Šta je novo?

Crna Gora

Puno se pravi grešaka u koracima, provlače opet tu gondolu, čak i tender za rasvetu staza a dve tri sitnice nikako da pomenu,
da li je popravljen stub na K7, kada će veštački sneg i da li će se udostojiti da montiraju neđe šestosed što bleji kraj puta.
Ima još pitanja, šta misle sa dve žice iznad Mojkovca, putem do tamo itd. Šta misle sa Hajlom i terorističkim pretnjama ,,braće i saveznika"?
Zašto počinju još jedan put ka fakin Petnjici a ne počinju drugi deo CT-NK? Kad nešto počneš završi.
Jedino je pozitivno da se makar malo više priča o ulaganju na primorju jer se od istog živi. Volim ja sever treba da se razvija ali treba biti realan to nisu
održive investicije, nije sve u parama treba pomoći i sever ali u CG deluje sve to nakaradno...
Od svih projekata na centru i primorju ja koliko vidim najmanje ce da generise prihoda taj put. Djalovica pecina je postojna jama u pravim rukama( ko je bio u tom gradu zna o cemu pricam). Stedim je najveci zimski potencijal sjevera CG sa snijegom od oko 5m godisnje. Sjever je odrziv ali mora jos dosta da se ulozi(milijarde su u pitanju).
 
Videćemo uskoro nadam se, kakve su staze na Hajli. Već su bukvalno bačeni milioni i napravljena velika šteta. Iluzorno je nadati se u CG menadžment,
to su ljudi nesposobni čak i za sprske standarde što zvuči teško ali je tako. Mislim isto je sve manje više, detalji samo neki, finese splačina :)
 
Puno se pravi grešaka u koracima, provlače opet tu gondolu,

Mislim da konkretno oko gondole u Kolasinu nisi u pravu. Tacnije, jesi u pravu da Kolasin u oba ski centra nema veliki zimski potencijal (kao bukvalno ni bilo sta drugo ispod 3000m). No, gondola je izuzetno bitna za dve stvari: integraciju mesta u realno sjajni potencijal letnjeg turizma (a tu je Bjelasica IZUEZETNO potentna), i drugo, za smanjenje pritiska gradnje (najpre bude nelegalna, pa se legalizuje) dalje od Savardaka ka ski centrima. Dodatni benefit, slazem se manje bitan ali ipak postojeci, je dalje otvaranje kraja oko Breze.

Imajuci sve to u vidu, moje licno misljenje je kako je gondola opravdana i ekoloski i finansijski (sekundarno, povecanjem vrednosti zemljista, ne kroz karte), a svakako strateski.
 
Vrh