Šta je novo?

Državni put IB, deonica: Novi Sad – Ruma – Šabac – Loznica

kažu ''uskoro'' komercijalni ugovor:

https://www.mgsi.gov.rs/cir/aktuelnosti ... ki-koridor

''Очекујем да ускоро потпишемо комерцијални уговор и започнемо преговоре о цени и начину финансирања...''

šta predstavlja taj ugovor, ako nakon njega idu pregovori o ceni?
 
Saopštenje nije dobro formulisano, jer još se pregovara o ceni
pa tek onda može da se potpiše i neki Komercijalni ugovor.

Михајловићева је том приликом истакла да је важно да се што пре утврди
инвестициона вредност пројекта и усагласи комерцијални уговор.
“Очекујем да ускоро потпишемо комерцијални уговор и започнемо преговоре
о цени и начину финансирања. Цена мора бити разумна и одржива.
Са кинеском компанијом ЦРБЦ имамо одличну сарадњу и верујем да ћемо
све реализовати по плану”, рекла је она.
 
Vidim po dnevnim novinama tekst da AV sutra potpisuje komercijalni ugovor za ovu deonicu od Rume do Loznice. Koliko znam, odmah posle ovih ugovora gradnja moze da pocne ili gresim?
 
@bokili84 Mislim da je to, to. Posle komercijalnog ugovora počinje gradnja. Mislim da će da počnu prvo most na Savi kod Šapca. Možda naprave svečani početak radova sad u novembru. Možda nekoliko puta naprave početak radova do proleća :). Po mojoj proceni neće početi ništa ozbiljno da rade pre proleća a tada su izbori pa će svakako biti dobra prilika za promociju. Most je najzahtevniji objekat i papirološki najmanje problematičan na celoj trasi tako da očekujem da će njega prvo rade.
Drugar mi ima njivu preko koje prelazi trasa puta, relativno blizu mosta. Još je nisu ekproprijisali tako da ne znam kada misle da odrade exproprijaciju i grade ostale deonice.
 
Drago mi je sto ce raditi Azvirt, sta su god pravili, sve je super, a ne secam se ni da su kasnili nesto puno na k11 ako su kasnili uopste.
 
Kad bi za početak od Šapca do Loznice uradili polovinu brzog puta, bilo bi veliko olakšanje za vozače uz postojeći put preko Drenovca.
Ovako, iz iskustva, cela deonica neće biti gotova pre 2025 - 2026 godine
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=681470#p681470:1nri7yuu je napisao(la):
Martin » 19 Nov 2019 03:19 pm[/url]":1nri7yuu] Ovako, iz iskustva, cela deonica neće biti gotova pre 2025 - 2026 godine
Iz tvog "iskustva"?! . . ako nalete na neke klisure i kanjone
na trasi i budu morali da grade tunele i mostove, onda možda. . .
 
Ako je prvi zvaničan rok kraj 2023. sasvim je optimističko prognoziranje 2025. kao realnog roka.

Moram da kažem,... baš mi je drago što se ovo radi.

:sesir:
 
Može da bude neko produženje roka, ako je opravdano, ali
ne znam šta bi to moglo da bude na takvoj trasi, pa da kasne.

Možda samo ako nije spremna sva dokumentacija za trasu.
Odnosno ako izvodjač mora da čeka na sve potrebne papire.
 
ово је лагана деоница, може да се уради у року. главни изазов је мост на Сави
 
Meni licno jako drago sto je ovo zapoceto. Samo se nadam da ce se Stitarci izboriti za pomeranje trase.
 
Meni je jedino krivo sto nije i deonica NS - RU u ovoj prici pa da nam svane (nama sa severa) stizalo bi se na zapad puno brze. Do Zlatibora za par sati i do prelepe zapadne Srbije. Kad ovo zavrse ostala bi samo teska deonica preko Divcibara, ostalo sve pesma.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=681581#p681581:2lnhf2za je napisao(la):
Dalmatinac » 19 Nov 2019 08:39 pm[/url]":2lnhf2za]Meni je jedino krivo sto nije i deonica NS - RU u ovoj prici . . .
Ne može NS - RU u ovoj priči, jer će tu deonicu da grade kinezi. ;)
Nadam se da će sledeće godine početi i Fruškogorski koridor.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=681581#p681581:16pwcsyx je napisao(la):
Dalmatinac » Uto Nov 19, 2019 8:39 pm[/url]":16pwcsyx]Meni je jedino krivo sto nije i deonica NS - RU u ovoj prici pa da nam svane (nama sa severa) stizalo bi se na zapad puno brze. Do Zlatibora za par sati i do prelepe zapadne Srbije. Kad ovo zavrse ostala bi samo teska deonica preko Divcibara, ostalo sve pesma.
Pa za mesec dana ces moci da sednes u kola u Novom Sadu i auto-putem da ides do Cacka odakle ti treba jos malo vise od 1h do Zlatibora. Znaci realno ti treba 3h od Novog Sada do Zlatibora.
Ovaj put je fantasticna vest, odnosno bice kada se realizuje, ali ne mislim da ce nesto posebno da priblizi Zlatibor vecini ljudi iz Vojvodine :)
 
I ja se nadam od 2013-te ( kako obecase) da ce da pocne da se gradi deonica sa tunelom kroz Frusku Goru, ali eto izgleda nista od toga.
A za dragana imam pitanje:
A koja je to deonica u ovoj drzavi zavrsena u roku ( sem mozda sada ova Surcin-Obrenovac), pa da se nadamo da ce Sabac-Loznica biti u roku?
U kojoj ti to drzavi zivis covece?
 
Ja sam u SU :) A ne mislim samo na Zlatibor nego zapadnu Srbiju i Republiku Srpsku :) Tu taj deo gde je nas narod, to sve treba dobro spokiti i povezati.
Nema bolje nego kad mozes jednostavno, brzo i bezbedno otici do Drine, Suncane Reke, Banje Koviljace itd.

Pored ove gore navedene, ovo je valjda prva deonica ako izuzmemo i Turke, da ce biti od pocetka do kraja strumfetina. Bas me zanima da li sad stvarno funkcionise da bude u roku ili malo preko (za mene prihvatljivo), samo da ne bude gradnja 20 vod kao Mrko sto je radio i kako je radio burazerski...

Da ne shvati neko pogresno, ali nasi novi putevi obecavaju (po meni). Ravni su i deluju kvalitetno. Kad je radjen NS - SU autoput je pusten u saobracaj sa naborima, znaci prvog dana su postojali. Poput onih kad se nabora na semaforu od kocenja. I evo nije ni 10 god izdrzao, vec se krpi. Pored toga su pustili novi AP, a iskljucenja ostavili kakve je Sloba napravio. Poginulo ljudi zbog toga. Npr kod SU bas na takvom mestu znam da je poginuo motociklista koji je brzo vozio novim AP a samo odjednom prelazak na stari put sa ripama i Boze sacuvaj... Bar s te strane mislim da smo se pomerili malo sa mrtve tacke.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=681599#p681599:2xumbv00 je napisao(la):
Dalmatinac » 19 Nov 2019 09:26 pm[/url]":2xumbv00]Zar obilaznicu ne rade zajedno Azvirt i Kinezi?
Ne znam na koju to Obilaznicu misliš, ja sam pisao ko će da
gradi Fruškogorski koridor - pogledaj početak ove stranice.

Istog dana kada je potpisan ugovor, neki likovi su ovde počeli
zapomaganje kako neće biti završeno u roku, jer oni to znaju,
jer je tako bilo tamo gde su klisure, jer je to uvek tako u Srbiji, . .

Za njih je TO najbitnije, a ne što će se sada graditi "RU-ŠA-LO"
a to je potpuno bolesno ponašanje, mračenje i političarenje.

Nije pitanje roka važno, već sto uskoro počinju radovi, a da li
će biti u roku videćemo : viewtopic.php?p=681491#p681491
 
Ako te neko slaze 10 puta, sasvim je logicno da mu 11. put ne vjerujes kada kaze da ce nesto biti zavrseno u roku. To nije ni mracenje, ni politicarenje, vec realizam. Niko ovde nije rekao da mu nije drago sto se gradi Ru-Sa-Lo, vec ljudi jednostavno ne vjeruju nekome ko ih 7 godina bezocno laze. Mracenje i politicarenje je ono sto rade ovi Vasi politicari i ono sto radite Vi pravdajuci njihove izjave i njihova laganja.

Inace, apropo teme, sad sam jos vise ubijedjen da je trebalo praviti autoput Bijeljina-Sabac, a ne Bijeljina-Kuzmin. Za onog ko ide iz Banjaluke i Bijeljine prema NS i Bg bi bilo potpuno isto, ali bi ovaj put bio mnogo kraci za one koji idu u Sabac, tj. logicnije je bilo napraviti vezu Bijeljine i Sabca kao 2 velika regionalna grada.
 
Ne mogu da kazem dali ce biti kasnjenja na ovoj deonici ali mislim da i ako bude bice minimalno. Nekoliko teza kojima potkrepljujem ovo misljenje:

1 - Rade Azeri - Vec su radili deonicu kod nas i imali malo kasnjenje. Vec su se uhodali, sa podizvodjacima i kako uopste funkcionisu stvari u Srbiji, tako da bi sada trebalo da stvari idu malo brze neko na deonici Ljig - Cacak.
2. Teren - teren je izuzetno lagan. Osim mosta na Savi nema nekih iznenadjenja tipa lose uradjene geologije brda pa se tunel paravi 3 godine ili da nas iznenade 28 brda i kosina. U principu se radi samo naspianje. Kamenoloma i sljunkara ima dosta posebno na deonici prema Loznici pa mislim da ce nasipanje ici dosta brzo.
3. Duzina deonice - deonica do Sapca je 22km a rok je 3 goidne. Mislim da na takoj kratkoj deonici moze da se angazuje dosta masina. (Uvek moze da se angazuje ako se iznajme ali to onda kosta i samnjuje zaradu pa onda rade 10g sa 10 kamiona. Na ovako kratkoj ce i tih 10 biti dovljno ako me razumete sta hocu da kazem) Licno smatram da "nasi" izvodjaci -podizvodjaci nemaju "kapacitet" za duze deonice a ovako kratke u ravnici mogu da izguraju.
4. Eksproprijacija - Vecina trase ide kroz njive pa je i eksproprijacija laksa. Nema puno objekata koji moraju da se uklone ili slicno.

Sve sto moze da uspori ovaj put je nesposobna i troma administracija. Da se eksproprijacija sporo i traljavo odradi. Da se dozvole izdaju kasno. Da se dalakovod izmesta 2 godine itd. Opet mislim da i ovde ima napretka ali malog.
 
brada":tn4ka9e7 je napisao(la):
logicnije je bilo napraviti vezu Bijeljine i Sabca kao 2 velika regionalna grada.
Onaj prvi kafansko-pijačarski pasus neću ni da komentarišem, a u drugom
mogu da podržim trasu "Bijeljina-Sabac", jer sam odavno pisao o tome da
bi ona mogla da se izgradi preko Bogatića i spoji negde od ili kod Majura.

Pošto će autoput ići od Rume do novog mosta na Savi, a posle mosta koji
je uzvodno od Šapca biće Magistrala 2+2, može se tu jednog dana uraditi
odvajanje za Bogatić i dalje do Bijeljine magistrala 2+2 kao ova do Loznice.

"Dzontra" i ja sam pisao da će možda biti problem sa tom dokumentacijom.
 
Da li je ugovor javan? Ima li neko link?

Mnogo toga o čemu se ovde nagađa bilo bi jasno iz teksta ugovora.
 
I bice krak od SA-LO do Pavlovica mosta drugovi. Kad bi se pravilo odvajanje od Majura bilo bi skoro duplo duze nego Kuzmin-Raca.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=681804#p681804:6kajoflt je napisao(la):
blagic » 20 Nov 2019 04:05 pm[/url]":6kajoflt]Kad bi se pravilo odvajanje od Majura bilo bi skoro duplo duze nego Kuzmin-Raca.
Kakvo je to poredjenje?! . . Odvajanje od Majura, uatvari kod Štitara
išlo bi preko/pored Bogatića i povezalo i tu opštinu sa putom 2+2.

Poredjenje sa "Kuzmin -Rača" može da se radi samo od "Rumske petlje".
 
Vrh