Šta je novo?

Crna Gora

https://www.bokanews.me/featured/tivat- ... snoj-fazi/
764a08111f90450cac95050f6aa4ae59.jpg
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=728454#p728454:1js583mh je napisao(la):
Johnest_Hon » Čet Apr 16, 2020 3:18 pm[/url]":1js583mh]Malo diletantski odrađen trotoar s desne strane...
Neverovatno koliko prepisujemo jedni od drugih... ovo je gotovo kao Karađorđeva u Beogradu. Da ne pričam o tome da smo i mi i oni zvanično pogrešno preveli Montrealsku konvenciju...
 
800 fizikalaca vozaca itd muka je naci to komplikovano...
 
Hahaha... Inace u CG vlada misljenje da im Srbijanci otimaju posao u sezoni.
 
Korona će tek da bude izgovor...nekad realan nekad ne ali dobro dođe za pravdanje nesposobnosti...
 
Bemax već mesec dana ne kači snimke sa svojih gradilišta...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=720068#p720068:89wywnjz je napisao(la):
zoranuro » Mon Mar 23, 2020 2:01 pm[/url]":89wywnjz]Problem puta Berane Kolasin je tunel kroz Bjelasicu duzine oko 2800 metara. Ovaj put je trebao biti pusten u maju 2020 ali im je odobren produzetak od pola godine zbog velikih voda koje su se pojavile pri busenju tunela. Cak je bilo i prekinuto busenje dok se voda nije povukla.Kada su krenuli da ga buse mislili su da ce stena biti dobra za busenje ali se ispostavilo da to nije tako. Moje misljenje je da ovaj put nemoze biti kompletno gotov i pusten u saobracaj do septembra 2021 godine. Znaci rok od 3 godine ce sigurno biti probijen za vise od godinu dana. Oni ce asfaltirati i uraditi dobar put do Jelovice tj do ulaza u Tunel Jezerine. Od centra Berana do Kolasina ce biti razdaljina od 38 km. Izlaz iz tunela je kod skijalista Kolasin 1450 i najverovatnije treba prosiriti i uraditi put kroz Kolasin. Do sada treba preko Ribarevina sat i po a kada se pusti ovaj put bice potrebno oko pola sata. Mislim da ce mnogi iz Srbije koji idu preko Novog Pazara i Rozaja ici ovim putem ka Podgorici jel ce se od Kolasina lako prebaciti do Mateseva i auto puta. Mislim da je razdaljina Kolasin Matesevo 10 km. Gradnju puta izvodi Euroasfalt iz Bosne

Put od Niša do Podgorice (i dalje ka Budvi, Baru, Nikšiću, Ostrogu, Boki...) biće kraći za par sati kad se završe 3 stvari, od kojih su 2 pri kraju (i biće za godinu-dve), a jedna na početku (3-4 godine, možda malo više za pun profil):
1. Autoput - deonica Smokovac - Mateševo, o tome je već pisano više puta - skraćuje se vreme 45-60 min, ali pre svega se povećava bezbednost
2. Berane - Kolašin, skratiće za dodatnih sat vremena, biće od koristi narednih 5-6-10 godina, dok ne završe deonice Mateševo-Andrijevica i Andrijevica-Berane, onda će se svesti na lokalnu saobraćajnicu. Strašno smara prolazak dolinama i kanjonima Ibra, Lima, Tare, Morače i posebno prelaziti preko njihovih vododelnica tj. prevoja.
3. Autoput Niš-Pločnik, skratiće sigurno od 45 minuta do čak sat i po (zavisi od gužve u Prokuplju i drugim naseljenim mestima) od petlje na K10 do buduće petlje Beloljin, trasom kojom ide 90% saobraćaja od NI do PG.
Ostalo što je sporno na tom pravcu (Niš-Podgorica) je pre svega put od Brusa do Jošaničke Banje i dalje Biljanovca gde se izlazi na ibarsku. Loš je, uzan, sa puno krivina, nije on ni zamišljen da bude glavni pravac, nego je tako od 1999. I to se neće promeniti ni završetkom Moravskog koridora, mnogo se kruži. Drugi problem je deonica od Beloljina do Razbojne (Razbojna-Brus je već glavni pravac za Kop), mada su oko Blaca nešto krpili. Treći problem je prolazak kroz sred Novog Pazara, ali obilaznica izgleda nikome nije u interesu, ponajmanje Pazarcima... Ostalo se može klasifikovati od pristojnog do podnošljivog.
Naravno, postoji i dalje najkraći i najbrži put, kojim se iz južnih i jugoistočnih krajeva ka Crnoj Gori išlo do 1999.: PK-Kuršunlija-Merdare-Priština-Peć-Kula-Rožaje itd. Sad čak i bezbednost nije toliki problem, koliko cimanje na 2 granice, umesto na jednoj.
 
IMG-39adc25d777ca14ccbe5e924d50159b4-V.jpg


Kruzno tok Tivat jos zelenilo i horizontalna signalizacija
 
Produžen rok za završavanje dionice od Podgorice do Mateševa - Auto-putem najvjerovatnije do ljeta 2021.

Naknadni radovi na ovoj dionici već su prešli sumu od 90 mil EUR. Osiguranje dolarskog kredita od valutnog rizika još nije ugovoreno. Prema sadašnjem kursu dolara i eura, iznos kredita veći je za oko 130 mil EUR u odnosu na kurs kada je potpisivan ugovor o kreditu.
https://me.ekapija.com/news/2860326/pro ... erovatnije
 
Gledam sigbalizaciju. Ima jedan ozbiljan propust. Na ovoj ulici iz našeg pravca ima ju znaci za nailazak na ulicu sa prvenstvom prolaza i kružni tok. Međutim, prethodno se izlazi na ulicu koja je već izašla iz kružnog toka. Zato je na samom uglu morao da bude znak stop, a za kružni tok je trebalo da stoji dopunska tabla sa oznakom udaljenosti i paralelnim strelicama. Ovako, može da zbuni vozača.
 
Ulica od nas mislim da ce se samo u nju iz kriznog ulaziti
Pjesacki prelaz kod pasarele je nepotreban cist visak mislim da su ga isrtali zbog estetike ....
 
Tivat ima sreću u nesreći :( što ova sezona neće biti na 100% pa će imati vremena, a nadam se i mozga, da napokon reše saobraćajne muke. Prošlog avgusta se potez kružni tok Radanovići/ Seljanovo vozio sat ipo_dva, neverovatna gužva!

O 4 trake do Jaza da ne govorim, slična priča i dole, biT će za dve, najkasnije dve ipo godine.. :mrgreen:
 
Lepa slika, bar meni ciji je to kraj :) 100 metara od mog stana, u crkvi iza sestra se udala, u parku iza sam kao dete visio u domu zdravlja usled cestog trovanja od lose vode, kao i igrao kosarku, a zadnjih godina treniram u njemu kad sam tamo. A u ovom soliteru sa kog je slikano desno isto mi ima stan jedan rodjak. Tako da prolazio sam tuda na sve strane raskrsnice x puta, kruzni tok na tom mestu je prava stvar, bilo je malo nepregledno kad dolaze iz Seljanova pa tu je em nizbrdo, em put skrece ulevo pa je ovako, verujem, bezbednije. Mada nista od smanjenja guzve leti dok se ne napravi nova paralelna magistrala i izgradi parking u Tivtu, jer sad kad je zonirano nema dovoljno mesta za sve stanare zgrada okolo, mada open mnogo bolja situacija nego ovde u kraju u Beogradu na Lionu, ali opet Tivat je manje mesto pa ne bi morao imati uopste problema sa parkiranjem kada bi se izgradio jedan veci parking u kome mogu da se parkiraju i oni sa kartama i gosti (dole kod Porta je samo za goste, ne mogu stanari zgrada sa mesecnom karticom). Zapravo svakom gradu tu od Budve, Kotora, Perasta, Herceg Novog... treba po jedna velika garaza od po 500-1000 parking mesta, znaci za celu Boku jedno 10tak velikih garaza sa 5-10.000 parking mesta. I naravno nova paralelna magistrala iza, ka brdu.
 
Oni oce da uguraju uz magistralu jos 2 trake a nema mjesta da kosta 10 mil e izgradnja plus pare za eksproprijaciju
Umjesto da vec koliko sutra krenu da rade na obilaznici i 4 trake od aerodroma do jaza
 
Vrh