Šta je novo?

Crna Gora

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=766809#p766809:lzmc8v66 je napisao(la):
Perkan » 17 Aug 2020 01:41 pm[/url]":lzmc8v66]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=766781#p766781:lzmc8v66 je napisao(la):
Nick Slaughter » Pon Avg 17, 2020 1:11 pm[/url]":lzmc8v66]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=766737#p766737:lzmc8v66 je napisao(la):
Veliki Vracar » 17 Aug 2020 09:08 am[/url]":lzmc8v66]А што ли ти би?! :shock: :shok: :bg4:
Ништа, само констатујем да неупоредиво боље граде и аутопут и регионалне/локалне путеве од нас.
Код нас су путеви, нажалост, упоредиви једино са путевима у Бангладешу, Индији и сличним развалинама :(

Kad odeš u Indiju i Bangladeš pa vidiš kakvi su njima putevi, a kakvi su nama, slobodno piši.
Do tada, bilo bi lepo da ne praviš takva detinjasta poređenja.
Ако мислиш да лажем и претерујем, а ти лепо седни у кола па се крени полако Коридором 10 до Шимановаца, па се онда искључи на тој раскрпетљи и крени прво према Крњешевцима, Војки, Старој и Новој Пазови.
А после крени на другу страну од Шимановаца према Купинову, Обрежу итд.
То је све близу главног аутопута.
Још један податак да допишем - кад се крене од те раскрпетље у Крњешевце, ту се бар један шлепер месечно преврне захваљујући "квалитетном коловозу".
И безброј других примера на осталим деоницама широм Србије.
Овај пример сам навео под претпоставком да сте можда из Београда па вам је то близу да обиђете и проверите моја добронамерна казивања...
 
Nick Slaughter":r19i8j56 je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=766809#p766809 je napisao(la):
Perkan » 17 Aug 2020 01:41 pm[/url]":r19i8j56]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=766781#p766781 je napisao(la):
Nick Slaughter » Pon Avg 17, 2020 1:11 pm[/url]":r19i8j56]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=766737#p766737 je napisao(la):
Veliki Vracar » 17 Aug 2020 09:08 am[/url]":r19i8j56]А што ли ти би?! :shock: :shok: :bg4:
Ништа, само констатујем да неупоредиво боље граде и аутопут и регионалне/локалне путеве од нас.
Код нас су путеви, нажалост, упоредиви једино са путевима у Бангладешу, Индији и сличним развалинама :(

Kad odeš u Indiju i Bangladeš pa vidiš kakvi su njima putevi, a kakvi su nama, slobodno piši.
Do tada, bilo bi lepo da ne praviš takva detinjasta poređenja.
Ако мислиш да лажем и претерујем, а ти лепо седни у кола па се крени полако Коридором 10 до Шимановаца, па се онда искључи на тој раскрпетљи и крени прво према Крњешевцима, Војки, Старој и Новој Пазови.
А после крени на другу страну од Шимановаца према Купинову, Обрежу итд.
То је све близу главног аутопута.
Још један податак да допишем - кад се крене од те раскрпетље у Крњешевце, ту се бар један шлепер месечно преврне захваљујући "квалитетном коловозу".
И безброј других примера на осталим деоницама широм Србије.
Овај пример сам навео под претпоставком да сте можда из Београда па вам је то близу да обиђете и проверите моја добронамерна казивања...
Pa ti nisi dalje video od tog puta, licno sam vozio po ~80% svih puteva u Srbiji u poslednjih 3-4 godine, naravno vecina od toga je bila poslom i moram da te demantujem.

Послато са SM-G975F помоћу Тапатока
 
Uh, to sam cuo i od bivse i njenih nakon sto su isli iz CG do Nisa nekim puticima preko Kopaonika. Djed je vozio i naravno isao "napamet" iz glave jer je vec isao 70 i neke i sta ima njemi ko da prica. Kakav gugl kakvi bakraci. Na osnovu toga oni su zakljucili kako su putevi u CG "mnogo" bolji od onih u Srbiji iako su u istom razgovoru kukali kako je voziti kroz Platije.
Kao prvo, CG je daleko manja od Srbije. Ako gledas mapu imas dva veca puta koji vode od Srbije ka moru. Preko Morace i preko Zabljaka. Nijedan nije savrsen i jako umarajuci za voznju. Onda imas dva poprecna koja ih spajaju. Mojkovac-Zabljak i PG-Niksic. Jadransku magistralu koja je sve osim dobrog puta. PG-Budva je otprilike najbolje odradjena deonica uz Vilusi-Boka. E sad tu dolazi do izrazaja nasa vozacka kultura gde se ljudi naviknuti na oronule puteve kad se docepaju takvih sveze odradjenih deonica onda voze barem 20% brze i opasnije.
Niti su nasi putevi niti u CG ili Bosni dobri. Sve su to deonice radjene pre vise od 30 godina i gde vise nije dovoljno samo presvuci asfalt nego je potrebna temeljna rekonstrukcija.
Jos kad se uzme u obzir da svi putevi vode kroz gusto naseljena mesta i losu politiku bivse drzave u planiranju puteva gde obilaznice nisu ni uzimane u obzir. Visedecenijska stihijska gradnja gde je najbitnije bilo da se pravi kuca uz glavni put i gde su veleprodaje i fabrike nicale uz puteve ne moze se preko noci ispraviti. Potrebne su takodje decenije da se to barem malo ispravi.
 
Glavni pravac Niš - Novi Pazar/Podgorica/Budva/Bar i generalno CG je preko Kopa, bolje reći pored i oko, po obroncima istog. Tu idu svi automobili, svi autobusi, sve redovne i turističke linije od Niša ka NP i CG i sad ne znam da li i svi šleperi i koliki je uopšte obim teretnog drumskog saobraćaja od Niša do NP i dalje ka CG, ali da - ima i dosta šlepera duž tog puta, koje sam sretao. Tu država Srbija treba da sredi taj put Biljanovac - Jošanička Banja - Boturići - Brus, na način na koji Crna Gora radi recimo Berane-Kolašin. Ništa više i ništa manje, u smislu da izgleda tako kako će izgledati Berane-Kolašin posle rekonstrukcije, a posao će biti višestruko manji, jer je prvopomenuti put u Srbiji već državni, sa asfaltnim kolovozom, koji treba presvući, proširiti, srediti bankine. Ne treba da se gradi tunel od 2-3km, ne treba da se sa uskog lokalnog puta delju brda i brda da bi se postigla neka normalna širina. Jok, samo da se postojeći put sredi i dovede u koliko-toliko pristojno stanje, dostojno 21.veka. A nije čak ni cela deonica u pitanju, neki delovi već jesu u pristojnom stanju (prošao maj-jun 2019.). I nemojte molim vas da pominjete Moravski koridor kao alternativu, jer to za pravac iz Niša ka NP i CG nikad neće biti opcija, osim ako se ciljano ne ide i u neki od gradova duž MK.
E sad, moguće da je đed pokušao da stigne kraćim putem Jošanička Banja - Brzeće ili Raška-Brzeće i dalje ka Brusu, dakle baš baš PREKO Kopa. Tih puteva ima manje-više samo na kartama kao neka opcija, ali ih niko ozbiljan ne razmatra, kao što niko nije razmatrao Berane - Kolašin, da prelazi Bjelasicu uskim serpentinama, pre nego što su krenuli u ovu rekonstrukciju sa tunelom. Verujem da će Berane-Kolašin odvući bar 90% saobraćaja iz pravca Rožaja i Novog Pazara, jer zašto bi iko ko ide ka Podgorici išao na Bijelo Polje (Ribarevine) i Mojkovac, ako ima 40km i 45 min. (tako kažu) kraću alternativu sličnog kvaliteta? I plus direktnu vezu iz Kolašina ka Mateševu na autoput.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=766934#p766934:lllr9kz5 je napisao(la):
caribrod » Uto Avg 18, 2020 7:34 am[/url]":lllr9kz5]Glavni pravac Niš - Novi Pazar/Podgorica/Budva/Bar i generalno CG je preko Kopa, bolje reći pored i oko, po obroncima istog. Tu idu svi automobili, svi autobusi, sve redovne i turističke linije od Niša ka NP i CG i sad ne znam da li i svi šleperi i koliki je uopšte obim teretnog drumskog saobraćaja od Niša do NP i dalje ka CG, ali da - ima i dosta šlepera duž tog puta, koje sam sretao. Tu država Srbija treba da sredi taj put Biljanovac - Jošanička Banja - Boturići - Brus, na način na koji Crna Gora radi recimo Berane-Kolašin. Ništa više i ništa manje, u smislu da izgleda tako kako će izgledati Berane-Kolašin posle rekonstrukcije, a posao će biti višestruko manji, jer je prvopomenuti put u Srbiji već državni, sa asfaltnim kolovozom, koji treba presvući, proširiti, srediti bankine. Ne treba da se gradi tunel od 2-3km, ne treba da se sa uskog lokalnog puta delju brda i brda da bi se postigla neka normalna širina. Jok, samo da se postojeći put sredi i dovede u koliko-toliko pristojno stanje, dostojno 21.veka. A nije čak ni cela deonica u pitanju, neki delovi već jesu u pristojnom stanju (prošao maj-jun 2019.). I nemojte molim vas da pominjete Moravski koridor kao alternativu, jer to za pravac iz Niša ka NP i CG nikad neće biti opcija, osim ako se ciljano ne ide i u neki od gradova duž MK.
E sad, moguće da je đed pokušao da stigne kraćim putem Jošanička Banja - Brzeće ili Raška-Brzeće i dalje ka Brusu, dakle baš baš PREKO Kopa. Tih puteva ima manje-više samo na kartama kao neka opcija, ali ih niko ozbiljan ne razmatra, kao što niko nije razmatrao Berane - Kolašin, da prelazi Bjelasicu uskim serpentinama, pre nego što su krenuli u ovu rekonstrukciju sa tunelom. Verujem da će Berane-Kolašin odvući bar 90% saobraćaja iz pravca Rožaja i Novog Pazara, jer zašto bi iko ko ide ka Podgorici išao na Bijelo Polje (Ribarevine) i Mojkovac, ako ima 40km i 45 min. (tako kažu) kraću alternativu sličnog kvaliteta? I plus direktnu vezu iz Kolašina ka Mateševu na autoput.
Potpisujem sve sto ste napisali. Bukvalno sve, i za puteve oko Kopaonika i ovaj put Berane- Kolasin. Uzivanje je na ovom forumu citati a da me pogresno neshvate ostali Vase i @KrCan komentare.
 
Uslovi za početak gradnje druge dionice krajem godine

Završetak prve dionice autoputa Bar-Boljare očekuje se tokom ljeta naredne godine, kazao je direktor poslovne jedinice za upravljnje projektom izgradnje auto-puta Bar Boljare Goran Vujović. On očekuje da se krajem ove ili početkom naredne godine steknu uslovi za gradnju dionice od Mateševa do Andrijevice.

http://rtcg.me/vijesti/drustvo/289543/u ... odine.html
 
Izlivanje ivičnjaka,trotoara i rigola u sklopu rekonstrukcije regionalnog puta,dionica Rogami - Spuž

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=J7XI26_zl8E[/youtube]
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=767136#p767136:1oxzlaz7 je napisao(la):
zoranuro » 18 Aug 2020 07:32 pm[/url]":1oxzlaz7]Izlivanje ivičnjaka,trotoara i rigola u sklopu rekonstrukcije regionalnog puta,dionica Rogami - Spuž

https://www.youtube.com/watch?v=J7XI26_zl8E
Браво, свака част!
Тако се ради по стандарду, имају машине за изливање банкина, пергола и тротоара од бетона, плус машина за асфалтирање целе ширине пута без наставака.
"Бемакс" изгледа ради исто као што се ради у Немачкој, Кини, Аустрији... односно када се почне асфалтирање онда нема стајања до краја.
:kk:
 
Stijena pala na auto u Platijama: Poginuo muškarac

Evo zasto su nam potrebni dobri putevi i zasto je bitan taj autoput od Mateseva do Podgorice , da ni jedan covek vise ne nastrada na tom putu. U poslednje vreme vec je bilo nekoliko slucajeva da su se strene obrusile na put.
https://www.vijesti.me/vijesti/crna-hro ... na-u-udesu
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=767454#p767454:1yx5ctbh je napisao(la):
zoranuro » Sre Avg 19, 2020 8:48 pm[/url]":1yx5ctbh]Stijena pala na auto u Platijama: Poginuo muškarac

Evo zasto su nam potrebni dobri putevi i zasto je bitan taj autoput od Mateseva do Podgorice , da ni jedan covek vise ne nastrada na tom putu. U poslednje vreme vec je bilo nekoliko slucajeva da su se strene obrusile na put.
https://www.vijesti.me/vijesti/crna-hro ... na-u-udesu

Zato ja večeras idem u CG preko Jabuke.

I samo još jedan važan info: nemojte prelaziti granicu sa CG između 23 i 7 časova. Naime, PCR testove kontrolišu sanitarni inspektori kojih nema u to vreme. Eventualno da pozovete nadležnog sanitarnog inspektora pa da pošalju nekog i ranije, ali svakako to neće učiniti pre 4-5 ujutro, jer nemaju prevoz (bar kada se radi o prelazu Sitnica kod Trebinja - takvo je stanje). Imate telefone na sajtu Uprave za inspekcijske poslove: http://www.uip.gov.me/kontakt
 
u pravu si zoki.. ljudski život je vredniji od milijarde eura... tj ljudski život nema vrijednost. u platijama je poginulo preko 2000 ljudi.. te porodice bi dale sve što imaju samo da su im živi... izbjegavam taj put naširoko...
 
Stoji činjenica da već duže vreme CG ozbiljno sređuje puteve. S obzirom na teren, površinu i broj stanovnika, to nija mali posao.
I ako zanemarimo ap, u poslednjih petnaeatak godina sredili su Moraču, sada put Nikšić - Vilusi, napravili novi od Zaliva do Vilusa... Uz sve to, radi se na više nižih puteva. Moj utisak je da se proporcionalno radi više.
 
Radi se dosta i radi se kvalitetno, podržavam razvoj severa ali ostaje primedba da se jako malo radi na primorju što mora da se promeni uskoro...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=767783#p767783:eg0u9ek2 je napisao(la):
Johnest_Hon » Čet Avg 20, 2020 8:03 pm[/url]":eg0u9ek2]Radi se dosta i radi se kvalitetno, podržavam razvoj severa ali ostaje primedba da se jako malo radi na primorju što mora da se promeni uskoro...
Sever Crne Gore je stvarno bio godinama zapusten kao i putevi. Posledje dve godine su dosta uradili na izgradnji puteva i popravici na severu. Uradjen je put Petnjica - Berane, radi se tunel oko Rozaja kao i obilaznica a i trebali bi da se taj put od Rozaja do granice sa Srbijom rekonstruise. Evo gradi se i Put Berane Lubnice Kolasin koji je ranije bukvalno do Jelovice bio u strasnom losem stanju. Pre nekoliko godina je uradjen put Berane Lubnice i to bas dobar/imao sam priliku da idem novim tim putem/. Mislim da je malo losa sreca sto tunel radi na Jezerinama EURO ASFALT dok je BEMAX podizvodjac i on radi samo put. Posto tunel nece biti ni ove godine zavrsen , kazu da fali jos 540 metara da se probije BEMAX nezuri sa tim putem do Jelovice da ga zavrsi i da ga ove godine asfaltira.Bukvalno se vidi na snimcima da je ostalo samo malo radinika i masina. @caribrod je to bas dobro objasnio i dao znacaj tom putu dok se jednog dana ne zavrsi nastavak autoputa od Mateseva do Andrijevice. Svi koji budu isli ka moru a idu od Novog Pazara ce ici ovim putem do Kolasina i onda dalje ka autoput koji je udaljen 10 km od Kolasina. Poceo je da se gradi put od Mojkovca do Vragoda na Bjelasici tako de ce ga oni u nekoj buducnosti spojiti sa Lubnicama a to automatski znaci i sa Beranama. Tako da ce onda biti i dobar put od Berana do Mojkovca. Vidim da su i onaj deo od Bijelog polja do Ribarevina od 5 km lepo uradili. Uradjen je sada i put od Bistrice do Djalovica pecine. Sada se ja tu ne razumem dobro i neznam te predele dobro ali moramo priznati da iz Bijelog Polja ne postoji ni jedan dobar put do Pesetra i Sjenice.Mislim da bi mi iz Srbije trebali da vidimo dali postoji mogucnost da se od Sjenice napravi neki put do Crnogrske granice i da se spoji sa tim putem. Negde sam video da postoji put od Vrbice do Sjenice koji je strasno los. Samo jedna sugestija da od Prijepolja dodjes do Sjenice imas bas los put, tako da moras da dodjes do Nove Varosi pa na Aljinovice do Sjenice. Slazem se s vama za jug Crne Gore.
 
Moze li neko na kartu da stavi sve to sto je od puteva sredjeno i sto se sad radi ...
Sto se primorija tice pod hitno aerodrom tv do jaza 4 trake
 
Nešto mi ne dozvoljava da postavim sliku Moračice.. ne znam zašto...
 
Moguće da je veća od 1mb. Probaj na postimage.com
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=767560#p767560:1wqqhs5y je napisao(la):
ivchonny » Čet Avg 20, 2020 10:23 am[/url]":1wqqhs5y]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=767454#p767454:1wqqhs5y je napisao(la):
zoranuro » Sre Avg 19, 2020 8:48 pm[/url]":1wqqhs5y]Stijena pala na auto u Platijama: Poginuo muškarac

Evo zasto su nam potrebni dobri putevi i zasto je bitan taj autoput od Mateseva do Podgorice , da ni jedan covek vise ne nastrada na tom putu. U poslednje vreme vec je bilo nekoliko slucajeva da su se strene obrusile na put.
https://www.vijesti.me/vijesti/crna-hro ... na-u-udesu

Zato ja večeras idem u CG preko Jabuke.

I samo još jedan važan info: nemojte prelaziti granicu sa CG između 23 i 7 časova. Naime, PCR testove kontrolišu sanitarni inspektori kojih nema u to vreme. Eventualno da pozovete nadležnog sanitarnog inspektora pa da pošalju nekog i ranije, ali svakako to neće učiniti pre 4-5 ujutro, jer nemaju prevoz (bar kada se radi o prelazu Sitnica kod Trebinja - takvo je stanje). Imate telefone na sajtu Uprave za inspekcijske poslove: http://www.uip.gov.me/kontakt

Evo info iz prve ruke, i pre svega, sebe da demantujem: na Jabuci nam nije sanitarni inspektor gledao PCR, već granični policajac. Prešli smo granicu nešto posle 21 čas. Naravno, ipak se raspitajte ko ide iz Srbije u Crnu Goru za svaki slučaj, jer je bilo i neprijatnih iskustava i zamalo čekanja na granici do jutra.

Gužve nije bilo, sve je trajalo jako kratko. Inače, radovi na ulazu u Crnu Goru zbog odrona. Posle put dosta dobar, lepo presvučen, malo i sablasno prazan uveče, ali krivine oko Đurđevuća Tare, i posle Šavnika su užas. Po mom mišljenju, u Boku je definitivno bolje ići preko Višegrada i Trebinja (tj. Bileće kad završe granični prelaz kod Vraćenovića).
 
Da dodam jos za sjever CG da su u toku i radovi na rekonstrukciji puta Pljevlja - Metaljka(granica sa BiH), to je put ka Cajnicu i Gorazdu.
A mislim da je pocela i rekonstrucija dionice Pljevlja - Rance(granicni prelaz Jabuka).
 
Tivat - Lepetane: radovi ma dva mesta, saobraćaj regulisan semaforima. Stvaraju se kolone.

Sent from my SM-A715F using Tapatalk
 
Neke fotke mi ne da da ubacim, morao sam da smanjim veličinu fajla pa se gubi na kvalitetu... ove nećete naći na portalima
 

Prilozi

  • 50254702442_c98b25bf6d_c.jpg
    50254702442_c98b25bf6d_c.jpg
    156,6 KB · Pregleda: 1.601
  • 50253862068_b0dde49461_c.jpg
    50253862068_b0dde49461_c.jpg
    162,6 KB · Pregleda: 1.597
Ivchonny...meni se ta varijanta preko Bosne najmanje sviđa...oduži se a isto ima krivina i generalno su putevi slabijeg kvaliteta.
Ovo oko Šavnika jes malo dosadno ali ostalo je skroz ok. A jel to rade nešto kod Vraćenovića? Sa Cg strane je sve novo, taj prelaz najviše koriste kamioni...

Zorane slažem se, dati Euro asfaltu tunel se ispostavilo kao ogroman promašaj...normalna firma bi do sada napravila tunel do Slovenije...
 
A kada se očekuje puštanje puta preko Vračenovića, tj Bileće ka Vilusima? I kakav li je put? Prema mapi taj put bi trebao biti 20tak km kraci ka Risnu, i time i ostalim delovima Boke poput Tivta i Kotora (sem HN jer tu izgleda da i dalje ostaje najblize preko Trebinja)
 
Vrh