Šta je novo?

Delta Planet Autokomanda - [Tržni Centar | 172 000 m²]

Ovaj projekat ce biti uzasan jer ce tu ubiti saobracaj kao recimo TC Usce.Samo sto ce ovde biti jos gore guzve jer nije planiran tuda metro u narednih beskonacno godina.

Pitajte bilo kog saobracajnog inzenjera i recice vam svoje misljenje.Pogotovu jer sva vozila iz centra grade ce morati da idu na Autokomandu pa preko kruznog toka do TC-a.A u povratku ce morati na Vojvode Stepe pa opet na Autokomandu.Taj kraj ce biti nepovratno saobracajno zacepljen.A tu ne bi pomoglo ni da Vojvode Stepe bude duplo sira.Otprilike zamislite da se u celom bloku gde je depo u Bulevaru Revolucije napravi ogromni trzni centar.Tolika guzva ce biti ako ne i veca.

A i time batalismo autobusku stanicu Jug koja je tu planirana,bas je to pominjao Jovin na otvaranju metro izlozbe.Da je to silovanje urbanizma da se tu gradi trzni centar.Jer autobuska stanica bi znatno manje opteretila saobracajnu infrastrukturu u okolini.

Trzni centar umesto ili kod nekog od ovih stadiona ima smisla jer Bulevar JNA moze da podnese jos podosta optrecenja dok tako nije sa Vojvode Stepe.Ali taj trzni centar ne bi bio usput stanovnicima Vozdovca iz Vojvode Stepe pa zato Misko gura svoju pricu.
 
Та локација би се свеједно изградила на овај или онај начин са огромном квадратуром и великим бројем посетилаца. Локација је погодна за било који садржај а паметни људи су срећом укопали аутопут и на кварњака издејствовали трећу траку па се сваки будући саобраћајни чеп може лако решити.

ПС: Саобраћајци немају шта да се питају у овом случају.И до сада су се петљали у посао урбаниста па смо добили аутомобилску паланку.
 
Autoput ce izdrzati dodatno opterecenje ali Vojvode Stepe i Bulevar oslobodjenja od Autokomande do Veterinarskog nece,pogotovu zbog onog semafora koji je stara verzija raskpetlje na koju je dobro ukazao jedan forumas pre nekoliko meseci.

Koliko laicki razumem sve je bolje od trznih centara sto se tice saobracajnog opterecenja jer se kupci zadrzavaju relativno malo pola sata,najvise 2 sata cime je broj dolazaka i odlazaka mnogo veci nego da je tu recimo autobuska stanica ili stambeno naselje koji bi imali odredjene intervale opterecenosti u spicevima umesto da su nonstop opteceni kao sto ce biti.Pogotovu pokusavam da zamislim tu jednu traku Vojvode Stepe koja pokriva ceo Vozdovac,naselje Vojvode Stepe i sve koji odlaze iz ovog TC-a ka centru grada ili autokomandi,uf...
 
relja":2dzp3iju je napisao(la):
Da li može da se sredi da se fotografija Potpredsednikovice Delte Jelene Krstović pojavljuje svaki put kada se otvori nova strana ove teme? :D

izvinjavam se za off.
Да се ниси ти случајно заљубишка ? :lol:
 
Гага":196derel je napisao(la):
relja":196derel je napisao(la):
Da li može da se sredi da se fotografija Potpredsednikovice Delte Jelene Krstović pojavljuje svaki put kada se otvori nova strana ove teme? :D

izvinjavam se za off.
Да се ниси ти случајно заљубишка ? :lol:

Jaženegledamkaoosobeicenimpremakompletnomutiskuanegledamsamospoljniizgled
:p
 
Može da se pristupi iz centra tako što će se ići na uključenje na auto put u pravcu niša, pa u tc. ne mora na kružni tok.

Послато са U8815 користећи Тапаток 2
 
подржавам рељу!

потпуно увиђам арумент да ће в.Степе бити потпуно зачепљена...како је могуће да неће да направе излаз из табановачке директно на кружни ток и улаз са ауто пута?
 
Sta je bitnije po vasem misljenju ponuda ili lokacija za odredjeni Shoping Mall i sta ce kad se sve sabere presuditi na uspesnost istog, kao i na vasu odluku sta vam je bolje? Naravno da pod uslovom da se nalaze u istom gradu
 
Delija":10m1lnii je napisao(la):
Т
ПС: Саобраћајци немају шта да се питају у овом случају.И до сада су се петљали у посао урбаниста па смо добили аутомобилску паланку.

Само Јовин треба да се пита.Нико више. И да му се дигне велики споменик. Почупају трамвајске шине, јер оне су највећи проблем Београда. Све што је добро у историји Београда је он урадио.
 
Видиш како си научио. :kk: Око тога нема шта да се се дискутује.Урбанисти испланирају блок,насеље или ураде читав ГУП а саобраћајци су ту да омогуће захтеване каректаристике задатих саобраћајних токова. Код нас је било обрнуто. Саобраћајци су нам обликовали,планирали и на дужи перидо дефинисали град.За то време растерали су сваког поштеног архитекту и урбанисту а на њихова места довели незналице које су поставили ту да би дали кредибилитет сопственим брљотинама.

ПС: Иронија је да смо најефикаснију саобраћајницу добили онда када је архитекта/урбаниста одрадио и посао саобраћајаца. :wink:
 
Onda ukinuti saobracajni fakultet..optimalno resenje..
 
Оптимално решење је да свако ради свој део посла.
 
Ovo ide do banalizacije.Uvek svako radi deo svoj posla,samo je pitanje ko ima primat,da ne kazem ko je glavni.

Recimo saobracajci se nisu pitali oko TC usca niti ocigledno oko ovog TC-a na autokomandi koji ce rezultirati uzasnim saobracajnim problemima.

Uvek treba gledati stvari i na pozitivan nacin,ako nista drugo makar ce izgradnje metroa biti veci prioritet zbog ova dva cepa nastalih zbog trznih centara.
 
2012":6pgemj1s je napisao(la):
Onda ukinuti saobracajni fakultet..optimalno resenje..

Saobraćajni fakultet kao takav retko gde i postoji. Saobraćaja nema bez puta i bez vozila, dakle ili se uči na Građevinskom ili na Mašinskom.
 
Sta se tu ganjate kad su se bosovi dogovorili oko svakog detalja, kako oni kazu tako ce da bude:

misko.jpg


http://www.kurir-info.rs/dilas-istina-j ... nak-480377
 
Ето Курир објавио и мој коментар на виђење чика Мишка и Ђикија:

"Гага
Ђилас дошао својим БМВ-ом !!!!! Да, да како да не "својим" бмв-ом, а са полицијском ознаком ! И још на "тајну вечеру". Зар о томе није могло да се разговара и у Скупштини града ?"

Значи Ђики ишао чика Мишку на ноге, лепо богами !
 
A sta ce mo sa mjestom streljanja srba jevreja u drugom sv ratu to cemo utopimo u soping mol, nego zar ne izdaje republika dozvolu za tako velike objekte, atuo mehanicarskim radnjama na lokaci je receno da se isele do kraja ove godine.Mogao bi im aca vucic pobrka planove
 
direktor":38uwff2i je napisao(la):
A sta ce mo sa mjestom streljanja srba jevreja u drugom sv ratu to cemo utopimo u soping mol, nego zar ne izdaje republika dozvolu za tako velike objekte, atuo mehanicarskim radnjama na lokaci je receno da se isele do kraja ove godine.Mogao bi im aca vucic pobrka planove

Ispravka: - na tom mestu nije bio "logor smrti", već koncentracioni logor u izvornom smislu (veliki zatvor za ljude koji nisu prekršili nikakav zakon). Sa ovog mesta su ljudi odvođeni na streljanje van grada, najviše u Jajince.

I mene nervora ideja o još jednom šoping centru, između ostalog i zbog ovoga.
 
Brošura "Delta planeta" - detaljna prezentacija projekta, verovatno upriličena za neki sajam nekretnina. Ima nekoliko novih rendera (uglavnom enterijera), ali i dosta informacija o sadržajima centra - bioskopu, radnjama, restoranima, hipermarketu, kafeterijama... (naravno, osim CineStara, ostali brendovi se ne pominju).

Jedan deo brošure je posvećen i saobraćaju. Prikazane su pristupne saobraćajnice koje će se graditi za tržni centar, naveden je zaista impresivan broj linija GSP-a koje staju u neposrednoj blizini, najavljena je izgradnja UMP-a u nedefinisanoj budućnosti, a naročito je zanimljivo što se pominje i buduća stanica BG metroa (ne sećam se da su poslednji planovi zamišljali metro stanicu na Autokomandi).

U svakom slučaju, zanimljiva slikovnica. Slobodno prelistajte :)
 
Хомере + за тебе

рендери..шта знам ништа ново. занимљиво је што су пасареле цик цак. делује да ће имати доста природног светла, што је велики успех делта ситија. штета што ће краци/улице бити прилично слични, што отежава оријентацију - за разлику од ситија. ентеријер..неприметан, небитан.

екстеријер ништа ново...онај пилон је одвратан (!!!) највећи минус је улазна надстреха која је ту потпуно ван везе са остатком објекта, прилепљена тотално безвезе. да је она страва, екстеријер би био заиста добар. (ако заборавимо да ће делта вероватно имате ултра јефтин изглед материјала)


саобраћај је катастрофа. улаз на аутопут под углом од 90 степени??? катастрофа. ок то јесте сабирна саобраћајница уз аутопут, али небитно је. по мени би једини улаз и излаз требало да буду:

1.улаз на новоизграђеном искључењу за ниш под углом од 10 степени и одвојеном траком само за скретање у случају гужви

2.излаз на сабирној саобраћајници такође под углом од 10 степени али на пола пута између укључења аутокоманде за ниш и укључења сабирне саобраћајнице на аутопут.
 
Jones Lang LaSalle appointed exclusive agent for a Delta Planet, the biggest super-regional shopping mall in Serbia
(Date: 2012-11-13)
We are pleased to announce that Jones Lang LaSalle has been appointed by Delta Real Estate Group as an exclusive agent in the commercialisation process of Delta Planet, a major new shopping mall which will be located in Belgrade, Serbia.

Vojislav Glavinic, Vice President at Delta Real Estate Group, commented: "The decision of appointing Jones Lang LaSalle as exclusive agent of Delta Planet was based not only on the company’s strong expertise in the retail sector across the CEE region, but also excellent track record as far as shopping centre leasing is concerned, and professional views. I am convinced that the synergy effect of this co-operation will guarantee an excellent result of the project for all parties, and, most particularly, for the future tenants of Delta Planet".

Andrew Peirson, Managing Director at Jones Lang LaSalle, Serbia, said: "We are delighted by this exclusive appointment that demonstrates the strength of Jones Lang LaSalle’s specialised retail capability, and the ability to capitalise on a CEE retail platform and experience. Delta Planet is one of the few key strategic locations in Belgrade that can support a high quality retail development of this nature and size, and the combination of Delta Real Estate and Jones Lang LaSalle combines two market leaders in what is a very important development for the people of Belgrade".

Beatrice Mouton, Head of Retail at Jones Lang LaSalle, Central and Eastern Europe, added: "The combined experience of Delta Real Estate and Jones Lang LaSalle, together with the superior location of the site itself, means that the scheme represents one of the most exiting retail projects in Serbia and CEE for the next few years."

Upon completion in Autumn 2014, the total space of Delta Planet will amount to 75,000 sq. m GLA and the centre will accommodate approximately 250 retail and service units, a hypermarket over 10,000 sq. m and an extensive leisure & entertainment space, including a 18-screen Megaplex CineStar Planet multiplex cinema with IMAX and Gold Class screens for a total of 3,300 cinema goers, as well as fitness facilities and children’s entertainment features. For the convenience of shoppers, the project will offer above and underground parking, with 2,300 car spaces. The concept was created by a renowned architects Amihud Moore and his studio MYS Architects.

Delta Planet will be located next to the E75 highway and on the Autokomanda roundabout, nearby Belgrade’s elite neighbourhood, only 5-10 minutes from downtown and close to a future metro station. It will be easily approachable by car and public transport and benefits from a Primary Catchment Area of over 1.6 million people living in a 15 minute driving radius of the site. Site itself will provide excellent visibility for the centre as this location is considered one of the most prominent shopping areas in Belgrade, making the centre interested not only for local customers, but also for regional visitors traveling from southern to central & eastern Europe.

Izvor: .html]British Polish Chamber Of Commerce
 
Jones Lang LaSalle appointed exclusive agent for a Delta Planet, the biggest super-regional shopping mall in Serbia
(Date: 2012-11-13)
We are pleased to announce that Jones Lang LaSalle has been appointed by Delta Real Estate Group as an exclusive agent in the commercialisation process of Delta Planet, a major new shopping mall which will be located in Belgrade, Serbia.

Vojislav Glavinic, Vice President at Delta Real Estate Group, commented: "The decision of appointing Jones Lang LaSalle as exclusive agent of Delta Planet was based not only on the company’s strong expertise in the retail sector across the CEE region, but also excellent track record as far as shopping centre leasing is concerned, and professional views. I am convinced that the synergy effect of this co-operation will guarantee an excellent result of the project for all parties, and, most particularly, for the future tenants of Delta Planet".

Andrew Peirson, Managing Director at Jones Lang LaSalle, Serbia, said: "We are delighted by this exclusive appointment that demonstrates the strength of Jones Lang LaSalle’s specialised retail capability, and the ability to capitalise on a CEE retail platform and experience. Delta Planet is one of the few key strategic locations in Belgrade that can support a high quality retail development of this nature and size, and the combination of Delta Real Estate and Jones Lang LaSalle combines two market leaders in what is a very important development for the people of Belgrade".

Beatrice Mouton, Head of Retail at Jones Lang LaSalle, Central and Eastern Europe, added: "The combined experience of Delta Real Estate and Jones Lang LaSalle, together with the superior location of the site itself, means that the scheme represents one of the most exiting retail projects in Serbia and CEE for the next few years."

Upon completion in Autumn 2014, the total space of Delta Planet will amount to 75,000 sq. m GLA and the centre will accommodate approximately 250 retail and service units, a hypermarket over 10,000 sq. m and an extensive leisure & entertainment space, including a 18-screen Megaplex CineStar Planet multiplex cinema with IMAX and Gold Class screens for a total of 3,300 cinema goers, as well as fitness facilities and children’s entertainment features. For the convenience of shoppers, the project will offer above and underground parking, with 2,300 car spaces. The concept was created by a renowned architects Amihud Moore and his studio MYS Architects.

Delta Planet will be located next to the E75 highway and on the Autokomanda roundabout, nearby Belgrade’s elite neighbourhood, only 5-10 minutes from downtown and close to a future metro station. It will be easily approachable by car and public transport and benefits from a Primary Catchment Area of over 1.6 million people living in a 15 minute driving radius of the site. Site itself will provide excellent visibility for the centre as this location is considered one of the most prominent shopping areas in Belgrade, making the centre interested not only for local customers, but also for regional visitors traveling from southern to central & eastern Europe.

Izvor: .html]British Polish Chamber Of Commerce
 
Miško nam je pod istragom, nešto sumnjam da će od ovoga projekta biti nešto.
 
Vrh