Šta je novo?

Crna Gora

Miro, ako ideš u Boku, idi preko Bosne. Kad nemam obaveze usput, idem tuda. Mnogo je mirniji put, ravniji.. 4 puta se posle Jabuke penješ i spuštaš, serpentine...
Nikšić - Vilusi je završwno i odlično je, a nezavisno od radova do Pljevalja, objektivno se ne isplati: za BiH više ne treba zeleni karton, jeftinije je gorivo. Put je ravniji, sa jedinom lošom deonicom ispred Tjentišta. Čemerno je sada lagano. Trebalo bi da su splasle ulazne gužve u CG, tako da ni granica viška ne bi trebalo da bude problem. I, možda nekom nije bitno, ali više put ide kroz civilizaciju i ima mesta za odmor. I ono malo što je ranije bilo u CG, više ne radi.
 
Обично у једном смеру идем преко Жабљака а враћам се преко Тјентишта, онда ми увек занимљиво! Не зна се куда је лепше!
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=872065#p872065:1jc72fpn je napisao(la):
stojans » Pon Avg 16, 2021 12:44 pm[/url]":1jc72fpn]Kako nema funkciju ljudi?
Znate li koliko zivota je do sada izgubljeno u Platijama...

Послато са Nokia 3.1 помоћу Тапатока

Zaobilazi najsmorniju deonicu. Realno kada se završi put do Požege i deonica Mateševo-Smokovac zaobići se se najgore deonice. Od Podgorice se već ide na TUNEL Sozina i već si na moru. Crnogorci će trljati ruke jer će krenuti turizam na par dana. Ono kao ajmo malo do mora.
 
Novi snimak [youtube]https://www.youtube.com/watch?v=FkXu8KXvP2s[/youtube]
 
Od celog snimka vredno pomena je:
1. Nikao je zidić na izlasku iz tunela Vjeternik levo kod kosine, a i desna kosina sa potpornim se privršava.
2. Na petlji Pelev Brijeg kompleks se privodi kraju, generalno sve "kuće" uz put su pod krovovima.
3. Lepi se izolacija po mostovima na petlji Veruša, na mostu na pravcu Veruša-Kolašin je već oblepljena.
Ostalo je fensi-šmensi, raj za snimatelje dronom, asfalt 2. i 3. sloj, ograde, uskoro će i lajne.
Ono što nismo videli:
1. EM opremanje tunela, pa živimo u neznanju dokle se tu stiglo, mada antipromajne cerade ukazuju da nekog ima i da se nešto radi.
2. Kineski deo (3 i 4) je o5 zabranjeni grad, pa nema ni stidljivo provučenih kadrova sa tog dela, gde im Bemax radi asfalt.
Što se Bemaxovog dela tiče, ako ovako nastave, a hoće i ako su pri kraju sa EM opremanjem tunela oni će završiti do isteka ovog novog roka u novembru.
 
Kakav crni novembar,nema od toga ništa-možda onaj 2022?
Niko ne pomišlja da postoji i teoretska mogućnost da se otvori za upotrebu put ove godine,ne razumijem iskreno što će Bojaniću i ostalim apostolima ta priča o novembru.
 
Caribrod govori za Bemaxov dio da će završiti do kraja novembra. A pustiti se ne može dok se ne završi rekonstrukcija puta Mateševo-Kolašin to je oko 9 km a još nije ni ugovoreno a za 2-3 mjeseca se neće moći ni raditi tako da će morati čekati proljeće.
 
Baš me zanima koja ce dionica prva biti otvorena za saobracaj ova u CG koja je poceta 2015 godine ili Preljina Požega koja je 4 godine kasnije pocela da se gradi dakle 2019.
Kad bi morao da se kladim stavio bi pare na dionicu u Srbiji.

Poslato sa ANE-LX1 pomoću Tapatoka
 
Nešto mislim da mora da se pusti, kakvo čekanje Mateševo Kolašin, nema se za to luskuza...nek srede taj najgori deo, ostalo je skroz ok...
 
Sto se tice trece i cetvrte deonice necete verovati, ali one vrlo malo zaostaju za prvom i drugom. Redovniji video snimci stvaraju taj utisak da se radi samo ono sto se vidi, pa tako i Caribrodu ne moze da promakne ni najmanja sitnica.Tek toliko sto je zima bila ostrija i usporila tri cetiri meseca za razliku od ovih nizih u dolini Morace. Asfaltirani su svi tuneli, svi vijadukti i mostovi su bar na prvom BNS izuzev Uvac 3 i 4 i leva od Jabuke, s tim sto je ovaj poslednji zapoceta i u levoj hidroizolacija. Oko Pajkovog vira i kod izlaza iz Kosmana ima malih zaostalih radova, ali vrlo brzo i to ce biti dovedeno u red. Nije uredjen ni izlaz iz tunela Matesevo, sam kraj deonice, ali to uopste ne efektira krajnji rok. Sto se tice elektromasinskog opremanja svi ventilatori i ventilacioni sistemi su skoro gotovi na sve cetiri deonice, osvetljenje je isto vrlo blizu kraja na prve dve, a ne kasne mnogo ni gore na trecoj i cetvrtoj. E video i elektronske instalacije su relativno tek skoro krenuli, ali i to je po planu i ima dovoljno vremena do kraja godine da se odradi.
Sta je belaj? Marlon je naveo izlaz i nastavak tih desetak km do Kolasina odnosno mosta na obilaznici pred Kolasinom. Taj put nije toliko ni star ni los koliko je uzak za toliki obim saobracaja koji ga ocekuje.. tacnije ocajan je i potpuno neupotrebljiv sam prolaz kroz Matesevo. Tih par km ni sa terencom se ne mogu bezbedno proci i bez toga je nezamislivo pominjati otvaranje ap.
Drugo. Obratite paznju na petlji Verusa iza naplatne rampe ne postoji ni metar puta ni u dobrom ni u losem stanju! Eto kakve je ugovore nas strucni ministar Brajovic potpisivao! Dakle izlaz sa petlje je nemoguc i ne nazire se kad bi bilo moguce spustiti se u Lijevu Rijeku, sem sa helihopterom!
Kurogane, sto se tice Preljine do Pakovraca treba biti gotovo do NG izuzev ako namerno ne prolongiraju kao predizborni adut za otvaranje uoci izbora. Dalje do Lucana gotovo sigurno do kraja 22 posto tunel Laz napreduje po ocekivanjima, a tunel Munjino brdo je bio "zaglavio i vrlo tesko da bi dalje do Pozege moglo biti u najboljem slucaju sredina 23'.
Tako da ce ipak ovo kod nas biti mnogo ranije otvoreno, ja ipak mislim do kraja ove godine /preoptimisticno/!. Ono sto meni smrdi je papirologija. Tu ce i te kako biti belaja, pogotovo sto vidim da se u zadnje vreme vise bave "ekologijom" nego kriminalom da bi se sto vise iskompromitovali Kinezi / vjerovatno pod debelim pritiskom ambasada/ pride i sinhronizovano razni tekstovi u NYT i td.
I za kraj necete verovati imam informaciju da se nezvanicno i nova vlada raspituje za nastavak ka Andrijevici, cak su bili i sastanci po tom pitanju.
 
Volio bih da si u pravu jer su ga bas oduzili,sedma godina traje od pocetka radova na toj tzv prioritetnoj dionici.
Tu i tamo ponekog sretnem ko radi na autoputu bilo kao nadzor ili kreci tunele ili u Bemax u vozi radnike nije toliko ni važno ali niko mi jos ne rece da ocekuje ove godine da se pusti u promet put.
Čaku upravo suprotno,svi su izričiti da od tog novembra nema nista.
Evo da vidimo,za ovaj dio u Srbiji ne mogu da pricam jer sve sto o tome znam je ono sto procitam ovdje ili preko medija.
Koliko znam rok za tu trasu je sredina 2022,bas bi bilo lijepo da uspiju ali vjerovatno znate bolje kad kazete da to nece moci.
Praticemo situaciju na oba gradilista jer su povezana kao sto smo i mi svi povezani.
 
https://investitor.me/2019/03/26/dionic ... je-godine/
Скедећа деоница до Андријевице по овом тексту из 2019е каже 23 км и може да се уради за две године. Колико ја познајем тај терен тешко да се то може урадити за две године. Наравно прво да реше проблем пара.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=872973#p872973:1tu514ds je napisao(la):
Kurogane1 » Fri Aug 20, 2021 6:46 am[/url]":1tu514ds]Kakav crni novembar,nema od toga ništa-možda onaj 2022?
Niko ne pomišlja da postoji i teoretska mogućnost da se otvori za upotrebu put ove godine,ne razumijem iskreno što će Bojaniću i ostalim apostolima ta priča o novembru.

Ajd sad pročitaj ponovo, pa vidi kako je sledeći forumaš jako lepo razumeo moj upis...
 
@Krcan
E baš si me obradovao!

Nova vlada paralelno sa ovim do Andrijevice da se pozabavi i obilaznicom Podgorice (Smokovac-Farmaci), jer će u protivnom puštanjem Smokovac-Mateševo napraviti letnju kolapščinu epskih razmera, Preljina i Gradina da pozavide, počev od naplatne i kružnog toka, pa kroz Zlaticu i sve do centra!
Jasno da je Mateševo-Andrijevica logičan nastavak puta ka Srbiji i korak bliže spajanju BG i PG autoputem, ali realno generisaće 0% saobraćaja sve i da ga otvore za 2 godine. Jer ko će se lomatati do faking Andrijevice da bi se popeo na autoput. Iz pravca BGD je to nonsens par excellence, vraćati se do Berana i dalje do Andrijevice. Iz pravca Pazara/Kraljeva/Niša gubi smisao prolazak kroz kanjon Lima do Andrijevice kad već bude uveliko gotov Berane-Kolašin-(Mateševo). Kad smo već kod toga, zna li se šta bi sa tunelom koji rade oni Bakirovi što mu upropastiše projekat života Hranjen? Jedini koji bi imali neki benefit su oni koji bi išli na Peć-Čakor-Murino, je li to uopšte postoji i jel prohodno??? Deonica Mateševo-Andrijevica bi dobila na smislu tek ako se produži do Berana, do tada mrka kapa!
Sa druge strane obilaznica PG je prevažna za ceo saobraćaj u CG, jer relaksira i gužve u gradu i tranzit za Cetinje, Bar, Nikšić... Tako da ću na svakih par stranica da smaram sa ovim, kao što na srpskim stranama smaram obilaznica Beograda, Požega-Mačkat, obilaznica, Požega-Mačkat, obilaznica, Požega-Mačkat...

P.S.
Porediti Preljina-Pakovraće-(Požega) sa Smokovac-Mateševo je neozbiljno i neukusno.
 
Osim ako ne odluče da putarinu naplaćuju na samom ulazu na autoput. Tako bi smanjili kolone na autoputu.
Realno, između Mateševa i Podgorice imaju 2 petlje na kojima se neće isključivati ni 1% saobraćaja. Da su pametni, pa da odmah na ulazu u autoput naplate putarinu, i da otvore rampe na izlazu...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=873304#p873304:u597ntdb je napisao(la):
caribrod » Pet Avg 20, 2021 11:52 pm[/url]":u597ntdb]@Krcan
E baš si me obradovao!

Nova vlada paralelno sa ovim do Andrijevice da se pozabavi i obilaznicom Podgorice (Smokovac-Farmaci), jer će u protivnom puštanjem Smokovac-Mateševo napraviti letnju kolapščinu epskih razmera, Preljina i Gradina da pozavide, počev od naplatne i kružnog toka, pa kroz Zlaticu i sve do centra!
Jasno da je Mateševo-Andrijevica logičan nastavak puta ka Srbiji i korak bliže spajanju BG i PG autoputem, ali realno generisaće 0% saobraćaja sve i da ga otvore za 2 godine. Jer ko će se lomatati do faking Andrijevice da bi se popeo na autoput. Iz pravca BGD je to nonsens par excellence, vraćati se do Berana i dalje do Andrijevice. Iz pravca Pazara/Kraljeva/Niša gubi smisao prolazak kroz kanjon Lima do Andrijevice kad već bude uveliko gotov Berane-Kolašin-(Mateševo). Kad smo već kod toga, zna li se šta bi sa tunelom koji rade oni Bakirovi što mu upropastiše projekat života Hranjen? Jedini koji bi imali neki benefit su oni koji bi išli na Peć-Čakor-Murino, je li to uopšte postoji i jel prohodno??? Deonica Mateševo-Andrijevica bi dobila na smislu tek ako se produži do Berana, do tada mrka kapa!
Sa druge strane obilaznica PG je prevažna za ceo saobraćaj u CG, jer relaksira i gužve u gradu i tranzit za Cetinje, Bar, Nikšić... Tako da ću na svakih par stranica da smaram sa ovim, kao što na srpskim stranama smaram obilaznica Beograda, Požega-Mačkat, obilaznica, Požega-Mačkat, obilaznica, Požega-Mačkat...

P.S.
Porediti Preljina-Pakovraće-(Požega) sa Smokovac-Mateševo je neozbiljno i neukusno.
Pre nedelju dana sam bio do tog tunela. Tunel je probijen oko 20 aprila i sada rade u njemu. Sve to sporo rade nema ni mnogo radnika. Treba Euroasfalt da uradi put od tunela nekih 4 km /uradjeno je dosta, potporni zidovi ali ima jos da urade do asfaltiranja ali i oni to lagano rade jel je tunel taj oko crga se sve vrti/ do novog puta sto je uradio Bemax.Mislim da nece put buti pusten do sledeg leta. Jos nije probijen i onaj mali evakuacioni tunel pored velikog. Inace sam snimio deonicu puta od Lubnica do Jelovice i to je bas ozbiljno uradjeno. Sirina kolovoza je 6 metara a snimak imas tu na forumu oko 11 avgusta.
 
MiraC":21cxt2it je napisao(la):
Hvala puno svima na obaveštenju, @ Johnest ako nesto saznas, piši molim te.
Hvala za sva objašnjenja. Ma ne moze jedno leto bez nekih semafora, ali nek je na samo 1 ili 2 mesta pa da znamo.

Sve sto budete saznali od svežih vesti javite, pratim pomno.

Da @ Altair, put je odličan, jesu serpentine probelma, ali meni vise smeta sto nema puno mesta za odmor, to je velika zamerka.

Mi odmaramo u srbiji pred jabuku, pa onda pre onih krivina za Zabljak ima neki kao hotel ne znam kako se zove, pa malo na Zabljaku ali i ono gore je bas oskudno i onda do mora nista. Barem je tako bilo, ali nismo prošle g isli.

Nedostaje pumpi sa restoranima, mesta za odmor, čistih, primamljivih da stanes i napraviš pauzu.
Bolje je nego 2012. npr, ali jos je to mali broj, naročito od Niksica do mora....
Pozdrav svima,
sto se tice puta kroz CG stanje je ovako:
Na Jabuci na izlazu iz Srb bila je ogromna guzva, da li zbog nekog navodnog udesa koji se desio ka brodarevu ili je tako inace ne bih znao, ali oko 10h ujutru i bilo je prekasno, pa ko moze neka ide sto ranije, naravno samo jedna granicna kucica je radila. Na ulazu u CG bez zadrzavanja. Put od granice do PV se radi, ali nema semafora, na nekolika mjesta je suzenje na samo jednu traku, a nekolika mjesta su radnici regulisali saobracaj bez pravljenja vecih zastoja. Jedan dio puta je asfaltiran, ali dobar dio je makadam, mada ne toliko los. Kroz CG su velike guzve i kolone i treba se cuvati kamikaza za volanom. Sto se tice mjesta za odmor, meni se cini da najmanje ima od Borove glave/Kokinog broda, pa do Djurdjevica Tare, od Djurdjevica Tare moze se pauzirati na Zabljaku ili u gradu ili u restoranu na izlazu posle grada, zatim u selu Petnjica imaju dva restorana Jatak koji je malo zavuceniji i jedan ne znam kako se zove koji je na samom putu, dalje u Nk ima nekoliko odmorista koja su usput, Manitovac blizu rijeke Zete ima i livadica ko ima djecu, zatim restoran Vukov most i malo dalje kad se izadje iz Nk restoran Kastel 2. Sledece mjesto za odmor je blizu Grahova restoran Stara kuca i u grahovskom polju novi restoran Grahovac 1858 (oba ova restorana su na 20min od mora od Lipaca). Do mora dalje postoji jedna kafana, ali je vise za lokalce.
Eto da imate svjez info iz prve ruke.

Sent from my WAS-LX1 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=873391#p873391:1hnoaqgk je napisao(la):
zoranuro » Sub Avg 21, 2021 12:31 pm[/url]":1hnoaqgk]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=873304#p873304:1hnoaqgk je napisao(la):
caribrod » Pet Avg 20, 2021 11:52 pm[/url]":1hnoaqgk]@Krcan
E baš si me obradovao!

Nova vlada paralelno sa ovim do Andrijevice da se pozabavi i obilaznicom Podgorice (Smokovac-Farmaci), jer će u protivnom puštanjem Smokovac-Mateševo napraviti letnju kolapščinu epskih razmera, Preljina i Gradina da pozavide, počev od naplatne i kružnog toka, pa kroz Zlaticu i sve do centra!
Jasno da je Mateševo-Andrijevica logičan nastavak puta ka Srbiji i korak bliže spajanju BG i PG autoputem, ali realno generisaće 0% saobraćaja sve i da ga otvore za 2 godine. Jer ko će se lomatati do faking Andrijevice da bi se popeo na autoput. Iz pravca BGD je to nonsens par excellence, vraćati se do Berana i dalje do Andrijevice. Iz pravca Pazara/Kraljeva/Niša gubi smisao prolazak kroz kanjon Lima do Andrijevice kad već bude uveliko gotov Berane-Kolašin-(Mateševo). Kad smo već kod toga, zna li se šta bi sa tunelom koji rade oni Bakirovi što mu upropastiše projekat života Hranjen? Jedini koji bi imali neki benefit su oni koji bi išli na Peć-Čakor-Murino, je li to uopšte postoji i jel prohodno??? Deonica Mateševo-Andrijevica bi dobila na smislu tek ako se produži do Berana, do tada mrka kapa!
Sa druge strane obilaznica PG je prevažna za ceo saobraćaj u CG, jer relaksira i gužve u gradu i tranzit za Cetinje, Bar, Nikšić... Tako da ću na svakih par stranica da smaram sa ovim, kao što na srpskim stranama smaram obilaznica Beograda, Požega-Mačkat, obilaznica, Požega-Mačkat, obilaznica, Požega-Mačkat...

P.S.
Porediti Preljina-Pakovraće-(Požega) sa Smokovac-Mateševo je neozbiljno i neukusno.
Pre nedelju dana sam bio do tog tunela. Tunel je probijen oko 20 aprila i sada rade u njemu. Sve to sporo rade nema ni mnogo radnika. Treba Euroasfalt da uradi put od tunela nekih 4 km /uradjeno je dosta, potporni zidovi ali ima jos da urade do asfaltiranja ali i oni to lagano rade jel je tunel taj oko crga se sve vrti/ do novog puta sto je uradio Bemax.Mislim da nece put buti pusten do sledeg leta. Jos nije probijen i onaj mali evakuacioni tunel pored velikog. Inace sam snimio deonicu puta od Lubnica do Jelovice i to je bas ozbiljno uradjeno. Sirina kolovoza je 6 metara a snimak imas tu na forumu oko 11 avgusta.
Koliko je odrađeno potpornih zidova od Jelovice do tunela? Trojica komšija (iz Euroasfalta su tražili 6-7 radnika pa su im predložili radnike koji su sa njima ranije radili u neke druge firme) sjutra idu da rade na te potporne zidove. Govorili su da sve završe do nove godine ali ništa od toga izgleda.
 
Предложио бих разматрање једног пројекта од велике економске и саобраћајне користи за црногорско приморје: лаке железнице Бар - Улцињ - Велика плажа - Ада Бојана.

Приобалне железнице постоје у најразвијенијим земљама (Француска - Азурна обала - тешка железница; Белгија - ЛРТ). У овом случају, ЛРТ би значајно повећао атрактивност једне од најбољих плажа у Европи, истовремено растеретивши остале преоперећене плаже на том делу приморја (Велики и Мали пијесак и сл.).

С обзиром да би потражња на линији умногоме зависила од сезоне, пруга не би била електрификована - њоме би саобраћала лака шинска возила на батерије (или на водоник), која би ван летње сезоне делом саобраћала на другим пругама у Црној Гори.
 
Smokovac-Farmaci, Smokovac-Farmaci, Smokovac-Farmaci, Smokovac-Farmaci, Smokovac-Farmaci!!!
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=874596#p874596:32yswnl8 je napisao(la):
caribrod » Сре Авг 25, 2021 6:22 pm[/url]":32yswnl8]Smokovac-Farmaci, Smokovac-Farmaci, Smokovac-Farmaci, Smokovac-Farmaci, Smokovac-Farmaci!!!
Тако је, ту је хаос у најави док се не уради та деоница!
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=874658#p874658:26b7n11u je napisao(la):
Алтаир » Сре Авг 25, 2021 8:40 pm[/url]":26b7n11u]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=874596#p874596:26b7n11u je napisao(la):
caribrod » Сре Авг 25, 2021 6:22 pm[/url]":26b7n11u]Smokovac-Farmaci, Smokovac-Farmaci, Smokovac-Farmaci, Smokovac-Farmaci, Smokovac-Farmaci!!!
Тако је, ту је хаос у најави док се не уради та деоница! У Србији још горе Пожега-Мачкат!
 
Vrh