Šta je novo?

Deltini projekti

Пословни комплекс иза Банке Интеза у Милентија Поповића, у оквиру ког би се налазио и нови хотел ИнтерКонтинентал.
 
191203-deltahq-01.jpg

191203-deltahq-02.jpg

191203-deltahq-03.jpg

191203-deltahq-04.jpg

191203-deltahq-05.jpg

191203-deltahq-06.jpg
 
Moжда ће између нижих и виших стубића бити стаза за бицикле и тротинете? :)
 
Ako ćemo realno stubići i treba da stoje na kolovozu, zašto bi se oduzimao deo od pešaka koji i tako imaju svuda manje mesta da bi se sprečilo nepropisno ponašanje automobila.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=686163#p686163:23p0eah7 je napisao(la):
Bender Rodriguez » 06 Dec 2019 10:41 am[/url]":23p0eah7]Zato što u celom faking svetu stubići stoje na trotoaru.

*U celom faking razvijenom svetu.

Ali u tom istom faking svetu nema ljudi koji ce da upale sva 4, pa ostave kola na sred trotoara da zavrse nesto. To onda funkcionise kao tacka nagomilavanja - ako stane jedan stace ih 10, od toga 5 ni nece upaliti sva 4, jer ni ne zavrsavaju nesto na kratko, jednostavno su se tu parkirali.

A posto parking servis i komunalna ne mogu / ne zele sve da postignu, grad nam je opasan ivcnjacima od 30cm i stubicima gde god je moguce, jer sa bagrom drugacije ne mozes.
 
Stubići ne mogu da stoje na kolovozu. Nigde, nikad i ni pod kojim okolnostima. Tačka.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=686203#p686203:13gtuir1 je napisao(la):
Agent001 » 06 Dec 2019 12:54 pm[/url]":13gtuir1]
Ali u tom istom faking svetu nema ljudi koji ce da upale sva 4, pa ostave kola na sred trotoara da zavrse nesto. To onda funkcionise kao tacka nagomilavanja - ako stane jedan stace ih 10, od toga 5 ni nece upaliti sva 4, jer ni ne zavrsavaju nesto na kratko, jednostavno su se tu parkirali.
A, има их. Мој први дан у Пекингу, пре две и по године, риба стала да скокне до радње и укључила сва четири у кривини, у центру града. Аутобус не може да прође, иза колона 300 метара, трубе, а она лагано и још одмахује: "Шта смарате, сељаци?!".

Кинези су, рецимо, много гори олош у саобраћају од нас, али то не сузбијају постављањем стубића по коловозу, већ - небројеним камерама (највише сам на појединачној раскрсници избројао 16).
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=685698#p685698:17c8tjvn je napisao(la):
Bender Rodriguez » Чет Дец 05, 2019 2:56 am[/url]":17c8tjvn]Pogledajte prilog 2
Pogledajte prilog 1



file.php

Hа тротоару су лампиони, док на интерној саобраћајници стубићи нису фиксирани за подлогу, већ се постављају и уклањају по потреби.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=686218#p686218:2gsdvsgb je napisao(la):
Пантограф » 06 Dec 2019 01:49 pm[/url]":2gsdvsgb]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=686203#p686203:2gsdvsgb je napisao(la):
Agent001 » 06 Dec 2019 12:54 pm[/url]":2gsdvsgb]
Ali u tom istom faking svetu nema ljudi koji ce da upale sva 4, pa ostave kola na sred trotoara da zavrse nesto. To onda funkcionise kao tacka nagomilavanja - ako stane jedan stace ih 10, od toga 5 ni nece upaliti sva 4, jer ni ne zavrsavaju nesto na kratko, jednostavno su se tu parkirali.
A, има их. Мој први дан у Пекингу, пре две и по године, риба стала да скокне до радње и укључила сва четири у кривини, у центру града. Аутобус не може да прође, иза колона 300 метара, трубе, а она лагано и још одмахује: "Шта смарате, сељаци?!".

Кинези су, рецимо, много гори олош у саобраћају од нас, али то не сузбијају постављањем стубића по коловозу, већ - небројеним камерама (највише сам на појединачној раскрсници избројао 16).

Ogradio sam se da mislim na razvijeni svet. Svakako ako se poredimo sa, primera radi, Turcima i Indijcima (u Kini nisam bio, pa ne mogu da komentarisem), mi smo becka skola sto se voznje tice.
 
E, pa, ni mi nismo razvijeni svet, al Peking jeste (ne i cela Kina).

Ali ovde ipak mogu da funkcionišu stvari kad ima ko da ih uredi. Ja bih sugerisao kamere - sa stubićima se nikad nismo usrećili, ni kad smo ih koristili da odvojimo sebi parking mesto, ni oko kliničkog centra. Takođe, treba po gradu uvesti mesta za zaustavljanje do 15 minuta (u kombinaciji sa kamerom, ko stoji 21 minut - kazna na adresu).
 
Donekle se slazem sa tobom.

Ali, dok kamera to snimi, pa se utvrdi vlasnik (verovatno softver postoji, da se to zavrsi automatski, ali da li ga nasi koriste), pa dok stigne kazna, pa dok okrivljeni plati ili ne plati kaznu, pa ako ne plati dok se pokrene prinudna naplata, pa dok se izvrsi prinudna naplata. Na kraju - proces koji traje nekoliko meseci sigurno. Ako odrape kaznu od tipa nekoliko desetina hiljada dinara, vrv se isplati.

Ali nasima je lakse stubic - pa nisi toliko lud da ides preko stubica, ali ako cak i jesi, usput ces ostetiti i sopstveni automobil :D
 
Опа, Вожде. Значи паркинг само за одабране. Јесу ли они укњижили јавну улицу на себе и да л' ти одабрани уплаћују нешто екстра у буџет? Зашто и други грађани немају ту привилегију?
 
Колико ми је познато, то је приступна саобраћајница хотела, стубићи се претпостављам постављају када се очекује долазак туристичких аутобуса или неке делегације, да се друга возила не би задржавала исред самог улаза у хотел и правила гужву, када већ постоји паркинг.
 
Jel se meni učinilo ili su najavljeni radovi na onoj "rupi" pored upravne zgrade Delta holdinga/Inteze , ka Hajatu?

Sent from my moto g(6) play using Tapatalk
 
DzonTravolta":1rybv6bv je napisao(la):
Tu negde, prema najnovijem projektu, ide Kampus Univerziteta Umetnosti.
Gde bre? Prvi put čujem!

Sent from my moto g(6) play using Tapatalk
 
Tamo gde je ona trougaona braon zgrada, to valjda EPSu pripada? O tome se priča godinama, tako da ne znam koliko je realno
 
Vrh