[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=891983#p891983:1ehzscpx je napisao(la):KrCan » Čet Okt 21, 2021 1:10 pm[/url]":1ehzscpx]Kruska hvala na trudu i prenesenim utiscima. Da si putovao u obrnutom pravcu utisak bi bio mnogo bolji, jer su taj most /uvac 1-4/ u pravcu ka Podgorici svi asfaltirani sa drugim slojem bns, a uovaj koji si prosao bice ove nedelje zavrsena hidroizolacija, a cim vreme dozvoli i to ce se privesti kraju. I dalje ostaje najveci zaostatak na izlazu iz desne cevi tunela Vjeternik usled izmene prvobitnog projekta i saniranja klizista kao i sto je bio slucaj izmedju Uvaca 1 i 2.
Osvjetljenje je pri kraju, pa cak i ventilacija gotovo u svim tunelima, ali bas kasne sa video i sigurnosnim nadzorom i ispitivanjem tih instalacija.
Medjutim alfa i omega tragedije ovog Ap je ustvari katastrofalan pristup citavom projektu od strane tadasnjeg ministra saobracaja Brajovica. Em sto je napravio uzasan ugovor izostankom aneksa za struju i vodu, pa pristupa Ap kod Smokovca, nego je licno odgovoran za ovu i bruku i sramotu da je onoliko novca skrkano u one vijadukte na petlji Verusa, a da se izlaz sa petlje zavrsava bukvalno 10m iza naplatne rampe.
Jos jedna stvar, Preljina iako izgradjena kao privremena NS je uzgradjena i prosirena i idalje je usko grlo, doduse uz veci obim saobracaja. Medjutim ljudi dali vi uopste mozete zamisliti NS Matesevo u jeku sezone sa jednom ulaznom i dve izlazne rampe?! Pa co ce svo ljeto biti katastrofa. Dzabe nam usteda od Podgorice pola sata kad ce te na izlazu, bar u sezoni stajati satima. No sa sansom da bar nekad izadjete, a na Verusi ne mozete ni to! Da stvar bude gora na Preljini je ta privremena bila nekih 5 godina, bas me interesuje vase misljenje koliko ce Matesevo biti u ulozi ceone naplatne stanice, dok se ne zavrsi druga deonica do Andrijevice?
I da rezimiram: od izlaza sa ap do prolaska kroz naselje Matesevo tih nesto manje od 2km ni teoretski se ne sme pustiti pre rekonstrukcije, to bi bio kriminal.
Sto se tice rokova verujte mi ni u ministarstvu niko odredjeno nista ne moze da kaze, svi licitiraju. Definitivno je fizicki put zaista blizu same finalizacije, ali papirologija ce isto uzeti par meseci to sa sigurnoscu znam , a sa formiranjem novog DT ce se sigurno krenuti i sa rasciscavanjem "krave muzare" kako Vanja nazva Bemax. Ono sto je sigurno put ce biti u funkciji pred turisticku sezonu, sve ostalo je gledanje u kristalnu kuglu.
šta bi to trebalo da znači "rasčišćavanje krave muzare", pa još Bemaxa pa još po nalogu Vanje, možda ti nešto znaš što drugi ne znaju, pa da te priupitam, Bemax je bez sumnje vanredno uspješna kompanija, da su sve tako organizovane kao Bemax, Crna Gora bi bila bogatija i srećnija zemlja od Švajcarske ili Singapura, Bemaxova dionica je završena pre roka, a dionicu koju su gradili Putevi Užice dan danas joj se ne vidi kraj, svaki projekat koji su dobili na tenderu je završen brzo i po svjetskim standardimna, to je par exelans kompanija za ugled i ponos Crne Gore, i sad bi je trebalo ugasiti, je li to rasčišćavanje, ili ostaviti bez novih poslova, pri tom nađe jednu histeričnu neznavenu ženu da presuđuje koga treba "rasčistiti" - iako je offtopic, Bemax je biser crnogorske ekonomije, sada izrastao da može da sam završi preostalu deonicu do Boljara...
A da ne pominjem društvenu odgovornost, rijetkost u svijetu i regionu, da jedna kompanija donira osnovnu školu Crnoj Gori, projekat vrijedan 7 miliona evra, šta bi stvarno trebalo razčistiti, doista bi bio zahvalan da razumijem, da li je u pitanju politička pripadnost vlasnika Bemaxa, on je Vasojević, koliko ja znam,
Čemu bi to vodilo, kad bi sada nova tkzv apostolska vlast gasila sve kompanije naklonjene DPS.., a otvarala nove naklonjene suprostavljenoj političoj opciji ...ili bilo što slično... ličili bi na kaubojski Zapad i vremena naseljavanja Amerike,