Šta je novo?

Državni put IB, deonica: Novi Sad – Ruma – Šabac – Loznica

Кленак је поприлично ван града, преко реке Саве, шта више ван општине је, у аутономној покрајини. Због лоших позиција укључења и даље доста људи иде кроз Сремска села на Шимановце.

Ако је ок да нпр. опасан терет из Зорке иде кроз град или около наоколо обилазницом па трасверзалом и преко пружног прелаза, онда супер.
 
  • Sviđa mi se
Reagovanja: SCS
Ko je isao kroz sela pa na Simanovce ici ce i dalje. Sama Zorka je trebalo davno da bude izmestena iz grada. A sto se tice udaljenosti od Sapca, to je uslovljeno pozicijom mosta. Dovoljno je baciti pogled na mapu da se vidi da je izgradjen gde je Sava najuza. Takodje, trasa ide blizu nove industrijske zone. A Sabac ce se svakako siriti na tu stranu. Petlja u Tabanovicu je prvobitno trebala da bude kod Sljunkare. Srecom, trasa je pomerena blize gradu uz minimalno rusenje objekata. Sto takodje treba uzeti u obzir.
 
Mislim da bi Sapcanima najvise odgovaralo da brzi put prolazi kroz sred grada. Da se ne cimaju ljudi ovako, greota.
Dok se u svetu trude da maksimalno optimizuju trase, jer se uštede multiplikuju milionima puta tokom korišćenja, kod nas se koriste ko zna koji kriterijumi. Baš bih voleo da čujem čime su se vodili kod projektovanja.

Niko ne spori da je bolje nego što je bilo, ali da je moglo i mnogo bolje, moglo je.
 
Нова индустријска зона генерише мање саобраћаја од старе. Мост да је померен 1,5 км узводно, ка Кочином каналу, значило би доста за прву петљу, друга би остала на истој локацији, а пут би био краћи, са мање кривина и даљи од Табановачког језера, и ближи индустријској зони.
Ширина Саве није значајно већа, а са Кленачке стране и онако пут иде на стубовима због плавног појаса.
 
Mislim da bi Sapcanima najvise odgovaralo da brzi put prolazi kroz sred grada. Da se ne cimaju ljudi ovako, greota.
Ne znam da li je bilo izvodljivo, ali kruzni tok kod naplatne rampe ka mostu, bi sa postojecim putem napravio severnu obilaznicu oko Sapca.
Ali svestan sam da je komentar iznad politicki govor vec decenijama, dosadno je biti razuman.
 
Po meni nije problem položaj mosta i udaljenost autoputa koliko povezanost sa istim. Istorijski geldano, infrastruktura je pravljena da povezuje Zorku i staru industrijsku zonu. Stari "Novi" most je pravljen bliže Zorki da se saobraćaj izmesti bliže Zorki i "zaobiđe" grad. Do tada je veza sa Sremom je bila preko Klenka.

Novi brzi put zaobilazi novu industrijsku zonu i priolazi severo-zapadno od grada, što je u redu pošto nastavlja dalje ka Loznici ali nema adekvatnog prilaza gradu zbog gore pomenutih razloga. Dok pored stare zone imate bulevar, pored nove imatu običan put sa milion otvorenih šahtova. Dalje nastavljate preko Trijangle ka gradu gde ulice imaju jednu traku jer je druga pretvorena u parking. Ovde i invistitorski urbanizam uzima maha, pa se počinju rušiti kuće i zidati zgrade bez parkinga (istakao bih zgradu na kružnom toku na uglu Kralja Milana i Pilota Tansića na kojoj se terase budućih stanova nalaze bukvalno iznad traka kružnog toka. Umesto da je zgrada uvučena i napravljen prostor za buduća proširenja , trotoar ili biciklističku stazu, napravljena je preprka za razvoj tog dela grada za naridnih 70 godina. ). Ako dodamo i parkiranje sa 4 migavca izlaziti na autoput tim delom je jako mučno da obesmišljava svaku korist autoputa.
Izlazak na petlju u Majuru je nešto bolji ali slična priča. Uska saobraćajnica kroz naseljeno mesto, sa gomilom rupa. Biciklisti i pešaci hodaju po putu. Nema čestite pešačke staze. Valjalo bi i ovaj put proširiti. Napraviti odvojenu pešačku i biciklističku stazu celom dužinom kroz selo pa da bude koliko toliko pristojna veza sa gradom.

Po meni je rešenje je izgradnja nove saobraćajnice koja će biti bulevarskog tipa i prolaziti kroz Novu industrijsku zonu i vašarište sve do Stare industrijske zone. Time bi se bolje povezao grad. Nova industrijska zona dobila put kakav zaslužuje. Povezala bi se dva kraja grada i dve industrijske zone.

1.jpg
 
Poslednja izmena:
Ovo sam i ja predlagao. Ali džaba i bulevar kada se jedna traka uvek pretvori u parkiralište "sva četiri".
 
Ne znam da li je bilo izvodljivo, ali kruzni tok kod naplatne rampe ka mostu, bi sa postojecim putem napravio severnu obilaznicu oko Sapca.
Ali svestan sam da je komentar iznad politicki govor vec decenijama, dosadno je biti razuman.
Nije moj komentar nikakva politicka ostrascenost, mozes da mislis sta hoces. Generalno cela saobracajnica ima mnogo nedostataka i losih resenja. Sto se Sapca tice, komentarisao sam jer se mnogi zalite da vam nije na ruku, realno gledano, sa koje god strane da prolazi put onima sa druge strane grada nece biti zgodno, Sabac je veliki. Mozda bi najbolje bilo da je put dosao kod starog mosta pa da ide jedan veliki kruzni tok oko grada sa petljama na 4 strane.
Neko ce u neko vreme na tom brzom putu sigurno prepraviti kruzne tokove u petlje, a Sapcu napraviti bolji prilaz auto putu, sto jeste razuman zahtev.
 
Po meni nije problem položaj mosta i udaljenost autoputa koliko povezanost sa istim. Istorijski geldano, infrastruktura je pravljena da povezuje Zorku i staru industrijsku zonu. Stari "Novi" most je pravljen bliže Zorki da se saobraćaj izmesti bliže Zorki i "zaobiđe" grad. Do tada je veza sa Sremom je bila preko Klenka.

Novi brzi put zaobilazi novu industrijsku zonu i priolazi severo-zapadno od grada, što je u redu pošto nastavlja dalje ka Loznici ali nema adekvatnog prilaza gradu zbog gore pomenutih razloga. Dok pored stare zone imate bulevar, pored nove imatu običan put sa milion otvorenih šahtova. Dalje nastavljate preko Trijangle ka gradu gde ulice imaju jednu traku jer je druga pretvorena u parking. Ovde i invistitorski urbanizam uzima maha, pa se počinju rušiti kuće i zidati zgrade bez parkinga (istakao bih zgradu na kružnom toku na uglu Kralja Milana i Pilota Tansića na kojoj se terase budućih stanova nalaze bukvalno iznad traka kružnog toka. Umesto da je zgrada uvučena i napravljen prostor za buduća proširenja , trotoar ili biciklističku stazu, napravljena je preprka za razvoj tog dela grada za naridnih 70 godina. ). Ako dodamo i parkiranje sa 4 migavca izlaziti na autoput tim delom je jako mučno da obesmišljava svaku korist autoputa.
Izlazak na petlju u Majuru je nešto bolji ali slična priča. Uska saobraćajnica kroz naseljeno mesto, sa gomilom rupa. Biciklisti i pešaci hodaju po putu. Nema čestite pešačke staze. Valjalo bi i ovaj put proširiti. Napraviti odvojenu pešačku i biciklističku stazu celom dužinom kroz selo pa da bude koliko toliko pristojna veza sa gradom.

Po meni je rešenje je izgradnja nove saobraćajnice koja će biti bulevarskog tipa i prolaziti kroz Novu industrijsku zonu i vašarište sve do Stare industrijske zone. Time bi se bolje povezao grad. Nova industrijska zona dobila put kakav zaslužuje. Povezala bi se dva kraja grada i dve industrijske zone.

Pogledajte prilog 238648
Та траса, нека врста северне обилазнице, није могућа због више фактора, пре свега пруге. Боље, краће и јефтиније решење би било од наплатне рампе у Кленку до пута Шабац-Платичево. Боље би било и за Кленак.
Nije moj komentar nikakva politicka ostrascenost, mozes da mislis sta hoces. Generalno cela saobracajnica ima mnogo nedostataka i losih resenja. Sto se Sapca tice, komentarisao sam jer se mnogi zalite da vam nije na ruku, realno gledano, sa koje god strane da prolazi put onima sa druge strane grada nece biti zgodno, Sabac je veliki. Mozda bi najbolje bilo da je put dosao kod starog mosta pa da ide jedan veliki kruzni tok oko grada sa petljama na 4 strane.
Neko ce u neko vreme na tom brzom putu sigurno prepraviti kruzne tokove u petlje, a Sapcu napraviti bolji prilaz auto putu, sto jeste razuman zahtev.
Конкретно, насеље Триангла, периферија града најближа брзој саобраћајници нерачунајући села Мајур и Табановић, имало је сасвим солидан и брз приступ и старом "новом мосту", док је пролазак из насеља Триангла ка трансферзали непријатан, незгодан и небезбедан, уске улице, посебно на крају улице Боре Тирића ка трансферзали, онда раскрсница Т трансферзале где правац од града губи првенство у корист правца од обилазнице, па они ужасни шахтови. И то је опис за једини део града који је преко пруге одвојен од центра. За остатак града у калкулацију ту упада и пруга са неколико неисправних и опасних прелаза где је раније било и смртно страдалих нажалост.
Главни проблем је што нема никаквих назнака да ће се приступ граду побољшати. Обе петље, и на путу за Дреновац и на путу за Табановић су ка граду оријентисане преко пруге и на Камичак, где се Y раскрсницом сабирају у улицу која се убрзо сабира са улицом Војводе Путника од Мајура у Мачванску улицу, која води у центар града али не баш најсрећније пошто је центар пешачка зона опасана једносмерним улицама. Лоша је дистрибуција саобраћаја. И опет оба правца са обе имају пружне прелазе.
 
Vrh