Šta je novo?

Državni put IB, deonica: Novi Sad – Ruma – Šabac – Loznica

Pre oko 3 god su radili od pruznog prelaza pa do mesta gde je sad totalno uništen. Dužine nekih 3 km.. koliko je dobar bio posle mesec dana bio sav u kraterima, pa su po nalogu inspekcije odmah ponovo morali da rade put i presvuku.. sad je u redu.. samo ova pomenuta deonica koja je na redu da se radi, isto oko 3 km. Mada i ceo da se uradi do Badovinaca ne bi bilo loše, i onako je sav iskrpljen
I ta deonica vise nije dobra jer je na hilhade slepera proslo, sva je u talasima.
 
Pre oko 3 god su radili od pruznog prelaza pa do mesta gde je sad totalno uništen. Dužine nekih 3 km.. koliko je dobar bio posle mesec dana bio sav u kraterima, pa su po nalogu inspekcije odmah ponovo morali da rade put i presvuku.. sad je u redu.. samo ova pomenuta deonica koja je na redu da se radi, isto oko 3 km. Mada i ceo da se uradi do Badovinaca ne bi bilo loše, i onako je sav iskrpljen
I ta deonica vise nije dobra jer je na hilha
Nema nadvoznjaka, sve su kruzni tokovi, sem petlje Slepcevic. Verovatno misle na pasarelu.
jeste Vi stvarno inzenjer? Moze li objasnjenje koliko je kruzni tok u sred sela na brzom putu sve sa pasarelom dobro resenje?
 
I ta deonica vise nije dobra jer je na hilha

jeste Vi stvarno inzenjer? Moze li objasnjenje koliko je kruzni tok u sred sela na brzom putu sve sa pasarelom dobro resenje?
Da, jesam inzenjer. Kruzni tokovi su ekonomicnije resenje, ne i najbolje slazem se. Svakako se konkretno na sektoru 3.1 ne bi isplatile petlje poludeteline, zbog male gustine saobracaja sem u Badovincima. Pasarela je namenjena pesacima. Niko nije rekao da ce biti bas na kruznom toku, u zoni kruznog toka ce biti.

Послато са SM-S908B помоћу Тапатока
 
Da, jesam inzenjer. Kruzni tokovi su ekonomicnije resenje, ne i najbolje slazem se. Svakako se konkretno na sektoru 3.1 ne bi isplatile petlje poludeteline, zbog male gustine saobracaja sem u Badovincima. Pasarela je namenjena pesacima. Niko nije rekao da ce biti bas na kruznom toku, u zoni kruznog toka ce biti.

Послато са SM-S908B помоћу Тапатока
Upste ne pominjem ostale kruzne tokove jer ni jedan ne prolazi kroz selo kao u Badovincima. Da preskocim pricu o besmislenosti prolaska brzog puta uopste kroz naselje i to u ravnici, mogao se fino uraditi nadvoznjak da brzi put predje preko ulice.
Nisam ni mislio da ce pasarela biti na kruznom toku, ona je resenje za pesake, ali ostaje sav ostali saobracaj u selu koji ce ici kroz kruzni tok. A ko ne zna kakvi su moji Badovincani vozaci (misli se na svako prevozno sredstvo) taj ce da uziva u video klipovima na YT kad put bude u funkciji. Mister Bin ce biti dosadan, a o ruznim scenama ne smem ni da pomisljam.
Kad se radi ovako krupan projekat, zbog neke ustede uraditi ovako nesto, pa bolje da taj krak nije uopste radjen. Ionako je brzi put Sa-Lo blizu.
Ja se iskreno nadam da ce u nekoj bliskoj buducnosti neko pametan preraditi sve te kruzne tokove u petlje i u Badovincima uraditi nadvoznjak.
 
Meни никад неће бити јасно зашто искључење за Бадовинце није иза Прњавора па уз Дрину ван насеља.
 
Mislim da ljudi iz te struke odlično znaju i šta je optimalno i koliko šta otprilike treba da košta po km. I gde se krati, da bi se na drugom mestu presipalo...

Zašto biraju da prihvataju ovako kako se radi, pretpostavljam. Ali ne mislim da je dobro.
 
Meни никад неће бити јасно зашто искључење за Бадовинце није иза Прњавора па уз Дрину ван насеља.
Zato sto to nije iskljucenje za Badovince nego Bijeljinu, spajanje Sapca i Bijeljine i ovo je prirodna trasa ako pogledas mapu, nema smisla praviti nepravilnu i duzu trasu za putovanje izmedju pomenutih gradova.
Naravno ovde ce uvek biti komentari da kradu a kad urade kruzni tok u selu da ustede onda su trebali petlju, ljudi su takvi.
 
Poslednja izmena:
Eво сад сам мерио, угрубо, са одвајањем од брзог пута за Лозницу у зони кривине између Очага, Петловаче и Рибара би укупна траса пута била дужа само 2 км, али би траса крака била дупло краћа.
 
Zašto nisu obišli Badovince, tu će sigurno biti ograničena brzina zbog blizine graničnog prelaza, tako da krivina nije nemoguća. Da ne pominjem da su Badovinci vrlo uspešno i živo mesto i ne bi smelo da se preseca.
 

Prilozi

  • Screenshot_2024-11-20-19-38-22-551-edit_com.google.earth.jpg
    Screenshot_2024-11-20-19-38-22-551-edit_com.google.earth.jpg
    108,4 KB · Pregleda: 25
Вучић каже на конференцији да ће отварање бити 14. , 16. или 17. децембра и да ће бити озбиљнија фешта јер је то "огроман успех за нашу земљу".
 
Zato sto to nije iskljucenje za Badovince nego Bijeljinu, spajanje Sapca i Bijeljine i ovo je prirodna trasa ako pogledas mapu, nema smisla praviti nepravilnu i duzu trasu za putovanje izmedju pomenutih gradova.
Naravno ovde ce uvek biti komentari da kradu a kad urade kruzni tok u selu da ustede onda su trebali petlju, ljudi su takvi.
Postoje ljudi koji imaju sto objasnjenja da je sasvim normalno kad se na koridoru 10 obrusi brdo i to vise puta.
-Nisu trebali PETLJU, vec NADVOZNJAK! Naravno da ce da stede sa kruznim tokom kad su se "ugradili" dobro, pa fali para za nadvoznjak. nemam nameru da se hvatam politicara, ugradnji itd, moje misljenje je da je kruzni tok u sred sela gde ce se ukrstati ulica sa brzim putem, katastrofalno resenje.
 
Vrh