampe pa je policija blokirala brzu voznu traku. Iako su se rotacije i kola videle iz daljine, savesni vozači su se na vreme prestrojavali u sporiju traku. Problem su pravili oni kojima "nije bilo jasno" zašto svi stoje u jednoj traci pa su nastavljali da voze pravo do policije a onda se naknadno ubacivali u postojeću traku i pravili probleme.
Ти возачи који су ишли до патролног возила па онда се престројавали знају како треба да се вози. То се зове „рајсфершлус“ и скраћује се дужина застоја.
 
Ти возачи који су ишли до патролног возила па онда се престројавали знају како треба да се вози. То се зове „рајсфершлус“ и скраћује се дужина застоја.
Iskreno me zanima objasnjenje na koji nacin to skracuje duzinu zastoja (mislim jasno mi je da skracuje za ljude koji su dosli do policijskog vozila brzom trakom :) ).
Nema mi logike pa zato pitam. Npr. ako imas 10 vozila u dve trake (po 5 u svakoj) koje se slivaju u jednu, zasto bi tih 10 vozila proslo brze nego 10 vozila koja su u koloni u jednoj traci? Ono sto dobijes na kracoj razdaljini koje svako vozilo u proseku mora da predje izgubices na tome da vozila moraju naizmenicno da se zaustavljaju kako bi propustali jedni druge (u sustini pravis harmonika efekat).
Je l imas neku studiju ili nesto koja pokazuje da je prva varijanta bolja? Ne trolujem, nego pitam jer me stvarno zanima, posto meni nema mnogo logike u tome.
 
Iskreno me zanima objasnjenje na koji nacin to skracuje duzinu zastoja (mislim jasno mi je da skracuje za ljude koji su dosli do policijskog vozila brzom trakom :) ).
Nema mi logike pa zato pitam. Npr. ako imas 10 vozila u dve trake (po 5 u svakoj) koje se slivaju u jednu, zasto bi tih 10 vozila proslo brze nego 10 vozila koja su u koloni u jednoj traci? Ono sto dobijes na kracoj razdaljini koje svako vozilo u proseku mora da predje izgubices na tome da vozila moraju naizmenicno da se zaustavljaju kako bi propustali jedni druge (u sustini pravis harmonika efekat).
Je l imas neku studiju ili nesto koja pokazuje da je prva varijanta bolja? Ne trolujem, nego pitam jer me stvarno zanima, posto meni nema mnogo logike u tome.
AKo imas kolonu od 100 vozila to je nekih 500 metara i onda ta kolona blokira i neku raskrsnicu koja npr 300 metara od tog suzenja, a ako idu po sistemu rajfeslusa onda je kolona dugacka 250 metara.

U konkretnom slucaju, da je preveliki dotok vozila i da su svi i jednoj traci, blokiran bi bio i put Sabac Drenovac.
 
Vrh