[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=775938#p775938:2lnify7o je napisao(la):
Earthmoving » Fri Sep 18, 2020 1:33 pm[/url]":2lnify7o]Odličan Bemaxov snimak, vidi se da je ono brdo na početku iskopano i da je autoput skoro ceo trasiran. Ne znam dal mogu završiti do kraja godine, il će biti početak iduće. Nije mi jasno da je najveća krivina celog autoputa od tolkih planina, baš u ravnici, na početku trase, pred Pg
U svakom slučaju dobar napredak, nadam se još 2-3 snimka i gotovo...
To možda Bemax, dok je kineski deo cenzurisan...
Na početku kod Podgorice zavisiće od vremenskih uslova da li će stići da asfaltiraju do kraja godine, ali računam da je u "dolinama Zete, Neretve i Vardara" blaga klima i zimi, pa verovatno da će moći i tu da se zacrni ove godine.
Sav problem Bemaksa (ne računajući ono što će ih snaći ako ih snađe posle srede, dakle na ovoj deonici) staje u ono na 06:17-06:32 sa snimka - potporni zid na desnom i ova napukla kosina na levom tunelu i potporni zid posle mosta. To ako odrade u narednih par meseci - završili su posao.
Sve ostalo im dobro ide. Pretpostavljam, a samo možemo i da pretpostavljamo sa fotki, da im napreduje i EM opremanje tunela, petlje, čak i naplatne rampe niču na Bemaxovim deonicama.
Ne znam na koju krivinu misliš? Krivina kod mosta i naplatne nije na autoputu, jer autoput nastavlja pravo, ali to je deonica Smokovac-Tološi-Farmaci, odnosno severozapadna obilaznica Podgorice (18km). Ta deonica će ko zna kad, o Mateševo-Andrijevica se bar pričalo, o ovoj skoro uopšte ne. Sama petlja Smokovac je inicijalno bila deo te deonice, ali su ukapirali da kad završe Smokovac-Mateševo neće imati gde da se siđe na postojeću putnu infrastrukturu ko zna koliko godina (do izgradnje AP obilaznice), pa su brže-bolje krenuli u realizaciju same petlje, bez autoputa ka Tološima i Farmacima i sad je to neka vrsta privremenog rešenja (a ustvari trenutno jedini izlaz), što će morati da se menja kad se krene sa obilaznicom.
Sve u svemu, Bemax će završiti svoj deo posla do sledeće turističke sezone, ako je bude bilo, ali...
Kinezi su nepoznanica, na njihova gradilišta se teško ulazi (osim ako nisi Krcan), a nije da je usput pa da sad može da se prođe i slika onako pored. Ono što je bilo vidljivo da pre par nedelja nisu bili ni blizu završetka dugačkog mosta na 2 nivoa preko Tare (ispravite me ako grešim), da generalno zaostaju za Bemaxom. Na njihovim tunelima je bila ispucala obloga, a paz' da ne uđeš u njihove tunele da vidiš šta se dešava. Dodatni problem u delu bliže Kolašinu je što je tamo drugi bog u odnosu na jug, što su zime mnogo oštrije i što je pitanje da li će išta, osim u tunelima i moći da se radi tokom zime, a sa asfaltom može da se krene tek nekad u aprilu, zavisno koliko je oštra zima. Oni su imali zastoj oko korone, ali Kinezi su to, pa će možda i nadoknaditi sad, što bi značilo bye-bye kanjonu Morače sledećeg leta.