Dalmatinac
Higher intermediate
- Učlanjen(a)
- 01.06.2016.
- Poruke
- 737
- Pohvaljen
- 1.625
Petlja zatvorena nigde obaveštenja, ide se na Pećince pa nazad
Išli ste iz pravca Šida? Znam da u Beogradu ima jedno ili dva obaveštenjaPetlja zatvorena nigde obaveštenja, ide se na Pećince pa nazad
Iz pravca Šida, uključio sam se na petlji SM, što je bio teški fail.Išli ste iz pravca Šida? Znam da u Beogradu ima jedno ili dva obaveštenja
Ovde bas rade punom parom, svaka cast.
Пут од Шапца ка Дреновцу је затворен на делу од нове западне индустријске зоне до будуће петље са брзом саобраћајницом. Скинут је асфалт скроз осим на пар места. Радове изводи ПЗП Ваљево
Da ne zaboravimo Kacku petlju, tu zapravo pocinje Fruskogorski koridor. Pa se ukrsta sa E75 pa most. Bice zanimljivo kako ce Kacka petlja izgledati jer je bila ideja da se Fruskogorski ukrsti sa autoputem Zrenjanin - Novi Sad. S obzirom da ovaj autoput ne postoji i nece postojati jos dugo, petlju ce morati nekako da prilagode postojecem magistralnom putu.Kad izađu iz vode sa glavnim stubovima, oni posle samo rade segmente. Ništa više ne može da ih omete u tehničkom smislu (vodostaji, poplave itd). Ako do kraja godine izliju glavne stubove ovaj most je gotov do kraja sledeće godine možda čak i do sepetembra 2024.Koliko vidim spremaju se da postavljaju grede na stubove van reke. Ako uporedimo dinamiku sa onim kod Šapca, ima releativno brzo da izliju segmente.
Ono što je još slično sa mostom kod Šapca je da nema pristupnih saobraćajnica. Trebali su uveliko da rade tunel Širine ili da vrše eksproprijaciju, da prave dalje vezu sa autoputem. U najmanju ruku treba da naprave petlju u Petrovaradinu kod crkve sa dva tornja, ali pun pitencijal je tek kada se napravi tunel Širine i spoji sa putem prema Paragovu. Izgleda da će i ovde most biti napravljen pa da će tek onda počinjati da rade ostalo. Po meni, čak i da ga završe sledeće godine nećemo ga koristiti do kraja 2025 u najboljem slučaju i to veza, autoput-Petrovaradin kod crkve sa 2 tornja. Ako se sa Pivićima kod Valjeva natežu za jednju livadu, mogu tek da mislim šta će biti sa okolinom Novog Sada.
Да би се омогућио затворени систем наплате Зрењанин - Суботица, морала би да се реконструише петља Нови Сад - исток (тренутно се саобраћај из Зрењанина укључује на сервисну саобраћајницу, не директно на ауто-пут; на ауто-пут се улази тек на петљи Нови Сад - север) или да се саобраћај из Зрењанина преко фрушкогорског коридора укључи на петљу Нови Сад - југ, што је дуже, али вероватно једноставније за затворени систем наплате. Не знам шта је тачно планирано, ово је закључак на основу тренутне ситуације на терену.Da, ali u stvari ne. AP ZR-NS prestaje da bude AP pre Kaca i na kacku petlju stize kao obican put - ono sto je sad.
Dakle, Zrenjaninac koji ide za Suboicu, uzme tiket kod ZR, plati putarinu kod Kaca i onda opet uzme tiket, da bi platio drugi deo putarine kod SU. To je, izgleda, jednostavnije resenje nego da se placa jednom.
Ili pomenuta Sozina...Da i ja mislim da će biti jedna kao onaj tunel ka Lefkadi ili most kod Patre.
Даље, питање је шта ће бити са локалним саобраћајем Нови Сад - Каћ - Будисава уколико деоница од петље Нови Сад - исток до каћке петље буде под наплатом? Локални саобраћај је веома интезиван, туда пролазе и приградске линије ЈГСП.
Iz pravca Šida, uključio sam se na petlji SM, što je bio teški fail.