Šta je novo?

Državni put IB, deonica: Novi Sad – Ruma – Šabac – Loznica

Videh malopre na tv da je sinoć bilo gužvi na rampama i da su onda rampe podignute, pa su ljudi ulazili bez kartica i na kraju dobro oklempani.
Neko nije razumeo kako f-niše putarina. Predsednik rekao da je besplatno pa odmah pretvorili. A kad je on slagao?
 
Hahahaha, jedna lepa škola slepog verovanja u zvuk sa ekrana.
Nije mi žao iskreno, realno nije rekao da ne treba da se uzima kartica, nego da se taj deo neće naplaćivati. A to što naš narod čuje šta želi da čuje, to plaća i inače.
 
Da li si stvarno očekivao da isti dan ucrtaju?!
To uglavnom rade ljudi volonterski ili za smešne pare.
A i kad se ucrta postoji postupak potvrde i odobrenja.

Inače, Google servisi jesu dobri, ali se u Srbiji neumereno koriste, kao da nema alternativa.
Na stranu i to što ta firma je u Srbiji totalno van zakona.
Slažem se mada ljudi vole GMaps jer ima mogućnost predviđanja gužvi, POI su super pokriveni i uglavnom na android telefonima ne treba da se instalira
Кружни токови су и овако предвиђени на неколико укрштања брзог пута у Мачви и Подрињу. За пругу би морало денивелисање (као што је предвиђено у Штитару), а код Капитола би брзи пут само прешао преко обилазноце, и даље ишао јужно од ње до Слепчевића кроз њиве, заобилазећи гушће насељен и за сада споран Штитар.
Gledam sad plan, pa me ispravite ako grešim.
Biće sledeći kružni tokovi:
Loznica sever
Lešnica
Prnjavor
Petlovača
Majur
Štitar

Ili će (sudeći po OSM) biti kružni tokovi u LO, a petlje u ŠA?
 
Hahahaha, jedna lepa škola slepog verovanja u zvuk sa ekrana.
Nije mi žao iskreno, realno nije rekao da ne treba da se uzima kartica, nego da se taj deo neće naplaćivati. A to što naš narod čuje šta želi da čuje, to plaća i inače.
Kao što gore napisah,sa tagom je još opasnije jer ljudi od muzike ne čuju bip a na izlazu im se ako imaju kredita a pripejd su obračuna kaznena tarifa a rampa automatski podigne.Jedini način je da lepo gledaju u onaj displej pa da se zaustave i reklamiraju.
Kod ovih na Open Balkanu imaju izveštaj pa bi upravljač puta trebao da im pošalje revidiran račun.
Znači za sve pripejdovce paznja kao i uvek da se ne iznenadite.
 
Кружни токови су и овако предвиђени на неколико укрштања брзог пута у Мачви и Подрињу. За пругу би морало денивелисање (као што је предвиђено у Штитару), а код Капитола би брзи пут само прешао преко обилазноце, и даље ишао јужно од ње до Слепчевића кроз њиве, заобилазећи гушће насељен и за сада споран Штитар.
Daleko logičnije rešenje bi to bilo. Bliži izlaz na autoput, mnogo upotrebljivija transverzala, što bi i firmama koje tu rade značilo. U kombinaciji sa rasterećenijim obilaznim i starim magistralnim putem prema Rumi sve bi jako lepo funkcionisalo.

Ali najbitnije je da bi 4 km bliži most pokupio mnogo više saobraćaja i iz Šapca i iz okolnih mesta prema BG, umesto da se ide manje bezbednom magistralom do Hrtkovaca. A i veću zaradu od autoputa bi imali.
 
AP ne treba da se nastavlja na transferzalu vec na put ka Loznici koji treba da se radi
 
Au pa do pre par dana ovde je pet ljudi komentarisalo radove. A sada ne uđeš dan na forum i pet stranica komentara. 😀
Ovde će se olakšanje osetiti tek završetkom cele deonice do Loznice. Što je, nadam se za manje od godinu dana. Tada će obilaznica biti maksimalno rasterećena.
Većini Šapčana če verovatno biti zgodnije da se uključe u Hrtkovcima na autoput. Jedino kada bi se negde kod Ž. Stanice u Šapcu napravila neka vrsta severne obilaznice koja bi išla pored pruge i obilazila naselje Triangla sa severne strane. Naravno bez dozvoljene gradnje pored same saobraćajnice jer je i sama sadašnja obilaznica obesmišljena semaforima i objektima pored.
A što se tiče Gugla ne znam šta tu nije jasno. Da je svako ko prođe autoputem upalio location share to bi se već za maksimum 48 sati već pojavilo na gugl mapama. Ovako, treba da prođe neko vreme da se prikupi dovoljan broj podataka za obradu. Tako je bilo i na denici do Pakovraća, na obilaznici, kod Kruševca...
 
AP ne treba da se nastavlja na transferzalu vec na put ka Loznici koji treba da se radi
Да, али би практичније било да су брзи пут за Лозницу трасирали кроз северозападну индустријску зону, па дуж трансферзале до обилазног пута, и онда да иде јужно од обилазног пута ка Слепчевићу, уместо што се провлачи кроз Табановић испод шљункаре, па кроз Штитар где има спорних експропријација. Овако би добили корисније везе, искључења брзог пута ближа самом Шапцу и везу са обилазним путем и преко њега даље везе ка Поцерини и Посавотамнави. Нпр. директном везом центра града са обилазницом преко би већи део града који се ослања на обилазницу имао бржи излазак на брзи пут. Такође стара индустријска зона у бившој Зорки би исто имала директну везу преко брзог пута, а овако ће они и даље ићи преко моста у граду и магистралом кроз Платичево и Хртковце.
 
Mislim da je dovoljno uraditi bolju vezu sa buducim putem ka Loznici, ne mora ceo put da se dovlaci do grada.

Evo, sad je bila prilika da se prositi put pored mlekare (sto nije uradjeno) i da se u buducnosti prosiri put ka Tabanovicu, da bude kao onaj ka Misaru
 
I gde će se većina Šapčana uključivati na brzi put ka Loznici kad se završi? U Štitaru je možda najlogičnije, opet daleko od grada.
 
Pa dobro, rešili su jedan problem, napravili novi. Biće tu širenja transverzale i ulice Kneza Miroslava na 2+2 sa potrebnim brojem kružnih tokova. E sad, da su to počeli pre godinu dana onda...
 
Mislim da je dovoljno uraditi bolju vezu sa buducim putem ka Loznici, ne mora ceo put da se dovlaci do grada.

Evo, sad je bila prilika da se prositi put pored mlekare (sto nije uradjeno) i da se u buducnosti prosiri put ka Tabanovicu, da bude kao onaj ka Misaru

Пут ка млекари је требало у старту направити 2011. урадити са 2 траке по смеру, као и трасферзалу.
Пут ка Табановићу има пробоем што се укршта са пругом и што пролази кроз насељени део.
Да су брзо пут провукли трасом трансферзале то би све решили.
I gde će se većina Šapčana uključivati na brzi put ka Loznici kad se završi? U Štitaru je možda najlogičnije, opet daleko od grada.
Највероватније, што опет показује лоше трасирање брзог пута у односу на Шабац.
 
I gde će se većina Šapčana uključivati na brzi put ka Loznici kad se završi? U Štitaru je možda najlogičnije, opet daleko od grada.
Mislim da smo otisli predaleko ako je problem ukljuciti se na autoput u Sabcu sta treba da kaze neko ko zivi u Mirijevu i treba da dodje do obilaznice.
Verujem da bi bilo najbolje da prodje kroz centar ali nije.
Ponovo svi i dalje imaju stari put na raspolaganju koji nije ukinut a bice rasterecen.
 
I gde će se većina Šapčana uključivati na brzi put ka Loznici kad se završi? U Štitaru je možda najlogičnije, opet daleko od grada.

Mајур је најближи. Чак и у обрнутом смеру ка Београду. Ако би се проширио пут од Шапца ка Табановићу до укрштања са мотопутем (евентуално направио и надвожњак преко пруге), то би био пун погодак.
 
Дуж пута ка Табановићу има пуно кућа и укрштања.
 
Пут ка Табановићу има пробоем што се укршта са пругом и што пролази кроз насељени део.
Да су брзо пут провукли трасом трансферзале то би све решили.

Najvecim delom su kuce samo na jednoj strani, kao na putu ka Misaru


Inace, da bi grad bio bolje povezan sa novim i buducim putem, ovo crveno bi trebalo prosiriti koliko moze a ove plave tackice napraviti

plan-m.PNG


plan-l.PNG


edit link: https://sabac.rs/wp-content/uploads...a-izradu-plana-generalne-regulacije-sabac.pdf
 
Slažem se mada ljudi vole GMaps jer ima mogućnost predviđanja gužvi, POI su super pokriveni i uglavnom na android telefonima ne treba da se instalira

Gledam sad plan, pa me ispravite ako grešim.
Biće sledeći kružni tokovi:
Loznica sever
Lešnica
Prnjavor
Petlovača
Majur
Štitar

Ili će (sudeći po OSM) biti kružni tokovi u LO, a petlje u ŠA?

Propustio si jedan kod slepcevica gde se odvaja krak ka badovincima.. u prnjavoru petlovaci i majuru neće biti kružni tokovi vec petlje
 
Jeste Majur najbliži, ali se uključuješ unazad u odnosu na Loznicu, Štitar je "usput".

Nije sporno da ima ljudi koji su u daleko lošijem položaju u odnosu na autoput, nego što ga sad Šabac ima, samo je utisak da je moglo i mnogo bolje da se isplanira.
 
Najvecim delom su kuce samo na jednoj strani, kao na putu ka Misaru


Inace, da bi grad bio bolje povezan sa novim i buducim putem, ovo crveno bi trebalo prosiriti koliko moze a ove plave tackice napraviti

Pogledajte prilog 176657

Pogledajte prilog 176658

edit link: https://sabac.rs/wp-content/uploads...a-izradu-plana-generalne-regulacije-sabac.pdf
Од ових плавих тачкица кроз град нема ништа, посебно ово попреко што ми делује да иде дуж улице Леонарда да Винчија и Церске, мада су и постојеће плаве линије у суштини обичне улице дуж којих се лепим делом паркира по коловозу.
 
U Leonarda da Vincija je ostavljeno mesta za prosirenje, reklo bi se da se tako nesto od starta planiralo. Sto se tice Cerske, trebalo bi porusiti onu divlju gradnju na gradskom stadionu i okrajcovati Macvin stadion i kad se sve to uradi, izbaciti kasarnu iz grada.:violina:
 
Jeste Majur najbliži, ali se uključuješ unazad u odnosu na Loznicu, Štitar je "usput".

Па и није уназад, више је у средини, нарочито ако се иде из центра Шапца. Ако из центра Шапца идеш, треба прво на обилазни пут, па њиме до Штитара. Километарски слично, а дуже си на мотопуту ако упадаш на њега код Мајура. Погледај карту.
 
U Leonarda da Vincija je ostavljeno mesta za prosirenje, reklo bi se da se tako nesto od starta planiralo. Sto se tice Cerske, trebalo bi porusiti onu divlju gradnju na gradskom stadionu i okrajcovati Macvin stadion i kad se sve to uradi, izbaciti kasarnu iz grada.:violina:

Леонарда да Винчија има широко разделно острво због гасовода који иде за топлану, то могу одмах да прошире по Шапићевом моделу.
Оно ругло око стадиона је требало одавно срушити, а Мачвин стадион тешко да ће рушити. Опет на крају тај саобраћај би се опет сабирау и Штефице Косјер и Поцерску које су улице са једном траком по смеру.
 
Samo taj jedan zid da se uvuce koji metar. Ionako nema tribine na toj strani




macvinstadion.PNG
 
Čitam ove komentare i niste mi jasni. Da li je realno da pišete da je auto-put trebalo dovesti bliže Šapcu.
 
Не аутопут већ брзи пут. :) И то да прође кроз индустријску зону уместо кроз села где пролази сада. Заборавља се да Шабац има јачу индустријску зону источно, и да се на обилазни пут укључују путеви за Поцерину и Посавотамнаву.
Samo taj jedan zid da se uvuce koji metar. Ionako nema tribine na toj strani




Pogledajte prilog 176667
Може ово, али реално, треба ли булевар код Лазине школе?
 
Vrh