Šta je novo?

Deltini projekti

"Prvih pet spratova namenjeno je izdavanju, a poslednja tri rezervisana su za kompanije
u okviru Delta holding grupe. Ova zgrada imaće u prizemlju restoran, teretanu, prostor za
odmor i opuštanje zaposlenih, kao i 188 parking mesta.
Završetak gradnje i otvaranje zgrade planirani su na proleće 2021. godine. . ."
https://www.b92.net/biz/vesti/srbija.ph ... id=1618924
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=681266#p681266:dwx4y287 je napisao(la):
Pasarela » 18 Nov 2019 06:54 pm[/url]":dwx4y287]А ова рупетина овде ? да ли ће некад решити ово ?? https://www.google.com/maps/@44.812067, ... 312!8i6656
Ту је у плану Интерконти, са све пасарелом преко будућег продужетка Булевара ЗЂ до Сава центра, ако га на крају дају Делти.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=681266#p681266:3bi2mpba je napisao(la):
Pasarela » Mon Nov 18, 2019 6:54 pm[/url]":3bi2mpba]А ова рупетина овде ? да ли ће некад решити ово ?? https://www.google.com/maps/@44.812067, ... 312!8i6656

Cim dobiju dozvolu oni krecu sa gradnjom Delta Centra. Sve je spremno samo se ceka dozvola.

delta_centar_1_190718_tw768.jpg
 
A Zasto su odustali od prvog Projekta? bijela kula je bila mnogo bolja

Novi Projekat su trebali dati Arhitekti viste i parkview-a
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=681363#p681363:15oelfm0 je napisao(la):
dragan » 19 Nov 2019 05:33 am[/url]":15oelfm0]"Prvih pet spratova namenjeno je izdavanju, a poslednja tri rezervisana su za kompanije
u okviru Delta holding grupe. Ova zgrada imaće u prizemlju restoran, teretanu, prostor za
odmor i opuštanje zaposlenih, kao i 188 parking mesta.
Završetak gradnje i otvaranje zgrade planirani su na proleće 2021. godine. . ."
https://www.b92.net/biz/vesti/srbija.ph ... id=1618924
file.php


Radim u ovom bloku i već sada je totalni kolaps po pitanju parkiranja. U zadnjih godinu dana broj automobila se povećao za nekih trećinu po mojoj procjeni. Zanimljivo je gledati da kako ljudi postaju očajniji da pronađu parking mesto, tako im sve više svaka površina liči na parking. Još dok izgrade ovu zgradu sa 188(?!!!) parking mesta, a što nije dovoljno niti za jedan sprat u toj novoj zgradi, vjerovatno ćemo se parkirati jedni drugima na glavu.
PS
Kako idilično izgleda ovaj render sa polupraznim parking mjestima...
 
Па, ипак не могу сви колима. Не би стигао за три сата на посао ако би сви сели за волан. А превоза је код Хајата више него игде у граду, па није баш ни не знам колики проблем.
 
Ма ако немаш где оставити кола не можеш их ни имати, ћао поз. 90% саобраћајних проблема решено у једном потезу
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=681716#p681716:2n8et0js je napisao(la):
Пантограф » 20 Nov 2019 12:15 pm[/url]":2n8et0js]Па, ипак не могу сви колима. Не би стигао за три сата на посао ако би сви сели за волан. А превоза је код Хајата више него игде у граду, па није баш ни не знам колики проблем.

Vjeruj mi da bih ja bio najsrećniji kada bih mogao da stignem pješke ili prevozom za pola sata na posao. Ne bi mi padalo na pamet da palim auto. Ali realnost u kojoj živi nas većina koji se guramo po tom parkingu je da nam je traženje parkinga manje zlo. Meni lično bi trebalo preko sat vremena znamo kakvog GSPa da stignem + još jedan sat da se vratim sa posla. To mi je ipak previše. Neko vrijeme sam proveo u inostranstvu, i da je nama javni prevoz orgaqnizovan kao na primer u Berlinu, mislim da se meni ne bi isplatilo da posjedujem automobil.
 
Управо. А најгоре су најдуже линије - главне артерије ка предграђима ширег центра. Нпр 16. Може да наиђе возић од 3 за редом, а можеш и да чекаш по 45 минута и то само да би махнуо срећним сардинама унутра као ја пре неки дан кад сам сат и по времена ишао од нбга до карабурме. И видим по гужвама на станицама да је стање све горе. Тако да радном свету не преостаје ништа друго него да допринесе гужвама и седне у аутомобил.
 
Treba uništavati i dezorganizovati javni prevoz što više kako bi napaćeni narod što lakše prihvatio izgradnju 2 metro stanice za 5 milijardi evra.

Paralelno s tim postaviti što više semafora duž Savske, sve i gde nema potrebe za tim, niti malo, da izgenerišu kilometarske i višesatne gužve....
 
I dalje mi ne ide u glavu kako ce uspeti da provuku bzđ izmedju djenerali zgrade i kraun plaze do vladimira popovica? Mnogo je tesno...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=681883#p681883:p5vlvmqj je napisao(la):
Krljavson » 20 Нов 2019 09:13 pm[/url]":p5vlvmqj]I dalje mi ne ide u glavu kako ce uspeti da provuku bzđ izmedju djenerali zgrade i kraun plaze do vladimira popovica? Mnogo je tesno...
Ево овако ће да провуку Булевар Авноја између зграде осигурања и хотела, све је дато на цртежима и ортофото снимку. Булевар ће значи бити у облику полу левка.

Pogledajte prilog 2Pogledajte prilog 1
 
Не разумем зашто је тај булевар уопште толико широк, могуће за метро који ће сад бити подземни на НБГ дакле бескорисно, нек сузе
 
Баш сам приметио примитивизам да праве зграду од 23.000м2 за 700 запослених и ко зна колико гостију са само 188 паркинг места, али сте ме претекли. Јел' израда пројета и добијање папира везано за бахато игнорисање икаквих подлога за пројектовање или је у питању најпримитивнија корупција? Баш ме интересује.
 
Kakvo crno "ispravljanje"!? Imam jednog prijatelja koji radi za jednu švajcarsku firmu čija se centrala nalazi u nekom biznis parku u Cirihu, nalik našem Airport cityju. U okviru biznis parka nalazi se garaža koja očigledno nije dovoljna da podmiri potrebe većine zaposlenih da dolaze automobilom na posao. Posle nekog vremena, kompanije iz biznis parka uputile su inicijativu gradskim vlastima da se izgradi novo parkiralište, i znate li šta su dobili kao odgovor? Gradska uprava ih je odbila i kao obrazloženje im je jednostavno poslala spisak svih linija javnog prevoza koje saobraćaju do biznis parka :D

Nažalost, javni prevoz u Cirihu i Beogradu ne mogu da se porede, ali mi moramo jednom da prelomimo i počnemo zaista strateški da razmišljamo o saobraćaju u ovom gradu koji je na ivici kolapsa. Trpanje ogromnih garaža sa po 500, 800, 1.000 parking mesta na svakom ćošku neće rešiti probleme, već će samo doneti dodatno zagađenje (i bukvalno i urbanističko) i poskupljenje ionako skupih kvadrata.

Isto tako je očigledno da ja javni prevoz baziran na autobusu dostigao svoje limite, i da ima jako malo prostora za poboljšanja. Ljudi kukaju za novim vozilima, ali koji je zapravo efekat povećana broja autobusa, osim da prave dodatne čepove i gužve na ovako krhkoj infrastrukturi.

Zato se pod hitno treba posvetiti razvoju visokokapacitetnih šinskih sistema - pre svega metroa, ali i daljem razvoju BG:voza i širenju tramvajske mreže.

Naravno, to ne isključuje dalje unapređenje drumske infrastrukture, jer se broj automobila neće smanjivati. Naprotiv. Ali i jedna metro linija će više ublažiti negativne efekte nego npr. šest novih bulevara sa po šest traka.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=682286#p682286:3ewqh9n1 je napisao(la):
Homer Jay » 22 Nov 2019 10:00 am[/url]":3ewqh9n1]Kakvo crno "ispravljanje"!? Imam jednog prijatelja koji radi za jednu švajcarsku firmu čija se centrala nalazi u nekom biznis parku u Cirihu, nalik našem Airport cityju. U okviru biznis parka nalazi se garaža koja očigledno nije dovoljna da podmiri potrebe većine zaposlenih da dolaze automobilom na posao. Posle nekog vremena, kompanije iz biznis parka uputile su inicijativu gradskim vlastima da se izgradi novo parkiralište, i znate li šta su dobili kao odgovor? Gradska uprava ih je odbila i kao obrazloženje im je jednostavno poslala spisak svih linija javnog prevoza koje saobraćaju do biznis parka :D

Nažalost, javni prevoz u Cirihu i Beogradu ne mogu da se porede...
Teško je to ljudima objasniti, a zapravo je prosto, jer, svako može lako da shvati koliko bi nam autoputeva poput postojećeg trebalo ako bismo svi seli u kola (da se ne muče, pravljene su računarske simulacije tokom izrade GUP-a iz 1972. i zaključeno da bi trebalo 7 autoputeva; sada bi verovatno pokazalo da treba 11).

Inače, prevoz u Cirihu i Beogradu je veoma sličan, mada bitno različit: ciriški je po mnogim anketama najbolji na svetu. A osnova mu je potpuno isti tramvaj kao naš, na istom koloseku, sa istom voltažom, i isto više linija deli istu trasu. Nastali su u slično vreme u 19. veku i do 1941. smo držali korak - kao u Cirihu, osnova nprevoza nam je bio beogradsko-ciriški tramvaj, a u grad se dolazilo vozom. Železnička je bila u centru, pored vode. Ciriška železnička, jedna od najvećih na svetu, i danas je u centru, pored vode - mada šampioni malograđanštine, Švajcarci ne kukaju da im je grad "okovan" - i na dnevnoj bazi multiplikuje broj stanovnika ovog grada. Cirih, zapravo, tako i nema 300 i nešto hiljada stanovnika, već otprilike kao i Beograd, milion i nešto.

Magija? Ne. Znanje i razum.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=682286#p682286:1l45k797 je napisao(la):
Homer Jay » 22 Nov 2019 10:00 am[/url]":1l45k797]
Zato se pod hitno treba posvetiti razvoju visokokapacitetnih šinskih sistema - pre svega metroa, ali i daljem razvoju BG:voza i širenju tramvajske mreže.

Tako je. A dok ne dodje metro, da se svuda uvedu zute trake, ali bukvalno svuda gde je to moguce, na svim pravcima. Plus da svako vozilo GSP-a ima apsolutnu prednost u odnosu na automobil u samom saobracaju, i busevi i trole, a ne samo tranvaju (poseban zakon koji bi vazio samo za teritoriju grada Beograda).

GSP a i gradjani bi prodisali vec za 7 dana.
 
Аман људи! Јел' има неки разлог да за пројекат који је површину за паркинге преусмерио на пословни простор оправдавате?
Ствар је овде јасна: Ако нема довољно паркинга, нема прилазних саобраћајница довољног капацитета (мислите и о хитној помоћи и ватрогасцима), уз то нема адекватног превоза (којим би се и Мишковић превезао до посла), тада НЕ МОЖЕ ДА СЕ ИЗДА ДОЗВОЛА!
Кад се то обезбеди, онда могу да предају документацију за дозволу.
Овако изгледа да у нашим градским службама раде само неспособни или корумпирани. Па ваљда има нека подлога за пројектовање која одређује минимални број места за пословне објекте и тржне центре. Сигурно није 1 паркинг место на 120м2 или 1 место на 5 запослених.
Овако примитивно набијање објеката један уз други су наши преци једва исправили по одласку Турака, а ми се сад враћамо пар векова уназад. Аман! Заман!
 
vladimira popovića i mihajla pupina semaforska raaskrsnica kuku lele! tu ni kružni tok ne bi mnogo pomogao, to je morala biti denivelisana, pogotovu jer ima mesta za to! makar i uska denivelisana mnogo bi više značila od ovog sranja
 
Vrh